در بُعد بیرونی مقتدریم و همه توطئه‌ها را شکست دادیم/ برای ارتقای نظام باید عمرمان را وقف کنیم

ما در بُعد بیرونی مقتدریم و همه توطئه‌های دشمنان را شکست داده‌ایم/ برای ارتقای نظام باید عمرمان را وقف کنیم

 سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی روز شنبه 23دی ماه در هجدهمین نشست عمومی بصیرت؛ یادبود سومین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم مهدی نوروزی با قدردانی از دست‌اندرکاران تشکیل این جلسه و یادبود عملیات کربلای پنج، اظهار کرد: دفاع مقدس در میان همه دفاع‌ها و جهاد‌هایی که بعد از آن شکل گرفت سرآمد بود و رزمندگان دفاع مقدس اسوه و الگو بودند و اکنون نیز که جبهه مقاومت در سطح منطقه وسعت یافته است، همچنان رزمندگان دوران دفاع مقدس اسوه‌ها و الگو‌های رزمندگان جبهه مقاومت هستند.

سلیمانی با اشاره به تأثیرگذاری دوران دفاع مقدس بر جهاد و دفاع در عرصه‌ها و جبهه‌های بعدی و مشابهت این امر با تأثیرگذاری انقلاب اسلامی و پایه‌گذاری اولیه آن توسط امام راحل تصریح کرد: نورانیت امام راحل امروز در چهره و وجود رهبر بزرگوارمان متجلی است و مقام معظم رهبری در همه بیاناتشان از امام راحل به شکل عجیبی یاد می‌کنند.

http://javaninews.ir


[ یک شنبه 29 دی 1396 ] [ 14:15 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

سازمان دهی گروهک تروریستی منافقین و عناصر تفاله پهلوی در اغتشاشات ایران توسط ال سعود /فرمان آشوب از اتاق فکر مثلث شوم با پول سعودی و اجرای منافقین / پشت پرده اغتشاشات اخیر/ حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل از اغتشاشات در برخی نقاط کشور محصول هم‌اندیشی آنها در اتاق‌های فکر مشترکی است که از ماهها پیش برای مقابله با اقتدار ایران در منطقه تشکیل شده‌اند.سعودی ها نقش رابط میان اتاق فکر مشترک «آمریکا، صهیونیسم و انگلیس» با عوامل اجرایی برنامه های آنها را ایفا می کنند.

کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

[ یک شنبه 30 دی 1396 ] [ 17:27 ] [ یاشار ]
[ ]

افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی حقوق کارمندان در لایحه جدید دولت

رئیس سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزئیات لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی در این لایحه ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است که دولت متناسب با مشاغل و شرایط خود این افزایش ها را اعمال می کند.

پول اسکناس


[ یک شنبه 30 دی 1396 ] [ 17:21 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/پزشک‌کاخ سفید:حال‌ترامپ‌خیلی‌خوب‌است!!!

پزشک کاخ سفید: حال ترامپ خیلی خوب است / پزشک کاخ سفید پس از انجام آزمایشات مختلف درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ اعلام کرد که وی در سلامت بسیار خوبی به سر می‌برد. این در حالی است که اکثر کارشناسان و پزشکان جهان بر این باور هستند که رئیس جمهور آمریکا تعادل روانی ندارد و با یک هیتلر دیوانه مواجه هستند.

کاریکاتور/پزشک‌کاخ سفید:حال‌ترامپ‌خیلی‌خوب‌است!!!

[ یک شنبه 30 دی 1396 ] [ 17:20 ] [ یاشار ]
[ ]

سردی روابط انگلیس و آمریکا در پی لغو سفر ترامپ به لندن

لندن - ایرنا - لغو سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به انگلیس که برای سومین بار از زمان طرح این موضوع صورت می‌گیرد، از تعمیق سردی روابط سیاسی میان دو کشور، در زمانی که لندن مترصد گسترش روابط اقتصادی خود با واشنگتن برای دوره پسا برگزیت است، حکایت دارد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، ژانویه سال گذشته «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس به‌عنوان اولین رهبر سیاسی یک قدرت جهانی، برای دیدار با دونالد ترامپ که تازه از مراسم تحلیف فارغ شده بود، راهی آمریکا شد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1396 ] [ 22:49 ] [ یاشار ]
[ ]

سیاست همسایه خوب!

در چند سال اخیر، گزارش ها در مورد جلسات مخفی بین رهبران اطلاعاتی اسرائیل و همتایان آنها در خلیج فارس بیشتر شنیده می شود.

خبرگزاری مهر _گروه بین الملل ، سعید غفاری: به رخدادها و بحرانهای جاری در غرب آسیا می توان از منظری دیگر نیز نگریست: روزنامه هاآرتص در گزارشی تصریح کرده است که اسرائیل همکاری های امنیتی و اطلاعاتی خود را با اردن در جنوب سوریه تشدید می کند تا از دستاوردهای ایران در این منطقه جلوگیری کند.

گزارش های اخیر نشان می دهد که رژیم اسرائیل حداقل یک سال است که فضای متفاوتی را در بلندی های جولان ایجاد کرده است.

واحدهای نظامی اختصاصی این رژیم به عنوان رابطی برای ارسال کمک های غیرنظامی و مواد غذایی به تروریست های سوری عمل می کنند.

در برخی گزارش های رسانه ای حتی به نقل از فرماندهان تروریستی اعلام می شود که آنها از اسرائیل برای پرداخت حقوق و خرید اسلحه و مهمات پول دریافت می کنند.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:47 ] [ یاشار ]
[ ]

قصد تغییر سیاست های خود در قبال عربستان را نداریم

هر چند ارتباط ما با ایران و قطر مانند عربستان دیرینه نیست، ولی اینک وقت آن نرسیده است که بخواهیم سیاست های خود را در قبال این دو کشور تغییر دهیم.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از رای الیوم، علی الخلایله نماینده پارلمان اردن اعلام کرد که قصد تغییر سیاست های خود در قبال عربستان را نداریم.

بنا بر این گزارش، این نماینده پارلمان اردن اعلام کرد که قطر می خواهد عمان به ازای قراردادهایی در حوزه گاز با دوحه، سیاست هایش را تغییر دهد.

رئیس کمیته انرژی پارلمان اردن افزود: هر چند ارتباط ما با ایران و قطر مانند عربستان دیرینه نیست، ولی اینک وقت آن  نرسیده است که بخواهیم سیاست های خود را در قبال این دو کشور تغییر دهیم؛ چون برخی نمایندگان پارلمان در حال برسی این موضوع هستند.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:47 ] [ یاشار ]
[ ]

موگرینی و الجبیر درباره برجام رایزنی کردند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه عربستان در بروکسل دیدار و درباره برخی موضوعات از قبیل برجام به گفتگو پرداختند.

خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه عربستان در بروکسل دیدار و درباره برخی موضوعات از قبیل برجام به گفتگو پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،دفتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از دیدار فدریکا موگرینی با وزیر خارجه عربستان سعودی در بروکسل خبر داد.

در بیانیه دفتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده است که موگرینی در دیدار با وزیر خارجه سعودی از تمایل ریاض برای تقویت روابطش با اتحادیه اروپا استقبال کرد موضوعی که در ایجاد دفتر ویژه اتحادیه اروپا در عربستان سعودی و همچنین ایجاد یک اداره جدید ویژه اتحادیه اروپا در وزارت خارجه عربستان سعودی نشان داده شده است.

در این بیانیه همچنین از تبادل نظر موگرینی با عادل الجبیر درباره تازه‌ترین تحولات جاری منطقه‌ای و فراتر از منطقه خبر داده است.

دفتر موگرینی همچنین خبر داده که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه عربستان سعودی درباره فرایند سازش، سوریه، عراق، یمن، لبنان، برجام و شورای همکاری خلیج فارس رایزنی کردند.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:46 ] [ یاشار ]
[ ]

ترامپ تعلیق تحریم‌های هسته‌ای را تمدید کرد

رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه بار دیگر تعلیق تحریم‌های مرتبط با توافق هسته‌ای را تمدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، دونالد ترامپ این بارنیز تعلیق تحریم‌های هسته‌ای را تمدید کرد اما اعلام کرده این آخرین بار است که تمدید می‌کند مگر این‌که مذاکرات درباره برنامه موشکی ایران آغاز شود و محدودیت‌های هسته‌ای ایران که قرار بوده 10 سال باشد، دائمی شود.

به گزارش بی بی سی، دونالد ترامپ رفع تحریم‌های ایران را تا 120 روز دیگر تمدید کرده است، اما گفته این می‌تواند آخرین باری باشد که این کار را می‌کند.

همچنین یک مقام کاخ سفید به خبرنگاران گفت ترامپ می‌خواهد اقدامات سختگیرانه‌ تازه‌ای در برجام گنجانده شود، و در صورت تخطی ایران از تعهداتش، آمریکا بتواند بلافاصله تحریم‌ها را برگرداند.

ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود دو بار پایبندی ایران را به برجام تایید کرده است، اما حدود سه ماه پیش این کار را نکرد.


[ دو شنبه 22 دی 1396 ] [ 16:45 ] [ یاشار ]
[ ]

جزئیات سفر نفتکش سانچی به کره جنوبی

موسوی گفت: سانچی چهل و هشتمین نفتکش با محموله میعانات گازی بود که از ابتدای سال 96 عازم کره جنوبی می شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از شرکت ملی نفت ایران، پیروز موسوی با تشریح فرآیند ارسال میعانات گازی به وسیله این نفتکش به کره جنوبی، گفت: 23 آذر ماه نفتکش سانچی در بندر عسلویه پهلودهی شد و از سوی شرکت پایانه های نفتی به SPM (گوی شناور بارگیری نفتکش در دریا) بسته شد تا با محموله ای به میزان 964 هزار بشکه میعانات به مقصد بندر «دایسان» کره جنوبی حرکت کند.

وی ادامه داد: پس از 48 ساعت، در تاریخ 25 آذر ماه عملیات بارگیری تکمیل و اسناد بارگیری تحویل نفتکش شد و از آنجا که نوع این قرارداد فوب (FOB) است، بار در مبدا تحویل خریدار شد و از آن پس، دیگر مسئولیت محموله بر عهده خریدار است.

موسوی به حرکت سانچی در تاریخ 25 آذر اشاره کرد و گفت: سانچی به سمت مقصد بندر «دایسان» کره جنوبی با محموله ای به میزان دقیق 964 هزار بشکه میعانات گازی حرکت کرد.

قرارداد فروش میعانات به کره جنوبی بلند مدت است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفت ایران با بیان اینکه قرارداد فروش میعانات به کره جنوبی به صورت بلند مدت است، گفت: اینطور نیست که یک محموله به کره جنوبی ارسال شود و ما منتظر خرید بعدی باشیم (تک محموله)، بلکه این قرارداد به صورت بلند مدت است و دائما محموله هایی به سمت کره جنوبی ارسال می شود و هر ماه بین پنج تا هفت محموله این مسیر را می پیمایند.

وی با بیان اینکه 2 شرکت کره جنوبی مسئول خرید این محموله ها هستند، گفت: قرارداد بلند مدت با این 2 خریدار امضا شده و از ابتدای سال تا تاریخ 25 دی ماه از بندر عسلویه 126 فروند نفتکش میعانات گازی بارگیری کرده اند که از این تعداد 53 فروند عازم کره جنوبی شده اند.

موسوی افزود: نفتکش سانچی، چهل و هشتمین نفتکش با محموله میعانات گازی بوده است که به مقصد کره جنوبی حرکت کرده و پس از آن پنج محموله دیگر نیز در مسیر هستند.

نفتکش حسنا در حال بارگیری به مقصد کره جنوبی

وی از بارگیری نفتکش 'حَسنا' در بندر عسلویه خبر داد و گفت:‌ این نفتکش 700 هزار بشکه ای در حال بارگیری میعانات گازی است و امروز بارگیری آن تکمیل می شود و پس از تحویل اسناد بارگیری این نفتکش به عنوان پنجاه و چهارمین محموله میعانات گازی به سمت بندر دایسان کره جنوبی راهی می شود.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:45 ] [ یاشار ]
[ ]

حضور همسر کاوه رضایی در شارلوا منتفی شد

فرنوش شیخی نتوانست به تیم والیبال شارلوا ملحق شود.

فرنوش شیخی نتوانست به تیم والیبال شارلوا ملحق شود.

به گزارش مشرق، تازه ترین خبرها از بلژیک حکایت از آن دارد که همسر کاوه رضایی موفق نشد با باشگاه شارلوا قرارداد ببندد. او قرار بود در تیم والیبال این باشگاه مشغول به کار شود ولی حالا خبر رسیده به خاطر داشتن حجاب از این کار منع شده است. مسئولان این باشگاه به کاوه و هممسرش اعلام کردند طبق قوانین لیگ والیبال بلژیک کسی نمی تواند با حجاب بازی کند و بدین ترتیب ماجرای بستن قرار به طور کلی منتفی شد.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:44 ] [ یاشار ]
[ ]

اینتر یک مدافع آرژانتینی جذب کرد

لیساندرو لوپز، مدافع آرژانتینی بنفیکا به اینترمیلان ملحق شد.

ورزش سه: لیساندرو لوپز، مدافع آرژانتینی بنفیکا به اینترمیلان ملحق شد.

لیساندرو لوپز 28 ساله دیروز برای آزمایشات پزشکی وارد شهر میلان شد و بعد از طی کردن تست، رسما قرارداد خود را با نراتزوری منعقد کرد.

لیساندرو لوپز به صورت قرضی تا ماه ژوئن سال 2018 و با امکان دائمی شدن قرارداد به اینتر ملحق شده است. ورود لیساندرو اولین خرید قطعی اینتر در زمستان سال 2018 است؛ اما اخبار زیادی در مورد احتمال ورود بازیکنانی چون رامیرس و رافینیا نیز شنیده می شود.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:44 ] [ یاشار ]
[ ]

ایلدریم: آمریکا با تروریست ها همدست شده است

نخست وزیر ترکیه در واکنش به تشکیل نیروی مرزی ۳۰ هزار نفری در سوریه متشکل از کُردهای مورد حمایت واشنگتن اعلام کرد: آمریکا با تروریست‌ها همدست شده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از آناتولی، بنعلی ایلدریم نخست وزیر ترکیه امروز دوشنبه در  سخنانی درباره تلاش آمریکا برای تشکیل نیروی مرزی ۳۰ هزار نفری در سوریه متشکل از کُردهای مورد حمایت واشنگتن اعلام کرد: کشور متحد ما (آمریکا) در ناتو به جای دفاع از مرزهای ترکیه و اتخاذ تدابیر لازم در قبال آن، با تروریست‌ها همدست شده و یک سازمان نظامی تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه افزود: این اقدام به معنی قراردادن ترکیه در تیررس یک گروه تروریستی است و توجیه دیگری ندارد. آمریکا باید از اشتباه خود برگردد.

ایلدریم در ادامه تصریح کرد: کشورهای امپریالیستی آشکارا از گروه‌های تروریستی در منطقه حمایت می‌کنند. این حمایت‌ها برای ضربه زدن به ترکیه است.

نخست وزیر ترکیه تأکید کرد: با هر تهدیدی علیه کشورمان از جانب هر کسی و تحت هر عنوانی که باشد، تا آخرین قطره خون مقابله خواهیم کرد. هرگز به هیچ گروه و تشکل مخالف استقلال ترکیه فرصت عرض اندام نخواهیم داد.

لازم به ذکر است، ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا دیروز یکشنبه اعلام کرد که همراه با گروه‌های معارض سوریه قصد دارد نیروی مرزی جدیدی متشکل از ۳۰ هزار نفر در سوریه تشکیل دهد؛ اقدامی که بر عصبانیت ترکیه درباره کمک های واشنگتن به کُردهای مورد حمایت آمریکا افزوده است.

یک مقام ارشد نظامی ترکیه در این باره اعلام کرده بود که دلیل احضار کاردار آمریکا در آنکارا به وزارت خارجه کشورش در روز چهارشنبه هفته گذشته نیز همین مورد بوده است.

نیروهای جدید تحت فرماندهی نیروهای دموکراتیک سوریه (از گروه های کُردی تحت حمایت آمریکا در سوریه) بوده و قرار است حمایت ها و کمک های واشنگتن را نیز دریافت کنند.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:43 ] [ یاشار ]
[ ]

وزیر تولیدات دفاعی پاکستان وارد تهران شد

وزیر تولیدات دفاعی پاکستان با هدف گفت‌وگو با امیر حاتمی وارد تهران شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، به دعوت رسمی امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان صبح امروز در صدر یک هیئت عالیرتبه  با استقبال رئیس امور بین الملل وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران  وارد تهران شد.

بر اساس این گزارش، «رانا تنویر حسین» در این سفر که با هدف گسترش همکاری دفاعی میان ایران و پاکستان انجام می شود با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و مذاکره خواهد کرد.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:42 ] [ یاشار ]
[ ]

حمله تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان

حمله تروریستی به کاروان حامل نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کِچ واقع در ایالت بلوچستان دست کم ۵ کشته و ۶ زخمی به دنبال داشت.

حمله تروریستی به کاروان حامل نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه «کِچ» واقع در ایالت بلوچستان دست کم ۵ کشته و ۶ زخمی به دنبال داشت.

خبرگزاری مهر: به نقل از پاکستان امروز، در حمله غافلگیرکننده گروهی از تروریست ها به سمت کاروان حامل نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه «کِچ» (Kech) واقع در ایالت بلوچستان دست کم ۵ نیروی امنیتی کشته شدند.

در این حادثه که منجر به واژگونی یکی از خودروهای این کاروان شد، ۶ نیروی امنیتی این کشور نیز زخمی شدند.

یگانی کمکی از نیروهای امنیتی و پلیس پاکستان برای بررسی این حادثه به منطقه مذکور اعزام شدند.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:41 ] [ یاشار ]
[ ]

ارتش جان باختن کارکنان و ملوانان نفتکش ایرانی سانچی را تسلیت گفت

ارتش جان باختن کارکنان و ملوانان نفتکش ایرانی سانچی را تسلیت گفت

 ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی جان باختن کارکنان و ملوانان نفتکش ایرانی سانچی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی، ملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد و در حالی که مردم و بویژه خانواده های این عزیزان، روزها مضطرب و چشم نگران، منتظر خبری امیدوارکننده از میان زبانه ها و شعله های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند و تکاوران زبده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با آرزوی نجات جان فرزندان این ملت داوطلبانه، عاشقانه و مجاهدانه وارد منطقه حریق شده و خود را برای اجرای عملیات امداد و نجات آماده کرده بودند، متاسفانه با دلهایی پر از اندوه و چشمانی اشکبار در غم از دست دادن هموطنان خود، ماموریت شان را به پایان رساندند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان و ملوانان نفت کش سانچی، این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:38 ] [ یاشار ]
[ ]

توان دفاعی ایران چگونه مداخله‌جویی‌های غرب در منطقه را به چالش می‌کشد؟

ایران با نقش محوری خود در غرب آسیا و ارتقای دانش دفاعی، توانسته سد محکمی در برابر تنش‌آفرینی‌های غرب در منطقه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عرصه‌ای که تکنولوژی با سرعت بالایی به پیش می‌رود؛ ساخت تسلیحات مدرن بسیار حائز اهمیت بوده و هست، اما از آنجایی که تولید سلاح هزینه هنگفتی را همراه دارد خیلی از کشور‌ها روش جدیدی را برگزیدند.

کشور‌های در حال توسعه که جمهوری اسلامی ایران هم جز آن‌ها است با دارا بودن دانش بومی در تولید تسلیحات نظامی به سمت همکاری با کشور‌هایی که دارای دانش برتر رفتند تا با همکاری هم سلاحی مدرن‌تر بسازند.

حرکتی که کمر آمریکا را خواهد شکست



ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 14:59 ] [ یاشار ]
[ ]

مطالبه نظامی آمریکا از ایران با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد

آنچه این روزها آمریکا در باب مسائل نظامی و دفاعی از ایران مطالبه می‌کند با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد.

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به آرزوهای رئیس جمهور آمریکا در مورد تضعیف توان دفاعی کشورمان گفت:‌ بالاخره روزی خواهد رسید که ترامپ و سایرین متوجه می‌شوند جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره و معامله نمی‌کند.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 24 دی 1396 ] [ 10:52 ] [ یاشار ]
[ ]

امیر خانزادی ماموریت کلاه سبزها در سانچی را تشریح کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش اقدامات انجام شده برای اعزام تکاوران به چین و امداد رسانی به نفتکش ایرانی سانچی را تشریح کرد.

امیر خانزادی ماموریت کلاه سبزها در سانچی را تشریح کردبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه نفتکش ایرانی سانچی و اقدامات انجام شده در این باره گفت: این حادثه بیش از ۸۰۰۰ مایل دورتر از مرزهای دریایی کشورمان اتفاق افتاد. در روزهای اول مشاهده کردیم با وجود اینکه بخشی از شناور دچار حریق نبود و به زعم ما، امکان حضور بر روی کشتی برای امداد و نجات وجود داشت، اما اقدامی در این باره انجام نشد و من تصور کردم شاید جرأت رفتن بر روی کشتی وجود ندارد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 14:51 ] [ یاشار ]
[ ]

سرلشکر باقری جان باختن دریانوردان نفتکش سانچی را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت جان باختن دریانوردان سانچی، با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کرد.

سرلشکر باقری جان باختن دریانوردان نفتکش سانچی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی جان باختن 32 تن از هموطنان در سانحه‌ تصادم، آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در آب‌های چین، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انّا لله و انّا الیه راجعون

جان باختن 32 تن از کارکنان دریادل و فداکار کشتی نفتکش سانچی در سانحه دلخراش تصادم، آتش‌سوزی و غرق شدن در حین مأموریت و تلاش برای خدمت و پیشرفت ایران اسلامی در سرزمین‌های دوردست و آب‌های چین، موجب تأثر و تألم فراوان گردید. 

اینجانب این مصیبت عظیم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت دریانوردان جانباخته و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.


[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 14:50 ] [ یاشار ]
[ ]

یک جواب کوتاه

اگر مي بيني كسي به روي تو لبخند نمي زند، علت را در لبان فروبسته خود جستجو كن.

همین دیگه...


[ دو شنبه 7 دی 1396 ] [ 12:22 ] [ یاشار ]
[ ]

جام جم


[ دو شنبه 10 دی 1396 ] [ 21:26 ] [ یاشار ]
[ ]

باید با همبستگی و اتحاد ملی، فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم

باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح در جمع مدیران و کارشناسان وزارت دفاع با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور اظهار کرد: باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه با آرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می توان مطالبات را پیگیری کرد، افزود: مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده‌اند که همواره با تاکید بر روشهای قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی دشمان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته‌اند، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می پرورانند.


[ دو شنبه 11 دی 1396 ] [ 15:7 ] [ یاشار ]
[ ]

اغتشاش‌گران را شناسایی کنید +عکس

اغتشاشات

 در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت‌های مخرب می‌کنند دارید، می توانید از طریق سایت گرداب (بخش تماس با ما و یا سامانه تعاملی گرداب) گزارش کنید. 

 

گفتنی است، در روزهای آتی تصاویر دیگری از عاملان نا امنی و آشوبگری منتشر خواهد شد


[ دو شنبه 12 دی 1396 ] [ 21:9 ] [ یاشار ]
[ ]

در قضایای اخیر دشمنان هم‌پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل به وجود آورند

جمعی از خانواده‌های شهدا با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان، عزت و امنیت و پیشرفت ملت ایران را مدیون فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدا دانستند و با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به این واقعیت که دشمن همواره منتظر فرصت و رخنه برای ورود و ضربه‌زدن به ملت ایران بوده است، افزودند: در قضایای چند روز اخیر، دشمنان ایران با ابزارهای گوناگونِ در اختیارشان از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه امنیتی هم‌پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.

ایشان گفتند: من در خصوص این قضایا حرف‌هایی دارم و در وقت آن با مردم عزیزمان سخن خواهم گفت.


[ دو شنبه 12 دی 1396 ] [ 16:1 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/ آرزوهای به گور رفته!!!

رسانه‌های آل سعود از حوادث اخیر در برخی نقاط ذوق‌‌زده شده و رویاهای تعبیرنشده خود درباره انقلاب اسلامی را با ایجاد هشتگ‌هایی دنبال می‌کنند و در فضای مجازی با ایجاد هشتگ‌هایی همچون «ایران تتحرر من الطغیان، سننقل المعرکه الی ایران(جنگ را به داخل ایران منتقل خواهیم کرد)و ...» و انتشار ویدئویی که محمد بن سلمان ولیعهد آل سعود از انتقال جنگ به داخل ایران سخن گفته بود، خود آتش‌بیار معرکه شده. این در حالی است که عربستان سعود در باتلاق یمن دست و پا می‌زند.

کاریکاتور/ آرزوهای به گور رفته!!!

[ دو شنبه 13 دی 1396 ] [ 16:59 ] [ یاشار ]
[ ]

سوتی جدید آمدنیوز

آمدنیوز پس از شکست خوردن در ترغیب مردم به آشوب، در ادامه گاف هایش اینبار سیاست جدید خود را در دشمنی علیه نظام لو داد.

وقتی سبک جدید آمدنیوز لو میرد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از پایان اغتشاشات اخیر، کانال معاند و جعل پرداز آمدنیوز همانند همکاران خود در عربستان و اسرائیل، در صدد بود تا با انتشار اخبار کذب، خیابان های ایران را شلوغ نشان دهد.

در همین راستا، این کانال دروغ پرداز با انتشار وسیع اخبار کذب و تصاویر و فیلم های فتوشاپی نشان داد که تمامی مطالبش از بنیان بی اساس می باشد. آمدنیوز با انتشار اخبار کذب سعی دارد تا مردم را به اغتشاشات تشویق کند اما زمانی که دید دیگر تاثیری ندارد و اعتراضات مردم فروکش کرد، به سمت سو استفاده از حرف های دیگران برای کنایه زدن به سیاست مداران رفت.

روزگذشته آمدنیوز ویدئویی بریده شده از سخنان محمدرضا زائری را منتشر کرد و او را به یکی از سیاست مداران تشبیه کرد. نکته قابل توجه این است که پس از این سوء استفاده، مدیر کانال به اشتباه در پست دیگری نوشت: "برو تو این سبک ها"؛ پستی که پس از چند ثانیه حذف شد.

به نظر میرسد آمدنیوز با ناکام ماندن در شایعه سازی و کشته سازی برای تشویق مردم به اغتشاش، اینبار دست به سوءاستفاده از سخنان محمدرضا زائری زده و قصد دارد در این "سبک ها" کار کند.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 دی 1396 ] [ 19:48 ] [ یاشار ]
[ ]

"عقب‌گردِ فضایی"؛ خرید ماهواره خارجی در اولویت دولت قرار گرفت؟

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی رسمی اعلام کرده که طبق لایحه بودجه سال ۹۷، خرید ماهواره خارجی در اولویت دولت قرار گرفته است، این در حالی است که ایران تولید کننده انواع ماهواره‌ها است. 

افتتاح پایگاه ملی فضایی امام خمینی(ره) با پرتاب آزمایشی ماهواره‌بر سیمرغ


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 دی 1396 ] [ 19:16 ] [ یاشار ]
[ ]

پاسخ قاطع ملت ایران به آشوبگران/ ملت بیدارند

به دنبال اغتشاش های اخیر و سواستفاده برخی از دشمنان ، مردم در سراسر کشور با قراری دوباره دور هم جمع شدند تا آشوبگری های اخیر را محکوم کرده و به آنها نشان دهند این ملت ایران است که مقابل آنها می ایستد و اجازه به گرگ های در لباس بره نخواهد داد.

مردم سراسر کشور علیه آشوبگران یکصدا شدند +تصاویر



[ دو شنبه 14 دی 1396 ] [ 14:2 ] [ یاشار ]
[ ]

مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

شهید ستاری را می توان بی تردید پدر فرماندهی و کنترل هوایی ایران نامید

مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر منصور ستاری با حضور حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرماندهان، مسئولین و خانواده معظم شهید ستاری در مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان برگزار شد.
این مراسم با اهدای تندیس و لوح یاد بود به خانواده شهید ستاری و تعدادی از خانواده های شهیدان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) پایان یافت.

[ دو شنبه 16 دی 1396 ] [ 17:19 ] [ یاشار ]
[ ]

دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه سواحل مکران در نظر دارد

 وزیر دفاع گفت: دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه سواحل مکران در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه­ ها، زمینه حضور سرمایه­ گذاران را در منطقه فراهم کند.

دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه سواحل مکران در دست اقدام داردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه راهبردی وزارت دفاع با بیان اینکه اسفند ماه سال جاری همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه­‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در تهران برگزار می­ شود، اظهار کرد:  قطعا این همایش فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه­ گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی خواهد بود تا از نزدیک با فرصت­ های بی ­نظیر منطقه در حوزه­ های نفت و گاز و پتروشیمی، ترانزیت و حمل و نقل گردشگری و توسعه شهرهای جدید و … آشنا شوند.

دبیر ستاد توسعه سواحل مکران با اشاره به برنامه‌های دولت دوازدهم برای معرفی فرصت­ های سرمایه­ گذاری این منطقه به سرمایه­ گذاران، افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توسعه سواحل مکران و برنامه­‌های کلان دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی، مطالعات طرح جامع پهنه­ بندی منطقه انجام و پروژه­ های خوبی در حوزه­ های اقتصادی، اجتماعی در طول منطقه تعریف شده است.

حاتمی افزایش ظرفیت پذیرش و ترخیص بار بندر شهید بهشتی از ۲٫۵ میلیون تن به ۸٫۵ میلیون تن، افتتاح فرودگاه دو منظوره جاسک و … را از جمله پروژه­ های به بهره­ برداری رسیده در سال جاری برای توسعه سواحل مکران اعلام کرد و گفت: دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه این سواحل در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه­ ها، زمینه حضور سرمایه­ گذاران را در منطقه فراهم کند.


[ دو شنبه 16 دی 1396 ] [ 17:53 ] [ یاشار ]
[ ]

عناصر باقیمانده داعش با کردهای سوری در استان دیرالزور درگیر شدند

منابع خبری گزارش دادند که درگیری شدیدی میان باقیماند‌ه‌های گروه تروریستی داعش با نیروهای دمکراتیک سوریه در شهر غرانیج استان دیرالزور در جریان است.

عناصر باقیمانده داعش با کردهای سوری در استان دیرالزور درگیر شدندبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع خبری گزارش دادند که درگیری شدیدی میان باقیماند‌ه‌های گروه تروریستی داعش با نیروهای دمکراتیک سوریه در شهر غرانیج استان دیرالزور در جریان است.

این درگیری ها از روز گذشته در شهر غرانیج در شرق دیرالزور آخرین مواضع گروه تروریستی داعش در منطقه شعیطات ایجاد شده که کردهای سوری تلاش دارند برآن مسلط شوند.

نیروهای دمکراتیک سوریه در روزهای گذشته بر محله ‘النباعی’ در شهر غرانیج و بیشتر محله های شهر هجین علیه گروه تروریستی داعش مسلط شدند.

این نیروها پیشتر شهر ‘ابوحمام’ در منطقه الشعیطات در شرق دیرالزور را از گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کرده بودند.

گفتنی است گروه تروریستی داعش با از دست دادن پایگاه های اصلی خود در سوریه که آخرین آن شهر البوکمال در استان دیرالزور بود، فروپاشیده است.


[ دو شنبه 17 دی 1396 ] [ 16:58 ] [ یاشار ]
[ ]

ترامپ: کاملا مایل به گفتگوی تلفنی با کیم جونگ اون هستم

 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از تمایل کامل به گفتگوی تلفنی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خبر داد و گفت امیدوار است مذاکرات بین دو کره نتایجی مثبت داشته باشد.

ترامپ: کاملا مایل به گفتگوی تلفنی با کیم جونگ اون هستمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رویترز از کمپ دیوید،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت «کاملا» مایل به گفتگوی تلفنی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است و امیدوار است مذاکرات بین کره شمالی و کره جنوبینتایجی مثبت داشته باشد.

کره شمالی روز جمعه موافقت کرد هفته آینده مذاکراتی رسمی را با کره جنوبی برگزار کند که نخستین مذاکرات بین دو کره ظرف مدت بیش از دو سال گذشته خواهد بود. اعلام موافقت کره شمالی با برگزاری مذاکرات با کره جنوبی ساعاتی پس از آن مطرح شد که آمریکا و کره جنوبی تمرین نظامی مشترک خودشان را در بحبوحه بن بست برسر برنامه‌های هسته‌ای و موشکی پیونگ یانگ به تاخیر انداختند


[ دو شنبه 17 دی 1396 ] [ 15:58 ] [ یاشار ]
[ ]

شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند

نیروی انتظامی ضمن تشکر از همکاری مردمان خوب کشورمان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان کشورمان در خواست کرد تا مشاهدات خود پیرامون رفتارهای مخرب و اقدامات ضد امنیتی آشوبگران را در قالب عکس و فیلم به آدرس اینترنتی     www.aminemardom.com ارسال کنند.

 شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند  نیروی انتظامی ضمن تشکر از همکاری مردمان خوب کشورمان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان کشورمان در خواست کرد تا مشاهدات خود پیرامون رفتارهای مخرب و اقدامات ضد امنیتی آشوبگران را در قالب عکس و فیلم به آدرس اینترنتی     www.aminemardom.com ارسال کنند.


[ دو شنبه 15 دی 1396 ] [ 17:56 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید