ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: ارتش از توانمندی مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.

ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین اختتامیه شانزدهمین دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز سه شنبه 30 مردادماه  در مرکز آموزش درجه‌داری جودالائمه (ع) نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همبستگی میان دانشجویان افسری موجب افزایش توان رزم می‌شود، اظهار کرد: ماموریت ارتش، دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و دفاع از استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای انجام این مهم باید از اقتدار لازم متناسب با تهدیدات روز و نیز قدرت پاسخگویی به تهدیدات برخوردار باشیم.


[ یک شنبه 30 مرداد 1397 ] [ 15:36 ] [ یاشار ]
[ ]

چرا آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد؟

هزینه حمله آمریکا به ایران بسیار سنگین تر از سودی است که عاید این کشور می شود و به همین دلیل است که این کشور و دیگر کشورها وارد درگیری با ایران نمی‌شوند.

جنگی رخ نخواهد داد

جنگی رخ نخواهد داد" عبارتی بود که در میان سخنان رهبر انقلاب بیش از همه مورد توجه افکار عمومی و کارشناسان قرار گرفت و رسانه ها نیز به رمز گشایی از این عبارت پرداختند. ایشان به نوعی اعلام کردند که ایران به هیچ وجه امتیاز مذاکره را به آمریکا نخواهد داد و با شخصی که زیر توافق های نیاکان خود می زند پای میز مذاکره نخواهد نشست. همچنین سخنان رهبر انقلاب پیغامی به کشورهای دیگر به ویژه اروپایی ها بود که باید تکلیف خود را با ایران و آمریکا روشن کنند و امروز شرایط مانند گذشته نیست که بخواهند ایران را بازی داده و امروز و فردا کنند.


[ یک شنبه 30 مرداد 1397 ] [ 15:35 ] [ یاشار ]
[ ]

جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد + عکس

 هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل 4 با نام «کوثر» تولید شد.متخصصان و نخبگان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مشارکت دیگر سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و با مدد گرفتن از ساقی کوثر، آسمان ایران را به نام «کوثر» مزین کرده و حراست از سرزمین‌مان را به آن سپردند.

نخستین جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد


[ یک شنبه 30 مرداد 1397 ] [ 15:35 ] [ یاشار ]
[ ]

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه جمعی از معاونین و مسئولین آن وزارتخانه با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، طرفین پیرامون همکاری و هم افزایی بین دو سازمان تبادل نظر و گفتگو کردند.

در این دیدار که جمعی از سایر مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند، مواردی که دو سازمان می‌توانند به کمک یکدیگر برای کمک به مردم و بهبود امور ذیربط انجام دهند مورد بحث قرار گرفت و توافقاتی انجام شد که طی آن مقرر شد مدیران مسئول در هر حوزه پیگیر اجرایی شدن این توافقات باشند.


[ سه شنبه 29 مرداد 1397 ] [ 23:47 ] [ یاشار ]
[ ]

امیر سرتیپ نصیرزاده به فرماندهی نیروی هوایی ارتش منصوب شد

امیر سرتیپ نصیرزاده به فرماندهی نیروی هوایی ارتش منصوب شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای روز یکشنبه 28 مردادماه در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

بنا به پیشنهاد فرمانده کل آجا و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

اهتمام به تربیت و بکارگیری مدبرانه خلبانان ورزیده و تجهیزات با توسعه نهضت قطعه‌سازی، به‌روزداری آموزش‌ها توأم با انتقال دانش علمی و فنی به قشر جوان، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزم، و تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیازهای معیشتی کارکنان با رویکرد ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذی‌ربط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی امیر سرتیپ حسن شاه‌صفی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سیّدعلی خامنه‌ای
28 مرداد 1397

# ارتش - قهرمان - انقلابی

 این انتصاب را تبریک میگیم و امید است، خیر و برکت نیز برای کارکنان نیروی هوایی به همراه داشته باشد.


[ سه شنبه 29 مرداد 1397 ] [ 23:46 ] [ یاشار ]
[ ]

رونمایی از شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶

شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶ با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

رونمایی از شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶شبیه ساز پایه ثابت ارتقاء یافته بالگرد ۲۰۶ که از سوی معاونت تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز، در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری، بهینه سازی و بروزرسانی شده صبح روز شنبه 27 مردادماه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش و سردار محمد رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه رونمایی شد.

شبیه سازها امروز به عنوان یکی از وسایل کمک آموزشی مدرن در دنیا محسوب می شوند و تمامی کشورهای سازنده بالگردها که دارای بزرگترین فناوری این سیستم هستند با استفاده از همین شبیه سازها بخشی از آموزش ها و مهارت های خلبانان خود را تکمیل می کنند.

# ارتش - قهرمان - انقلابی


[ سه شنبه 28 مرداد 1397 ] [ 23:46 ] [ یاشار ]
[ ]

وحدت سپاه و ارتش، سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است

فرمانده نزاجا گفت:  وحدت سپاه و ارتش، تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

وحدت سپاه و ارتش، سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی استامیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در همایش هم‌افزایی هوانیروز ارتش و سپاه که صبح  روز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: این دومین همایش در سطح نیروی زمینی در راستای وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی»  شعار نیست؛  وحدت سپاه و ارتش، تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

حیدری تاکید کرد: هوانیروز، قدرت بالقوه‌ نیروهای مسلح ایران است؛  هوانیروز قبل و بعد از جنگ تحمیلی نیز همانند دوران دفاع مقدس، نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

#ارتش -نیروی زمینی - انقلاب اسلامی


[ سه شنبه 28 مرداد 1397 ] [ 23:45 ] [ یاشار ]
[ ]

امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریم

فرمانده هوانیروز ارتش، گفت: در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریم امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش هم افزایی هوانیروز سپاه و ارتش که صبح امروز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد اظهار کرد: از روزی که مسئولیت هوانیروز به من سپرده شد طرح های ۲۸ گانه با عنوان ولایت را در دستور کار قرار دادیم و همچنین پشتیبانی از نیروهای سپاه و ارتش را انجام می دهیم.

وی افزود: امدادرسانی یکی دیگر از اقدامات هوانیروز است، از سوی دیگر در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

قربانی به نقش آفرینی هوانیروز ارتش در دفاع مقدس پرداخت و گفت: هوانیروز در دفاع مقدس، ۱۷ استان را تحت پوشش اورژانس هوایی قرار داد و در مواقع ضروری مانند زلزله و سیل اولین نیرویی بود که در صحنه حاضر شده است.

قطعه سازی و توان صادرات / #ارتش انقلابی - قهرمان


[ سه شنبه 27 مرداد 1397 ] [ 23:45 ] [ یاشار ]
[ ]

عقب نشینی عراق از مشارکت در تحریم ایران و حذف دلار از مبادلات فیمابین

العبادیحیدرالعبادی ضمن عقب نشینی از اظهارات پیشین خود، گفت: در تحریم ها علیه ایران همراهی نمی کنیم بلکه دلار را از معادلات ارزی بین دو کشور حذف می کنیم.

نخست‌وزیر عراق روز گذشته با اعلام اینکه کشورش در مسئله ایران، تنها متعهد به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی است، عنوان کرد که از همه تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کند. 

خبرگزاری رویترز به نقل از نخست‌وزیر عراق نوشته که دولت او تنها به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی با ایران متعهد است و نه به کل تحریم‌های آمریکا. 

 نخست‌وزیر عراق، در سخنانی که از تلویزیون این کشور پخش شد گفت: «در مسئله ایران، تعهد ما عدم استفاده از ارز دلار در مبادلات است، نه پایبندی به تحریم‌های آمریکا.»

العبادی هفته گذشته گفته بود: عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالف است، اما برای محافظت از منافع ملی خود از آنها پیروی خواهد کرد که این موضع گیری، انتقاد جریان‌های مختلف سیاسی از او در عراق را به همراه داشت.


[ سه شنبه 25 مرداد 1397 ] [ 21:43 ] [ یاشار ]
[ ]

حکم قطعی غلامحسین کرباسچی صادر شد

غلامحسین کرباسچی که به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده بود بعد از محکومیت، به یکسال حبس تعزیری محکوم گردید.

حکم قطعی غلامحسین کرباسچی صادر شدغلامحسین کرباسچی که به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده بود بعد از محکومیت، به یکسال حبس تعزیری به جرم توهین به شهدای مدافع حرم؛  محکوم گردید.


[ سه شنبه 24 مرداد 1397 ] [ 20:43 ] [ یاشار ]
[ ]

فرمانده کل ارتش از تیپ 38 زرهی و پدافند هوایی تربت جام بازدید کرد

فرمانده کل ارتش از تیپ 38 زرهی و پدافند هوایی تربت جام بازدید کرد امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 38 زرهی تربت جام، توان عملیاتی و میزان آمادگی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع کارکنان تیپ 38 زرهی، با ابراز رضایت از نظم و انضباط موجود در این یگان، ویژگی تیپ 38 زرهی را شادابی و روحیه رزمی کارکنان خواند و افزود: صمیمیت وشادابی، انگیزه به دیگران منتقل می کند و این موضوع، ویژگی بارزی برای کارکنان این تیپ است.

وی «مناعت طبع» را از دیگر خصوصیت کارکنان تیپ 38 زرهی عنوان کرد و گفت: امروز من مناعت طبع شما را دیدم ، وظیفه دارم این خصوصیت را ارج بنهم و به حفظ، ارتقا و توسعه این خصیصه ارزشمند کمک کنم.

همچنین امیر موسوی در بازدید از پدافند هوایی تربت جام آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر صباحی فرد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) دراین بازدید‌ها فرمانده کل ارتش را همراهی می‌کردند.


[ سه شنبه 24 مرداد 1397 ] [ 20:42 ] [ یاشار ]
[ ]

تیم ملی امید ایران- عربستان/ دیدار شاگرد اول‌های غرب آسیا به میزبانی شرقی‌ها

تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در گروه F. بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف امید‌های عربستان می‌رود.

 تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در گروه F بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف امیدهای عربستان می رود.

هدف نهایی ایران و عربستان از تشکیل تیم ملی امیدشان، شکستن طلسم راهیابی به المپیک است. این ۲ تیم به ترتیب ۴۴ و ۲۴ سال از حضور در بزرگ ترین آوردگاه جهان ورزش ناکام بوده اند و به همین دلیل برای افزایش تجربه بازیکنانشان در راستای حضور قدرتمندانه در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰، با نفرات زیر ۲۱ سال به اندونزی رفته اند.


[ سه شنبه 24 مرداد 1397 ] [ 20:41 ] [ یاشار ]
[ ]

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم

توانمندی‌های موشکی نیر‌وهای مسلح یکی از نقاط قوت کشورمان در نبرد‌های زمینی و هوایی است؛ تقریبا تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی در دنیا،  توانمندی‌های موشکی کشورمان را عاملی بازدارنده در برابر تجاوزگری دشمنان این ملت می‌دانند.  ده‌ها نوع موشک با قابلیت‌های مختلف و با برد‌های گوناگون توسط جوانان این مرز و بوم ساخته شده و  قطعا رشد صنعت موشک کشورمان همچنان ادامه‌ خواهد داشت. 

فاتح مبین نام جدیدترین موشک ساخته شده توسط دانشمندان وزارت دفاع است که اگرچه برد آن رسما اعلام نشده است، با این وجود کارشناسان نظامی این موشک را در زمره موشک‌ها با قابلیت‌های بالا می‌دانند.

 

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم

#ارتش ، وزارت دفاع - موشک فاتح مبین


[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 20:41 ] [ یاشار ]
[ ]

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم:

رهبر انقلاب فرمودند: آحاد مردم مشکلات معیشتی امروز را احساس می‌کنند. یک بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند و این گرانی مواد غذایی و مسکن و... روی مردم فشار می‌آورد.

کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور است حضرت آیت الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشر‌های مردم از استان‌های مختلف در سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارت‌های امریکا و پیشنهاد مذاکره و نیز ضرورت وحدت عمومی مردم و مسئولان خاطرنشان کردند: مشکلات اقتصادی و راه‌حل‌های آن معلوم است، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشار‌ها را از دوش مردم بردارند.


[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 19:40 ] [ یاشار ]
[ ]

امروز در عرصه‌ دفاعی روی پای خود ایستاده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستادند و می‌توانیم توانمندی‌های دفاعی خود را در اختیار کشورهای دوست قرار دهیم.

امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها روی پای خود ایستادندامیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی‌زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو که امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه برگزار شد و‌ در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اوامر مطاع مقام معظم رهبری یکی از عرصه‌های مهم روی پای خود ایستادن و  خودکفایی در عرصه دفاعی است.

وی افزود: ما تمام کسانی که در یگان‌های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح بروز دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.


[ سه شنبه 22 مرداد 1397 ] [ 20:39 ] [ یاشار ]
[ ]

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از هم وطنان آزاده ارامنه

تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدسبه مناسبت سالروز بازگشت سرافراز و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی با عنوان «الماس های درخشان» از آزادگان ارامنه تجلیل می شود.

این مراسم با مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در روز سه شنبه23 مردادماه از ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

# ارتش - انقلابی - قهرمان


[ سه شنبه 22 مرداد 1397 ] [ 22:38 ] [ یاشار ]
[ ]

انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور/ ۱۱ تروریست به هلاکت رسیدند

۱۱ عضو تیم تروریستی از عناصر ضد انقلاب در ارتفاعات کلاشین اشنویه، توسط نیرو‌های سپاه به هلاکت رسیدند.

هلاکت ۱۵ عضو یک تیم تروریستی از عناصر ضدانقلاببه نقل از روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا، شب گذشته(جمعه شب) یک تیم مجهز تروریستی وابسته بهاستکبار جهانی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد نامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت که در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار و طی درگیری سنگین حداقل 10 تن از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

با انهدام این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی ضبط و به دست رزمندگان اسلام افتاده است.


[ سه شنبه 21 مرداد 1397 ] [ 17:37 ] [ یاشار ]
[ ]

قدرتی بازدارنده به نام توان موشکی

این موشک‌هاست که مثل دستی بزرگ و بلند، آماده سیلی زدن به کسانی است که قصد سوء استفاده دارند. 

اگر برد موشک‌ها از تل‌آویو کمتر شود تهدید جنگ جدی می‌شود"؛ حسین امیرعبداللهیان، معاون سابق وزارت‌خارجه به تازگی در مصاحبه ای  این جمله را گفت و معتقد است اگر روزی برد موشک‌های ما به حداقل برسد و به تل‌آویو نرسد و تهدیدی برای‌شان نباشیم، این یعنی شروع تهدید جدی جنگ علیه ایران.

قدرتی بازدارنده به نام توان موشکی

 

اگر برد موشک‌ها از تل‌آویو کمتر شود تهدید جنگ جدی می‌شود


[ سه شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 15:36 ] [ یاشار ]
[ ]

رتبه ایران در میان دارندگان کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر چند است؟+تصاویر

با عملیاتی شدن موشک کروز هوارپرتاب جدید سپاه در این زمینه بالاتر از کشور‌های صاحب فناوری و مهم نظامی دنیا خواهد ایستاد.

موشک های کروز از جمله سلاح های استراتژیک در زرادخانه هر نیروی نظامی به حساب می آیند و تکنولوژِی های مربوط به توسعه آنها، تنها در اختیار کشورهای معدودی قرار دارد. این سلاح بر اساس موارد مختلفی مثل پلتفرم پرتاب، نوع سر جنگی، میزان سرعت و نوع ماموریت یا برد مورد دسته بندی قرار می گیرند.

رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان/ ایران چهارمین کشور دارای کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر +عکس

جنگنده های سوخو ۲۲ سپاه - حاملان آینده موشک کروز ۱۵۰۰ کیلومتری ایرانی

 

همه چیز درباره رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان


[ سه شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 15:36 ] [ یاشار ]
[ ]

کی روش گزینه هدایت تیم ملی کلمبیا شد

نام کارلوس کی روش در میان گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا قرار گرفت.

 سایت های کلمبیایی از تمایل فدراسیون فوتبال کلمبیا برای همکاری با کارلوس کی روش خبر دادند. ادامه حضور خوزه پکرمن بر نیمکت تیم ملی کلمبیا هنوز مشخص نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال آن هستند تا اگر نتوانستند با سرمربی کهنه کار آرژانتینی به توافق برسند با گزینه های دیگر وارد مذاکره شوند.

خراردو مارتینو مربی 55 ساله آرژانتینی، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران و خوان کارلوس اوسوریو سرمربی سابق تیم ملی مکزیک از گزینه های مطرح هدایت تیم ملی کلمبیا هستند.

نام سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا بزودی اعلام خواهد شد.


[ سه شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 15:35 ] [ یاشار ]
[ ]

دریادار سیاری از گروه پدافند هوایی اصفهان بازدید کرد

دریادار سیاری از گروه پدافند هوایی اصفهان بازدید کرد

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از گروه پدافند هوایی شهید مجید عسکری هاشم آباد اصفهان بازدید کرد.

دریادار سیاری ضمن حضور در گروه پدافند هوایی شهید مجید عسکری هاشم آباد (اصفهان) ضمن بازدید از سایت رادار این گروه، از نحوه انجام وظیفه کارکنان وظیفه و آمادگی رزمی  این گروه ابراز رضایت کرد.


[ سه شنبه 19 مرداد 1397 ] [ 16:35 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی دریایی حافظ اقتصاد کشور در 8 سال دفاع مقدس

Related image

مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در آذرماه 1387 (سخنرانی ایشان در جمع افسران نداجا در مراسمی  به مناسبت سال‌روز نیروی دریایی در بیت معظم‌ٌله ) فرمودند که:

"حالا ماجرای ناوچۀ پیکان را در عملیات مروارید خیلی‌ها می‌دانند، امّا ماجرای حفاظت از کشتی‌های تجاری را خیلی‌ها نمی‌دانند، آن زمانی که اقتصاد ما بسته به صادرات نفت بود، دشمن درصدد بود تا صادرات نفت ما را قطع کند، آن‌گاه بود که نیروی دریایی جوهرۀ خود را نشان داد."



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 مرداد 1397 ] [ 15:35 ] [ یاشار ]
[ ]

خاطره ای از ناوباندوم حمید زنگنه

موج انفجار دوباره مرا به زیر آب کشاند. حباب‌های هوا را می‌دیدم. فشار آب گوش‌هایم را اذیت می‌کرد. قبل از پریدن توی دریا کفش‌هایم را بیرون آورده بودم. سعی کردم پاهایم را تکان دهم و نفسم را حبس کنم تا به سطح آب باز گردم.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 مرداد 1397 ] [ 15:34 ] [ یاشار ]
[ ]

دریادار سیاری از گروه پدافند هوایی اصفهان بازدید کرد

معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی هاشم آباد، از آمادگی رزمی این گروه ابراز رضایت کرد.

دریادار سیاری از گروه پدافند هوایی اصفهان بازدید کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از گروه پدافند هوایی شهید مجید عسکری هاشم آباد اصفهان بازدید کرد.

دریادار سیاری ضمن حضور در گروه پدافند هوایی شهید مجید عسکری هاشم آباد (اصفهان) ضمن بازدید از سایت رادار این گروه، از نحوه انجام وظیفه کارکنان وظیفه و آمادگی رزمی  این گروه ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/


[ چهار شنبه 17 مرداد 1397 ] [ 22:42 ] [ یاشار ]
[ ]

مثلث شوم اغتشاشات در ایران چه کسانی هستند؟ +اینفوگرافیگ

اعتراضات به حق مردم در شرایط اقتصادی کنونی با حضور عاملان مثلث شوم به سمت اغتشاش هدایت می‌شود.

مثلث شوم اغتشاشات در ایران چه کسانی هستند؟ +اینفوگرافیگمثلث سازماندهی شده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، مربوط به امروز و دیروز  نیست بلکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش بوده تا از هر موقعیتی برای رسیدن به منافع خود بهره بگیرد. صهیونیست‌ و آمریکا راس این مثلث را تشکیل داده‌اند و دو  ضلع  دیگر آن نیز عربستان و منافقین هستند.

همان طور که رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم در تحلیل اغتشاشات دی‌ماه ۹۶بیان نمودند: "یک مثلّثی در این قضایا فعّال بوده است. نقشه مال آمریکایی‌ها و عوامل رژیم صهیونیستی است. پول مال یکی از این دولتهای خرپول اطراف خلیج فارس است. پادویی‌اش هم مربوط به سازمان منافقین بود، سازمان آدمکش منافقین؛ پادو، آنها بودند. ۱۳۹۶/۱۰/۱۹".

در ادامه اینفوگرافیگی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مثلث شوم اغتشاشات در ایران را مشاهده می کنید.

مثلث شوم اغتشاشات در ایران چه کسانی هستند؟+اینفوگرافیگ

انتهای پیام/


[ یک شنبه 14 مرداد 1397 ] [ 21:37 ] [ یاشار ]
[ ]

یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که به واقعیت منجر نمی‌شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند. نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله قرن.»

یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که به واقعیت منجر نمی‌شود رهبر معظّم انقلاب اسلامی، روز گذشته (1397/4/31) طی دیداری، به نقشه‌ شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت عنوان «معامله‌ی قرن» و «یهودی‌سازی فلسطین» اشاره کردند و فرمودند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند. نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله‌ قرن.»

پارلمان رژیم صهیونیستی چند روز پیش، قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن، حق تعیین سرنوشت از مسلمانان و مسیحیان فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی سلب و این حق را تنها در اختیار یهودیان قرار خواهد داد. این قانون در حالی تصویب شد که علی‌رغم محکومیت‌های بین‌المللی، رژیم متجاوز اسرائیل برای توسعه‌ شهرک‌سازی‌های خود، روزانه مناطقی از خاک فلسطین را به‌منظور یهودی‌سازی فلسطین و قدس شریف مصادره می‌کند.

هم‌زمان با این طرح، آمریکا طرح غیررسمی خود را برای آغاز فرایند «عادی‌سازی روابط اشغالگران و فلسطینیان» تحت عنوان «معامله‌ قرن» پیش می‌برد که هدف از آن تحکیم طرح یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطین است.


[ دو شنبه 1 مرداد 1397 ] [ 23:29 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید