وارث عشق

 
Image result for ‫مدافعان حرم‬‎

[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:49 ] [ یاشار ]
[ ]

کوچکترین کودکی که به جنگ داعشی ها رفت +تصاویر

در میان اعضای مختلف این نیروی استوار خودجوش، حضور برخی چهره‌ها لبخند تحسین و ستایش را بر لب می‌نشاند.

 در کنار دفاع نیروی ارتش کشور عراق مقابل دست درازی‌های مهاجمان تکفیری و داعشی، نقش استوار و قدرتمند بسیج مردمی این کشور (حشد الشعبی) غیر قابل کتمان است. شبهه نظامیان شیعی که به فتوای مراجع عراقی بویژه آیت الله سیستانی از میان مردم عادی، عشایر و ... شکل گرفته و به کمک ارتش کشور شتافتند، نیرویی که به گفته نشریه نیوز ویک از لحاظ آمادگی و قدرت پس از نیروهای نوی سیل آمریکا، آلفای روسیه و ایکوکبرای اتریش جای می‌گیرند.
 در میان اعضای مختلف این نیروی استوار خودجوش، حضور برخی چهره‌ها لبخند تحسین و ستایش را بر لب می‌نشاند. عباس تحسین احسان الترکمانی، یکی از متفاوت‌ترین نظامیانی است که حضور او همگان را به تعجب و حیرت وا می‌دارد، کودکی اهل محله امام احمد در منطقه طوزخورماتو که با وجود سن و سال کم و جثه کوچکش، لقب بچه شیر جنگی را گرفته است.
 او پا به پای دیگر نیروها،می‌جنگد، پشت توپ‌های عظیم جنگی قرار می‌گیرد و با کشیدن تنها یک طناب، مواضع داعش را بمباران می‌کند.
 
 
کوچکترین نیروی امنیتی عراق+ تصاویر 
 
کوچکترین نیروی امنیتی عراق+ تصاویر
 (( خدا قوت رزمنده  کوچک ))

[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:45 ] [ یاشار ]
[ ]

جایگاه استثنایی رئیسی از نگاه ضرغامی +عکس

ضرغامی در کانال مجازی خود نوشت:" به جناب آقای رئیسی خدا قوت می گویم. او با پشتوانه قریب به ۱۶ میلیون رای که در تاریخ انتخابات کشور به عنوان نفر دوم بی سابقه است، وضعیت استثنایی دارد."

جایگاه استثنایی رئیسی از نگاه ضرغامی+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت الله ضرغامی در کانال مجازی خود با انتشار مطلبی نسبت به میزان آرای حجت الاسلام و المسلمین واکنش نشان داد.
 ضرغامی نوشت:" به جناب آقای رئیسی خدا قوت می گویم. او با پشتوانه قریب به ۱۶ میلیون رای که در تاریخ انتخابات کشور به عنوان نفر دوم بی سابقه است ،وضعیت استثنایی دارد و می‌تواند در جایگاه نظارتی و آلترناتیو قوی نسبت به دولت، در پی گیری مطالبات مردم و ضمانت اجرایی وعده ها نقش تاریخی ایفا کند."

[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:43 ] [ یاشار ]
[ ]

عکس نوشته سفارشات رهبر انقلاب به دوازدهمین رئیس جمهور منتخب

صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار عکس نوشته ای به روز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری عکس نوشته ای را از سفارشات ایشان به رئیس جمهور منتخب منتشر کرد.
 این صفحه عنوان این عکس نوشته را مطالبه رهبر انقلاب از رئیس دولت دوازدهم بیان کرد.
 
 
 

[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:40 ] [ یاشار ]
[ ]

نگاه متفاوت ملک سلمان به ملانیا ترامپ +عکس

تصویری از همسر رئیس جمهور آمریکا در عربستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که دستمایه طنز کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر ترامپ و همسرش به عربستان از همان ساعات اول با حواشی همراه بود. ورود بدون حجاب ملانیا ترامپ به فرودگاه، نوع پوشش او و دست دادن پادشاه عربستان با وی در رسانه ها بازتاب زیادی داشت. اما صبح امروز تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن نوع نگاه ملک سلمان به ملانیا ترامپ به سوژه داغی تبدیل شد. این تصویر در حالی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود که چشمان ملک سلمان هنگام نگاه کردن به همسر ترامپ مورد تمسخر قرار می‌گیرد.
 
نگاه متفاوت ملک سلمان به ملانیا ترامپ +عکس 
 
چشم چرانی مترجم ملک‌سلمان هم از چشم کاربران پنهان نماند و این تصویر را هم به اشتراک گذاشتند.
 
 نگاه متفاوت ملک سلمان به ملانیا ترامپ +عکس
 
در این سفر ایوانکا ترامپ و همسرش نیز به عنوان مشاوران رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را همراهی می‌کنند. در مورد ایوانکا نیز شامگاه گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک شهروند عربستانی از ملک سلمان خواسته تا ایوانکا را برای او خواستگاری کند. این در حالی است که ایوانکا ترامپ همسر و 3 فرزند دارد.
 
نگاه متفاوت ملک سلمان به ملانیا ترامپ +عکس
 
 

[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:38 ] [ یاشار ]
[ ]

فضای مجازی جداکننده والدین از فرزندان

دور شدن خانواده و فرزندان به سرد شدن روابط دورن خانواده ای و البته دل بستن فرزندان به دوستان مجازی را دامن می زند که این موضوع خود زمینه ای برای انحرافات و آغاز روزهای نافرجام را کلید می زند.

فضای مجازی جداکننده والدین از فرزندان/ فعالیت 12میلیون کاربر ایرانی زیر 18 سال در تلگرامسال ها پیش که هنوز اینترنت و تلفن همراه همه گیر نشده بود خانواده ها بیشتر یکدیگر را می دیدند و از حال هم با خبر می شدند و رابطه ها گرم و صمیمی بود. روزهایی که همه دور هم در یک خانه و یک اتاق جمع می شدند و از خودشان می گفتند و روز را شب و شب را صبح می کردند.
 امروز وضعیت تغییر کرده و دیگر کمتر کسی را می توان یافت که سرش در گوشی نباشد و در فضای بی در و پیکر مجازی چرخ نزند. تکنولوژی چنان پیشرفت سریعی داشت که حتی اجازه نداد تا خانواده ها بتوانند برای استفاده کودکانشان از آن محدودیتی قرار دهند.
 اینکه با تکنولوژی روز همراه شویم نکته منفی ای نیست، اما طرز استفاده و سن استفاده از این دستگاه های هوشمند باید مورد توجه قرار گیرد. امروز همه بچه ها تا چشم باز می کنند تبلت و گوشی هوشمند را بدون هیچ محدودیتی در دست می گیرند و روز به روز از محیط گرم خانواده دورتر شده و در تنهایی خود فرو می روند.
 دور شدن خانواده و فرزندان به سرد شدن روابط دورن خانواده ای و البته دل بستن فرزندان به دوستان مجازی را دامن می زند که این موضوع خود زمینه ای برای انحرافات و آغاز روزهای نافرجام را کلید می زند. کودکان ممکن است با هر ابراز محبتی از سوی دوستان مجازی خود جذب و ذوب در این فضا شوند.
 توسعه شبکه های اجتماعی تیز شدن شاخک سودجویان برای به دام انداختن افراد ساده را در پی دارد. توسعه ارتباطات بعضا ناسالم و خطرناک دور از ذهن نیست وقتی که صفحه حوادث روزنامه ها پر می شود از حوادثی که یک پایش در همین صفحات است.
 

 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 17:36 ] [ یاشار ]
[ ]

کشف سکه 400 ساله در عمق رودخانه مسکو+ عکس

یک غواص آماتور موفق به کشف سکه‌ای طلا به ارزش 17 هزار دلار از عمق رودخانه‌ای در مسکو شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ یک غواص آماتور موفق به کشف سکه ای 400 ساله در اعماق رودخانه "یائوزا" در مسکو شد.

این غواص آماتور حین کاوش در اعماق رودخانه معروف مسکو، متوجه چسبیدن فلزی به آهن ربایش شد که در بستر رودخانه و درمیان گل و لای دفن شده بود.

کشف سکه 400 ساله در عمق رودخانه مسکو+عکس

بررسی های نهایی از شی کشف شده حاکی از آن بود که سکه از جنس طلا و متعلق به دوره سلطنت تزار روسیه، "بوریس گادونوف" است که در سال های 1598 تا 1605 بر این کشور حکمرانی کرده است.

بهای این سکه 17 هزار دلار اعلام شده و فقط 6 مورد از آن تاکنون کشف شده است.


[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:30 ] [ یاشار ]
[ ]

وحشت غرب از "واحد 180" آژانس اطلاعاتی کره شمالی

برخی کارشناسان امنیت سایبری نسبت به توان بالای "واحد 180" در آژانس اطلاعاتی کره شمالی هشدار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ تعدادی از اتباع فراری کره شمالی، مقامات و کارشناسان امنیت سایبری مدعی شدند آژانس اطلاعاتی پیونگ یانگ دارای یک واحد ویژه به نام "واحد 180" است که احتمالا مسئول تعدادی از حملات سایبری در سطح جهان بوده و آسیب‌هایی به زیرساخت‌های اینترنتی غرب وارد کرده است.
 کره شمالی در چند سال اخیر بارها مورد اتهام سازمان‌دهی حملات سایبری به ویژه در شبکه‌های مالی قرار گرفت که اغلب آنها در آمریکا، کره جنوبی و چندین کشور دیگر بوقوع پیوستند.
کارشناسان امنیت سایبری همچنین مدعی شدند به شواهد فنی دست یافتند که نشان می‌دهد کره شمالی با باج‌افزار "واناکرای" نیز مرتبط بوده است. این باج‌افزار تاکنون صدها هزار رایانه در 150 کشور جهان را آلوده کرده است. با این حال، پیونگ یانگ اتهامات اخیر را "مضحک" خوانده است. 
 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:28 ] [ یاشار ]
[ ]

ابراز تاسف موسس توییتر از نقش این شبکه اجتماعی در پیروزی ترامپ

یکی از موسسان توییتر ضمن اعلام تاسف از تاسیس این شبکه اجتماعی، اعلام کرد که اگر این شبکه نبود دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌شد.

اظهار تاسف موسس توییتر از تاسیس این شبکه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روسیا الیوم، اوان ویلیامز، یکی از موسسان شبکه ارتباط اجتماعی توییتر، از اینکه این شبکه به دونالد ترامپ در دستیابی به ریاست جمهوری آمریکا کمک کرده است، ابراز تاسف کرد؛ مسئله ای که پیش از این نیز باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، آن را مطرح کرده بود.
وی در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد: درست است؛ ترامپ بدون "توییتر" نمی توانست رئیس جمهور آمریکا شود، این مسئله بسیار بدی است و من متاسفم.
وی در ادامه اظهاراتش، فضای مجازی را "فاسد" دانست و گفت که بسیاری از مردم این مسئله را درک می کنند.
اوان ویلیامز افزود: اعتقاد داشتم که در این شبکه همه خواهند توانست با آزادی سخن بگویند و اطلاعات و اندیشه های خود را تبادل کنند و جهان به بهترین حالت خودکار خود تبدیل خواهد شد، اما در این مورد اشتباه می کرده ام.
شبکه ارتباطی اجتماعی توییتر در سال 2006 به دست جک دورسی، اوان ویلیامز و بیز استون تاسیس شد و پس از گذشت دو سال ویلیامز، رئیس آن شد؛ اما وی در سال 2010 از سمت خود کناره گیری کرد.
 
(( باید تاسف بخورند به حال خودشون ))

[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:24 ] [ یاشار ]
[ ]

وقتی ترامپ و همسرش تحت تاثیر کعبه قرار می‌گیرند +فیلم

ملانیا که به همراه ترامپ و شاه عربستان در حال بازدید از موزه هنری بود هنگام مواجه شدن با تابلو نقاشی خانه خدا بسیار تحت تاثیر قرار گرفت.

وقتی ملانیا همسر ترامپ تحت تاثیر کعبه قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ به عنوان اولین سفر خارجی خود با ملانیا همسرش به عربستان رفت تا یک ملاقات کاری با ملک سلمان شاه سعودی در ریاض پایتخت عربستان داشته باشند که به دنبال آن به اهداف مشترکی برسند.
 ملک سلمان قبل از شروع کنفرانس سران آمریکا و عربستان تصمیم گرفت ترامپ و همسرش را به تماشای موزه هنری دعوت کند که در این میان ناگهان چشم ملانیا به تابلویی از محیط کعبه در مکه می افتد، زیبایی این تصویر به حدی ملانیا را تحت تاثیر قرار می دهد که در هنگام بازدید و قدم زدن در محیط موزه به محض رسیدن به این تابلو توقف کرده و با کنجکاوی تمام شروع به پرسیدن سوالهایی درباره محتوای تصویر از  شاه عربستان می کند 
 از توقف طولانی مدت ملانیا جلوی این تصویر و سوالهای پی در پی او از ملک سلمان این طور به نظر می رسد که حسابی جذب تابلو شده و از تماشای آن بیش از سایر آثار موجود در موزه حیرت کرده و تحت تاثیر قرار گرفته است ،همچنین گفتنی است که این سفر با حاشیه های بسیاری از جمله بی حجاب بودن ملانیا و دست دادن ملک سلمان با او همراه بوده که این موارد منجر به خبر ساز شدن این سفر شده است.
 
 
 
دوستان عزیزم برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

[ یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 ] [ 17:21 ] [ یاشار ]
[ ]

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات

رسانه‌های غربی ضمن پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست‌جمهور ایران از مشارکت گسترده مردم، شگفت‌زده شدند.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات  رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»

[ شنبه 30 ارديبهشت 1396 ] [ 22:23 ] [ یاشار ]
[ ]

رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است

 

اموزش يعنى ايجاد امادگى براى پذيرش مسؤليت ؛ امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح که صبح امروز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اساسا آموزش یعنی ایجاد آمادگی و قابلیت در افرادی که قرار است نقش و مسئولیتی را در یک سازمان به عهده بگیرند، لذا هرچه ما بتوانیم متناسب با نقشی که از فرد می‌خواهیم به او آموزش دهیم، همانگونه که ما خواسته ایم عمل می‌کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نظام آموزشی ما مبتنی بر دانستنی‌های ذهنی است تا توانستنی‌های عملی، بهمین خاطر بسیاری از فارغ التحصیلان زمانی که از دانشگاه بیرون می‌ایند کار بلد نیستند.

امیر باقرى در بخش پایانى سخنانش خاطر نشان کرد: رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است و یگان‌های ما در آن شرکت می‌کنند، اما بحث آموزش مهارت محور مربوط به فرد و ارتقای تخصص‌های فردی او است.


[ شنبه 30 ارديبهشت 1396 ] [ 22:23 ] [ یاشار ]
[ ]

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در شهر "الباب" چیست؟

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در استان حلب چیست؟"حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا   درباره ساخت پایگاه نظامی ارتش ترکیه در استان حلب و اهمیت ژئوتوپلیک این پایگاه نظامی عنوان داشت: هدف ارتش ترکیه و اردوغان از گسترش نفوذ جغرافیایی در  شمال سوریه کاملا استعماری و تجزیه طلبانه است.
وی افزود: ارتش ترکیه به دنبال تجزیه بخش شمالی سوریه است که هدف اصلی آن جدا سازی استان "حلب" و "ادلب" و الحاق آن به ترکیه است.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدامات مخرب ترکیه در سوریه گفت: ترکیه از سال 1938 به دنبال آن بوده که بخش‌هایی از شمال سوریه را به "اسکندرون" در ترکیه متصل کند.


[ شنبه 30 ارديبهشت 1396 ] [ 22:22 ] [ یاشار ]
[ ]

سامانه‌های موشکی جدید وارد چرخه دفاعی پدافند هوایی شده‌اند

سامانه‌های بومی نیاز ما را برآورده کرده/ سامانه‌های موشکی جدید پدافند هوایی عملیاتی شده‌اند
امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی، راداری، تجهیزات شنود الکترونیکی و سامانه‌های شناسایی دوست از دشمن به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است. 
وی افزود: استقرار این سامانه‌های متعدد در ساختار پدافند هوایی کشور باعث شده است تا مرزهای هوایی تحت رصد دایمی و دقیقی قرار گیرد.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: در بخش توانایی‌های دفاعی و پدافندی، سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی پدافند که به صورت بومی تولید شده‌اند نیاز ما را برای درگیری با اهداف هوایی متخاصم برآورده می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: سامانه‌های موشکی جدید هم پس آزمایش موفق عملیاتی در چرخه دفاعی پدافند هوایی کشور قرار گرفته‌اند و به انجام ماموریت می‌پردازند.



برچسب‌ها: دلنواز- ارتش مقتدر- پدافند بیدار
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 20:16 ] [ یاشار ]
[ ]

شناسایی و دستگیری گروه تروریستی در اهواز

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج)  با اعلام  خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت:با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بود شناسایی و دستگیر کنیم. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است. 
وی ادامه داد: این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند. 
سردار شاهوارپور اظهار داشت: این هدیه ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا که انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 20:14 ] [ یاشار ]
[ ]

پسری 15 ساله ای که در سکوت جان داد

کدام شما حاضرید یک «مین» منور رو با درجه حرارت 1600 درجه سانتیگراد که توی سکوت و تاریکی شب داره میسوزه و نزدیکه که عملیات لو بره و جون هزاران رزمنده به خطر بیفته توی شکمتون بگیرید
و ذره ذره آب بشید و بسوزید و ذغال بشید و دم نزنید؟! . . .

پسری 15 ساله،رضا میرزائی،منور،عکس پسر،عکس مذهبی

31 سال پیش یک همچین روزی
این شهید 15 ساله
[رضا میرزائی]
این کار رو کرد !!
روحش شاد و یادش گرامی باد

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ] [ 22:15 ] [ یاشار ]
[ ]

ذات آدم...

لـبـاسای مـارک دار

باطن آدمو نمی پوشونه

گـاو هَــم پـوستش چـرم خالصه

ذات  آدم مهمـــه


[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ] [ 22:10 ] [ یاشار ]
[ ]

5شکست بزرگ عملیات ویژه آمریکا در جهان

تاریخ دخالت نظامی آمریکا در امور سایر کشورها و اجرای عملیات ویژه نظامی در نقاط مختلف جهان، پنج شکست بزرگ را برای آنها به یادگار گذاشته است.

شکست عملیات «پنجه عقاب» در ایران
 پس از تسخیر سفارت آمریکا در تهران در سال ۱۹۷۹ که در جریان آن بیش از ده دیپلمات آمریکایی به اتهام جاسوسی به اسارت گرفته شدند، "جیمی کارتر" رئیس جمهوری وقت آمریکا تصمیم گرفت به جنگ با ایران نپردازد، ولی بطور سری تصمیم به اجرای عملیات ویژه نظامی برای آزادسازی و خروج اسرا از تهران گرفت.
5شکست بزرگ عملیات ویژه آمریکا در جهان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 برنامه ریزی شده بود که بالگردها با نیروهای ویژه آمریکایی در نزدیکی سفارت فرود آمده و با کشتن نگهبانان سفارت، دیپلماتها آزاد و به خارج از ایران منتقل شوند، قبل از آنکه نیروهای نظامی ایرانی حتی بتوانند به این مسئله واکنش نشان دهند. به نوشته «نشنال اینترست»، این عملیات به یکی از نادرست ترین تصمیمات پنتاگون معروف شده که در جریان دهها نظامی آمریکایی جان خود را از دست دادند.
 در روز حمله، عملیات طبق برنامه پیش نرفت و بالگردهای نیروهای ویژه حتی نتوانستند به تهران برسند. یک باگرد در عرشه ناوهواپیمابر بلافصله بعد از بلندشدن سقوط کرد، یکی دیگر در آب افتاد و بقیه به خاطر اشتباه اطلاعاتی و شرایط بد آب و هوای، دقیقا در کنار جاده شوسه داخلی به زمین نشستند. در نتیجه علمیات لو رفت. نظامیان آمریکایی یک اتوبوس مسافربری را محاصره کرده و یک تانکر حامل سوخت را منفجر نمودند. بعد از دریافت دستور لغو عملیات، یکی از بالگردها به هواپیمای حامل سوخت اصابت کرده و در اثر انفجار تعدادی از سرنشینان آن کشته شده و هر دو دستگاه پرنده نیز در آتش سوختند. شکست در این عملیات منجر به شکست جیمی کارتر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۹۸۰ شد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ] [ 21:54 ] [ یاشار ]
[ ]

سند کاپیتو لاسیونی که بنیان خانواده ها را هدف گرفته بود

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ] [ 20:33 ] [ یاشار ]
[ ]

اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید

 
افسران - اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید
 
یهودیان ارتدوکس، عروسک سرباز اسرائیلی و پرچم اسرائیل را در خود اسرائیل به آتش کشیدند

ان شاءالله اسراییل از  درون در حال تجزیه است.

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ] [ 20:32 ] [ یاشار ]
[ ]

عکس روز نشنال جئوگرافی / بهار برفی

عکس یک عکاس طبیعت از روباهی قرمز توانست به عنوان عکس روز نشنال جئوگرافی انتخاب شد.

 تصویر یک روباه قرمز که توسط عکاس طبیعت در ارتفاعات کوه‌های رتزات در میان برف‌های این کوه دیده شده است؛ به عنوان عکس روز سایت نشنال جئوگرافی انتخاب شد.
 

عکس روز نشنال جئوگرافی / بهار برفی


[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 15:26 ] [ یاشار ]
[ ]

آقایان گوش شنوا باشید!

دلداری دادن و ایجاد حس آرامش به خانم ها موجب اعتماد بیشتر آن ها به همسرشان می شود.

آقایان گوش شنوا باشید!سیما منادی روانشناس و مشاور؛ در خصوص اهمیت آشنایی مردان با برخی احساسات زنانه همسرشان اظهار داشت: گاهی برخی از خانم ها هنگامی که درباره موضوعی احساساتی و ناراحت می شوند، با عصبانیت همسرشان مواجه شده که این رفتار مردان ناشی از نداشتن شناخت کافی درمورد احساسات زنانه است.
 وی افزود:اولین گام برای بهبود  رفتار همسرتان ، این است که شنونده خوب در برابر درد و دل های آن ها باشید هرچند که نتوانید برای رفع مشکل وی راهکاری را بیابید.
 این روانشناس تصریح کرد: دلداری دادن به همسرتان بسیار مهم است زیرا وی در  می یابد که تکیه گاهی در هنگام سختی ها دارد که موجب آرامش   است و در هیچ شرایطی او را تنها نخواهد گذاشت.
 منادی در پایان خاطر نشان کرد: به یاد داشته باشید هرگز بجای ارائه راه حل برای رفع مشکل همسرتان، او را سرزنش، نصیحت و ملامت نکنید هرچند که در آن مورد همسر شما مقصر باشد.

[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 15:23 ] [ یاشار ]
[ ]

دیلی تلگراف: ترامپ شبیه مهاجم خط حمله‌ای است که به تنهایی پیش می‌رود

روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی به «تجدید ساختار گسترده» در کاخ‌سفید پرداخت.به گزارش برخی منابع آگاه :روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی نوشت به گفته منابع آگاه در واشنگتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صدد پاکسازی کارکنان کاخ سفید است. در این گزارش به قلم روث شرلوک آمده است: منابع سیاسی در واشنگتن یکشنبه شب اعلام کردند دونالد ترامپ در تلاش برای پاکسازی گسترده مقامات ارشد خود در کاخ سفید است زیرا در پی سپری شدن مخرب ترین هفته طی دوران ریاست جمهوری خود، در پی یک «تجدید ساختار گسترده» است. در پی اقدام ناگهانی رئیس جمهور آمریکا در اخراج جیمز کومی، مدیر اف بی آی و تلاش برای مقصر دانستن کسی برای این موضوع،‌ گفته می شود دونالد ترامپ در تلاش برای برکناری هم پیمانان بلندپایه خود از رینس پریباس، رئیس کارکنانش گرفته تا شان اسپایسر، سخنگوی مطبوعاتی اش است.یک منبع معتبر به مایک آلن، روزنامه نگار سیاسی برجسته گفت:‌ «او از همه ناامید و خشمگین است.» او همچنین گفت: ‌«سوالی که اکنون مطرح می شود این است که این روند تا چه اندازه بزرگ و قاطعانه است.» 

 

دیلی تلگراف: ترامپ شبیه مهاجم خط حمله‌ای است که به تنهایی پیش می‌رود و کسی جلودارش نیست

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(( این جور که پیش میره بهش می خوره از اون مهاجم هایی باشه که گل به خودی هم بزنه خنده))



ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 15:16 ] [ یاشار ]
[ ]

ارور 500 چیست و چگونه آن را حل کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با خطای 500 مواجه شوید. با مشاهده این مطلب می توانید مشکل خطای 500 را رفع کنید.

ارور 500 چیست و چگونه آن را حل کنیم؟/// شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام بازدید از یک سایت با خطای 500 Internal Sever Error روبرو شوید. شاید در ابتدا تصور کنید که ظاهر شدن این خطا به دلیل وجود مشکل در اینترنت و مرورگر شما باشد اما این خطا به دلیل نقص در قسمتی از سایت نمایان می شود و سایت بارگذاری نمی شود. این خطا با عبارت های مختلفی نمایان می شود که در زیر مشاهده می کنید.
 
  • Internal Server Error
  • Error 500
  • HTTP Error 500
  • Temporary Error 500
  • 500That’s an eroor
  • 500
 معمولا پس از به وجود آمدن این مشکل، پس از چند دقیقه مشکل سایت رفع می شود اما اگر پس از گذشت زمان مشکل رفع نشد می توانید با ترفند زیر به نسخه قدیمی صفحه دسترسی پیدا کرده و آن صفحه را مشاهده کنید. برای دسترسی به نسخه های قدیمی سایت باید از Google Cache استفاده نمایید. برای این کار صفحه مورد نظر خود را در گوگل جست و جو کنید و سپس روی فلشی که در سمت راست آدرس آن قرار دارد کلیک و در گزینه‌ی Cached را انتخاب کنید.
 
 ارور 500 چیست و چگونه آن را حل کنیم؟///
 
 

[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 15:11 ] [ یاشار ]
[ ]

هر کسی چند ساعت در روز باید بخوابد؟/ اینفوگرافی

خواب یکی از نیازهای مهم بشر است که در سنین مختلف میزان آن متفاوت است. بدن شما برای بهتر کار کردن به میزان مشخصی یعنی ۸ ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد. در صورتی که نتوانید ۸ ساعت بخوابید، کم‌خوابی‌تان افزایش می‌یابد، انگار که بیشتر از میزان پس انداز خود خرج کنید. نیاز به خواب در میان افراد جامعه مانند بسیاری از ویژگی‌های فردی مثل قد، هوش و اندازه کفش متفاوت است. تعداد اندکی از مردم به خواب کم (۴ تا ۶ ساعت) و معدودی نیز به خواب زیاد (۹ یا ۱۰ ساعت) نیاز دارند. اما بدن اغلب مردم به مدت متوسط خواب (۷ یا ۸ ساعت) نیاز دارد.

   حداکثر زمان خواب استاندارد برای گروه‌های سنی مختلف + اینفوگرافی

 


[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 15:6 ] [ یاشار ]
[ ]

مقامات حزب الله: سفر ترامپ به ریاض ناکام خواهد شد

مقامات حزب الله سفر آتی رئیس جمهوری آمریکا به عربستان و تشکیل اتاق عملیات علیه ایران را بیهوده دانستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان و شخصیت های حزب الله روز یکشنبه در سخنرانی های جداگانه ای سفر آتی رئیس جمهوری آمریکا به عربستان سعودی و تشکیل اتاق عملیات علیه ایران را نشانه ضعف و ناتوانی آنها و این اقدام را بی نتیجه دانستند.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا قرار است حدود یک هفته دیگر به عربستان سعودی سفر کند. در این سفر وی علاوه بر دیدار با مقام های ارشد سعودی، نشستی را با رهبران برخی کشورهای عربی داشته باشد.
بسیاری معتقدند برخی از کشورهای عربی منطقه همچون عربستان سعودی که طی سال های اخیر در روندهای سیاسی و امنیتی منطقه ناکام شده اند، می پندارند که آنها زیر چتر سیاست های ترامپ می توانند ناکامی های اخیر خود را جبران کنند.
«سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله نیز با بیان اینکه لبنان امروز با چالش های بزرگی همچون اسرائیل و آمریکا و سعودی و پول هایی که برای نابودی مقاومت خرج می شود روبروست گفت: هر کلمه ای که از مسئولان غربی یا صهیونیستی درباره مقاومت صادر می شود نشان دهنده حجم توان و عظمت مقاومت است که به عقل و فرهنگ و سیاست و رسانه های آنها ضربه زده و آنها را مختل کرده است. برای همین نیز آنها مقاومت را در نوک حمله های خود قرار داده اند. این مساله نه تنها نشانه ضعف مقاومت نیست بلکه دلیل بر قدرت آن است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 15:3 ] [ یاشار ]
[ ]

ورود هواپیمای مخوف روسی به سوریه

برخی منابع از ورود هواپیمای «آ50 او» یا رادار پرنده روسی که به عنوان مخوف ترین هواپیمای نظامی روسیه نیز معرفی شده است به سوریه خبر دادند.

ورود هواپیمای مخوف روسی به سوریهبه گزارش منابع آگاه ،  این هواپیما چندی پیش به سوریه اعزام شده است.
 رسانه روسی اسپوتنیک هم نوشت که ابتدا عکس این هواپیما در آسمان سوریه، در شبکه های اجتماعی منتشر شد و سپس تصاویر ماهواره ای به دست آمده از ماهواره های رژیم صهیونیستی تائید کرد، هواپیمای آ50 او در پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه مستقر شده است.
 در گزارش آمده، این هواپیما نوع مدرنیزه شده هواپیمای ردیابی راداری دوربرد آ50 است که بر اساس هواپیمای ایلیوشین ایل 76 دوران شوروی ساخته شده است.
 هواپیمای روسی به رادار «سمل ام» که در بخش عقبی بدنه نصب شده است، مجهز است و با سرعت شش دور چرخش در دقیقه توان ردیابی اهداف زمینی تا 300 کیلومتر و اهداف هوایی تا 600 کیلومتر دورتر از خود را دارد.
 مجله آمریکایی National Interest نیز هواپیمای آ50 او را که به «رادار پرنده» مشهور است، مخوف ترین هواپیمای نظامی ارتش روسیه معرفی کرده است.


[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 15:0 ] [ یاشار ]
[ ]

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید و تسلیم نشود و در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمان کشور ایستادگی کند.

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید/ با هرگونه بی‌حرمتی به سربازان برخورد می‌کنم



ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 ] [ 14:55 ] [ یاشار ]
[ ]

نیویورک تایمز: 'ترامپ' باید از مقامش عزل شود

نیویورک تایمز در دیدگاهی پیشنهاد داد: برکناری مدیر 'اف.بی.آی'؛ آخرین تجلی ' عدم تعادل روحی'، 'ترامپ' است و همین خصوصیت برای عزل او از مقام ریاست جمهوری کافی است.

 

 

در این دیدگاه به قلم ' راس دو دت' آمده است:
از همان ابتدای فصل انتخابات آمریکا در سال 2016 ؛ جمهوریخواهان متوجه غیرعادی بودن رفتار و سلوک 'ترامپ' شده بودند اما برآوردشان این بود که او در مقام رئیس جمهور رفتارش عادی خواهد بود وگرنه؛ یا خودش را تخریب خواهد کرد و یا استعفا خواهد کرد . شاید هم فردی که صلاحیت این امر را داشته باشد سرانجام مجبور شود او را از مقامش عزل کند.

(( میگن حرف راست رو باید از رسانه شنید خنده ))



برچسب‌ها: دلنواز- عزل ترامپ - نیویورک تایمز

ادامه مطلب
[ دو شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 23:59 ] [ یاشار ]
[ ]

رسانه‌های چین:رهبر عالی ایران به دشمنان درآستانه انتخابات هشدار جدی دادند

پکن - ایرنا - رسانه های چین روز پنجشنبه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) درباره انتخابات و قدرت موشکی ایران را به طور گسترده بازتاب دادند.



برچسب‌ها: دلنواز- اقتدار رهبری - هشدار جدی به دشمنان

ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 23:50 ] [ یاشار ]
[ ]

آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال

تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بعد از پایان لیگ شانزدهم تلاش برای تقویت تیم خود را در دستور کار قرار دادند.

تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بعد از پایان لیگ شانزدهم تلاش برای تقویت تیم خود در را در دستور کار قرار دادند.در این میان برخی از تیم‌ها با جذب نفرات مطرح و باتجربه به دنبال کسب عنوان قهرمانی و حضور در رتبه‌های بالای جدول بوده و برخی از باشگاه‌ها نیز با توجه به بودجه و امکانات خود سعی دارند با جذب نفرات جوان تیمی آماده را برای باقی ماندن در لیگ مهیا کنند.

 
  *ورودی قطعی---*ورودی احتمالی---*خروجی قطعی---*خروجی احتمالی
آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال
 
دوستان عزیزم ، فوتبال دوستان جوان، ادامه مطلب را دیدن کنید.
 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 19:42 ] [ یاشار ]
[ ]

از این دو نفر خطرناک‌تر روی کره خاکی وجود ندارد! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،از نگاه یک روزنامه نگار انگلیسی که در نشریه ایندیپندنت قلم می زند، از دونالد ترامپ و شاهزاده محمد بن سلمان 31 ساله جانشین ولیعهد عربستان که با توجه به ناتوانی و سن بالای پدرش به عبارتی اکنون به طور غیر رسمی پادشاه این کشور به حساب می آید،خطرناک تر روی کره خاکی وجود ندارد.
 
 
از این دو نفر خطرناک‌تر روی کره خاکی وجود ندارد!
 
دوستان عزیزم با دیدن این دو خبیث روزگار، یاد آیه نورانی سوره مبارکه اعراف افتادم :


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 19:32 ] [ یاشار ]
[ ]

لوموند: قاسم سلیمانی، "چگوارای ایران" است

روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی سردار "قاسم سلیمانی" را قوی‌ترین مرد خاورمیانه معرفی کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی با نام "قاسم سلیمانی، چه گوارای ایرانی"، به تمجید از فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران پرداخت و نوشت: سردار قاسم سلیمانی در زمان جنگ ایران و عراق با فنون نظامی آشنا شد و با وجود گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی و حدود 30 سال از پایان جنگ، همچنان در حال خدمت به کشورش است.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 19:26 ] [ یاشار ]
[ ]

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  به نقل از نشریه «آلگماینر»، تازه‌ترین رده‌بندی که تحلیلگران مسائل نظامی روز گذشته (جمعه) در وبسایت «گلوبال فایر پاور» منتشر کردند، نشان می‌دهد ارتش ایران در میان 25 ارتش قدرتمند نخست جهان قرار دارد.
 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 19:23 ] [ یاشار ]
[ ]

انتخابات و رهبری

ویژگی های نامزد اصلح

  • نامزدها قاطعانه در برنامه ها و اظهارات خود بگویند مسایل اقتصادی و معیشت مردم اولویت آنها است و برای حل مشکلات اقتصادی تلاش خواهند کرد.

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) ۲۰ /اردیبهشت/ ۱۳۹۶


اصول رقابتی انتخابات

  • کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) ۲۰ /اردیبهشت/ ۱۳۹۶


اهمیت انتخابات و حضور مردم

ملت عزیز ایران! انتخابات مظهر هر سه باوری است که در امام وجود داشت و باید در ما وجود داشته باشد:

  • مظهر خداباوری است، چون تکلیف است که در سرنوشت کشور دخالت کنیم؛ تک‌تک آحاد ملت این تکلیف را دارند.
  • مظهر مردم‌باوری است، چون انتخابات مظهر اراده‌ی آحاد مردم است؛ مردمند که مسئولان کشور را به این وسیله انتخاب میکنند.
  • مظهر خودباوری است، هر کسی که رأی در صندوق می‌اندازد، احساس میکند که به سهم خود در سرنوشت کشور دخالت کرده است.

بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)۱۴ /خرداد/ ۱۳۹۲

 

اگر می خواهیم اُبهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شود و مصونیت آن باقی بماند، باید همه در انتخابات شرکت کنند.

  • اگر چنانچه در انتخابات کوتاهی شود و عواملی زمینه ساز یأس مردم شوند، قطعاً کشور لطمه خواهد خورد و هر فردی هم که در این لطمه سهیم باشد، در پیشگاه پروردگار مسئول خواهد بود.
  • اگر به لطف خداوند، این همت و اراده در مردم، با همین شدت و ابهت ادامه پیدا کند، دشمن هرگز نخواهد توانست در مقابل ملت ایران، هیچ غلطی انجام دهد.

دیدار فرهنگیان و مسئولان وزارت آموزش و پرورش ۱۷ /اردیبهشت/ ۱۳۹۶


ویژگی های نامزد اصلح

رئیس جمهوری که میخواهد این کشور بزرگ را اداره کند باید تهذیب اخلاقی داشته باشد؛ نپرداختن به حواشی. اینها چیزهای لازمی است. بنده توصیه‌ام به همه‌ی دولتها همیشه همین بوده است. میدانید من از دولتها و از رؤسای جمهور در طول این سالهای متمادی همواره حمایت کردم؛ توصیه هم کردم، در موارد متعدد و زیادی از آنها توضیح هم خواستم. تکیه این بوده است که برای مردم هزینه درست نکنند، مشکل درست نکنند، دغدغه‌آفرینی نکنند، مردم را دچار تشویش و نگرانی نکنند؛ البته وعده‌ی بیخود و بی‌مبنا هم ندهند، درِ باغ سبزهای بی‌منطق هم باز نکنند؛ منطقی، معقول، منطبق با واقعیت و با توکل به خدای متعال حرکت را پیش ببرند؛ ان‌شاءاللَّه در آینده  هم باید همین جور باشد.

دیدار کارگران و فعالان بخش تولید کشور  ۷/اردیبهشت/ ۱۳۹۲

 اقتصاد مقاومتی

  • روزمرّه فکر کردن در مسائل اقتصادی، مضر است؛ تغییر سیاستهای اقتصادی به طور دائم، مضر است - در همه‌ی بخش ها، بخصوص در اقتصاد - تکیه کردن بر نظرات غیر کارشناسی، مضر است؛ اعتماد کردن به شیوه‌های تزریقیِ اقتصادهای تحمیلی شرق و غرب، مضر است.
  • سیاست های اقتصاد باید سیاست های «اقتصاد مقاومتی» باشد
  • یک اقتصاد مقاوم، باید اقتصادی باشد که در ساخت درونیِ خود مقاوم باشد، بتواند ایستادگی کند؛ با تغییرات گوناگون در این گوشه‌ی دنیا، آن گوشه‌ی دنیا متلاطم نشود.
  • رئیس جمهوری که می خواهد این کشور بزرگ را اداره کند، این راه پرافتخار را به کمک مردم و برای مردم طی کند، باید اینچنین خصوصیاتی داشته باشد.

دیدار کارگران و فعالان بخش تولید کشور ۷/اردیبهشت/ ۱۳۹۲

 

مواظب باشید مرزهای میان شما و دشمن کمرنگ نشود

  • من بارها به بعضی از افراد سیاسی که فعالیتهائی دارند و گاهی یک مخالف خوانیهائی میکنند، تذکر داده ام، نصیحت کرده ام؛ گفته ام مواظب باشید مرزهای میان شما و دشمن کمرنگ نشود.
  • وقتی مرز کمرنگ شد، احتمال اینکه دشمن عبور کند یا دوست و خودی غافل شود و از مرز عبور کند و به دامن دشمن برود زیاد خواهد بود. مرزها را روشن کنید؛ مشخص کنید.

دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم قم ۱۹ /دی/ ۱۳۸۶


اهمیت انتخابات و مشارکت مردم

حضور مردم تعیین کننده امنیت ملی است

  • وقتی بین ملت و نظام فاصله ایجاد شد و ملت در صحنه حضور پیدا نکرد، آن‌وقت هر کاری بخواهند می‌توانند انجام دهند.
  • گاهی می‌شنویم و شنیده‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه‌ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ نه، این حرف‌ها، حرف درستی نیست.
  • آنچه که سایه‌ی جنگ را، سایه‌ی دشمن را در طول این سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده است حضور مردم بوده است.

دیدار هزاران نفر از کارگران ۱۰/ اردیبهشت/۱۳۹۶

#تا_انتخابات


[ شنبه 23 ارديبهشت 1396 ] [ 17:57 ] [ یاشار ]
[ ]

اصول رقابتی انتخابات

  • کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.

[ شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 17:54 ] [ یاشار ]
[ ]

معیار برقراری امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح هستند

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معیار برقرای امنیت پایدار در کشور، نیروهای مسلح هستند که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار حبیب الله سیاری هنگام بازدید از منطقه سوم دریایی نداجا در سواحل مکران عنوان کرد.
وی در جریان این بازدید گفت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
شایان ذکر است فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با حضور در منطقه سوم نبوت از نزدیک در جریان پیشرفت های عمرانی این منطقه قرار گرفت. همچنین وی از پایگاه پسابندر که در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان قرار دارد و از اهمیت بسیار بالای بر خور دار است نیز دیدن کرد


[ شنبه 22 ارديبهشت 1396 ] [ 17:38 ] [ یاشار ]
[ ]

وصیت شهید ...

 افسران - وصیت شهید ...


[ شنبه 23 ارديبهشت 1396 ] [ 17:35 ] [ یاشار ]
[ ]


[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 14:54 ] [ یاشار ]
[ ]

آن‌جا که خون نمی‌رسد! + فیلم

جامعه مانند پیکر انسان می‌ماند، باید دید کجای این پیکر ضعیف است و به آن خون نمی‌رسد.

 

 

 

 

 

دوستان عزیزم برای دیدن این فیلم اینجا رو کلیک کنید. متشکرم.


[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 22:47 ] [ یاشار ]
[ ]

تونل یک مرکز هسته‌ای در آمریکا فرو ریخت

خبرگزاری فارس: تونل یک مرکز هسته‌ای در آمریکا فرو ریخت

رسانه‌های آمریکایی از ریزش تونل یک مرکز هسته‌ای در ایالت واشنگتن در این کشور خبر می‌دهند.

رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند به صدها کارگر یک تأسیسات هسته‌ای در ایالت واشنگتن آمریکا دستور داده شده بعد از ریزش یک تونل در آن «پناه بگیرند.»

به گزارش «ایندیپندنت»، بعد از ریزش این تونل در صبح سه‌شنبه یکی از مدیران آن با ارسال پیامی به کارگران از آنها خواسته از تهویه هوای اتاق‌های خود اطمینان حاصل کرده و از خوردن و نوشیدن اجتناب کنند.

این تونل، حاوی مواد به شدت آلوده از جمله ترن‌های ضایعات هسته‌ای بوده که به منظور نقل و انتقال میله‌های سوختی رادیو اکتیو مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. 

این سایت هسته‌ای قبلاً مرکز تولید پلوتونیوم بوده و هفتاد سال پیش برای تولید سلاح‌های هسته‌ای آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

(( بنایی که به نا حق و برای ظلم پایه ریزی شود، به بادی فرو خواهد ریخت ))


[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 1:7 ] [ یاشار ]
[ ]

طولانی‌ترین پل معلق جهان+تصاویر

خبرگزاری فارس: طولانی‌ترین پل معلق جهان+تصاویر

طولانی‌ترین پل معلق جهان در مدت 10 ماه و با هزینه یک میلیون و 400 هزار یورو در منطقه "هارتس" واقع در آلمان ساخته شده است.

 این پل معلق در منطقه "هارتس" آلمان قرار دارد؛ طول این پل 450 متر، عرض آن یک متر و 20 سانتی‌متر است و از چهار کابل فولادی به قطر 65 میلی‌متر آویخته شده و وزن آن نیز 947 تن است. 

این پل تنها چند متر از پل معلق "تیتان -آر تی" که در سوچی روسیه قرار دارد طولانی‌تر است و تا قبل از افتتاح این پل، پل معلق واقع در روسیه به عنوان طولانی‌ترین پل جهان شناخته می‌شد. 

در زیر تصویر این پل را مشاهده می‌کنید:


[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 1:6 ] [ یاشار ]
[ ]

جدیدترین تصویر از خوشه کهکشانی دوردست

خبرگزاری فارس: جدیدترین تصویر از خوشه کهکشانی دوردست

تلسکوب فضایی هابل جدیدترین تصویر از خوشه کهکشانی را که در فاصله 6 میلیارد سال نوری از زمین قرار دارد برداشته است که جزئیات خیره‌کننده‌ای از این کهکشان در اختیار اخترشناسان قرار می‌دهد.

تلسکوپ فضایی هابل جدیدترین تصویر از خوشه کهکشانی دوردست را گرفته و اطلاعات جدید و جزئیات خیره‌کننده‌ای را از این کهکشان موسوم به "آبل 370" در اختیار محققان علم و نجوم قرار می‌دهد. 

خوشه کهکشانی "آبل 370" مجموعه‌ای از چند صد کهکشان است که در فاصله شش میلیارد سال نوری از زمین قرار دارد.

این خوشه که در صورت فلکی "Cetus" قرار دارد، می‌تواند مانند یک تلسکوپ طبیعی عمل کند و تصاویری از چندین کهکشان دورتر از خود را به اخترشناسان نشان دهد؛ این ویژگی همه خوشه‌های عظیم کهکشان است. 

تصویر به دست آمده از هابل به اخترشناسان کمک می‌کند تا چگونگی پدید آمدن ستارگان و کهکشان‌ها را در دوران تاریک زمین درک کنند. 

تلسکوپ فضایی هابل تلسکوپی است که در سال 1990 توسط شاتل دیسکاوری در مدار گردش قرار گرفت. نام این تلسکوپ از نام کیهان‌شناسی به نام ادوین هابل گرفته شد. اگر چه هابل اولین تلسکوپ فضایی نبود ولی یکی از بزرگ‌ترین و پرکاربردترین‌ها به شمار می‌آید. 


[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1396 ] [ 1:4 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور پادشاه سوسمار خور

[ چهار شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 23:59 ] [ یاشار ]
[ ]

کشف کالای قاچاق در ویلای وزیر دولت تدبیر!/جناب وزیر بفرمایین کنار!

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 23:58 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید