بشار اسد در روسیه با پوتین دیدار کرد+ تصاویر

رئیس‌جمهور سوریه در شهر سوچی روسیه با همتای روس خود دیدار کرد.

شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: کرملین اعلام کرد بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، روز دوشنبه در سوچی با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود، دیدار کرد.

کرملین اعلام کرد پوتین در دیدار با اسد به مناسبت موفقیت‌های سوریه در مبارزه با تروریسم، به او تبریک گفت. دو طرف همچنین درباره روند سیاسی حل بحران در سوریه گفتگو کردند.

بشار اسد در روسیه با پوتین دیدار کرد



ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 آبان 1396 ] [ 20:27 ] [ یاشار ]
[ ]

انتشار پوستر وحشتناک داعش برای تهدید پاپ فرانسیس+ تصاویر (۱۶+)

گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، رهبر کاتولیک‌های جهان را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یک گروه حامی تروریست‌های داعش به تازگی یک پوستر تبلیغاتی وحشتناک منتشر کرده است که در آن سر بریده شده «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک های جهان را نشان می دهد.

در این پوستر تبلیغاتی، یک تروریست داعشی با چاقویی در دست بالای سر یک زندانی با لباس نارنجی رنگ ایستاده است و سر بریده شده پاپ فرانسیس را در دست دیگرش گرفته است.

این تروریست داعشی با یک دستمال سفیدرنگ صورت خود را پوشانده و در مقابل تعدادی ساختمان ویران شده ایستاده است. در کنار سر بریده شده هم نام اصلی پاپ فرانسیس یعنی «خورخه ماریو برگولیو» نوشته شده است.

انتشار پوستر وحشتناک داعش علیه پاپ فرانسیس + تصاویر (۱۶+)



ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 آبان 1396 ] [ 20:26 ] [ یاشار ]
[ ]

مشاور امنیت ملی آمریکا: هوش ترامپ به اندازه یک بچه‌ مهدکودکی است!

به تازگی مشخص شده است ژنرال مک مستر، «دونالد ترامپ» را یک انسان احمق خطاب کرده است که هوشی به اندازه یک بچه‌ مهدکودکی دارد!

تعدادی از منابع آگاه فاش کردند: «هربرت ریموند مک مستر»، مشاور امنیت ملی آمریکا در یک جلسه خصوصی در ماه ژوئیه در رستورانی در واشنگتن دی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تعدادی از مقامات ارشد کاخ سفید را به سخره گرفته است.

 



ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 آبان 1396 ] [ 20:24 ] [ یاشار ]
[ ]

جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان با حضور رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی، سرعت عمل در ساخت خانه‌های مردم آسیب‌دیده و همچنین تامین وسایل گرمایشی را ضروری برشمردند و خاطرنشان کردند: برای انجام این مسئولیت سنگین، مدیریت متمرکز لازم است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از بازدید از مناطق زلزله‌زده در جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان در جمع مسئولان استانی و محلی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، وظایف مسئولان را در قبال زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، بسیار سنگین خواندند و تاکید کردند: مهمترین اولویت کنونی، مسئله تامین مسکن زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق تخریب‌شده و آسیب‌دیده است که باید با پشتیبانی دستگاه‌های مختلف نظامی و غیرنظامی و با مدیریت متمرکز و کار جهادی و با سرعت عمل لازم، انجام گیرد.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 آبان 1396 ] [ 20:19 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه

واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهاندفاع مقدس با انتشار پستی در اینستاگرام به پایان داعش   در عراق و سوریه اشاره کرد و نوشت:

"پايان داعش
داعش برای حفظ شریان حیاتی‌اش در «بوكمال» همه تلاش خود را به خرج داد ؛ چرا كه این نقطه نیزاری، آخرين محل اختفایش بود.
داعش در دو هفته گذشته از هيچ كوششی برای حفظ خود در منطقه فروگذار نكرد، اما با پيروزی های مقاومت، محور سازمانی خود را به طور كامل از دست داد و منطقه از لوث وجودش پاکسازی گرديد.
با آزادی بوکمال، پرونده فتنه داعش برای تجزیه دولت های اسلامی برای همیشه بسته شد. داعش پايان يافت، اما مقاومت همچنان ادامه دارد."


[ سه شنبه 30 آبان 1396 ] [ 20:17 ] [ یاشار ]
[ ]

اظهارات تازه خواهران مرموز که حادثه 11 سپتامبر را پیشگویی کرده بودند

اظهارات تازه خواهران مرموز که حادثه 11 سپتامبر را پیشگویی کرده بودند+عکس

  تیری و لیندا جامیسون دو خواهر آمریکایی هستند که ادعا دارند قبل از وقوع حادثه 11 سپتامبر آن را پیش بینی کرده بودند و این در حالی است که بسیاری از کاربران چیزی از  صحبتهای این دو خواهر در رسانه ها به یاد نمی آورند.

اکثر کاربران عنوان کرده اند که این اولین باری است که نام از آنها به گوششان خورده یا تصویری از این دو نفر می بینند.

اکنون اظهارات تازه آنها را درباره وقایع احتمالی در سال 2018 مشاهده نمایید.


[ سه شنبه 30 آبان 1396 ] [ 20:16 ] [ یاشار ]
[ ]

باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه آن را سیاسی‌ کنیم

25 سال با جهانگیری همکار بوده‌ام/ باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه آن را سیاسی‌ کنیم

 سردار وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری که به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان غرب کشور به قصر شیرین و سرپل ذهاب سفر کرده است، درباره اظهاراتی که دیروز از وی در فضای مجازی پخش شد، توضیحاتی ارائه کرد.

حقانیان که هم اکنون در منطقه سر پل ذهاب به سر می‌برد، اظهار کرد: روز گذشته بنده به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان در قصر شیرین بودم و در جمع محدودی از جهادگران سخنانی گفتم که ظاهرا به معاون اول محترم رئیس جمهور برخورده، در حالی که بنده 25 سال با ایشان همکار بودم و قصد توهین و جسارت نداشتم.

وی با بیان اینکه آن سخنان در یک جمع خصوصی صورت گرفت و قرار بر انتشار آن نبود، اظهار داشت: البته اینها یک واقعیت است که ما نباید مسائل این‌چنینی را سیاسی کنیم.

حقانیان افزود: بخشی از این منطقه از جمله محل مسکن مهر بر روی گسل بوده که بسیاری از خانه‌های بتنی که توسط خود مردم هم ساخته شده کاملا فرو ریخته، اما سازه مسکن مهر سالم است.

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم مشکلات زیادی دارند که ما باید آنها را کم کنیم نه اینکه طوری صحبت کنیم که 12 میلیون نفر از ساکنان مسکن مهر هم با مشکل مواجه شوند.


[ سه شنبه 29 آبان 1396 ] [ 20:15 ] [ یاشار ]
[ ]

شهر "بوکمال" آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به طور کامل آزاد شد

شهر بوکمال آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به طور کامل آزاد شد

 نیروهای مقاومت شهر بوکمال آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه را کاملا پاکسازی و آزاد کردند، تروریستها به مزارع اطراف گریخته اند و درگیری ها در اطراف شهر ادامه دارد.

گفتنی است؛ شهر بوکمال آخرین منطقه شهری مهم در سوریه بود که همچنان در اشغال داعش بود. ارتش سوریه هفته گذشته اعلام کرد که توانسته کنترل این شهر را به دست بگیرد اما ظاهرا به دلیل ضد حمله‌ای گسترده از سوی داعش مجبور شده بود تا فاصله چند کیلومتری اطراف شهر عقب‌نشینی کند.

نیروهای ارتش سوریه که روز جمعه بر چند محله از شهر بوکمال سیطره یافته بودند، امروز این شهر را به طور کامل آزاد کردند تا به این ترتیب به سیطره چهار ساله داعش بر مناطق شهری در سوریه پایان دهند.

داعش اکنون تنها برخی مناطق بیابانی به ویژه در مرکز و شرق سوریه در مجاورت با مرزهای عراق را در کنترل دارد که به نظر می‌رسد پاکسازی این مناطق نیز چندان به طول نینجامد.


[ سه شنبه 29 آبان 1396 ] [ 20:15 ] [ یاشار ]
[ ]

جانشین فرمانده ارتش در مناطق زلزله‌زده + عکس

امیر دادرس امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز( شنبه) به مناطق زلزله‌زده غرب کشور سفر کرده است، با حضور در این مناطق از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه قرار گرفت.


[ سه شنبه 29 آبان 1396 ] [ 20:14 ] [ یاشار ]
[ ]

آقای آخوندی! دقیقا کجایی؟!

با گذشت چندین روز از حادثه تلخ زمین لرزه در کرمانشاه، روزنامه های اصلاح طلب در اقدامی غیراخلاقی همچنان مشغول موج سواری سیاسی بر اندوه مردم هستند.

این در حالی است که در حال حاضر بیش از ۴ سال از حضور «آخوندی» در وزارت راه و شهرسازی می گذرد و او باید درباره کارنامه خود درخصوص مسکن پاسخگو باشد، اما در روزهای اخیر هیچ خبری از وی نیست.

بیو گرافی عباس آخوندی+ عکس


[ سه شنبه 28 آبان 1396 ] [ 20:1 ] [ یاشار ]
[ ]

نقد اعتماد به چگونگی بازدید روحانی از مناطق زلزله زده

روحانی در سرپل ذهاب کرمانشاه

نحوه بازدید رئیس‌جمهور از مناطق زلزله‌زده غرب کشور و پیاده نشدن او از ماشین و همکلام و همنشین نشدن با زلزله زدگان موجب انتقاداتی در رسانه‌ها شد.

از جمله روزنامه اصلاح طلب اعتماد در یادداشتی با عنوان «تصویر روحانی» با گلایه نسبت به اینکه چرا روحانی از نزدیک با هموطنان آسیب دیده در حادثه تلخ زمین‌لرزه در استان کرمانشاه صحبت نکرد، می‌نویسد: «اینجا نقش مشاوران اسم و رسم‌دار رئیس‌جمهور است که به چشم می‌آید و این وظیفه آنهاست که مشاوره دهند و بگویند آقای رئیس‌جمهور باید با مردم حرف بزنید و حرف‌شان را هم بشنوید. فراهم کردن دیداری چند دقیقه‌ای با بازماندگان در یکی از چادرهای احداث شده به قاعده نباید کاری سخت یا در تضاد با پروتکل‌های امنیتی می‌بود اما همراهان و مشاوران رئیس‌جمهور از این پیشنهاد – به هر دلیلی – دریغ کردند. »

در دیدارهای روسای جمهور قبلی یا رهبری از مناطق زلزله‌زده بم یا ورزقان، آنها با مردم همنشین و همکلام می‌شدند و مشکلی هم به وجود نمی‌آمد. تصاویر بازدید روحانی یادآور تصاویر حضور او در روز کارگر در کارخانه سوار بر خودرویش و بدون پیاده شدن از آن بود که همان زمان با اعتراضاتی همراه شد.


[ سه شنبه 28 آبان 1396 ] [ 19:58 ] [ یاشار ]
[ ]

محمد بن سلمان از ترور جان سالم به در برد

به نقل از روزنامه الدیار، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، از تلاشی برای ترورش جان سالم به در برده است.

بر اساس این گزارش، پنج تن از افسران گارد ملی عربستان سعودی که پیش از این، تحت فرماندهی شاهزاده «متعب» (پسر ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان) بودند، روز شنبه در تلاش برای ترور محمد بن‌سلمان، به سمت خودروی وی تیراندازی کردند.

محمد بن سلمان از ترور جان سالم به در برد

این افسران، که سوار بر خودرو بودند، به سمت خودروی ولیعهد عربستان سعودی و همراهان او تیراندازی کردند، ولی محمد بن سلمان در این حادثه آسیبی ندید؛ زیرا خودروی وی زرهی و ضدگلوله است، ولی چند تن از محافظان او در این حادثه زخمی شدند.

پس از این حادثه، محمد بن سلمان به سرعت به مقر وزارت دفاع حرکت کرد. تاکنون نیرو‌های امنیتی سعودی موفق به بازداشت و شناسایی هیچ‌کدام از این مهاجمان نشده‌اند.

در حال حاضر، برخی گزارشها از بازداشت شماری از افسران عالیرتبه سعودی حکایت دارد.


[ سه شنبه 28 آبان 1396 ] [ 19:57 ] [ یاشار ]
[ ]

سی‌ان‌ان: عربستان شاید بتواند لبنان را قورت دهد اما نمی‌تواند آن را هضم کند

سی‌ان‌ان: عربستان شاید بتواند لبنان را قورت دهد اما نمی‌تواند آن را هضم کند

 سایت اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا در گزارشی درباره تحولات اخیر لبنان نوشت: در سراسر بیروت پوسترهایی از سعد حریری نخست‌وزیر مستعفی لبنان به چشم می‌خورد که برروی آنها به زبان عربی نوشته شده است "ما همگی با تو هستیم".

این پوسترها نشان‌دهنده حمایت از شخصِ حریری به عنوان یک سیاستمدار نیستند بلکه ابراز همبستگی با مردی است که مردم لبنان معتقدند از سویعربستان به اسارت گرفته شده است.

زمانی که حریری یکشنبه گذشته برای نخستین بار از زمان اعلام استعفا از طریق یک مصاحبه زنده در صفحه تلویزیون لبنان ظاهر شد، کاملا خسته و ناامید به نظر می‌رسید. او گفت که قصدش از استعفا این بوده که به جامعه لبنان یک شوک مثبت وارد کند.

اما آنچه که لبنان را در شوک فرو برد، استعفای او در ریاض و اعلام خبر آن از شبکه تلویزیونی سعودی العربیه بود. چراکه تاکنون هرگز چنین چیزی در هیچ کجای جهان اتفاق نیفتاده بود.


[ سه شنبه 28 آبان 1396 ] [ 19:57 ] [ یاشار ]
[ ]

عربستان سفیرش از آلمان را فراخواند

زیگمار گابریل

 عربستان سعودی در اعتراض به سخنان اخیر «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان، سفیر خود در آلمان را برای رایزنی فراخواند. عربستان همچنین با احضار سفیر آلمان در ریاض، یادداشت اعتراضی علیه اظهارات گابریل تقدیم وی کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی(واس) به نقل از یک منبع در وزارت خارجه این کشور گزارش داد: «عربستان سعودی از اظهارات نادرستی، که زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان در دیدار با همتای لبنانی خود مطرح کرد است، ابراز تعجب می‌کند و آن را توهین‌آمیز می‌داند.»

این منبع مدعی شد: «این اظهارات کورکورانه و مبتنی بر اطلاعات اشتباه در راستای ثبات در منطقه نیست... .»

طبق این گزارش، زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان، روز پنجشنبه پس از دیدار با همتای لبنانی خود «جبران باسیل»، با لحنی کم‌سابقه، هشدار داد که اتحادیه اروپا در برابر روحیه ماجراجویانه عربستان سعودی سکوت نخواهد کرد.

گابریل در این دیدار، با اشاره به اوضاع بحرانی حاصل از جنگ در یمن و تحریم قطر توسط عربستان سعودی و همپیمانانش، رفتار ریاض با دولت لبنان را نقطه‌ اوج بحران در منطقه توصیف کرد.


[ سه شنبه 27 آبان 1396 ] [ 19:56 ] [ یاشار ]
[ ]

ایثار مادرانه در زلزله کرمانشاه +عکس

فرهاد: وقتی جسد همسرم را کنار زدیم آرین ۳ ماهه زیر او بود. در حقیقت همسرم در لحظات آخر برای نجات جان پسرمان او را در آغوش گرفته و مانع مرگش شده بود.

سرویس عکس و فیلم فردا: فرهاد: وقتی جسد همسرم را کنار زدیم آرین ۳ ماهه زیر او بود. در حقیقت همسرم در لحظات آخر برای نجات جان پسرمان او را در آغوش گرفته و مانع مرگش شده بود.


[ چهار شنبه 24 آبان 1396 ] [ 19:27 ] [ یاشار ]
[ ]

همه دستگاه‌ها با سرعت و همه توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند

پیام مقام معظم رهبری به مناسبت زلزله غرب کشور در پی وقوع حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت به ملّت ایران، تأکید کردند: همه دستگاههای لشکری و کشوری با همه همت و امکانات به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و اندوه فراوان خبر زمین‌لرزه در غرب کشور را که به جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان عزیز و زخمی شدن جمعی بیشتر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت کردم. وظیفه‌ی مسئولان آن است که در همین اولین ساعات با همه‌ی همّت و توان به یاری آسیب‌دیدگان بویژه در زیر آوار ماندگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه‌ی امکانات موجود، از افزایش تلفات جلوگیری کنند. ارتش و سپاه و بسیج، با نظم و سرعت به آوار برداری و انتقال مجروحان کمک کنند و دستگاههای دولتی چه نظامی و چه غیر نظامی همه‌ی توان خود را برای یاری آسیب دیده‌ها و خانواده‌های آنان به صحنه آورند. اینجانب از اعماق دل، این حادثه‌ی تلخ و مصیب‌بار را به ملّت ایران بخصوص به مردم عزیز استان کرمانشاه و بویژه به خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت عرض میکنم و متضرعانه از خداوند متعال میخواهم که این محنت و رنج را مایه‌ی جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملّت عزیزمان بیفزاید. از همه‌ی کسانی‌که میتوانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

والسلام علیکم و رحمه الله

سیّد علی خامنه‌ای

۲۲ آبان ۱۳۹۶


[ سه شنبه 22 آبان 1396 ] [ 21:58 ] [ یاشار ]
[ ]

نشست محرمانه فرماندهان ستاد ارتش آمریکا و اسرائیل

 آیا طبل جنگ به صدا در می‌آید؟

دانفورد در بروکینگزروسای ستاد ارتش آمریکا و اسرائیل اخیرا در یکی از کشورهای اروپایی به طور محرمانه با یکدیگر دیدار کرده و محور گفت وگوهای این دو بر افزایش نفوذ منطقه‌ای ایران متمرکز بود. به نقل از روزنامه رای الیوم، در اوج تنش در جبهه شمالی و جنوبی و اخبار متعدد در مورد احتمال رویارویی نظامی جدید بین حزب الله لبنان و اسرائیل، منابع امنیتی بلندپایه فاش در تل آویو فاش کردند که گادی ایزنکوت رئیس ستاد ارتش اسرائیل روز جمعه گذشته در یکی از کشورهای اروپایی با ژنرال ژوزف دانفورد رئیس ستاد ارتش آمریکا دیدار کرد. محور گفت وگو بین این دو در خصوص نقش رو به رشد ایران در منطقه وبرنامه ریزی برای تشکیل پایگاه هوایی و زمینی در خاک سوریه متمرکز بود.

[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 21:56 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/ دیکتاتوری فردمحور بن‌سلمان!

یک اندیشکده آمریکایی در تحلیلی با بیان اینکه ولیعهد عربستان در حال تبدیل کردن این کشور به یک دیکتاتوری فردمحور است، حمایت رئیس‌جمهور آمریکا از سیاست‌های وی را «بازی با آتش» توصیف کرده است.

کاریکاتور/ دیکتاتوری فردمحور بن‌سلمان!

[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 17:55 ] [ یاشار ]
[ ]

زلزله کرمانشاه| برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل ذهاب

بیمارستان صحرایی ارتشنیروی زمینی ارتش اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در پادگان سرپل ذهاب برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان زلزله کرمانشاه کرد.نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در پادگاه تیپ 71 سر پل ذهاب برای ارئه خدمات درمانی به مصدومان مناطق زلزله‌زده کرده است. همچنین بالگردهای هوانیروز ارتش هم از صبح امروز مشغول انتقال مصدومان زلزله کرمانشاه به مراکز درمانی هستند.
 
(( درود بر دلاور مردان بی ادعای عرصه نبرد و امداد  ))

[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 21:53 ] [ یاشار ]
[ ]

محلی خطرناک برای تجمع میکروب ها درخانه که هرگز به آن فکر نکرده‌اید!

برخی از مناطق خانه و محل کار دارای مقدار فراوان عوامل بیماری‌زا هستند امابه دلیل دیده نشدن، افراد خطر آنها برای سلامت بدن را نمی‌بینند.

کارشناسان اعلام کرده اند رعایت نکردن بهداشت فردی، کثیف بودن خانه و محل کار به وی‍ژه حمام و سرویس بهداشتی و نیز تمیز نکردن آشپزخانه می‌تواند افراد را درمعرض خطربیماری به دلیل 2 نوع باکتری مرگبار قراردهد.

محققان در پژوهش‌های خود دریافتند محیط‌های مرطوب که در معرض تابش نورخورشید نیستند به شدت در معرض رشد میکروب و انواع آلودگی‌ها قراردارند.

1-مو‌های ریخته شده درکف زمین خانه را جدی بگیرید2-خطر‌های پنهان مو‌های ریخته شده در کف خانه برای سلامتی3- خطری فوق العاده مرگبار در لوله های فاضلاب آشپزخانه و  حمام4- محلی خطرناک برای تجمع میکروب ها درخانه که هرگز به آن فکر نکرده اید



ادامه مطلب
[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 21:30 ] [ یاشار ]
[ ]

سریع ترین اتومبیل سواری جهان! +عکس

ماشین جدید کمپانی هنسی سریع ترین اتومبیل سواری جهان است که تنها 24 عدد از آن ساخته شده است.

//موضوع تغییر کند سریع ترین اتومبیل سواری جهان!+عکس

رکورد قبلی سرعت در جهان در اختیار Bugatti Veyron Super Sport  با حدود سرعت 434 کیلوکتر بر ساعت بود که سرعت فوق العاده اتومبیل Venom F5 رکورد بوگاتی ویرون را شکست.



ادامه مطلب
[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 21:2 ] [ یاشار ]
[ ]

توصیه لیلا بلوکات قضاوت کردن درمورد دیگران

 لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون عکسی لاکچری از خود در حالی که بر  فراز ساختمانی بلند در روتردام هلند قرار گرفته ، منتشر و با روایت داستانی به دیگران توصیه کرد تا درمورد هم زود قضاوت نکنند.
بلوکات نوشت:

" قضاوت ممنوع!پسرکی دو سیب در دست داشت مادرش گفت: یکی از سیب هاتو به من میدی؟
پسرک یک گاز بر این سیب زد و گازی به آن سیب!
لبخند روی لبان مادر خشکید! سیمایش داد می‌زد که چقدر از پسرکش نا امید شده، اما پسرک یکی از سیب‌های گاز زده را به طرف مادر گرفت و گفت: بیا مامان! این یکی، شیرین تره!
مادر، خشکش زد چه اندیشه‌ای با ذهن خود کرده بود..!
هر قدر هم که با تجربه باشید قضاوت خود را به تأخیر بیاندازید و بگذارید طرف، فرصتی برای توضیح داشته باشد."


[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 21:4 ] [ یاشار ]
[ ]

پیشرفت و توسعه کشورها ارتباط مستقیمی با امنیت دریایی دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش، گفت: پیشرفت و توسعه کشورهای جهان به خصوص کشورهایی که به آب و دریا راه دارند به امنیت دریایی گره خورده است.

آنچه در نیروی دریایی اتفاق افتاد حاصل حرکت در راه ولایت بود امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز (چهارشنبه 17 آبان) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: آنچه امروز در نیروی دریایی رخ داده به لطف خداوند و حاصل تلاش و کوشش همه کارکنان نیروی دریایی بوده؛ ما فرامین مقام معظم رهبری را همیشه سرلوحه کار خود قرار دادیم.



ادامه مطلب
[ جمعه 17 آبان 1396 ] [ 21:1 ] [ یاشار ]
[ ]

امیر پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شد

امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

امیر پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شدبه گزارش خبرنگارحوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» به عنوان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش منصوب شد.

امیر پوردستان پیش از این جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

آیین معارفه وی به عنوان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بعد از ظهر امروز (چهارشنبه ۱۷ آبان) و با حضور جمعی از فرماندهان ارشد آجا برگزار خواهد شد.


[ جمعه 17 آبان 1396 ] [ 20:59 ] [ یاشار ]
[ ]

چهار فرمانده نيروی دريایی به ستاد ارتش منتقل شدند

چهار فرمانده  نيروي دريايي به ستاد ارتش منتقل شدندبراساس اعلام امير سرلشكر عبدالرحيم موسوی فرمانده كل ارتش چهار تن از فرماندهان نيروی دريایی به ستاد مشترك ارتش جمهوری اسلامی ايران منتقل شدند.

بر اساس اين خبر امير پوركلهر معاون نيروي انساني، امير ابراهيم اشكان فرمانده قرارگاه جنوب، امير جعفری تهرانی معاون هماهنگ كننده و امير موسوی معاون عمليات نداجا به ستاد مشترك ارتش راه يافتند.

لازم به ذكر است پيش از اين نيز فرماندهی معظم كل قوا طی حكمی امير دريادار سياری را به سمت معاون هماهنگ كننده ارتش جمهوری اسلامی ايران منصوب نموده بودند.


[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 20:54 ] [ یاشار ]
[ ]

راه خدا امیدبخش است، اما هموار نیست

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب قسمتی از بیانات ایشان در سخنرانی امروز اربعین را منتشر کرد.

پیش از ظهر امروز همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام یاران باوفایش ، هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور در حسینیه امام خمینی(ره) و در محضر رهبر معظم انقلاب به عزاداری پرداختند.



ادامه مطلب
[ جمعه 18 آبان 1396 ] [ 20:52 ] [ یاشار ]
[ ]

موافقت آمریکا با افزایش کمک موشکی به اسرائیل

لایحه بودجه دفاعی آمریکا که اعضای مجلس سنا و نمایندگان این کشور بر سر متن نهایی آن توافق کردند، خواستار اختصاص ۷۰۵ میلیون دلار به برنامه موشکی رژیم صهیونیستی شده است.

خبرگزاری فارس: لایحه بودجه دفاعی آمریکا که اعضای مجلس سنا و نمایندگان این کشور روز پنجشنبه بر سر متن نهایی آن توافق کردند، خواستار اختصاص 705 میلیون دلار به برنامه موشکی رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند این رقم در متن «لایحه اختیارات دفاعی آمریکا» که سران مجلس نمایندگان و سنای آمریکا پنجشنبه بر سر آن به توافق رسیدند، گنجانده شده است. هر دو مجلس قبلاً اختصاص این بودجه به برنامه موشکی رژیم صهیونیستی را به تصویب رسانده بودند.

به نوشته المانیتور، بودجه‌ای که کنگره برای کمک به برنامه موشکی اسرائیل در نظر گرفته 558 میلیون دلار از درخواست دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌‌جمهور آمریکا برای کمک به این برنامه بیشتر است.

افزایش بودجه به این دلیل صورت گرفته که رژیم اسرائیل طبق یادداشت تفاهم امضاشده با آمریکا از سال 2019 تا 10 سال بعد مجاز نخواهد بود از کنگره آمریکا درخواست افزایش در کمک‌های نظامی را مطرح کند.

دولت ترامپ قبلاً مبلغ 147 میلیون دلار برای کمک به برنامه موشکی اسرائیل در سال مالی 2018 درخواست کرده بود. مجلس سنای آمریکا، اما پس از درخواست رژیم صهیونیستی با افزایش 558 میلیون دلاری این رقم موافقت کرد.


[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 20:41 ] [ یاشار ]
[ ]

کره شمالی سخنان ترامپ علیه پیونگ یانگ را محکوم کرد

پکن- ایرنا- خبرگزاری کره شمالی روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای سخنان دونالد ترامپ در کره جنوبی علیه پیونگ یانگ را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا ترامپ در جریان سفر به کشورهای ژاپن و کره جنوبی از کره شمالی به عنوان یک حکومت دیکتاتوری یاد کرد و افزود که صبر راهبردی آمریکا در قبال این کشور رو به پایان است.

خبرگزاری کره شمالی در نخستین واکنش به این اظهارات و هشدارهای ترامپ خاطر نشان کرد این سفر نتیجه ای جز افزایش تنش ها و خطر شروع یک جنگ هسته ای نداشته است.



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 آبان 1396 ] [ 20:43 ] [ یاشار ]
[ ]

ترامپ خطاب به کره‌شمالی: ما را دست کم نگیر و امتحان نکن

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر هشدار شدیداللحنی را خطاب به رهبر کره شمالی بیان کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه بار دیگر به شدت به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی هشدار داده و خطاب به وی گفته است: تسلیحات هسته‌ای که او در حال تولید و توسعه آن است، تو را امن تر نخواهد کرد، این تسلیحات تنها رژیم تو را در معرض خطر بزرگتری قرار خواهد داد.



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 آبان 1396 ] [ 20:39 ] [ یاشار ]
[ ]

خاطرات عروس انگلیسی داعش

یک عروس انگلیسی داعش خاطرات خود درباره نحوه عضویت در این گروه و هدفش برای تربیت کودکان تروریست را بیان کرد.

یک زن انگلیسی که پیشتر با یکی از عناصر گروه تروریستی داعش ازدواج کرده بود، اعلام کرد فقط به امید اینکه فرزندانش در آینده تروریست شوند، آنها را به دنیا آورده است!

عروس داعشی: فقط برای به دنیا آوردن تروریست، بچه دار می‌شدیم! + تصاویر

«تانیا چودهوری» که هم اکنون 5 فرزند دارد، در خصوص اینکه چگونه پس از حمله به برج‌های دوقلو در نیویورک در سپتامبر 2001 تصمیم گرفته است به عضویت گروه‌های تروریستی در بیاید، توضیحاتی داد.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 آبان 1396 ] [ 14:42 ] [ یاشار ]
[ ]

خاطره ای به بیان آیت‌الله بهجت

آیت‌الله بهجت خاطره‌ای از سید ابوالحسن اصفهانی را نقل کردند.

خاطره ای به بیان آیت‌الله بهجتآیت الله محمد تقی بهجت خاطره‌ای از اقدام سید ابوالحسن اصفهانی در برابر رضا شاه به فرمان امام صادق (ع) را نقل نمودند که در ادامه بخوانید:

آیت‌الله بهجت گفتند: مرحوم آقا سید ابوالحسن اصفهانی قبل از روی کار آمدن رضا خان پهلوی و کشف حجاب و محاربه با روحانیت و منع روضه خوانی و عمامه به سر گذاشتن، امام صادق (ع) را در خواب دیده بود و آن حضرت به ایشان فرموده بود: «به اطرافیان خود اجازه اجتهاد بده»، عرض کرده بود: «اطرافیان من اهلیت اجازه ارتش را ندارند»، که البته همین طور هم بود، به خلاف مرحوم نایینی که اطرافیان و شاگردانش از اهل فضل و اجتهاد بودند، حضرت در جواب فرمودند: «عیب ندارد»،

آیت الله بهجت در پایان گفتند: لذا می‌شنیدیم که ایشان در اجازه اجتهاد دادن خیلی توسعه داد، هر کس در ایران کارش گیر داشت، برای او اجازه می‌فرستاد؛ و شنیدیم که رضا خان پهلوی به ایشان پیام داد بود که: «توقع نداشتیم که اینگونه با ما رفتار کنی».


[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:51 ] [ یاشار ]
[ ]

عکس بازیگران مشهور در پیاده‌روی اربعین حسینی 96

کاروان اربعین با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگ و هنر 12 آبان ماه وارد کربلا شد.

جمعی از هنرمندان به دعوت جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» 12 آبان ماه وارد کربلا شدند.از جمله هنرمندانی که در این سفر حضور دارند می‌توان از سید حسام‌الدین سراج، بهروز افخمی، حبیب احمدزاده، ابراهیم داروغه‌زاده، آفرین عبیسی، بهار ارجمند، سوگل طهماسبی،کوروش سلیمانی، عمار تفتی، رابعه مدنی، شهین تسلیمی، بهرام عظیمی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، ابراهیم فیاض، فضه سادات حسینی، محمد حمیدی مقدم، محمد داودی، محمدرضا عباسیان، محمدرضا شفیعی، آیت‌الله قائم مقامی و مجید اسماعیلی نام برد.

 عکس بازیگران مشهور در پیاده روی اربعین حسینی 96

                                                                          بهرام عظیمی، عمار تفتی، کوروش سلیمانی و ناصر فیض در اربعین 96



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:47 ] [ یاشار ]
[ ]

اتفاقات باورنکردنی در زمان جنگ جهانی دوم+تصاویر

مهم نیست که چقدر در مورد جنگ جهانی دوم می‌دانید یا فکر می‌کنید که می‌دانید، اما چیز‌های وحشتناک زیادی در مورد این جنگ خانمان سوز وجود دارد.

مهم نیست که چقدر در مورد جنگ جهانی دوم می دانید یا فکر می کنید که می دانید اما چیزهای وحشتناک زیادی در مورد این جنگ خانمانسوز وجود دارد که تاریخ نویسان از قلم انداخته و آن ها را در نوشته هایشان نادیده گرفته اند. همه می دانیم که زندگی در شرایط جنگی به خصوص جنگ جهانی دوم بسیار سخت و دردناک بوده است اما می خواهیم در این مطلب در مورد اتفاقاتی دردناک و باورنکردنی در طول جنگ جهانی دوم صحبت کنیم که هیچ صحبتی از آن ها نشده و شما هم مسلماً چیزی در مورد آن ها نشنیده اید.

اتفاقات باورنکردنی در زمان جنگ جهانی دوم+تصاویر



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:44 ] [ یاشار ]
[ ]

تیم امنیتی تماما زنانه ژاپنی‌ها برای محافظت از ملانیا و ایوانکا ترامپ+ تصاویر

نیرو‌های زن پلیس توکیو برای محافظت اختصاصی از همسر و دختر رئیس‌جمهور آمریکا، آموزش‌های ویژه دیده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  دیلی میل؛ در مدت حضور «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، و خانواده اش در توکیو، یک تیم کاملا زنانه از نیرو‌های آموزش دیده پلیس توکیو مسئولیت حفاظت از «ملانیا» و «ایوانکا ترامپ» را بر عهده خواهند داشت.

تیم امنیتی تماماً زن ژاپنی‌ها برای محافظت از ملانیا و ایوانکا ترامپ+ تصاویر

این نیرو‌های ویژه از افسران زن تشکیل شده و لباس رسمی مشکی بر تن دارند. قرار است تیم امنیتی ملانیا و ایوانکا، از آن‌ها در برابر ابراز علاقه احتمالی از سوی دیگر زنان حفاظت کنند! به عنوان مثال اگر کسی قصد نزدیک شدن به همسر و دختر رئیس جمهور آمریکا را داشت تا به آن‌ها دسته گل و یا هدیه‌ای اعطا کند، این نیرو‌های ویژه باید مانع از انجام چنین کاری شوند.

 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:42 ] [ یاشار ]
[ ]

لفاظی هیلی: برجام جهان را به سخره گرفته است

نماینده آمریکا در سازمان ملل در کنفرانس سالانه شورای اسرائیل-آمریکا، بار دیگر اظهارات بی‌اساس خود را علیه ایران و توافق هسته‌ای تکرار کرد.

لفاظی هیلی: برجام جهان را به سخره گرفته است/ برای مقابله با تهدیدهای ایران تحت فشار هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل جوئیش پرس، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، در سخنانی در کنفرانس سالانه شورای اسرائیل و آمریکا در واشنگتن مدعی شد: «توافق هسته‌ای ایران بسیار بسیار معیوب است و جامعه بین‌المللی را به سخره گرفته است.»

 

آبجی بشین سر جات داری اشتباه می زنی ... خنده



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:39 ] [ یاشار ]
[ ]

ماساژ صلواتی برای زائران !

یکی از اقداماتی که جوانان عراقی در مواکب خود انجام می دهند ماساژ درمانی است که این کار را برای زائرانی که با پای پیاده به سمت کربلا در حرکت هستند صورت می گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از اقداماتی که جوانان عراقی در مواکب خود انجام می دهند ماساژ درمانی است که این کار را برای زائرانی که با پای پیاده به سمت کربلا در حرکت هستند صورت می گیرد.

 ماساژ صلواتی برای زائران !


[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:38 ] [ یاشار ]
[ ]

تصاویر منتشر شده از سردار سلیمانی در دیرالزور سوریه

تصاویری از حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در شهر دیرالزور سوریه منتشر شد.

سردار سلیمانی در دیرالزور سوریه +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلیمانی متولد 1335 در شهرستان رابر استان کرمان، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان بود. وی در 4 بهمن 1389 درجه سرلشکری دریافت کرد و مقام معظم رهبری در تقدیر از عملکرد سردار سلیمانی از او به عنوان "شهید زنده" نام برده است.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:21 ] [ یاشار ]
[ ]

دولت بدهی سرخآبی ها را میدهد!


[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:19 ] [ یاشار ]
[ ]

وزیر بهداشت: نمک نان ایرانی ۳ برابر حد مجاز است

 

[ یک شنبه 10 آبان 1396 ] [ 20:18 ] [ یاشار ]
[ ]

از خودتان چه چیزی می سازید؟!

عکس زیبا از ساعت مچی

یک شمش آهن را در نظر بگیرید که ارزش آن 5 دلار است.

اگر از این شمش آهن در کوره آهنگری، نعل اسب بسازید ارزش آن 10 دلار خواهد شد.

چنانچه همین شمش را به یک کارگاه سوزن سازی بدهیم، بهای سوزن های ساخته شده به 3285 دلار بالغ می شود.

ولی اگر این شمش را به یک کارخانه ساعت سازی بدهیم قیمت ساعتی که نهایتا از آن ساخته می شود 250000 دلار خواهد شد.

در واقع تفاوت ارزش ایجاد شده برای یک شمش آهن بین 5 دلار و 250000 دلار است.

شما با خودتان چه می کنید؟

از خودتان چه می سازید؟

چقدر به ارزشتان اضافه می شود؟


[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:17 ] [ یاشار ]
[ ]

یاد خدا هدیه من به تو!

عکس نوشته زیبا عشق خدا

خدایا!

ما اگر بد کنیم، تو را بنده های خوب، بسیار است.

تو اگر مدارا نکنی، ما را خدای دیگری کجاست؟!


[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:16 ] [ یاشار ]
[ ]

پوتین و مکرون از برجام حمایت کردند

با تاکید بر غیرقابل بازنگری برجام/ پوتین و مکرون از برجام حمایت کردند

مسکو - رئیسان جمهوری روسیه و فرانسه در گفت وگویی تلفنی برحمایت دو کشور از برجام و عزم برای حفظ این توافق بین المللی تاکید کردند و آن را غیرقابل بازنگری خواندند.

با تاکید بر غیرقابل بازنگری برجام/ پوتین و مکرون از برجام حمایت کردند



ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 آبان 1396 ] [ 20:14 ] [ یاشار ]
[ ]

شلیک موشک زلزال۲ به سمت مواضع شبه‎‏نظامیان عربستان

منابع یمنی از اصابت یک فروند موشک «زلزال۲» به سمت پایگاه‎های شبه نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه «الخضراء» در نجران واقع در جنوب عربستان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله امروز(یکشنبه) یک فروند موشک «زلزال2» را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه «الخضرا» در منطقه نجران شلیک کردند.

از سوی دیگر، نیروهای موشکی و توپخانه‎ای ارتش عربستان امروز همچنین دو منطقه «رازح» و «منبه» را هدف قرار دادند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شب گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک «برکان 2 اچ» را به سمت فرودگاه «ملک خالد» واقع در شمال شرقی ریاض شلیک کرد.

ارتش یمن اعلام کرد که موشکی که شب گذشته به فرودگاه «ملک خالد» شلیک شده است، دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرد.


[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:13 ] [ یاشار ]
[ ]

حمله برق آسای دانش آموزان به ترامپ/ 13 آبان، روز نمایش استکبار ستیزی

حمله برق آسای دانش آموزان به ترامپ/ 13 آبان، روز نمایش استکبار ستیزی

[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:12 ] [ یاشار ]
[ ]

اعلام استعفای سعد حریری از تلویزیون عربستان

اعلام استعفای سعد حریری از تلویزیون عربستان!


[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 20:11 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید