کنایه ظریف به باج‌خواهی ترامپ از عربستان برای نگاه داشتن آمریکا در سوریه

 

خبرگزاری فارس: کنایه ظریف به باج‌خواهی ترامپ از عربستان برای نگاه داشتن آمریکا در سوریه

وزیر خارجه ایران با لحنی کنایه‌آمیز به باج‌خواهی رئیس‌جمهور آمریکا از عربستان سعودی برای نگاه داشتن نظامیان آمریکایی در سوریه واکنش نشان داد.

«محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توئیتر باج‌خواهی‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از عربستان سعودی را به باد تمسخر گرفت.



ادامه مطلب
[ شنبه 16 فروردين 1397 ] [ 1:46 ] [ یاشار ]
[ ]

ناکامی برخی کشورهای اروپایی در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران

ایتالیا و اتریش با طرح انگلیس، فرانسه و آلمان برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در نشست لوکزامبورگ مخالفت کردند.

 وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا راه‌های متقاعد کردن آمریکا برای خارج نشدن از توافق هسته‌ای ایران را بررسی کردند اما بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران به توافق نرسیدند.



ادامه مطلب
[ شنبه 28 فروردين 1397 ] [ 16:45 ] [ یاشار ]
[ ]

کشف محموله کلان مواد منفجره در مرزهای شرقی کشور

بر اساس این گزارش، نیروهای اداره کل استان سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی و فنی توانستند گروه‌های تروریستی را در انتقال 80 کیلوگرم مواد منفجره ترکیبی، 17 عدد تله انفجاری پدالی (مخصوص به‌کارگیری در بمب‌های کنار جاده‌ای و تله‌های انفجاری)، 28 قبضه سلاح کمری با دو هزار و 100 فشنگ، 35 قبضه نارنجک جنگی، ده‌ها چاشنی الکترونیکی، فتیله و تجهیزات انفجاری ناکام بگذارند.

   در این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج)همچنین 580 کیلوگرم مواد مخدر از تروریست‌ها کشف کردند.


[ دو شنبه 28 فروردين 1397 ] [ 14:28 ] [ یاشار ]
[ ]

سامانه موشکی کمین ۲ رونمایی شد

فسامانه موشکی کمین ۲ به عنوان جدیدترین سامانه موشکی کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) در جریان رژه روز ارتش، در تهران رونمایی شد.

این سامانه موشکی، ارتفاع پایین بوده و به منظور مقابله با انواع پرنده‌های بدون سرنشین و هدف‌های پرنده در ارتفاع کم مورد استفاده قرار می‌گیرد، که توسط متخصصین داخلی و مطابق با تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا بومی ارتقاء یافته است.

گفتنی است این سامانه، ارتقا یافته سامانه موشکی «مرصاد» است و در جریان رزمایش‌های پدافندی مورد آزمایش قرار گرفته و عملیاتی شده است.


[ دو شنبه 29 فروردين 1397 ] [ 18:28 ] [ یاشار ]
[ ]

تانک کرار به زودی وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تمرکز ارتش در استفاده از تجیهزات نظامی تولید داخل، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که داریم همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، بهره‌گیری از صنایع داخلی است. 

وی با اشاره به اینکه تانک «کرار» از جمله تانک‌های پیشرفته ساخت داخل است که توسط دانشمندان ایرانی در وزارت دفاع و با مشارکت نیرو‌های مسلح کشور طراحی و ساخته شده است، ادامه داد: در سال‌جاری نیز مقدمات ورود تانک کرار به چرخه دفاعی کشور را فراهم می‌کنیم.


[ دو شنبه 31 فروردين 1397 ] [ 17:9 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید