آمریکا به عراق بازگردد مقابله نظامی می‌کنیم

الصمیدعی

مفتی اهل سنت عراق امروز تاکید کرد که اگر آمریکایی‌ها بخواهند دوباره به عراق بازگردند، با آنها مقابله نظامی خواهیم کرد.


[ پنج شنبه 8 فروردين 1396 ] [ 8:33 ] [ یاشار ]
[ ]

اسرائیل نگران لغو ممنوعیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران است

پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: در توافق هسته‌ای ایران یک مهلت ده ساله برای ممنوعیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران، غنی‌سازی اورانیوم در این کشور و توسعه تجهیزات با قابلیت هسته‌ای قید شده است. مقامات اسرائیل معتقد هستند این مهلت 10 ساله ، که یک سال آن نیز سپری شده است، احتمالا در زندگی سیاسی طولانی به نظر برسد؛ اما در زندگی یک ملت چندان زمان طولانی نیست.
جروزالم پست در ادامه این گزارش نوشت: اسرائیل از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای زمان انقضای توافق هسته‌ای ایران است. به ویژه آنکه دو مورد از محدودیت‌های تعیین شده برای ایران در زمینه فروش تسلیحات و توسعه برنامه‌ ساخت موشک‌های بالستیک این کشور در چند سال آینده لغو خواهد شد.

[ پنج شنبه 2 فروردين 1396 ] [ 18:32 ] [ یاشار ]
[ ]

«سلطان ترکیه» همیشه دغدغه احیای امپراتوری عثمانی را دارد

تلویزیون فرانسه: سلطان ترکیه همیشه دغدغه احیای امپراتوری عثمانی را دارد
به نقل از شبکه پنجم تلویزیون فرانسه اعلام کرد «سلطان ترکیه» (رجب طیب اردوغان) در قرن بیست و یکم به دنبال تمامیت‌خواهی و کیش شخصیت برای خود است. (کیش شخصیت پدیده‌ای است که در آن یک شخص با استفاده از رسانه‌های گروهی و تبلیغات سیاسی از خود وجههٔ عمومی آرمانی و قهرمانانه‌ای ارائه می‌دهد.)
شبکه پنجم تلویزیون فرانسه در گزارشی به تلاش رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، برای یکه‌تازی در ترکیه پرداخت و اعلام کرد اردوغان که رقبایش او را «سلطان» می‌نامند از 14 سال پیش مقتدرانه زمام امور کشورش را در دست گرفته است. او اکنون می خواهد کل قدرت را در ترکیه در دست گیرد و به همین منظور با برگزاری همه‌پرسی تغییر قانون اساسی در نظر دارد کنترل کامل ترکیه را در دست گیرد. این همه پرسی قرار است روز یکشنبه هفته پیش رو برگزار شود.
اردوغان در این مدت تلاش کرده است که آنچنان کیش شخصیتی از خود بسازد که ترکیه مدرن تاکنون نظیر آن را به خود ندیده است.

[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:30 ] [ یاشار ]
[ ]

برنامه دشمن، القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است

برنامه دشمن القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف روحیه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و القای روحیه «نمی‌شود و نمی‌توانیم»، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به‌نفس، روز به روز توانایی‌ها و ظرفیتهای خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلأها را جبران کنند.

[ پنج شنبه 22 فروردين 1396 ] [ 18:9 ] [ یاشار ]
[ ]

با هرگونه تجاوز آمریکا با قدرت مقابله می کنیم

 به نقل ازالمیادین؛ اتاق عملیات مشترک روسیه، ایران و نیروهای متحد در سوریه اعلام کرد با قدرت با هر تجاوزی مقابله خواهد کرد و روسیه و ایران به آمریکا اجازه نخواهند داد بر جهان مسلط شود.

در این بیانیه آمده است: تهاجم آمریکا ما را از ادامه مبارزه با تروریسم و نابودی آن باز نخواهد داشت. به مبارزه خود در کنار ارتش و نیروهای مسلح سوریه برای آزاد کردن خاک این کشور از دست اشغالگران- هر کسی که باشندادامه خواهیم داد. روسیه و ایران به آمریکا اجازه سلطه بر جهان و تحمیل نظام تک قطبی را نخواهند داد


[ پنج شنبه 21 فروردين 1396 ] [ 15:8 ] [ یاشار ]
[ ]

شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی است

شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی است

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت هجدهمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی»، آن شهید ارجمند را الگویی راستین از بصیرت و انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی دانست.
 
این بیانیه می‌افزاید: شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این بیانیه آمده است: با گذشت 18 سال از شهادت مظلومانه امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد «علی صیاد‌شیرازی» به دست مزدوران استکبار جهانی و منافقین کوردل، جغرافیای ایران اسلامی و جای جای مراکز و یگان‌های نیروهای مسلح که حضور پربركت آن عزیز را تجربه کرده‌اند، خاطرات ماندگار و سازنده وی را یادآور می‌شود و همرزمان، شاگردان و رهروان آن فرمانده مخلص و شجاع خاطرات او‌ را به عنوان مالک اشتر زمان سينه به سينه نقل می‌كنند.‌

[ پنج شنبه 21 فروردين 1396 ] [ 18:7 ] [ یاشار ]
[ ]

اتحادیه اروپا تحریم‌های حقوق بشری ایران را تمدید کرد

 به نقل از وب‌سایت ای‌بی‌سی نیوز، اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه ایران را به علت آنچه که نقض حقوق بشر در کشورمان خوانده است برای یک سال دیگر تمدید کرد. 

اتحادیه اروپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ممنوعیت سفر به اروپا و بلوکه شدن دارایی 82 نفر از اتباع ایرانی، و همچنین ممنوعیت صادرات برخی از کالاها به ایران را تمدید کرده است. 
در سال 2011، اتحادیه اروپا به بهانه نقض حقوق بشر، تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کرد. 
بر اساس اطلاعیه اتحادیه اروپا، این تمدیدها تا 13 آوریل سال 2018 ادامه خواهد یافت.

[ پنج شنبه 23 فروردين 1396 ] [ 10:7 ] [ یاشار ]
[ ]

همکاری امنیتی جدید عربستان با آمریکا بر ضد ایران

 

  روزنامه آمریکایی واشنگتن اگزمینر به نقل از یک مقام آگاه در کاخ سفید نوشت ارتش عربستان سعودی وعده داده است در چارچوب همکاری‌های امنیتی خود با دولت جدید آمریکا، اطلاعات جمع‌آوری شده خود را درباره ایران، سوریه و داعش در اختیار نیروهای آمریکایی قرار دهد. 
یک مشاور کاخ سفید این اقدام عربستان را در راستای تحقق اهداف ائتلاف، مفید توصیف کرد.  
"اد رویس"، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا، در اظهاراتی گفت: اطلاعاتی که متحد ما در خاورمیانه در اختیارمان قرار می‌دهد برای مواجهه با شرایطی که اکنون در سوریه وجود دارد و برای رویارویی با بشار اسد دارای اهمیت حیاتی است. عربستان به روشنی اعلام کرد از آمریکا در توسل به زور علیه رئیس جمهور سوریه، در ماجرای به کارگیری تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان، حمایت می‌کند.

[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:6 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش رهبر انقلاب به حمله موشکی آمریکا به سوریه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر  (یکشنبه) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف روحیه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و القای روحیه «نمی‌شود و نمی‌توانیم»، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به‌نفس، روز به روز توانایی‌ها و ظرفیتهای خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلأها را جبران کنند.
 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:2 ] [ یاشار ]
[ ]

نسخه ارتش و سپاه برای نیروهای دریایی مشهور جهان

شناور موشک انداز

استفاده از شناورهای سبک موشک انداز در نیروهای دریایی دنیا در حال ایجاد جایگاهی خاص برای خود هستند.

  اگرچه تا سالهای اخیر، بسیاری از کشورهای جهان برنامه هایی برای توسعه شناورهای سبک موشک انداز نداشتند و به سمت ساخت ناوهای بزرگ و سنگین حرکت کرده بودند، اما این رویه چند سالی است که تغییرات محسوسی یافته و اکنون بتعداد قابل توجهی از نیروهای دریایی مناطق مختلف جهان، توسعه این کلاس از شناورها را در دست اجرا داشته و محصولات مختلفی را در این زمینه به بازار ارائه کرده اند.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:0 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید