دلیل قطع برق اهواز در روزهای داغ!

 

[ پنج شنبه 31 خرداد 1396 ] [ 13:31 ] [ یاشار ]
[ ]

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه ایران را به رخ آمریکا می‌کشد +عکس

نفیسه کوهنورد خبرنگار بی بی سی یک مقایسه جالب بین حمله آمریکا به جت سوری و حمله سپاه به داعش انجام داده است.

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه را به رخ آمریکا می‌کشد+عکس اخیرا آمریکا جت سوری را که هدفش بمباران مواضع گروهک تروریستی داعش بوده را ساقط کرده و این موضوع با توجه به اینکه چندروز پیش سپاه ایران با شلیک چند موشک مقر داعش را در دیرالزور سوریه با خاک یکسان کرد در مقام مقایسه گرفت.
حمله آمریکا به این جت به وضوح جبهه باطل علیه حق این کشور را نشان می دهد و آشکار موضع آمریکا را که در طرفداری بی چون و چرا از داعش یا به طور کل تروریست به تصویر می کشد، تصویری منجزر کننده که موج تنفر عظیمی را به از مردم جهان به سوی آمریکا شیطان بزرگ روانه می کند.
یکی از افرادی که با توجه به سابقه کاری اش در شبکه معاند بی بی سی اصلا از او انتظار نمی رفت که چنین واکنشی به حمله آمریکا به جت سوری نشان دهد. نفیسه کوهنورد خبرنگار این شبکه است که در توصفحه توییتر خود نوشته: "آمریکا جت سوری رو که گویا مواضع داعش رو بمباران میکرده، ساقط کرده. ایران داعش رو در دیرالزور با موشک زده. این جمله ها ربطی بهم ندارن؟"

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه را به رخ آمریکا می‌کشد+عکس


[ چهار شنبه 31 خرداد 1396 ] [ 18:56 ] [ یاشار ]
[ ]

تصویری که جهانیان را به تحسین واداشت

این تصویر بلاشک غرور ملی هر ایرانی را به وجد خواهد آورد.

مدتی می‌شود که عابران یکی از میادین اصلی شهر، هر چند وقت یکبار شاهد تصاویر مختلفی با حال و هوای سیاسی و مناسبتی کشور شده‌اند. دیوارنگاره ضلع شمال شرقی میدان ولیعصر تهران، حالا دیگر با هر مناسبت  شکل و  رنگی جدید به خود گرفته و حکایتی تازه را برای عابران نقل می‌کند.

از امروز، اگر از این میدان عبور کنید، چشمتان به تصویر جدید این دیوارنگاره خواهد افتاد؛ تصویری از قدرت موشکی ایران که در چند روز اخیر بر سر زبان‌ها جاری است. دیوارنگاره‌ای  با عنوان " من نگهبان ایرانم " که به موشک‌های زمین به زمین نیروی سپاه اشاره دارد . 6  موشک‌ نیروی هوافضای سپاه پاسداران که روز یکشنبه از خاک ایران به منطقه دیرالزور سوریه شلیک شد و چندین مقر فرماندهی تروریست‌های داعش را منهدم کرده و از بین برد.

 

حدس میزنید دیوارنگاره میدان ولیعصر به چه موضوعی اختصاص داده شده باشد؟ + عکس

حدس میزنید دیوارنگاره میدان ولیعصر به چه موضوعی اختصاص داده شده باشد؟ + عکس


[ چهار شنبه 31 خرداد 1396 ] [ 18:54 ] [ یاشار ]
[ ]

چتر نظارتی بر بانکهای مجاز/مردم به شایعات توجه نکنند

معاون بانک مرکزی گفت: سپرده گذاران موسسه اعتباری «ثامن» نگران سپرده های خود نباشند و حسب نیاز، برای دریافت خدمات به این موسسه مراجعه کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بانک مرکزی، فرشاد حیدری با بیان اینکه موسسه ثامن از مدت ها پیش درخواست مجوز خود را به بانک مرکزی ارایه کرده است، تصریح کرد: به تازگی در فضای مجازی مباحثی درخصوص موسسه ثامن عنوان شده است، در این خصوص باید یادآورشد که این موسسه از سال های قبل درخواست خود را برای اخذ مجوز از بانک مرکزی ارایه کرده بود و در این باره اقداماتی نظیر سپرده نویسی در بورس و پرداخت سپرده قانونی به بانک مرکزی را انجام داده بود.

معاون بانک مرکزی، ریشه مطالب انتشار یافته در فضای مجازی درباره بانک ها و موسسات اعتباری طی روزهای اخیر را در شایعات دانست و گفت: بانک ها و موسسات اعتباری که تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می کنند از سلامت نسبی و کافی برخوردار هستند. از این رو جای هیچ گونه نگرانی برای هموطنان درخصوص سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اعتباری مجاز کشور وجود ندارد.

وی افزود:‌ چتر نظارت بانک مرکزی بر شبکه بانکی گسترده است و به هیچ عنوان جای نگرانی برای سپرده گذاران نیست.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 خرداد 1396 ] [ 22:30 ] [ یاشار ]
[ ]

رزمایش دریایی مشترک ایران و چین در تنگه هرمز برگزار شد

رزمایش مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری خلق چین در محدوده آب‌های شرق تنگه هرمز تا دریای عمان برگزار شد.

به گزارش منابع آگاه؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی دریایی، تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری خلق چین در محدوده آب‌های شرق تنگه هرمز تا دریای عمان آغاز شد.

در این تمرین مشترک ۷۰۰ نفر از کارکنان نیروی دریایی ارتش با ناوشکن‌های الوند و البرز و یک فروند بالگرد و ۷۰۰ نفر از کارکنان ناوگروه چینی حضور دارند.

۲ ناوشکن، یک ناو پشتیبانی و یک بالگرد نیروی دریایی ارتش چین با ۷۰۰ نیرو در این تمرین حضور دارند.

در این تمرین مشترک تبادل اطلاعات، عملیات نقل و انتقالات عمودی و نشست و برخاست بالگرد صورت خواهد گرفت.


[ دو شنبه 28 خرداد 1396 ] [ 1:29 ] [ یاشار ]
[ ]

بازدید سرلشکر صالحی از مرزهای غربی کشور

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرزهای غربی کشور بازدید کرد.

امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.

سرلشکر صالحی در این بازدید اظهار داشت: ما در اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.

وی ادامه داد: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می دهیم.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: تا ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی غرب کشور حضور جدی دارد هیچ تروریستی به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را نخواهد داد و با هر تحرکی در طول شبانه روز به شدت برخورد خواهیم کرد.


[ دو شنبه 28 خرداد 1396 ] [ 1:28 ] [ یاشار ]
[ ]

10 نشانه مهم خرابی خودرو

هر خودرو از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده و استفاده مداوم از آن سبب استهلاک این بخش‌ها می‌شود.

کارکرد خودرو سبب فرسایش قطعات و اجزای داخلی آن می شود و ادامه فعالیت خودرو را از حالت طبیعی خارج می‌کند تا جایی که دیگر نمی‌توان با وجود یک قطعه خراب از خودرو به طور طبیعی استفاده کرد. آشنا نبودن به مکانیسم کار هر کدام از این قسمت‌ها و نداشتن آگاهی از نشانه‌های خرابی آنها، سبب اتلاف وقت و صرف هزینه‌هایی برای دارندگان خودرو می‌شود.

این در صورتی است که اگر رانندگان از دانش مختصری در این حوزه برخوردار باشند، همان ابتدا و با صرف هزینه‌های نسبتا کمتری می‌توانند سلامت خود و وسیله نقلیه‌شان را تضمین کنند. در ادامه با ده نشانه عمومی خرابی خودرو آشنا خواهیم شد که به آسانی می‌توان آنها را تشخیص داد و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 خرداد 1396 ] [ 12:27 ] [ یاشار ]
[ ]

این غذاها کبد شما را سالم نگه می دارد

کبد را باید دستگاه تصفیه شخصی خودتان بدانید: دستگاهی که مواد بد و مضر وارد آن شده و مواد خوب و مفید از آن بیرون می‌آید.

کبد عملکردهای متعددی دارد که موجب سالم نگه داشتن فرد می‌شود. این عضو مواد مضر را از جریان‌خون بیرون می‌کشد و به هضم غذاها کمک می‌کند.

کبد که حدود یک کیلو و سیصد گرم وزن دارد، اندامی لاستیکی مانند و قرمز متمایل به قهوه‌ای است که در سمت راست شکم قرار دارد.

یک کبد سالم عضو چربی‌سوز بدن به شما می‌رود که موادمغذی را از غذاهایی که می‌خوریم گرفته و آنها را به ترکیبات مهم و ضروری خون تبدیل می‌کند، ویتامین‌ها و موادمعدنی را ذخیره کرده و برای حفظ توازن هورمونی در بدن پروتئین و انزیم تولید می‌کند. کبد همچنین به سیستم‌ایمنی بدن برای مقابله با عفونت‌ها، بیرون کردن باکتری‌ها از خون و ایجاد صفرا که برای هضم غذاها ضروری است، هم کمک می‌کند.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 خرداد 1396 ] [ 1:25 ] [ یاشار ]
[ ]

سیلی سپاه تیتر اول رویترز شد+عکس

پایگاه‌های تروریست‌ها در دیرالزور سوریه، هدف موشک‌های بالستیک ایران قرار گرفت.

سیلی سپاه تیتر اول رویترز شد+عکس

 

 


[ دو شنبه 29 خرداد 1396 ] [ 1:22 ] [ یاشار ]
[ ]

پایگاه‌های تروریست‌ها در دیرالزور سوریه، هدف موشک‌های بالستیک ایران قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاآرتص در خبری فوری از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها در دیرالزور در شرق سوریه خبر داد.

این در حالی است که سپاه پاسداران در بیانیه ای ضمن تایید خبر این حمله موشکی اعلام کرد این حمله با هدف مجازات عاملان جنایات تروریستی اخیر تهران صورت گرفته است.

در بیانیه سپاه پاسداران آمده است این حمله از مقر سپاه در استان های کردستان و کرمانشاه انجام شده است.

در بیانیه سپاه پاسداران آمده است: خون های ریخته شده مظلومان بدون پاسخ نخواهد ماند.

راشا تودی اعلام کرد این حمله موشکی به مواضع تروریست ها در شرق سوریه در واکنش به حملات تروریستی اخیر تهران صورت گرفت.

آسوشیتد پرس نیز به نقل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نوشت این حمله موشکی به مواضع تروریست ها در پاسخ به حمله تروریستی تهران بوده است.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 خرداد 1396 ] [ 1:17 ] [ یاشار ]
[ ]

امنیت پایدار

 

ضمن گرامی داشت لیالی قدر و تسلیت ایام سوگواری امیر المومنین حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می رساند سربازان گمنام امام زمان (عج) با دعای خیر مردم روزه دار در یک عملیات ضربتی موفق شدند یک تیم تروریستی وابسته به گروهک انصار الفرقان را قبل از انجام هر نوع اقدام  تروریستی متلاشی نمایند .                                                                              
تیم مذکور که با هدایت سرویس های اطلاعاتی کشورهای مرتجع منطقه برای بر هم زدن امنیت عمومی مردم چابهار اعزام شده بود ، تحت رصد کامل اطلاعاتی قرار داشته و تمام عوامل عملیاتی و پشتیبانی ، شناسایی و منهدم گردیدند . اهداف تیم مذکور انجام عملیات های کور علیه اجتماعات مذهبی مردم و پادگان امام علی (ع) چابهار در شب های قدر بوده است .                                                         
در این عملیات دو نفر از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و پنج نفر دیگر نیز دستگیر گردیدند و  مقادیر قابل توجهی مواد انفجاری از جمله جلیقه انتحاری و تعداد چهار قبضه سلاح کلاشینکف و دو  قبضه کلت کمری و بیش از دو هزار فشنگ جنگی و هشت عدد نارنجک جنگی و تجهیزات انفجاری و ارتباطی کشف گردید.


[ جمعه 24 خرداد 1396 ] [ 14:16 ] [ یاشار ]
[ ]

ابوبکر البغدادی در حمله هوایی روسیه کشته شده است

ابوبکر البغدادیوزارت دفاع روسیه از احتمال کشته شدن سرکرده داعش در حمله هوایی این کشور به مواضع تکفیری ها در الرقه در ماه مه گذشته خبر داد.

به گزارش منابع آگاه به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه احتمال  داد که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در یکی از حملات هوایی روسیه در الرقه کشته شده باشد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که احتمالا ابوبکر البغدادی در حمله آنها به الرقه در سوریه در اواخر ماه مه گذشته کشته شده باشد.

روسها اعلام کردند که آنها یک نشست سرکرده های داعش را هدف قرار داده اند.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد: اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد ابوبکر البغدادی در یکی از حملات هوایی روسیه به الرقه سوریه کشته شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: حمله در شب ۲۸ ماه مه گذشته به مرکز فرماندهی داعش که در حین حمله سرکرده های داعش در حال برگزاری نشستی برای یافتن راهکاری برای خروج تروریستها از الرقه از طریق آنچه گذرگاه جنوبی نامیده می شود، بودند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: بر اساس اطلاعاتی که ما از طریق کانالهای متعدد از صحت آن مطمئن شده ایم، ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نیز در نشست مذکور حضور داشته است و در جریان حمله کشته شده است.

در این بیانیه آمده است: وزارت دفاع روسیه، آمریکایی ها را از این حمله که از سوی جنگنده های سوخو  ۳۵ و سوخو ۳۴ در جنوب الرقه آگاه کرده بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی در این حمله حدود ۳۰ سرکرده داعش و ۳۰۰ نفر از محافظان این سرکرده ها کشته شدند که در میان کشته شدگان ابو الحاج المصری امیر الرقه و ابراهیم النایف الحاج امیر مناطق واقع میان الرقه و شهر السخنه و سلیمان الشواخ رئیس سرویس امنیتی داعش به چشم می خورند.

سناتور الکسی پوشکوف روس در شبکه اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اگر واقعا ابوبکر البغدادی مرده باشد این ضربه مهلکی به داعش خواهد بود و شکست آن را تسریع خواهد کرد.


[ جمعه 26 خرداد 1396 ] [ 14:3 ] [ یاشار ]
[ ]

هشدار روسیه در خصوص نیت آمریکایی‌ها از استقرار سامانه موشکی در سوریه

خبرگزاری فارس: هشدار روسیه در خصوص نیت آمریکایی‌ها از استقرار سامانه موشکی در سوریه

وزارت دفاع روسیه ضمن تأیید استقرار سامانه موشک‌انداز بردبلند هیرماس آمریکا در جنوب شرق سوریه، نسبت به احتمال هدف قرار گرفتن ارتش سوریه با این موشک‌ها هشدار داد.

به گزارش منابع آگاه، وزارت دفاع روسیه نسبت به «احتمال بکارگیری موشک‌اندازهای برد بلند هیمارس بر علیه ارتش سوریه» در منطقه حساس «التنف» در جنوب شرق سوریه هشدار داد.

دیروز بود که معارضان سوری از انتقال موشک‌اندازهای بردبلند هیمارس از اردن به سوریه خبر دادند؛ هیمارس که ظاهری شبیه کاتیوشا دارد، می‌تواند اهداف خود را در 300 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.

در بیانیه امروز وزارت دفاع روسیه، ضمن تأیید این خبر، نسبت به نیت آمریکایی‌ها از استقرار چنین سامانه‌ای در منطقه حائل میان مرز سوریه، عراق و اردن هشدار داده است.

وزارت دفاع روسیه برای توجیه علت نگرانی خود به سابقه نیروهای آمریکایی اشاره کرده و گفته: «ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا تاکنون در برهه‌های مختلف، نیروهای ارتش سوریه را در نزدیکی مرز اردن هدف قرار داده‌اند؛ بنابراین خیلی دور انتظار نیست که این حملات ادامه یابد ولی این بار با استفاده از هیرماس.»

روس‌ها در انتهای بیانیه خود تأکید کرده‌اند که سوریه هنوز دولت دارد و استقرار هرگونه تسلیحاتی در این کشور باید با هماهنگی دمشق باشد.


[ پنج شنبه 25 خرداد 1396 ] [ 22:4 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور

[ چهار شنبه 24 خرداد 1396 ] [ 21:53 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور معنادار

[ چهار شنبه 24 خرداد 1396 ] [ 21:52 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور

[ چهار شنبه 24 خرداد 1396 ] [ 21:50 ] [ یاشار ]
[ ]

افشاگری«جان کری» درباره پیشنهاد کشورهای مرتجع به اوباما برای بمباران ایران

افشاگری«جان کری» درباره پیشنهاد کشورهای مرتجع به اوباما برای بمباران ایران/ تدارک برای غائله‌ای جدید علیه ایران

خبرگزاری فارس: افشاگری«جان کری» درباره پیشنهاد کشورهای مرتجع به اوباما برای بمباران ایران/ تدارک برای غائله‌ای جدید علیه ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای کری وزیر خارجه اوباما فاش کرد که رهبران برخی کشورهای منطقه به او و اوباما پیشنهاد می‌کردند ایران را بمباران کند؛ این اولین بار نیست که سعودی ها دیگران را علیه ایران تحریک کرده‌اند.»

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت «امروز آقای کری وزیر خارجه اوباما فاش کرد که رهبران برخی کشورهای منطقه به من و اوباما پیشنهاد می‌کردند ایران را بمباران کنید؛ چرا که تنها راه حل مسأله هسته‌ای ایران، بمباران است، اولین بار نیست که سعودی ها دیگران را علیه ایران تحریک کرده اند.

 رضایی ادامه داد: جنگ هشت ساله صدام نیز به تحریک آل سعود بود، رقص شمشیر ریاض و دلار باران ترامپ و دخترش هم برای ایجاد غائله‌ای جدید علیه ایران تدارک دیده شده بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کینه توزی آل سعود خاطر نشان کرد: آل سعود چهل سال است بغض و کینه خود را علیه ملت ما نشان داده و هر بار هم سرش به سنگ خورده است.

وی در پایان اظهار داشت: اگر از این سر به سنگ خوردن ها عبرت نگرفته، بار دیگر بخواهند نسبت به ایران غلطی بکنند با سر خواهند رفت.»


[ چهار شنبه 24 خرداد 1396 ] [ 21:34 ] [ یاشار ]
[ ]

شیرینی بوسیدن پیشانی رهبری را از یاد نخواهم برد

خبرگزاری فارس: شیرینی بوسیدن پیشانی رهبری را از یاد نخواهم برد

شاعر دلیجانی که در نیمه ماه مبارک رمضان در دیدار با مقام معظم رهبری شعری درباره حضرت سیدالشهدا خواند، از لذت و شیرینی به یاد ماندنی این دیدار می‌گوید.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1396 ] [ 21:20 ] [ یاشار ]
[ ]

شرط مضحک مفتی وهابی برای قبولی روزه قطری‌ها +عکس

مفتی سعودی با اعلام فتوایی مضحک و عجیب تبدیل به سوژه رسانه ها شد.

به گزارش خبرنگار منابع آگاه ؛ مفتی‌های سعودی در ادامه احکام و فتواهای عجیب خود، فتوای دیگری صادر کردند. در تازه‌ترین فتوای صادرشده از جانب یکی از این وهابیون، برای قبولی روزه مردم قطر در ماه رمضان شرط گذاشته شده است. در این حکم گفته شده روزه قطری‌ها به شرطی قبول است که سعودی‌های عربستان از آنها راضی باشند و تا زمان نارضایتی حکام سعودی از آنها، روزه‌شان مورد قبول نیست.
 مفتی‌های وهابی تا کنون نشان داده‌اند همسو با اهداف مد نظر حکام عرب به‌ویژه سعودی‎ها حرکت می‌کنند و هر جا که منافع آنها ایجاب کند در راستای آن حکم صادر می‎کنند. مواضع اخیر دولت قطر در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و مخالفت با سیاست‌های برخی سران عرب، دلیل اصلی صدور این حکم بوده است.
 
حکم مفتی وهابی برای قبولی روزه قطری‌ها +عکس

[ سه شنبه 23 خرداد 1396 ] [ 21:14 ] [ یاشار ]
[ ]

پوتین: القاعده و بن‌لادن دست‌پرورده آمریکا بودند

خبرگزاری فارس: پوتین: القاعده و بن‌لادن دست‌پرورده آمریکا بودند

رئیس‌جمهور روسیه در اظهاراتی تصریح کرد که واشنگتن در حین جنگ افغانستان القاعده و بن لادن را برای مبارزه با اتحاد جماهیر شوروی پرورش داد اما بعدها کنترل این گروه از دست آمریکا خارج شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه با «اولیور استون» کارگردان آمریکایی در فیلمی به نام «مصاحبه‌های پوتین» گفت که آمریکا حاضر است تا از تروریست‌ها برای تضعیف اوضاع سیاسی روسیه استفاده کند.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1396 ] [ 21:12 ] [ یاشار ]
[ ]

پروژه ابتر حکام عربستان برای دست‌وپا کردن اجماع ضدقطری!

خبرهای مختلف رسانه‌های جهان، از ناکامی عربستان در همراه کردن کشورهای مختلف در جهت اجرای طرح‌های ضدقطری حکایت دارد.

به گزارش منابع آگاه ، موضوعی که این روزها عناوین اصلی خبرگزاری‌های دنیا را به‌خود اختصاص داده، تنش و چالشی گسترده است که در روابط عربستان و قطر به‌وجود آمده، اختلافاتی که در ادامه پای کشورهای دیگر عربی حاشیه خلیج فارس را نیز به این موضوع باز کرد و سعودی‌ها با هشدار و گاه تهدید دولت‌های عرب‌زبان منطقه، آنان را در مقوله "قطرستیزی" با خود همراه کردند.  
 
پروژه ابتر حکام عربستان برای دست‌و پا کردن اجماع ضدقطری!
 
در این میان جدا از بیان دلایلی که به آغاز این شکاف‌های عمیق در روابط ریاض- دوحه انجامیده، اما شکست طرح سعودی برای اجماع کشورهای مختلف علیه قطر نیز بسیار قابل تامل است. 
 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1396 ] [ 21:6 ] [ یاشار ]
[ ]

ارتش سوریه به جاده «رقه-أثریا» رسید

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه به جاده «رقه-أثریا» رسید

ارتش سوریه توانست چندین روستا و شهرک را در غرب استان رقه از تروریستهای داعش پس بگیرد.

به گزارش منابع آگاه ، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند در غرب استان رقه خود را از جنوب شهر «مسکنه» به راه «اثریا - رقه» برسانند.

وبگاه خبری المصدر گزارش داد که ارتش سوریه توانسته است پس از درگیری با داعش و آزادسازی چند روستا و شهرک، خود را به منطقه «بئر انباج» برساند.

مناطق آزاد شده عبارتند از: «رجم عسکر، بئر أنباج، حقل الرصافة، ضهر أم باج، جب عزیز، جب الغانم، جب أبیض و أبو صوصة».



ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1396 ] [ 21:2 ] [ یاشار ]
[ ]

شبی که قرآن با تمام قدر و منزلتش بر رسول خدا نازل شد + فیلم

لیله القدر شبی پر فضیلت است که زندگی یک سال آینده انسان در آن مقدر می‌شود.

لیله القدر شبی پر فضیلت است که زندگی یک سال آینده انسان در آن مقدر می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دوستان عزیزم در این شبهای عزیز و پر خیروبرکت، دعا برای سلامتی امام زمانمون و سلامتی و شفای همه بیماران فراموش نشه. ممنونم از همتون
التماس دعا.
 
اینجا رو کلیک کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[ سه شنبه 23 خرداد 1396 ] [ 20:30 ] [ یاشار ]
[ ]

سناتور جمهوری‌خواه: چرا ایران را تحریم می‌کنیم ولی عربستان را نه؟!

سناتور جمهوری‌خواه: در تحریم ایران تجدید نظر کنید/ عربستان هم مستحق تحریم است

"رند پال" سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی در یادداشتی از سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران و عربستان انتقاد کرد.زمانیکه به تحریم‌های جدید ایران نگاه می‌کنم، در می‌یابم تمام دلایل این تحریم‌ها درمورد عربستان نیز صدق می‌کند، پس چرا ما عربستان را تحریم نمی‌کنیم؟ به عنوان مثال، عربستان هم موشک‌های بالستیک "دانگ فنگ 3s" در اختیار دارد که به سمت تهران و تل‌آویو نشانه رفته‌اند.


[ دو شنبه 21 خرداد 1396 ] [ 23:59 ] [ یاشار ]
[ ]

مصرف قند مهم‌ترین عامل ابتلا به انواع سرطان

خبرگزاری فارس: مصرف قند مهم‌ترین عامل ابتلا به انواع سرطان

تحقیقات دانشمندان نشان داده است مصرف قند و شکر مؤثرترین عامل برای ابتلا به انواع سرطان در سنین مختلف است.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1396 ] [ 21:50 ] [ یاشار ]
[ ]

دو حمله تروریستی در تهران


دو حمله تروریستی مذبوحانه در تهران

[ شنبه 20 خرداد 1396 ] [ 21:49 ] [ یاشار ]
[ ]

تیره و تار شدن روابط قطر و عربستان حاصل سفر ترامپ به منطقه؟

تیره و تار شدن روابط قطر و عربستان حاصل سفر ترامپ به منطقه؟

[ شنبه 20 خرداد 1396 ] [ 21:48 ] [ یاشار ]
[ ]

واشنگتن‌پست: ترامپ سلامت روانی ندارد!

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» با اشاره به اظهارات عجیب و غریب و اقدامات نامتعارف رئیس‌جمهوری این کشور تأکید کرد نگرانی جدی درباره سلامت روان «دونالد ترامپ» وجود دارد!
 
واشنگتن‌پست: ترامپ سلامت روانی ندارد!

[ شنبه 20 خرداد 1396 ] [ 21:46 ] [ یاشار ]
[ ]

همزمان با تلاش‌های ضد ایرانی ترامپ، متحدان مهم آمریکا در منطقه مقابل هم صف‌آرایی کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با تلاش‌های ضد ایرانی ترامپ، متحدان مهم آمریکا در منطقه مقابل هم صف‌آرایی کردند

روزنامه انگلیسی ضمن پرداختن به اختلاف بین قطر و عربستان، به تلاش‌های ایران در کمک به امیرنشین قطر و شکاف در ائتلاف ضد ایرانی به رهبری آمریکا پرداخت.

به گزارش منابع آگاه ، روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» در تحلیلی پیرامون اختلاف بین عربستان و قطر با پرداختن به دلایل این رویداد نوشت: ایران برای کمک رسانی به قطر با پیشنهاد استفاده از سه بندر خود برای واردات کالا و در حالی که دیگر همسایگان این کشور سعی در انزوای قطر دارند، خود را برای کمک به این کشور بسیج کرده است.



ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1396 ] [ 21:45 ] [ یاشار ]
[ ]

لانه زنبوری که به آتش کشیده شد + فیلم

وزارت اطلاعات مخفی گاه داعش را شناسایی و منهدم کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت اطلاعات مخفی گاه داعش را شناسایی و منهدم کرد.
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

دوستان عزیزم برای دیدن کلیپ اینجا کلیک کنید.

 

 


[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 23:49 ] [ یاشار ]
[ ]

رهبر انقلاب: چرا باید دریونسکو یا سازمان ملل، نظام آموزشی ما را بنویسند؟

رهبریترقه‌بازی‌های امروز در «اراده‌ مردم» تأثیری نخواهد گذاشت.گاهی دستگاههای مرکزیِ فکر، فرهنگ و سیاست دچار اختلال و تعطیلی می‌شوند.رهبر معظم انقلاب با اشاره به حوادث تروریستی تهران تأکید کردند: این ترقه‌بازی‌هایی که امروز شد، اینها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت و ان‌شاءالله کلک اینها کنده خواهد شد.


[ جمعه 18 خرداد 1396 ] [ 23:44 ] [ یاشار ]
[ ]

پرواز نمایشی فانتوم‌های پایگاه هوایی بوشهر

فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

پرواز نمایشی فانتوم‌های پایگاه هوایی بوشهربه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاجا؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.
 امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید آمادگی رزمی و توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
 وی با حضور درقسمت های آلرت، سیمیلاتور، بازآماد، شیلترها وگروه نگهداری در جریان روند پیشرفت طرح ها و برنامه های این پایگاه قرار گرفت.
 فرمانده کل ارتش ضمن دیدار با کارکنان و خلبانان پایگاه شهید یاسینی، با حضور در قرارگاه سربازی بصورت چهره به چهره با سربازان این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 گفتنی است با حضور امیر سرلشکر صالحی سالن تیراندازی ویژه سربازان وظیفه این پایگاه نیز افتتاح و بهره برداری شد.
 همچنین پس از بازدید سرلشکر صالحی از بخش آلرت، خلبانان تیزپرواز پایگاه شهید یاسینی با دو فروند هواپیمای اف4 به پرواز در آمده و آمادگی خود را برای انجام ماموریت‌های محوله نشان دادند.

[ چهار شنبه 17 خرداد 1396 ] [ 1:3 ] [ یاشار ]
[ ]

برگزاری 25 رزمایش دریایی در سال 96

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری 25 رزمایش دریایی در سال 96 گفت: ناوشکن دماوند نیروی دریایی ارتش ایران عملیاتی شده و در عرصه دریانوردی می‌کند.

برگزاری 25 رزمایش دریایی در سال 96به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی با اشاره به برگزاری 25 رزمایش در سال 96 اظهار داشت: این رزمایش‌ها در تخصص‌های مختلف و در دریا و سواحل دریای شمال و جنوب انجام می‌شود و در انتها نیز رزمایش بزرگ دریایی ولایت 96 را به مرحله اجرا درمی‌آوریم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1396 ] [ 1:0 ] [ یاشار ]
[ ]

گویاترین تصویر سال

تصویر دیده نشده از ترامپ و ملک سلمان در رسانه های عربی 
 

[ سه شنبه 16 خرداد 1396 ] [ 23:56 ] [ یاشار ]
[ ]

محاصره قطر از سوی ۴ کشور عربی

عربستان سعودی و متحدانش روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند / محاصره قطر از سوی ۴ کشور عربی

امارات، بحرین، مصر و عربستان سعودی روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع و تمامی مرزهای خود را به روی این کشور بستند.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 خرداد 1396 ] [ 23:54 ] [ یاشار ]
[ ]

جای شهید و جلاد عوض نشود


[ سه شنبه 16 خرداد 1396 ] [ 23:53 ] [ یاشار ]
[ ]

پیرزنی که تروریستهای داعش را سین جیم می‌کند+فیلم

در این گزارش زن سالخورده‌ای را مشاهده می‌کنید که داعشی را سی جیم می‌کند و به آن‌ها درس دینداری و آزادگی می‌دهد.

پیرزنی که تروریستهای داعش را سین جین می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زن سالخورده که با دو نیروی گروهک تروریستی داعش برخورد می کند، بدون اینکه از آنها بترسد یا وحشتی داشته باشد که این جانوران انسان نما ممکن است چه بلایی بر سر او بیاورند، باشجاعت تمام شروع به پرس و جو و پند دادن آنها می کند و از آنها می خواهد که توبه کنند و به راه خدا باز گردند.در ادامه می توانید ترجمه این سین جیم که در فیلم شاهد آن خواهید بود را به طور دقیق ملاحظه فرمائید.
 
پیرزن:شما جزئی از شیاطین شده اید به سوی خدا بازگردید،
نیروی داعش:آیا نمیخواهید دشمنانتان را از سر راه برداریم؟
پ:نه کسی را بکشید نه کشته شوید
د:کسی که بچه های شما را کشته است چه؟

دوستان عزیزم برای دیدن کلیپ اینجا کلیک کنید.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 خرداد 1396 ] [ 11:50 ] [ یاشار ]
[ ]

بیانیه ارتش بمناسبت 14 و 15 خرداد

لوگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام(ره) بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: در تاریخ ایران اسلامی ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور نام و شخصیت رهبر بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است. بزرگ مردی که برای حمایت از مستضعفین و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد.

در این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی نقشی بی بدیل داشت و امروز سربلندی و سرافرازی ملت ایران در عرصه‌ های مختلف نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حاصل ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است که تفکر هوشمندانه و خلاقانه آن امام راحل با تلفیق مبانی و آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و شرایط روز، آن را بوجود آورده و درکی جدید از شرایط تاریخی را فراروی سایر ملل و جوامع قرار داده است.


[ یک شنبه 14 خرداد 1396 ] [ 11:42 ] [ یاشار ]
[ ]

حمایت روسیه از عضویت کامل ایران در سازمان همکاری‌ شانگهای

بختیار خاکیموف اعلام کرد مسکو پس از عضویت هند و پاکستان، ایران را به عنوان نامزد بعدی عضویت کامل در سازمان همکاری شانگهای می‌داند.

حمایت روسیه از عضویت کامل ایران در سازمان همکاری‌ شانگهایبه گزارش منابع آگاه؛ به نقل از اسپوتنیک، بختیار خاکیموف، فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سازمان همکاری شانگهای، شب گذشته طی سخنانی در مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ اعلام کرد مسکو پس از عضویت هند و پاکستان، ایران را به عنوان نامزد بعدی عضویت کامل در سازمان چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی همکاری شانگهای می داند.
 خاکیموف با بیان این مطلب گفت : «به اعتقاد روسیه  پس از پیوستن هند و پاکستان به سازمان همکاری شانگهای،‌ نامزد بعدی باید ایران باشد و این سازمان ایران را شریک طبیعی خود می داند.» وی افزود دیگر کشورهایی که معیارها و شاخص های مورد نظر را برای عضویت داشته باشند نیز  می توانند به این سازمان بپیوندند.
 نماینده روسیه تصریح کرد سازمان همکاری شانگهای از ظرفیت بزرگی برای تبدیل شدن به یک سازمان کلیدی بین المللی برخوردار است. خاکیموف گفت : «این ظرفیت از آنجا به دست آمده است که سازمان همکاری شانگهای حدود 24 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را پس از عضویت این کشورها به خود اختصاص می دهد. امروزه ما شاهد هستیم که این سازمان با هیجده عضو ناظر و شریک گفتگو، محدوده جغرافیایی وسیعی را در بر گرفته است.»
 سازمان همکاری شانگهای روز 15 ژوئن سال 2001 میلادی از سوی کشورهای قزاقستان، چین، قرقیزستان، تاجیکستان، روسیه و ازبکستان در شانگهای تاسیس شد. هند و پاکستان در نشست ژوئن سال 2016 در ازبکستان به عضویت این سازمان در آمدند. نشست بعدی سران این سازمان طی روزهای هشتم و نهم ژوئن در آستانه برگزار می شود.

[ شنبه 12 خرداد 1396 ] [ 21:38 ] [ یاشار ]
[ ]

سخنان گوهربار امام خمینی (ره)

سخنان گوهربار امام خمینی (ره)


[ شنبه 13 خرداد 1396 ] [ 21:19 ] [ یاشار ]
[ ]

سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد

وال استریت ژورنال: سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت سیا یک بخش مأموریتی ویژه را برای اعمال فشار بر ایران ایجاد کرده است. 

در این گزارش آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا -سیا- یک مرکز ایجاد کرده است که به طور انحصاری بر جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران متمرکز است. این اقدام منعکس‌کننده تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای تبدیل ایران به یک هدف و اولویت مهمتر برای جاسوسان آمریکایی است. 

[ شنبه 13 خرداد 1396 ] [ 21:19 ] [ یاشار ]
[ ]

كشيش مسيحى كه قرآن درس مى‌‌دهد

 كشيشى در غرب سياتل، با تدريس قرآن به همشهريانش، قصد دارد جهالت و نادانى حول محور دين اسلام را از بين ببرد و شباهتها و تفاوتهاى ميان دو مذهب را نشان دهد.

 ران مارشال، كشيش كليساى لوتران در غرب سياتل مى‌‌گويد: از مدتها قبل دلش مى‌‌خواسته يك كلاس آموزشى درباره قرآن براى مسيحيان برگزار كند اما تا به حال درخواستها براى يادگيرى قرآن تا اين حد زياد نبوده است.

 مارشال كه دو مدرك كارشناسى ارشد در رشته‌‌هاى دين و الهيات دارد و زير نظر 4 روحانى مسلمان درس خوانده، اكنون سالى 4 مرتبه كلاسهاى يك ماهه آموزش قرآن برگزار كرده و شباهتها و تفاوتهاى قرآن و انجيل را به شركت‌‌كنندگان در اين كلاسها نشان مى‌‌دهد.

 اين كشيش مسيحى با تأكيد مى‌‌گويد: هدفم از تشكيل اين كلاسها كوبيدن اسلام نبوده بلكه قصدم مقابله با جهل و نادانى‌‌ها درباره قرآن و اسلام است. تا جايى‌‌كه من مى‌‌دانم تفاوتهاى غيرقابل انكارى ميان اسلام و مسيحيت هست و نبايد آن‌‌ها را ناديده گرفت. اما معتقدم كه بايد با ديده احترام به اين تفاوتها نگاه كرد و من هرچند مسيحى و طرفدار انجيل هستم، اما در كلاسهايم از قرآن دفاع مى‌‌كنم.

 مارشال درباره چگونگى برگزارى كلاسهايش مى‌‌گويد: ما قرآن‌‌را در 4 بخش قرائت مى‌‌كنيم و قرائت قرآن با استفاده از برگه‌‌هاى آموزشى انجام خواهد شد.

 اين برنامه آموزشى، دانش‌‌آموزان را قادر مى‌‌سازد قرآن و انجيل را در خصوص شخصيتهاى مشابهى چون حضرت ابراهيم، حضرت مسيح، حضرت مريم، حضرت يوسف و ... با همديگر مقايسه كنند.

 او مى‌‌گويد: من ليستى از تفاوتها و شباهتها ميان انجيل و قرآن به شما ارائه مى‌‌دهم و معتقدم كه تفاوتها بسيار قابل توجه هستند. اما اگر در كلاسهاى من شركت مى‌‌كنيد تا ثابت كنيد قرآن يك كتاب تروريستى است، بايد بگويم كه در اشتباهيد. قرآن حامى صلح و دوستى است.


[ جمعه 12 خرداد 1396 ] [ 23:19 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

ترامپ چگونه گاو شیرده خود را دوشید/ ترامپ با سفر دو روزه خود به عربستان باعث ایجاد اشتغال برای صد هزار آمریکایی شد و تلاش کرد ائتلافی متشکل از کشورهای عربی و اسلامی برای انزوای ایران تشکیل دهد. محمدجواد ظریف : ایران - که تازه یک انتخابات واقعی را پشت سرگذاشته است - توسط رئیس جمهور آمریکا در آن "مهد دمکراسی و میانه روی" مورد حمله قرار می گیرد. آیا این سیاست خارجی است یا صرفا دوشیدن ۴۸۰ میلیارد دلار از عربستان سعودی؟


[ جمعه 10 خرداد 1396 ] [ 22:55 ] [ یاشار ]
[ ]

با این غذاها چربی‌های خود را بسوزانید +تصاویر

اگر به دنبال راهی برای چربی سوزی هستید، می‌توانید با این غذاها به راحتی این کار را انجام دهید.

همه ما به دنبال راهکارهایی برای لاغری و آب کردن چربی‌های اضافی بدن خود هستیم و برای این کار به کارهای زیادی از جمله ورزش دست می‌زنیم و یا از خوردن خیلی از مواد غذایی پرهیز می‌کنیم؛ اما با خوردن برخی از غذاها می‌توانیم چربی‌های اضافی زیر پوست خود را بسوزانیم. این غذاها را بشناسید.
 
ففل قرمز
ففل قرمز
 
دوستان عزیزم بخصوص عزیزانی که از چاقی رنج می برند به ادامه مطلب مراجعه کنند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1396 ] [ 23:28 ] [ یاشار ]
[ ]

داعش زیر باران بی امان آتشِ روسیه +فیلم

پرتاب موشک از ناوهای جنگی روس به سمت مواضع داعش در پالمیرا ترس در وجود این تروریستها انداخته است.

داعش به دنبال لانه موش از ترس موشک های روسیهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، 4 فروند موشک از زیردریایی ها و ناوهای جنگی روسیه به طرف مقر داعش در نزدیکی پالمیرای سوریه شلیک شد که عده از آنها را به هلاکت رساند و باقی را هم تا سرحد مرگ به وحشت انداخت.
 فیلمی که تماشا می کنید ناوها و زیردیایی های روس را در دریای مدیترانه هنگام پرتاب موشک ها برای انهدام نیروهای داعشی در سوریه را نشان می دهد که این موشک ها از نوع کروز بوده است. چند روز قبل نیز یک بالگرد هوایی کا- ۵۲ روسیه با حمله به مواضع داعش در جنوب شرقی پالمیرا ادوات نظامی آنها را هدف قرار داد. از دیگر حملات روسیه برای نابود سازی عناصر تروریستی میتوان به هجوم 3 نوع بالگرد به نام «می – ای ام تی ش» «می – 24 بی» و «می 35 ام» در منطقه التنف در روزهای گذشته اشاره کرد که عملیات موفق آمیزی را پشت سرگذاشتند و عده زیادی از افراد داعش را در التنف به هلاکت رساندند.
 
 
دوستان عزیزم برای دیدن این کلیپ زیبا اینجا کلیک کنید.

[ چهار شنبه 10 خرداد 1396 ] [ 23:25 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید