شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند/

رهبر انقلاب تاکید کردند: اگر دنیای اسلام متحد باشد و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ خود بگیرند.
شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند/ انگلیس از دو قرن پیش منبع شر و نکبت برای ملت‌ها بوده استبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام  رهبری،  صبح (شنبه) در دیدار مسئولان نظام، میهمانان سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: امروز دو اراده در منطقه در تعارض با یکدیگر قرار گرفته است، «اراده وحدت» و «اراده تفرقه»، و در این اوضاع حساس، «تکیه بر قرآن و تعالیم الهی پیامبر اعظم(ص)»، به‌عنوان داروی وحدت‌بخش، راه حل محنتهای دنیای اسلام است.

[ دو شنبه 28 آذر 1395 ] [ 18:27 ] [ یاشار ]
[ ]

انگلیس منبع شر و نکبت

افسران - انگلیس منبع شر و نکبت

 


[ دو شنبه 28 آذر 1395 ] [ 18:26 ] [ یاشار ]
[ ]

نزدیکترین.....

 
افسران - نزدیکترین.....
 

[ دو شنبه 28 آذر 1395 ] [ 18:26 ] [ یاشار ]
[ ]

نماز ...

افسران - نماز ...

[ جمعه 22 آذر 1395 ] [ 13:27 ] [ یاشار ]
[ ]

رزمایش‌های نزاجا؛ از تاکتیک‌های ابداعی تا عملیاتی شدن آخرین دستاوردهای تسلیحاتی

نیروی زمینی ارتش در رزمایش‌های گذشته خود به آزمون توان عملیاتی یگان‌های خود با توجه به تهدیدات منطقه‌ای و آزمایش آخرین دستاوردهای تسلیحاتی در حوزه دفاع زمینی پرداخته است. نیروی زمینی یکی از مهمترین ارکان نیروی مسلح هر کشوری محسوب می‌شود. هرگاه در جریان منازعات نیروی زمینی کشور الف وارد کشور ب شود و بخشی از مناطق آن کشور را تحت کنترل و اراده سیاسی خود درآورد، این به منزله تصرف آن منطقه محسوب می‌شود. از این رو اهمیت نیروی زمینی نسبت به دیگر نیروها بیشتر و حضورش در عرصه منازعات به مراتب حیاتی‌تر است.
 این در حالی است که هجوم جنگنده‌ها در جریان منازعات در ورای مرزها هیچ‌وقت به مثابه تصرف کشور مورد تهاجم قرار گرفته محسوب نمی‌شود و تنها بخشی از اراده کشور مهاجم را در قالب تخریب و وارد کردن خسارات به کشور دیگر تحمیل می‌کند.به هر میزان که نیروی زمینی قدرتمند باشد در واقع نشان از میزان قدرت ارتش آن کشور دارد، برای نمونه ارتش کشوری همچون عربستان، که از این حیث ضعیف است و از نیروی انسانی شجاع، تاکتیک پذیر و زبده برخوردار نیست، نمی‌تواند در عرصه منازعات بردی داشته باشد.
 اگرچه کارشناسان نظامی نیروی زمینی را نیرویی انسان‌محور می‌دانند، اما از آنجا که در عصر کنونی سلاح‌ها و بمب‌های متنوعی برای تخریب گسترده نیروهای پیاده به‌وجود آمده است، این نیرو نیز برای دفاع و پیشروی نیازمند تجهیزات آفندی و پدافندی فنی، تخصصی و پیچیده است که می‌توان عنوان کرد نیروی انسانی و تجهیزات مهمترین ارکان این نیرو را تشکیل می‌دهند.
 
رزمایش‌های نزاجا؛ از تاکتیک‌های ابداعی متاثر از تهدیدات منطقه‌ای تا عملیاتی شدن آخرین دستاوردهای تسلیحاتی
امروزه مهمترین شاخصه‌هایی که یک نیروی زمینی را در صدر توان رزمی قرار می‌دهد، عبارتست از سرعت و تحرک بالا، آرایش سریع، اتکا به نیروی متخصص، رصد لحظه به لحظه و تدبیر مقابله با تهدید، ارتقای ضریب اطلاعاتی و عدم غافلگیری، و از همه مهمتر وحدت در اجرای عملیات است که هر نیرویی به این مولفه‌ها مجهز باشد، در صحنه نبرد کارآیی لازم را برای نیل به اهداف سلسله مراتب خواهد داشت.



ادامه مطلب
[ جمعه 21 آذر 1395 ] [ 13:24 ] [ یاشار ]
[ ]

پست احساسی

دوستان عزیزم سلام.

دیروز در مسیر آمدن تهران به شمال بودم دیدن بیلبوردی در مسیر راه بدجور منو به فکر فرو برد و پیش خودم گفتم حیفه اینو تو وب سایت شخصی ام به نگارش در نیارم اونم جمله سردار شهیدی بود که خیلی زیبا توی وصیت نامه اش گفته بود :

 

" اگر می خواهید در کارهایتان گشایش داشته باشید به دیدار خانواده های شهدا بروید"

 

 

(( ما هر چه داریم بخصوص امنیتی که هست مدیون خون شهدایمان هستیم. إن شاءالله مورد شفاعت شهیدان در قیامت قرار بگیریم )). خانواده های شهداء را فراموش نکنیم.


[ جمعه 26 آذر 1395 ] [ 13:6 ] [ یاشار ]
[ ]

حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق

 
افسران - حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق

یٰا أَیُّهَا اَلَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اَللّٰهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدٰامَکُمْ
#حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق


[ جمعه 23 آذر 1395 ] [ 13:5 ] [ یاشار ]
[ ]

دست هایی که خطرناکند !

امید است با عبرت از تاریخ بیعت شکنان، در بیعت با امام زمان خویش بمانیم و خود را با روش حکومت علی وار او مطابقت دهیم و از او انتظار نداشته باشیم که مطابق با خواسته های ما حکومت کند.

 
بیعت

مؤمن باید آگاه به زمان باشد و از گذشته ی دیگران برای تدارک حال و آینده ی خویش، عبرت بگیرد. در طول تاریخ کسانی بوده اند که می توانند به عنوان آینه ی عبرت ما باشند تا در روش مواجهه با امام خود بر اساس هوای نفس خود عمل نکنیم و خواسته خویش را بر روش های الهی او ترجیح ندهیم. در ذیل، دو حادثه از چنین بیعت کنندگانِ بیعت شکنی از تاریخ امام علی علیه السلام را ریشه یابی می کنیم.




[ جمعه 26 آذر 1395 ] [ 12:47 ] [ یاشار ]
[ ]

نشانه های هشدار دهنده سرطان معده

یک فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه سرطان معده در سنین بیش از 45 سال بیشترین شیوع را دارد، از مهمترین علایم هشدار این بیماری خبر داد.

علیرضا دلاوری فوق تخصص گوارش و کبد و عضو مرکز تحقیقات گوارش و کیبد بیمارستان شریعتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه بر خلاف تصور عموم افراد سرطان معده علی رغم شیوع بالا بیشتر در سنین بین 45 تا 70 سالگی بروز می کند، مهمترین علایم هشدار دهنده این بیماری را به شرح زیر عنوان کرد:
درد سر دل؛ ( این دردها می تواند در هر زمان و حتی در حین بلع غذا نیز اتفاق افتد.)
کاهش بی دلیل اشتها و یا بی میلی به غذا یا انواع خوراکیها 
کاهش وزن؛ ( در این حالت وزن فرد به طور غیر طبیعی و کاملا مشهود کم می شود )
گیر کردن لقمه؛ ( حین غذا خوردن فرد با مشکلات آزار دهنده بلع و حتی حالت ماندن غذا در گلو یا سر دل مواجه می شود)
خون ریزی معده؛ ( تقریبا یکی از مهمترین و شایع ترین علامت ها  که در اغلب موارد با احتمال گسترش سرطان در بافت معده بروز می کند یا با ایجاد زخم معده اولین جرقه های سرطان معده را روشن می کند.)
وی با تاکید بر اینکه فاکتور های ژنتیکی تاثیر چندانی در بروز سرطان معده ندارند، افزود: مصرف مداوم نوشابه های گازدار یا زیاده روی در مصرف ادویه های تند  یا نظایر آن که در فست فود ها بیشتر دیده می شود، می تواند بهترین زمینه را برای انفجار سلولی در بافت نرم معده و بروز سرطان فراهم آورد، موضوعی مهم که حاصل تمدن قرن حاضر است و جوانان نیز باید نسبت به این جریان بیشتر احتیاط کنند.
دلاوری درباره علت پرهیز از مصرف فست فودها و همه محرک های مخرب دستگاه گوارش، اظهار داشت: الگوی اشتباه زندگی و تغییر سبک تغذیه ای و به نوعی قرار گیری انواع غذا و خوراکیهای حاضری با کلی مواد نگهدارنده شیمایی دقیقا همانند قطرات آبی عمل می کنند که پس از سالها می تواند صخره ای را بشکافد و سرطان ایجاد کند.

[ سه شنبه 17 آذر 1395 ] [ 14:31 ] [ یاشار ]
[ ]

آموزش فیلتر کلمات توهین آمیز در اینستاگرام

در این ترفند روش فیلتر کلمات توهین آمیز در اینستاگرام به شما آموزش داده می شود.

فیلتر کلمات توهین امیز اینستاگرامبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کلمات توهین‌آمیز در اینستاگرام را فیلتر کنید تا در نظرات پست های شما ثبت نگردد!

در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام امکان فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز فراهم شد. اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو در جدیدترین آپدیت برای کاربرانش امکان فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز را فراهم کرده است.برای دسترسی به این قابلیت جدید مراحل زیر را طی کنید.
1. به قسمت setting در اينستاگرام بروید.
2. روی گزینه comments کلیک کنید.
3. گزینه Hide Inappropriate Comments را فعال کنید.
4. در کادر پایین صفحه کلماتی که مایل نیستید در صفحه شما و در میان کامنت‌های شما دیده و ثبت شود را تایپ کنید.
5. در پایان گزینه submit یا done را بزنید.

[ سه شنبه 16 آذر 1395 ] [ 14:26 ] [ یاشار ]
[ ]

نابودی "تل‌آویو" و "حیفا" با موشک‌های غول پیکر "سجیل" و "قدر"

مقامات تل‌آویو همچون "نتانیاهو"، "لیبرمن" و "یعلون"، بارها ایران را به حمله نظامی تهدید کرده‌اند و اخیراً هم "آلموز" سخنگوی ارتش اسرائیل علیه ایران لفاظی کرد.

توان نابودی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مقامات رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده‌اند. 
 مقامات "تل آویو" همچون "بنیامین نتانیاهو" ، "آویگدور لیبرمن"، "موشه یعلون"  و ... بارها جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی تهدید کرده اند و اخیرا هم "موتی آلموز" سخنگوی ارتش اسرائیل علیه ایران لفاظی کرد. 
 "موتی آلموز" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا طی اظهاراتی بیهوده و بی اساس، جمهوری اسلامی ایران را به طور مستقیم تهدید کرد و مدعی شد ایران باید از نبردهای قبلی اسرائیل درباره قدرت ارتش آن، درس بگیرد.
 وی در گفتگو با روزنامه سعودی «ایلاف» ضمن ادعای اینکه ایران را نباید بعنوان تهدید درنظر گرفت، مدعی شد تهران بعد از توافق هسته ‌ای با قدرت‌های جهانی، به‌هیچ ‌وجه میانه ‌رو نشده است.
 سخنگوی ارتش اسرائیل ادعا کرد ایران تغییری نکرده است، نه قبل از توافق هسته ‌ای و نه بعد از آن. اهداف آن مانند قبل باقی مانده از جمله باز کردن جای پا در منطقه و سوزان نگه داشتن آتش جنگ در آن. ما این موضوع را می ‌دانیم و با آن نیز مواجه شده‌ایم.
 این مقام اسرائیلی در ادمه اظهارات گستاخانه خود ادعا کرد ایران باید از سرنوشتی که بر سر «غزه» آمده درس گرفته و ببیند چگونه حملات راکتی و تونل کنی به اسرائیل، سه جنگ هوایی را در سال‌های اخیر برای غزه به ارمغان آورده و بخش زیادی از این سرزمین را نابود کرد.
 چند نکته درباره سخنان این مقام ارشد صهیونیستی لازم به ذکر است. در جنگ غزه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بارها با موشک ها 70 تا 160 کیلومتری مناطق مختلف سرزمین های اغالی را هدف قرار داد. 
 در جنگ غزه تانک های زیادی در "غزه" و به خصوص محله شجاعیه با حمله رزمندگان حماس نابود شدند. حال این مقام ارتش رژیم صهیونیستی از کدام پیروزی در جنگ غزه سخن می گوید مشخص نیست. 
 علاوه بر این جمهوری اسلامی ایران دارای موشک های قدرتمندی است که در زمان لازم هر گونه حمله ای را به سرعت ویران خواهد کرد. موشک های سجیل و عماد قابلیت این را دارند که به هرگونه حمله ای پاسخ کویپبنده ای بدهند. 
 جمهوری اسلامی ایران با داشتن سیلوها و شهرهای موشکی پتانسیل گسترده ای را در رصد و نابودی تهدیدات دارد و شلیک موشک هایی که روی بدنه آن ها از زبان عبری استفاده شده این پیام را به اسرائیل می دهد که نباید تهدیدات خود را ادامه دهد و هرگونه تعرض هوایی پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت و موشک های ایرانی و به خصوص موشک "قدر" وظایف خود را خوب می شناسند. 
 به عبارت بهتر مقامات "تل آویو" که در لفاظی های تهدید آمیز دست بلندی دارند باید توجه کنند که کل وسعت سرزمین های اشغالی در تیررس موشک کلاس "قدر"، "سجیل" و "عماد" است و کوچکترین اقدامی پاسخی دردناک خواهد داشت و این موضوعی است که بارها توسط مقامات لشکری جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است. 
 البته لازم به توضیح است که توان موشکی ایران دفاعی طراحی شده و قصد حمله به هیچ منطقه ای در آن پیش بینی نشده است ؛ اما توان بازدارندگی تعریف شده موجب گردیده تا اسرائیل جرات حمله هوایی به ایران را نداشته باشد.

[ سه شنبه 16 آذر 1395 ] [ 14:24 ] [ یاشار ]
[ ]

چقدر صحبت های مقام معظم رهبری ...


[ سه شنبه 16 آذر 1395 ] [ 14:20 ] [ یاشار ]
[ ]

مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی؛ پشت نقاب داعش

 

مٹلٹ شوم امریکا ، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی مسببان حادثه تروریستی الشوملي عراق

 «داعش با برداشتن مرزهای عراق و سوریه خدمت بزرگی به واشنگتن کرده است»


[ سه شنبه 7 آذر 1395 ] [ 14:18 ] [ یاشار ]
[ ]

جهــــاد...

 
افسران -

[ سه شنبه 9 آذر 1395 ] [ 14:16 ] [ یاشار ]
[ ]

اللهم رزقنا شهادت...

افسران - اللهم رزقنا شهادت...

[ سه شنبه 12 آذر 1395 ] [ 14:15 ] [ یاشار ]
[ ]

جنگنده شفق سال 2017 پرواز می کند

نشریه انگلیسی janes که در حوزه مسائل دفاعی قلم میزند ادعا کرده است که جنگنده آموزشی رزمی ایرانی شفق در سال 2017 میلادی اولین پرواز خود را انجام میدهد.

در مطلبی که در وبسایت پایگاه جینز منتشر شده است ادعا شده است که خبرنگار این مجموعه در جریان نمایشگاه هوایی کیش که هفته گذشته برگزار شده است اطلاعاتی را در گفتگو با مسئولین سازمان صنایع هوایی ایران بدست آورده است.

بر اساس این اطلاعات جنگنده شفق تا پایان سال جاری تست های زمینی خود از جمله "Fast Taxi" را انجام داده و اولین پرواز آن نیز در سال 2017 انجام خواهد شد. این پایگاه تحلیلی خبری همچین ادعا کرده است که طرح شفق از یک سکان V شکل استفاده می کند. بر اساس صحبت های یک مهندس ایرانی با خبرنگار جینز این نوع طراحی که پیش از این در جنگنده صاعقه هم استفاده شده است باعث افزایش ثبات و مانور پذیری جنگنده نیز خواهد شد.


[ سه شنبه 11 آذر 1395 ] [ 14:14 ] [ یاشار ]
[ ]

اندر نصیحت های پدرانه ی امام جامعه ولی صد حیف ...

افسران - اندر نصیحت های پدرانه ی امام جامعه ولی صد حیف ...


[ سه شنبه 13 آذر 1395 ] [ 14:14 ] [ یاشار ]
[ ]

(تاریخ به احترام از او یاد خواهد کرد )

در روز تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام علی اصغر زارعی نماینده تهران اینگونه گریست (تاریخ به احترام از او یاد خواهد کرد )

افسران - در روز تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام علی اصغر زارعی نماینده تهران اینگونه گریست (تاریخ به احترام از او یاد خواهد کرد )

[ سه شنبه 13 آذر 1395 ] [ 14:13 ] [ یاشار ]
[ ]

نافرمانی خدا.


[ یک شنبه 4 آذر 1395 ] [ 14:16 ] [ یاشار ]
[ ]

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید نیروی زمینی ارتش برگزار شد

 
نشست خبری امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش

 مراسم تودیع امیر احمدرضا پوردستان فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش و معارفه امیر کیومرث حیدری فرمانده جدید این نیرو صبح امروز در محل سالن شهیدمطهری نزاجا برگزار شد.


[ سه شنبه 1 آذر 1395 ] [ 15:56 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی دریایی ارتش در تمامی زمینه‌ها رتبه اول را دارد

 
نیروی دریایی ارتش در تمامی زمینه رتبه اول را دارد صبح امروز نشست خبری امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 7 آذر ماه سالروز نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این نشست، امیر دریادار سیاری ضمن گرامیداشت 7 آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش گفت: در حال حاضر نیروی دریایی ارتش در تمامی زمینه‌‎ها  رتبه اول را دارد.

وی افزود: در زمان جنگ دریایی دشمن، نیروی دریایی با انجام 150 عملیات اسکورت، اقتصاد کشور را نجات داد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 آذر 1395 ] [ 15:54 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید