برگزاری همایش مردمی «فاتحان نور» با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح

امیر سرتیپ دوم عباس سلیمی، دبیر همایش مردمی «فاتحان نور» با اعلام خبر فوق گفت: این همایش با هدف تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و حماسه آفرینان فتح خرمشهر در عملیات بزرگ بیت المقدس، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه، یکم خرداد ماه در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری برگزار خواهد شد.
امیر سلیمی در ادامه افزود: در این همایش که تجلی وحدت و اقتدار نیرو‌های مسلح می‌باشد، فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح حضور خواهند یافت و در خصوص ابعاد مختلف عملیات بزرگ بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 

برگزاری همایش مردمی «فاتحان نور» با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح


دبیر همایش مردمی «فاتحان نور» همچنین گفت: در این همایش اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله مناجات امیرالمومنین (ع)، مداحی و شعرخوانی حماسی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده‌های شهیدان صیاد شیرازی، بابایی، کاظمی، جهان آرا، باقری و آبشناسان و پخش کلیپ اعلام رمز عملیات بیت المقدس پیش بینی شده است.


[ شنبه 30 ارديبهشت 1398 ] [ 1:59 ] [ یاشار ]
[ ]

ضرورت حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش

حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورت دارد فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه راهبردی ذوالفقار با حضور فرماندهان نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی بر ضرورت حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی روحی و رزمی فرماندهان در تمام سطوح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی تاکید کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیرو‌های ارتش مستقر در مناطق مختلف افزود: امروز بحمدلله تمام یگان‌های ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.


[ شنبه 27 ارديبهشت 1398 ] [ 1:59 ] [ یاشار ]
[ ]

تحریم‌های دشمنان عزم ما را در تولید تجهیزات دفاعی مستحکم‌تر کرد

تحریم‌های دشمنان عزم ما را در تولید تجهیزات دفاعی مستحکم‌تر کرد به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش در حاشیه بازدید از طرح‌های موشکی و راداری در حال ساخت در جهاد خودکفایی این قرارگاه ضمن ابراز خرسندی و رضایت از اقدامات انجام شده در خصوص ساخت سیستم‌های راداری و موشکی در حال ساخت، اظهارداشت: به مدد تلاش و پشتکار متخصصین داخلی قادر هستیم نه تنها تمامی نیاز‌های تجهیزاتی خود را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از نکاتی که عزم ما را در تولید و بومی سازی تجهیزات دفاعی مستحکم‌تر کرد، بدعهدی و تحریم‌های ظالمانه کشور‌های غربی بود؛ آنان ناخواسته با این اقدام خدمت بزرگی به کشور بویژه نیرو‌های مسلح ایران کردند.


[ شنبه 27 ارديبهشت 1398 ] [ 1:58 ] [ یاشار ]
[ ]

اهدای اعضای بدن یک ارتشی بابلسری به بیماران نیازمند

روابط عمومی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر اعلام کرد: کارمند خانعلی احمدی اتویی از بهداشت و درمان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در پی سقوط از ساختمانی به بیمارستان رازی قائمشهر انتقال و بستری شد.اهدای اعضای بدن یک ارتشی بابلسری به بیماران نیازمند

مصدوم با نظر کادر پزشکی مورد عمل جراحی قرار گرفت، اما در نهایت روز یکشنبه ساعت ۱۱ به علت مرگ مغزی دار فانی را وداع گفت و با رضایت خانواده این ارتشی غیور، پیکرش جهت اهدا عضو به بیماران نیازمند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد، تا با اعضای او بتواند نجات‌بخش زندگی بیماران نیازمند به اهدای عضو باشد.

لازم به ذکر است؛ مرحوم احمدی ۵۱ سال سن و دارای ۳ پسر بود او امروز در بین ما نیست، اما قلب تپنده‌اش در بدن انسان دیگری خواهد تپید.


[ شنبه 25 ارديبهشت 1398 ] [ 1:57 ] [ یاشار ]
[ ]

مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است

دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه)، در این دیدار در تبیین علل مذاکره نکردن با آمریکا فرمودند: جنگی به وقوع نمی ‌پیوندد و گزینه قطعی ملت ایران مقاومت است.


[ شنبه 24 ارديبهشت 1398 ] [ 1:56 ] [ یاشار ]
[ ]

چرا «ذخیره سازی کیک زرد» و «آب سنگین» برای طرف‌های برجامی هشدار تلقی می‌شود؟

رئیس جمهور در سالروز خروج آمریکا از برجام «کاهش‌های جزیی و کلی در تعهدات ایران در برجام» را رسما اعلام کرد و بدین ترتیب از ذخیره آب سنگین و کیک زرد خبر داد.

کاهش جزئی و کلی برخی تعهدات ایران و آغاز بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای که انجام آن در چارچوب برجام متوقف شده بود٬ اولین گام جدی  ایران در واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته ای و همچنین بدعهدی کشور‌های اروپایی در اجرای تعهداتشان است.


[ شنبه 20 ارديبهشت 1398 ] [ 1:55 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران آماده ارائه آموزش و همکاری عملیاتی با پدافند هوایی عراق است

ایران آماده ارائه آموزش و همکاری عملیاتی با پدافند هوایی عراق استامیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در دیدار با سپهبد جبار عبید کاظم حسن الدراجی فرمانده پدافند هوایی عراق با تاکید بر اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند هوایی عراق می‌توانند در راستای تامین امنیت هوایی دو کشور تعامل و همکاری‌های بسیار خوبی داشته باشند، گفت: توسعه روابط نظامی با کشورهای دوست و همسایه و همچنین امنیت این کشورها از راهبردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: توسعه ترانزیت و ترافیک هوایی مشترک با نگاه تامین امنیت دو کشور برای ما بسیار مهم است و ما آمادگی داریم برای آموزش نیروی متخصص و همکاری‌های فنی و عملیاتی تخصص‌های پدافند هوایی با کشور عراق همکاری کنیم که قطعا این همکاری موجب افزایش امنیت هر دو کشور خواهد شد.


[ شنبه 14 ارديبهشت 1398 ] [ 1:53 ] [ یاشار ]
[ ]

در مقابل آرایش جنگی، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد

امام خامنه‌ای: می‌خواهند با "2030" برای آمریکا سرباز درست کنند/در مقابل آرایش جنگی، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با تجلیل از معلمان، به بیان تذکرات و توصیه‌های مهمی درباره مسائل مختلف آموزش و پرورش از جمله تکریم و معیشت معلمان پرداختند و با تأکید بر لزوم اجرای سند بسیار مهم تحول در آموزش و پرورش، گفتند: معلمان پرورش‌دهنده مهمترین سرمایه یک ملت یعنی سرمایه انسانی، پایه‌ریزان تمدن نوین، جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‌سوادی و سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند.


[ شنبه 12 ارديبهشت 1398 ] [ 1:51 ] [ یاشار ]
[ ]

نیرو‌های مسلح آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید هستند

نیروهای مسلح آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را دارندامیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین معرفی فرمانده جدید پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به نقش ارزنده این پایگاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به ویژه در تربیت خلبانان جوان، گفت:

تجهیز نیرو‌های مسلح کشورمان به نیروی ایمان، تقوا و روحیه جهادی، مایه مصونیت در برابر فتنه‌ها و تهدیدهاست و امید به آینده شرط لازم برای حرکت پیشرونده کشور خواهد بود.


[ شنبه 10 ارديبهشت 1398 ] [ 1:51 ] [ یاشار ]
[ ]

ناوگروه صلح و دوستی نداجا به قزاقستان اعزام شد

ناخدا یکم عرشه و ستاد محمد مهدی احمدی فرمانده ناوگروه اعزامی نداجا به قزاقستان در حاشیه بدرقه این ناوگروه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهمین ناوگروه صلح و دوستی پیش از ظهر روز (دوشنبه) از ستاد فرماندهی ناوگان شمال منطقه چهارم دریایی امام رضا (علیه السلام) به کشور قزاقستان با هدف تحکیم صلح و دوستی و روابط بین الملل اعزام شد، خاطرنشان کرد:

این ماموریت برای نهمین بار توسط ناوگان شمال نداجا در کشور‌های حاشیه خزر صورت گرفته و برای دومین بار است که ناوگروه صلح و دوستی به کشور قزاقستان اعزام می‌شود و از اهمیت بالایی برای هر دو کشور برخوردار است.


[ شنبه 4 ارديبهشت 1398 ] [ 1:49 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی هوایی از مجهزترین نیرو‌ها در ساخت سازه‌ها است

نیروی هوایی از مجهزترین نیرو‌ها در ساخت سازه‌ها استبه نقل از روابط عمومی نهاجا، مراسم افتتاح مسجد جعفر طیار (ع) پایگاه شهید بابایی اصفهان و سالن بریفینگ فرماندهی این پایگاه با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم امیر نصیرزاده از سایر پروژه‌های در دست در احداث این پایگاه بازدید و دستورات لازم را دراین خصوص صادر کرد.


[ شنبه 15 ارديبهشت 1398 ] [ 1:49 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید