طعم گس این نوشیدنی کبد و صفرای شما را جلا می‌دهد

عرق کاسنی از گل و ریشه گیاه کاسنی بدست می‌آید و داراطعم گس این نوشیدنی کبد و صفرای شما را جلا می‌دهدی خواص درمانی شگفت‌انگیزی است. گفتنی است، از این نوشیدنی دارویی یونانیان و مصریان باستان برای درمان بیماری‌ها و مشکلات کبدی و نیز تصفیه خون استفاده می‌کردند و یکی از داروهای اصلی برای درمان بیماری‌ها در آن زمان بوده است.


[ پنج شنبه 8 اسفند 1395 ] [ 12:31 ] [ یاشار ]
[ ]

قبل از خواب چه سوره‌هایی بخوانیم؟

بسیاری از افراد شب ها نمی توانند به راحتی و با آرامش به خواب بروند و از این جهت، صبح ها به هنگام برخاستن از خواب، احساس خستگی مداوم دارند. 
 در این شرایط سوره هایی در قرآن کریم مورد توجه قرار گرفته که مسلمان ها با خواندن آن ها در هنگام خواب می توانند آرامش بیشتری به دست آورند. 
 در هر حال شما هر کار مستحبی را قبل از خواب انجام دهید در کسب آرامش مؤثر خواهد بود. 
 از صلوات غافل نباشید که حلّال مشکلات است؛ «دعای فرج» را زمزمه کنید و در نهایت در رختخواب کارهای روزتان را مرور نمایید. هرکدام اشتباه بوده سعی کنید جبران کنید و به فکر آن باشید که دیگر تکرار نشود و یا اگر قابل اصلاح است اصلاح کنید. 
 خود را به ایزد منان سپرده و گونه خود را بر زمین بگذارید و بگوید «الهی لا تکلنی الی نفسی طرفة عین ابدا» ؛ خداوندا مرا لحظه ای(چشم بر هم زدنی)  به خودم وامگذار.


[ پنج شنبه 24 اسفند 1395 ] [ 18:13 ] [ یاشار ]
[ ]

توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد

توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد.

  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا به اهمیت توان بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر توان دفاعی، نظامی و بازدارندگی ما بالا باشد، دشمن متوجه خواهد شد اگر قصد تعرض به ما را داشته باشد به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) یقیناً با مشت محکم ما مواجه خواهد شد. 
وی افزود: دستیابی به این توان دفاعی که توان بازدارندگی را بوجود می آورد مؤلفه های مهمی دارد که مهم ترین آن ارتقاء توان معنویت است. چرا که دفاع کردن و حتی تهاجم بنا به نیاز، اگر بر مبنای اعتقاد باشد کارساز است، در غیر اینصورت ده ها دلیل برای انجام ندادن مأموریت هست اما اگر اعتقادی در پی آن باشد تحت هر شرایطی هرکسی بعنوان رزمنده خود را ملزم به تلاش می داند.

[ پنج شنبه 23 اسفند 1395 ] [ 10:12 ] [ یاشار ]
[ ]

هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای کشور نداریم

سرلشکر باقریرئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: به لطف خدا و تلاش نیروهای مسلح هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای زمینی, هوایی و دریایی نداریم.


[ پنج شنبه 29 اسفند 1395 ] [ 18:12 ] [ یاشار ]
[ ]

اعراب تمام هزینه جنگ سوریه را پرداخت کردند

نصر اللهدبیر کل جنبش حزب الله لبنان گفت تمام اموالی که برای هزینه جنگ سوریه پرداخت شد، "عربی" بود. همین اموال عربی باعث شد افراد مسلح از سراسر جهان به سوریه آیند.


[ پنج شنبه 29 اسفند 1395 ] [ 15:11 ] [ یاشار ]
[ ]

اسرائیل نگران لغو ممنوعیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران است

 پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: در توافق هسته‌ای ایران یک مهلت ده ساله برای ممنوعیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران، غنی‌سازی اورانیوم در این کشور و توسعه تجهیزات با قابلیت هسته‌ای قید شده است. مقامات اسرائیل معتقد هستند این مهلت 10 ساله ، که یک سال آن نیز سپری شده است، احتمالا در زندگی سیاسی طولانی به نظر برسد؛ اما در زندگی یک ملت چندان زمان طولانی نیست. 
جروزالم پست در ادامه این گزارش نوشت: اسرائیل از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای زمان انقضای توافق هسته‌ای ایران است. به ویژه آنکه دو مورد از محدودیت‌های تعیین شده برای ایران در زمینه فروش تسلیحات و توسعه برنامه‌ ساخت موشک‌های بالستیک این کشور در چند سال آینده لغو خواهد شد.

[ پنج شنبه 30 اسفند 1395 ] [ 18:10 ] [ یاشار ]
[ ]

نسل جدید نارنجک‌اندازهای بومی با سامانه‌های اپتیکی آمد +عکس

این مهمات از حسگرهایی بهره می‌برند که برای انفجار در ارتفاعی مشخص در بالای سر هدف تنظیم شده و پس از رسیدن به آن ارتفاع مشخصٰ عمل می کنند که با این کار، شعاع اثربخشی آن افزایش پیدا کرده و می‌تواند نیروهای بیشتری را مورد اصابت قرار دهد.

  استفاده  از سامانه های اپتیکی از جمله راه حلهایی است که در سالهای اخیر برای ارتقاء دقت و اثربخشی تسلیحات پیاده نظام استفاده می شود. 
با استفاده از سیستم های اپتیکی، دقت هدف گیری و همچنین برد درگیری مفید سلاح افزایش پیدا کرده و در صورت استفاده از دوربین های مخصوص دید در شب و حرارتی، می توان در تاریکی هوا و یا در شرایط بد جوی نیز با دشمن درگیر شد.

[ یک شنبه 1 اسفند 1395 ] [ 15:30 ] [ یاشار ]
[ ]

اسرائیل را به واکنشی مناسب تهدید کرد

میشل عون

رئیس‌جمهور لبنان درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای ضربه‌زدن به حاکمیت کشورش هشدار داد.

به نقل از المنار، میشل عون رئیس‌جمهور لبنان گفت که هرگونه تلاش از  سوی رژیم صهیونیستی بر ضربه زدن به حاکمیت لبنان، با واکنش مناسب روبه‌رو خواهد شد.

وی اظهار داشت: زمانی که اسرائیل به اقدامات متجاوزانه خود بدون هیچ بازدارندگی ادامه می‌داد، به سر رسیده و هرگز تکرار نخواهد شد.


[ یک شنبه 1 اسفند 1395 ] [ 15:29 ] [ یاشار ]
[ ]

شاهکاری جدید

 

افسران - شاهکاری جدید از دولت تدبیر


[ یک شنبه 1 اسفند 1395 ] [ 15:29 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید