سیطره پهپادهای ایرانی از آسمان شمال تا پرواز روی ناو آمریکایی در خلیج فارس

پهپادها امروزه جایگاه مهمی در مجموعه قدرت نظامی کشورهای مختلف دنیا دارند. این پرنده های کوچک با تکیه بر توان اجرای عملیات در شب و روز در مناطق دور و نزدیک بر ضد اهداف ساکن و متحرک و در تمام شرایط آب و هوایی، امکان پروازهای هدایت شونده از دور و یا تمام خودکار، دستاوردهای نظامی بسیار مهمی را در درگیری‌های نظامی سال های اخیر بدست آورده اند.

مهاجری که ناجا را نیرومند می‌کند

سیطره پهپادهای ایرانی از آسمان شمال تا پرواز روی ناو آمریکایی در خلیج فارس

 #ارتش_مردمی_انقلابی 

 #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

  #مرد_میدان_باش


[ سه شنبه 30 مهر 1397 ] [ 13:10 ] [ یاشار ]
[ ]

تحقق ارتش 20 میلیونی در اربعین حسینی

 

 تحقق ارتش 20 میلیونی در اربعین حسینی

از آنجا که ارتش حضرت حجت(عج) فرا ملیتی خواهد بود، باید افراد آن هم اعم از عرب و عجم و ترک و لاتین و... به طور طبیعی یکدیگر را درک کنند و با هم احساس غریبی نکنند!

اینهاا شرایط طبیعی و قهری شکل گیری ارتش حضرت حجت(عج) می باشد که با تحقق آنها فقط باید منتظر ظهور فرمانده بود.

#ارتش_مردمی_انقلابی 

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

 #مرد_میدان_باش


[ سه شنبه 29 مهر 1397 ] [ 15:9 ] [ یاشار ]
[ ]

عکس/ حق السکوت ترامپ چیست؟!

طرح روی جلد مجله The Week ؛ ترامپ در ازای نادیده گرفتن قتل خاشقجی چه چیزی دریافت می‌کند؟


[ سه شنبه 28 مهر 1397 ] [ 19:8 ] [ یاشار ]
[ ]

یگان رهایی گروگان ارتش

[ سه شنبه 24 مهر 1397 ] [ 23:23 ] [ یاشار ]
[ ]

منطق‌کسانی‌که به CFT رأی دادند؟!!

آیت‌الله اراکی: منطق کسانی که به CFT رأی دادند در این سه عبارت خلاصه می‌شود: نمی‌توانیم، می‌ترسیم، تنها می‌مانیم / اما در مقابل، متقین می‌‌گویند می‌توانیم، نمی‌ترسیم، خدا با ماست، این همان گفتمان مقام معظم رهبری و منطق قرآن است. می‌گویند اگر FATF را نپذیریم پول به ما نمی‌دهند و ما را محاصره می‌کنند، ارز به ما نمی‌دهند ... مگر شما به خاطر این مسائل انقلاب کردید؟! مگر روزی که ما انقلاب کردیم همه دنیا پشت سر شاه نبودند.

کاریکاتور/ منطق‌کسانی‌که به CFT رأی دادند؟!!

کاریکاتور/ منطق‌کسانی‌که به CFT رأی دادند؟!!


[ سه شنبه 21 مهر 1397 ] [ 21:20 ] [ یاشار ]
[ ]

پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در سفر به کرمانشاه ، پهپادهای ارتش را وسایل دفاعی و نظامی منحصر به فرد دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش فناوری تولید و بهره برداری پهپاد را دارد و این فناوری را بومی کرده است. پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد‌، گفت: پهپادهایی که امسال رونمایی می شوند، در لینک های پروازی جدیدی به انجام ماموریت خواهند پرداخت‌.

پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند.

#ارتش_در_محضر_ولایت
#ارتش_مردمی_انقلابی
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم
#مرد_میدان_باش


[ سه شنبه 19 مهر 1397 ] [ 19:19 ] [ یاشار ]
[ ]

فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی

#ارتش_مردمی_انقلابی عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

#ارتش_در_محضر_ولایت
#ارتش_مردمی_انقلابی
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم
#مرد_میدان_باش


[ سه شنبه 18 مهر 1397 ] [ 18:18 ] [ یاشار ]
[ ]

هوانیروز آمادگی دارد در خاک عراق ماموریت اورژانسی اجرا کند

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه شنبه ۱۷ مهرماه در خصوص ماموریت‌های هوانیروز در ایام اربعین حسینی امسال، گفت: برابر دستور سلسله مراتب فرماندهی ارتش، هوانیروز همچون گذشته در ایام اربعین امسال، هم در بحث اورژانس هوایی و هم در زمینه پشتیبانی هوایی در مناطق مرزی غربی و جنوب غربی کشور ماموریت خواهد داشت.هوانیروز آمادگی دارد در خاک عراق ماموریت اورژانسی اجرا کند

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر مجوز داده شود و یا ماموریت ویژه‌ای پیش بیاید، هوانیروز این آمادگی را دارد که در خاک عراق نیز ماموریت اورژانس هوایی را اجرا کند.

وی تصریح کرد: در بالگردهای هوانیروز که برای عملیات اورژانس هوایی در مناطق مرزی ماموریت دارند، حتما یک پزشک حضور خواهد داشت.


[ سه شنبه 18 مهر 1397 ] [ 18:39 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور القدس العربی درباره باج‌خواهی آمریکا از عربستان

القدس العربی در کاریکاتور امروز خود باج خواهی آمریکا از عربستان را به تصویر کشیده است.

القدس العربی باج‌خواهی آمریکا از عربستان را به تصویر کشید

پایگاه اینترنتی این روزنامه در کاریکاتور مذکور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در حالی که باتوم و دستبند به کمر بسته است نشان می‌دهد که پا‌های ملک سلمان را گرفته و او را برعکس کرده تا پول‌های درون جیب‌هایش بیرون بریزد.

ترامپ همواره به مقامات عربستان تاکید می‌کند که اگر خواهان ادامه حمایت واشنگتن هستند باید پول بیشتری بدهند. او هفته گذشته در جمع هواداران خود در ویرجینیا گفت به پادشاه عربستان گفته بدون حمایت آمریکا ممکن است دو هفته هم در قدرت باقی نماند. 

 

کاریکاتور القدس العربی درباره باج‌خواهی آمریکا از عربستان


[ سه شنبه 17 مهر 1397 ] [ 17:28 ] [ یاشار ]
[ ]

من یک #ارتشی هستم

 


[ سه شنبه 16 مهر 1397 ] [ 16:25 ] [ یاشار ]
[ ]

ما در ره عشق، نقض پیمان نکنیم

#ارتش_مردمی_مقتدر

ما در ره عشق، نقض پیمان نکنیم

گر جان طلبد، دریغ از جان نکنیم


[ سه شنبه 16 مهر 1397 ] [ 16:24 ] [ یاشار ]
[ ]

رزمایش بهداشت و درمان نزاجا برگزار شد

رزمایش بهداشت و درمان نزاجا برگزار شدرزمایش بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در حوزه رزم با محوریت گردان های بهداشت و درمان تهران و با برپایی چادرهای پزشکی مجهز به دستاوردهای جدید صبح امروز یکشنبه ۱۵ مهر در درمرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

رزمایش گردان های بهداشت و درمان با رمز (لبیک یا حسین ع) و به منظور تقویت آمادگی جهت حملات شیمیایی دشمن فرضی با حضور امیر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان نزاجا برگزار شد


[ سه شنبه 15 مهر 1397 ] [ 15:23 ] [ یاشار ]
[ ]

امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست/دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند

امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست/دشمنان از صبر ما خوشحال نباشندامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی صبح روز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در ستاد ارتش جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران گفت: مسلمانان با واژه شهادت آشنا هستند و آشنایی ما با شهادت به قدمت تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما هم امنیت مردم، سربلندی و عزت کشورمان است، افزود: ما پای عزت، سربلندی و امنیت کشورمان تا آخر ایستاده ایم، دشمنان ما باید پیام جمهوری اسلامی را تاکنون دریافت کرده باشند.

امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست


[ سه شنبه 12 مهر 1397 ] [ 12:21 ] [ یاشار ]
[ ]

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد

امیر دریادار امیر رستگاری با امیر خلبان عزیز نصیرزاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار صبح روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی نیروی هوایی انجام شد و درخصوص همکاری بیشترسازمان صنایع دریایی ودجا و نیروی هوایی ارتش بحث و بررسی صورت گرفته است.


[ سه شنبه 12 مهر 1397 ] [ 12:20 ] [ یاشار ]
[ ]

برای دفاع از امنیت کشورمان احتیاج به اجازه کسی نداریم/ مطیع امر رهبریم

برای دفاع از امنیت کشورمان احتیاج به اجازه کسی نداریم/ مطیع امر رهبریمامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ظهر روز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) در پایان مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در ستاد ارتش جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران، گفت: دشمنان با حملات تروریستی همواره به دنبال وارد کردن خدشه به بدنه جمهوری اسلامی ایران هستند.

برای دفاع از امنیت کشورمان احتیاج به اجازه کسی نداریم


[ سه شنبه 12 مهر 1397 ] [ 12:18 ] [ یاشار ]
[ ]

۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش اورهال شد

۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش اورهال شد

مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان عصر روز سه شنبه ۱۰ مهرماه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری  فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیرحیدری در این مراسم گفت: ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند متخصصان جوان هوانیروز بازسازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش اورهال شد


[ سه شنبه 11 مهر 1397 ] [ 11:17 ] [ یاشار ]
[ ]

تفنگداران و تکاوران دریایی، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستند

تفنگداران و تکاوران دریایی، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستند

امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش   گفت:تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستند.

وی با حضور در جمع کارکنان تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی‌هایتفنگداران دریایی در حماسه خرمشهر اظهار کرد: در واقع رفتار، حرکات و منش شما بیانگر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با نیرو‌های مسلح که همان بحث ایمان، شجاعت و دانش است  و وظیفه همه ما این است که با تمام همت و تلاش خود بتوانیم به آن نقطه‌ای که فرماندهی مغظم کل قوا تبیین کرده است، برسیم.

تفنگداران و تکاوران دریایی ، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستند


[ سه شنبه 10 مهر 1397 ] [ 10:16 ] [ یاشار ]
[ ]

حکم اعدام سلطان سکه و همدستش و ابر بدهکار بانکی صادر شد

حکم اعدام سلطان سکه و همدستش و ابر بدهکار بانکی صادر شد/ احکام 30 متهم دیگر قطعی استحجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در حاشیه جلسه عالی مسئولان قضایی به احکام صادره برای متهمان پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی اشاره و اظهار کرد: در این پرونده‌ها برای ۳ نفر به نام‌های مظلومین، قاسمی و باقری درمنی حکم اعدام صادر شده است که البته این حکم قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.

وی گفت: همچنین در این پرونده‌ها برای ۵ نفر ۲۰ سال حبس صادر شده، برای ۳ نفر ۱۲ سال حبس، برای ۴ نفر ۱۰ سال حبس، برای ۲ نفر ۸ سال حبس و ۲ نفر ۷ سال حبس و برای بقیه هم ۳ تا ۵ سال محکومیت حبس صادر شده که احکام صادره برای این دست از متهمان قطعی است.

حکم اعدام سلطان سکه و همدستش و ابر بدهکار بانکی صادر شد


[ سه شنبه 9 مهر 1397 ] [ 9:15 ] [ یاشار ]
[ ]

دشمن از اهداف خود دست نخواهد کشید

دشمن از اهداف خود دست نخواهد کشیدششمین دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره کارشناسی ارشد رشته های ژئوپلیتیک، مدیریت بحران و مدیریت آموزش دفاعی روز شنبه ۷ مهرماه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد.

دشمن از اهداف خود دست نخواهد کشید


[ سه شنبه 9 مهر 1397 ] [ 9:14 ] [ یاشار ]
[ ]

بن‌بست‌شکنی از خصوصیات تیپ ۶۵ نوهد است

به تیپ 65 نوهد افتخار می کنیمامیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح روز یکشنبه ۸ مهرماه در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی نوهد ویژه نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تیپ ۶۵ نوهد جدا از تعاریف عملیاتی تعاریف دیگری هم دارد، گفت: تکیه گاه، امید، راه گشایی، گره گشایی و بن بست شکنی از دیگر تعاریف و خصوصیات این تیپ است که در عمل نیز اجرایی شده است.

بن‌بست‌شکنی از خصوصیات تیپ ۶۵ نوهد است


[ سه شنبه 9 مهر 1397 ] [ 9:13 ] [ یاشار ]
[ ]

دوربین یورونیوز در میان اهالی تورقوزآباد/ نتانیاهو را سر کار گذاشته‌اند

به نقل از یورونیوز، از روز پنجشنبه بود که نام تورقوزآباد به زبان‌ها افتاد و جستجو برای این واژه در فضای مجازی به اوج رسید. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی سالیانه خود در مجمع عمومی سازمان مللادعا کرد ایران در این آدرس فعالیت اتمی پنهانی دارد و از یوکیو آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست تا پیش از پاکسازی آن توسط ایرانیان، این محل را بازرسی کند.

دوربین یورونیوز در میان اهالی تورقوزآباد/ نتانیاهو را سرکار گذاشته‌اند

 دوربین یورونیوز در میان اهالی تورقوزآباد/ نتانیاهو را سر کار گذاشته‌اند


[ سه شنبه 8 مهر 1397 ] [ 8:11 ] [ یاشار ]
[ ]

هلاکت نفردوم گروهک تروریستی جیش الظلم در عملیات امروز قرارگاه قدس نزسا

فرمانده نیروی زمینی سپاه از هلاکت نفر دوم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در عملیات قرارگاه قدس در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

هلاکت نفردوم گروهک تروریستی جیش الظلم در عملیات امروز قرارگاه قدس نزسا سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از هلاکت ملاهاشم نکری نفر دوم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در عملیات امروز قرارگاه قدس در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

وی گفت:در پی عملیات  دقیق و غافلگیرانه صبح امروز( جمعه ) رزمندگان سپاه اسلام علیه تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان که با آتش پرحجم رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه همراه بود، چهار تن از تروریست‌ها ی پلید به هلاکت رسیدند و دو تن از آنان زخمی و مابقی هم به عمق کشور همجوار منطقه مرزی سراوان متواری شدند.



ادامه مطلب
[ جمعه 6 مهر 1397 ] [ 22:10 ] [ یاشار ]
[ ]

موشک «عماد»؛ ابزار ایران برای زدن رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه

 موشک «عماد» یکی از موشک‌هایی بود که در جریان رژه روز ۳۱ شهریور امسال در تهران از مقابل جایگاه ویژه عبور کرد و رسانه‌ها تصویر آن را منتشر کردند.

موشک «عماد» مخصوص زدن رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه

«عماد» نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع صورت گرفته است.


[ جمعه 5 مهر 1397 ] [ 22:4 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی زمینی روی پای خود ایستادن را ثابت کرده است

نیروی زمینی روی پای خود ایستادن را ثابت کرده استکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجهیزات جدید با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آنچه بر ما از سوی ولی امر مسلمین تکلیف شده جهت پاسداری از ارزش‌های اسلامی و میهن عزیزمان است؛ راهی نداریم جز اینکه روی پای خود بایستیم. باید به تولید و روی پای خود ایستادن به عنوان تکلیفی که مقام معظم رهبری آن را نهضت قطعه‌سازی نامیدند افتخار کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: نیروی زمینی با افتخار اعلام می‌دارد امروز این نیرو با اطاعت از فرمایشات ولی امر مسلمین در کارخانجات خود مجموعه‌ای را دارد که مسئولیت نوسازی، بهینه‌سازی و تولید را در نیروی زمینی به عهده دارد.


[ جمعه 5 مهر 1397 ] [ 22:3 ] [ یاشار ]
[ ]

ترس از پاسخ کوبنده ایران سعودی‌ها را به تقلا واداشت

ترس از پاسخ کوبنده ایران سعودی‌ها را به تقلا واداشت/ادعای ریاض: عربستان با حمله اهواز ارتباطی ندارد

به نقل خبرگزاری فرانسه، یک مقام مسئول در وزارت خارجه عربستان سعودی روز (سه شنبه) در حالی که چهار روز از حمله تروریستی اهواز می‌گذرد، مدعی شد ریاض هیچ‌گونه دخالتی در این حمله نداشته است.

این مقام سعودی ضمن گزافه‌گویی و اتهام‌زنی علیه کشورمان، مدعی شد سیاست عربستان دخالت نکردن در امور داخلی دیگر کشورهاست.

این مقام سعودی در حالی این ادعا را مطرح می کند که چند روز پیش سایت اردنی «البوابه» به نقل از «مسعود خدابنده»، از اعضای بلندپایه سابق منافقین، از کمک های مالی چشمگیر رژیم سعودی به این گروهک تروریستی، از جمله چندین تُن طلا و چمدان‌های حاوی ساعت‌های رولکس، پرده برداشت. همچنین، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، چند ماه پیش به صراحت اعلام کرد ریاض جنگ را به داخل مرزهای ایران خواهد کشاند.


[ جمعه 4 مهر 1397 ] [ 22:2 ] [ یاشار ]
[ ]

منافقین در جنگ تحمیلی چه نقشی بازی کردند؟

نشست «نگاهی به نقش منافقین در جنگ تحمیلی» با سخنرانی سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، کارشناس حوزه تروریسم و فرزند شهید هاشمی‌نژاد؛ محمدرضا سرابندی، نویسنده و پژوهشگر در حوزه تروریسم، جواد کامور بخشایش، نویسنده و پژوهشگر برپا شده .

منافقین در جنگ تحمیلی چه نقشی بازی کردند؟

عناصر سازمان منافقین با توجه به اینکه به زبان فارسی مسلط بودند، با تجهیزات رژیم بعث اخبار را شنود کرده و در رمزگشایی کلمات به بعثی‌ها کمک می‌کردند.


[ جمعه 4 مهر 1397 ] [ 22:1 ] [ یاشار ]
[ ]

توان بازدارندگی کشور، بالاتر از دوران دفاع مقدس است

توان بازدارندگی کشور، بالاتر از دوران دفاع مقدس استامیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین رونمایی از ۶ عنوان کتاب دفاع مقدس که صبح روز دوشنبه ۲ مهرماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد،

با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: این ترور و حمله کور را محکوم می کنیم و قطعا جواب قاطعی به تروریست ها خواهیم داد.


[ جمعه 3 مهر 1397 ] [ 22:0 ] [ یاشار ]
[ ]

کاربران در سالروز فاجعه منا هشتگ #جنایت_منا را داغ کردند

کاربران فضای مجازی همزمان با دومین روز از مهرماه به مناسبت سالگرد فاجعه منا هشتگ #جنایت_منا  را به اشتراک گذاشتند. دوم مهرماه سال ۹۴ همزمان با عید سعید قربان فاجعه منا در عربستان رخ داد.

#جنایت_منا به یاد حاجیانی که قربانی نکرده قربانی شدند +تصاویر

 


[ جمعه 3 مهر 1397 ] [ 21:59 ] [ یاشار ]
[ ]

لباس ارتش لباسی مبارک و افتخار آفرین است.

امام خامنه ای(مدظله العالی):

لباس ارتش لباسی مبارک و افتخار آفرین است.

ارتش مقتدر

#ارتش_مقتدر#امام خامنه ای(مدظله العالی):لباس ارتش لباسی مبارک و افتخار آفرین است.

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم#ارتش_مردمی_انقلابی


[ جمعه 2 مهر 1397 ] [ 20:58 ] [ یاشار ]
[ ]

تقدیر سردار کمالی از سرباز شجاع ارتش

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار پستی در اینستاگرام از شناسایی سربازی که روز گذشته در جریان حمله تروریست‌ها به مردم اهواز با رشادت جان چند شهروند را نجات داده بود خبر داد و از این سرباز تقدیر کرد.

سردار کمالی نوشت: سرباز قهرمان گروهان مستقل فاوا از تیپ ۱۹۲ زرهی اهواز ارتش با کمک شما مردم عزیز و زودتر از مراحل اداری شناسایی و ایشان به همراه دیگر سربازان غیور که یک به یک شناسایی خواهند شد طی مراسمی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد و حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

تقدیر سردار کمالی از سرباز شجاع ارتش


[ جمعه 2 مهر 1397 ] [ 15:30 ] [ یاشار ]
[ ]

سرلشکر موسوی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه اهواز را تسلیت گفت

سرلشکر موسوی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه اهواز را تسلیت گفتفرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه کور تروریستی اهواز که در جریان رژه نیروهای مسلح در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس روی داد، پیام تسلیتی صادر کرد.


[ جمعه 1 مهر 1397 ] [ 15:55 ] [ یاشار ]
[ ]

دستگاه‌های اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت جنایتکاران را تعقیب کنند

در پی حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی صادر کردند.

دستگاه‌های اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت جنایتکاران را تعقیب کنند/جنایت امروز توطئه دولت‌های دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه است

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است.

 بسمه‌تعالی

حادثه‌ی تلخ و تأُسفبار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در اهواز به دست تروریست های مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. این مزدوران قسی‌القلب که به روی زن و کودک و مردم بیگناه آتش میگشایند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر میزنند. دلهای پرکینه‌ی آنان نمیتواند تجلّی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند. جنایت اینها ادامه‌ی توطئه‌ی دولتهای دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند. به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.
اینجانب تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های این شهیدان عزیز عرض میکنم و صبر و سکینه‌ی الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان مسألت مینمایم. دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های این جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ی مقتدر قضائی کشور بسپارند.
سیّدعلی خامنه‌ای
۳۱ شهریور


[ جمعه 1 مهر 1397 ] [ 17:55 ] [ یاشار ]
[ ]

#حالا_فهمیدید_چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند؟ +تصاویر

صبح دبروز تعدادی از تروریست ها با پوشش نظامی شروع به تیراندازی به سمت محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز کردند.این حمله تروریستی علاوه بر اینکه رعب و وحشت ساکنان  این شهر را به دنبال داشت موجب شهادت تعدادی از هم وطنان بی گناهمان نیز شد. تصاویر منتشر شده از این حادثه گواه آن است که در میان حاضران این صحنه کودکان نیز حضور چشمگیری داشته‌اند.

کاربران فضای مجاز در زمان انتشار این خبر و همزمان با اشتراک تصاویر این حادثه دست به کار شدند و هشتگ هایی را درباره این حادثه تروریستی به اشتراک گذاشتند.

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند+ تصاویر


[ جمعه 1 مهر 1397 ] [ 16:54 ] [ یاشار ]
[ ]

#ارتش_انقلابی

ازآن، زمانه به ما ایستادگی آموخت   که تا از پای نیفتیم، تا که پا و سریست

 #ارتش_فدای_ملت

#درجه_دار_ارتشی

#ارتش_انقلابی


[ جمعه 1 مهر 1397 ] [ 15:53 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید