نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم

امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 

وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.


[ یک شنبه 29 بهمن 1395 ] [ 15:36 ] [ یاشار ]
[ ]

تصاویری که دونالد ترامپ را خوار کرد

دونالد ترامپ به دلیل سیاست‌های تند و غیرمنطقی دشمنی‌های زیادی را برای خود تراشیده است.

(( کسی نیست بگه تو رو چه به سیاست !!!  ))

دوستان خوبم انصافا ادامه مطلب رو از دست ندین



ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 بهمن 1395 ] [ 15:33 ] [ یاشار ]
[ ]

منطق "امیرالمومنین "

افسران - منطق


[ یک شنبه 30 بهمن 1395 ] [ 10:1 ] [ یاشار ]
[ ]

تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح

تهدیدات آمریکا موضوع جدیدی نیست/تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح

 به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگان های نیروی هوایی ارتش که در فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با اشاره به تهدید رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر عدم حذف هیچ گزینه ای در خصوص ایران گفت: ظرفیت دفاعی، توان تهاجمی و عملیاتی نیروهای مسلح در سطحی است که آمریکا یا هر دشمن دیگری اگر خیال خام تجاوز به کشور ما داشته باشد را از کرده خود پشیمان سازد. 
وی با اشاره به مولفه های فراوان قدرت ملی در کشور افزود: ما نه تنها از تهدیدات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ترسی به خود راه نمی دهیم بلکه با استحکام و تلاش بیشتر در مسیر تدابیر فرمانده معظم کل قوا حرکت خواهیم کرد.

[ یک شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 17:32 ] [ یاشار ]
[ ]

طی ۹۰ روز صدور ویزا برای تمامی کشورها را از سر می‌گیریم

 

ترامپ: طی ۹۰ روز صدور ویزا برای تمامی کشورها را از سر می‌گیریم براساس دستوری که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در روز جمعه امضا کرد مهاجران از هفت کشور مسلمان از ورود به آمریکا منع شدند. این تصمیم اعتراضات گسترده‌ای را در بسیاری از فرودگاه‌های آمریکا به همراه داشت؛ جایی که برخی مسافران از این کشورها سرگردان و مستاصل شده بودند. 
 
ترامپ گفت: باید شفاف سازی کنم که این دستور آنطور که رسانه‌ها به اشتباه می‌گویند ممنوعیت ورود مسلمانان نیست. این هیچ ارتباطی به مذهب ندارد بلکه به ترور و حفظ امنیت کشور ما مربوط می‌شود. در سراسر جهان ۴۰ کشور مختلف وجود دارند که مسلمان هستند اما شامل این دستور نمی‌شوند. 
وی افزود: زمانی که طی ۹۰ روز آتی مطمئن شویم که امن‌ترین سیاست‌ها را بررسی و اجرا کرده‌ایم صدور ویزا برای تمامی کشورها را از سر خواهیم گرفت.


[ چهار شنبه 12 بهمن 1395 ] [ 19:12 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران برای ‌آزمایش موشک‌ها از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرد/

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با تأکید بر اینکه بازگشت برنامه هسته‌ای ایران به شرایط قبل از برجام نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: این پروسه نیز قرار است به‌سرعت صورت گیرد.



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 بهمن 1395 ] [ 18:53 ] [ یاشار ]
[ ]

باید حافظ انقلاب باشیم

 امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک فجر پیامی صادر کرد. 

 



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 بهمن 1395 ] [ 18:48 ] [ یاشار ]
[ ]

انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان كرمان باید تسریع شود

انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان كرمان باید تسریع شود

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری شب گذشته در جمع نمایندگان استان كرمان گفت: اجرای طرح های توسعه معادن و صنایع همجوار راهكاری مناسب برای ایجاد اشتغال است و توسعه این طرح ها می تواند ضمن جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی برای كشور ارزش افزوده ایجاد كند. 
وی محصولات كشاورزی استان كرمان نظیر پسته، خرما و مركبات را استثنایی توصیف كرد و گفت: مهمترین مانع توسعه استان كرمان مشكل كم آبی است. 
معاون اول رییس جمهور با بیان اینكه برای حل معضل كم آبی باید تمركز بیشتری انجام شود گفت: طرح انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان كرمان طرحی راهگشا است و اگر اجرای این طرح مقرون به صرفه باشد می تواند به عنوان الگو در استان های دیگر استفاده شود.

[ چهار شنبه 13 بهمن 1395 ] [ 18:44 ] [ یاشار ]
[ ]

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

تبریک آغاز دهه فجر

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی ‏داشت و طعم شیرین آوای انبیاء.
دهه فجرمبارک


[ چهار شنبه 12 بهمن 1395 ] [ 18:43 ] [ یاشار ]
[ ]

داستان شیرین یک آقازاده + تصاویر

در 20 ژانویه 2015، اسرائیل، با شلیک دو موشک به نقطه‌‌ای در جنوب سوریه، شماری از فرماندهان حزب‌الله را به شهادت رساند.
در 20 ژانویه 2015 سالروز پایان جنگ 22 روزه غزه و شکست اسرائیل در این جنگ، گروهی از رزمندگان حرب‌الله و محور مقاومت در حین بازدید از شهرک‌های سوریه در منطقه قنیطره، مورد حمله موشکی جنگنده‌های اسرائیل قرار گرفتند و به مقام والای شهادت نائل آمدند که شهید جهاد مغنیه و سردار الله‌دادی نیز در میان آن‌ها بودند.
 این حمله تروریستی هنگامی روی داد که دو خودروی نیروهای مقاومت لبنان، در حال بازدید از منطقه مرزی جولان اشغالی بودند. در این حمله، یک بالگرد اسرائیلی، دو موشک به نقطه‌‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگرد رژیم صهیونیستی، نقطه‌‌ای در شهرک مزرعة الامل در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.
 
 
 
داستان شیرین یک آقازاده + تصاویر
 
کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در هجوم به قنیطره، هدفی جز ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله نداشته است که مقصود از آن فرد مورد نظر نیز جهاد مغنیه است.


ادامه مطلب
[ شنبه 1 بهمن 1395 ] [ 16:57 ] [ یاشار ]
[ ]

پیام‌های تسلیت سران جهان در پی حادثه تأسف‌بار ساختمان پلاسکو

برخی از سران جهان حادثه دلخراش فروریختن ساختمان پلاسکو و جان باختن شماری از هموطنانمان را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.
پیام‌های تسلیت سران جهان در پی حادثه تأسف‌بار ساختمان پلاسکوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری تاجیکستان، «امامعلی رحمان»، رئیس جمهور تاجیکستان، در پیامی حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو وجان باختن عده ای از هموطنانمان را به دولت وملت ایران تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است:خبر جان باختن و مصدوم شدن تعداد زیادی ازمردم بر اثر فرو ریختن ساختمان مرکز تجاری در پایتخت ایران در اثر آتش سوزی باعث اندوه عمیق شد. در این لحظه‌های حزن‌انگیز همدردی و مراتب تسلیت خود را به دولت ومردم ایران و همچنین خانواده های قربانیان اعلام می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آنها صبر جمیل و برای همه آسیب‌دیدگان شفای کامل خواهانم.
 
«ولادیمیر یوچکوف»، وزیر موقعیت های اضطراری روسیه، نیز شهادت شماری از آتش نشانان در واقعه آتش سوزی و ویرانی ساختمان  پلاسکو در تهران را تسلیت گفت.
 
«محمد نواز شریف»، نخست وزیر پاکستان، نیز در پیامی جان باختن تعدادی ازهموطنانمان را در حادثه ساختمان پلاسکو را به دولت وملت ایران تسلیت گفت.
 
نواز شریف در این پیام ضمن ابرازهمدردی با ملت ودولت ایران، تاسف عمیق خود را از جان باختن تعدادی از افراد درحادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران اعلام کرد واین حادثه را از طرف دولت و ملت پاکستان به ملت و دولت ایران به عنوان کشور برادر و دوست پاکستان، تسلیت گفت.
 
همچنین، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه، «بینالی ییلدیریم»، نخست وزیر و «مولود چاووش اوغلو»، وزیر امور خارجه این کشور در پیام‌هایی جداگانه، درگذشت عده‌ای از شهروندان و آتش‌نشانان کشورمان را در حادثه آتش‌سوزی روز گذشته ساختمان پلاسکو در تهران، تسلیت گفتند. 
 
«بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه، نیز وقوع این حادثه دردناک را به «حسن روحانی»، همتای ایرانیش و مردم داغدار کشورمان تسلیت گفت. 
 

[ شنبه 1 بهمن 1395 ] [ 16:55 ] [ یاشار ]
[ ]

با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

 
افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

[ شنبه 2 بهمن 1395 ] [ 16:50 ] [ یاشار ]
[ ]

پیام تسلیت ارتش به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان غیور کشور

بدنبال حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن تعدادی از غیورمردان آتش نشان، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.



ادامه مطلب
[ شنبه 2 بهمن 1395 ] [ 16:1 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داده است

امیر سرتیپ پوردستان در بازدید از پایگاه شهید لشکری مهر آباد نهاجا گفت: نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داده است.

 امیر پوردستان



ادامه مطلب
[ شنبه 2 بهمن 1395 ] [ 16:47 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید