بازتاب گسترده بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های خارجی

پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمان و حجاج بیت‌الله حرام در سرتاسر جهان، در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت.
بازتاب گسترده بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌‌های خارجیرسانه‌های خارجی پیام آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، را در خصوص بی‌کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج بازتاب دادند.
 
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، امروز  در پیامی از مسلمانان جهان خواستند تا در مدیریت سعودی‌ها بر اماکن مقدس اسلامی در این کشور تجدید نظر کنند. 
 
شبکه تلویزیونی الاتجاه نیز گزارش داد: «(آیت الله) سید علی خامنه‌ای فرمودند: حکام سعودی دفاع از مستکبران جهان و ائتلاف با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را راه باقی ماندن خود در این حکومت ظالمانه می دانند.»
 
در همین حال شبکه المنار نیز در خبری فوری اعلام کرد: امام خامنه‌ای فرمودند: حاکمان سعودی با تاسیس گروه‌های تکفیری، جهان اسلام را وارد جنگ‌های داخلی کرده‌اند. حاکمان سعودی در فاجعه سال گذشته منا و مسجد الحرام مقصرند.
 
از سوی دیگر، شبکه العالم نیز در خبری فوری اعلام کرد  آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی مهم به مسلمانان سراسر جهان با آغاز موسم حج بیت‌الله الحرام فرمودند یک سال از حادثه منا که در آن هزاران نفر مظلومانه جان خود را به خاطر کوتاهی حاکمان سعودی از دست دادند گذشت. حکام سعودی در ائتلاف خود با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از هیچ خیانتی برای دستیابی به اهداف خود فروگذار نمی کنند. حاکمان سعودی که راه خدا و مسجد الحرام را بر ایرانی‌ها بسته اند بقاء خود را در دفاع از مستکبران می دانند. هزاران خانواده از کشورهای مختلف عزیزان خود را در فاجعه منا از دست دادند از جمله حدود 500 نفر از ایرانی‌ها شهید شدند. حکام سعودی به جای ابراز ندامت از فاجعه منا و پیگرد مقصران آن حتی از تشکیل کمیته حقیقت یاب نیز خودداری کردند. آنها به جای اینکه متهم باشند خود را مدعی نشان دادند و دشمنی دیرینه خود با ایران را پنهان نکردند.

[ دو شنبه 19 شهريور 1395 ] [ 19:15 ] [ یاشار ]
[ ]

ترس آمریکا از جنگ با مثلث "تهران-مسکو-پیونگ‌یانگ"

ارتش آمریکا پس از حادثه 11 سپتامبر مشغول نبرد با نیروهایی بوده است که توان نظامی پیشرفته‌ای نداشتند؛ اما اکنون با وجود احتمال جنگ با قدرت هایی همچون روسیه و ایران، ارتش آمریکا باید بودجه بیشتری از کنگره درخواست کند.
به گزارش منابع آگاه ؛ مقامات کاخ سفید مدعی هستند که آمریکا در منطقه غرب آسیا ، شرق اروپا و شبه جزیره کره با 3 چالش بزرگ مواجه است. آمریکا همچون سابق از منظر برخی یک قدرت بزرگ نظامی به حساب نمی آید چرا که ارتش ایران در منطقه غرب آسیا توانسته توانمندی خود را نشان دهد و ارتش روسیه هم در شرق اروپا ابتکار عمل را به دست دارد و در شبه جزیره کره هم "پیونگ یانگ" آمریکا را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

***چالش‌های "واشنگتن-مسکو"

دو کشور اختلاف نظرهای مختلفی در عرصه سیاست خارجی با یکدیگر دارند. یکی از اختلاف نظرهای جدی دو کشور بر سر مسئله اوکراین است. کاخ سفید به صورت افراطی از کودتای مخملی در این کشور شرق اروپایی حمایت می کند؛ اما مسکو اعتقاد به حضور دولت قانونی "کیف " دارد. نکته حائز اهمیت در این زمینه وجود اختلافات عمیق بر سر موضوع "کریمه" است. پس از همه پرسی که در سال 2014 میلادی برگزار شد، شبه جزیره کریمه به روسیه ملحق شد و این موضوع ناخرسندی "واشنگتن" را در پی داشت. البته بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این منطقه بالقوه آماده یک جنگ جدید است.

اما ارتش روسیه در یک ماه اخیر دو رزمایش بزرگ را برگزار کرده که در یکی از آن ها صدها موشک "توپول-ام" برای مقابله احتمالی با پیمان آتلانتیک شمالی روی لانچر فرستاده شد. همچنین اخیرا هم یک رزمایش زمینی از سوی ارتش روسیه انجام شده است.

 

ترس آمریکا از جنگ با مثلث


ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دستور اجرای این رزمایش نظامی زمینی و دریایی را در دریای سیاه و دریای کاسپین صادر کرد.  این رزمایش در بخش‌های جنوبی، غربی و مرکزی روسیه برگزار شده و ادوات زمینی و زرهی نیز در این رزمایش شرکت کردند.

در حقیقت برگزاری رزمایش‌های مختلف ارتش روسیه برای مقابله با اقدامات آمریکا در شبه جزیره کریمه بوده است. همچنین حضور نظامی ارتش ایالات متحده در استونی، رومانی، لهستان ، جمهوری چک نیز مایه نگرانی مسکو است.

اگر ارتش آمریکا و روسیه در منطقه شرق اروپا  درگیر شوند ، یک تراژدی برای ارتش ایالات متحده در منطقه شرق اروپا رخ خواهد داد و روس ها می توانند با موشک های "یارس" و "سرمت" آمریکا را هدف قرار دهد، کارشناسان معتقدند این موشک ها می تواند خسارت جدی به زیرساختهای "واشنگتن" وارد آورد.


ترس آمریکا از جنگ با مثلث

ترس آمریکا از جنگ با مثلث


 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 شهريور 1395 ] [ 20:45 ] [ یاشار ]
[ ]

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ 388 ایرانشهر بازدید کرد.

http://www.aja.ir/portal/Picture/

فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در تیپ 388 پیاده مکانیزه ایرانشهر از آمادگی رزمی آن یکان بازدید و در جمع کارکنان وظیفه و پایور این تیپ به حدیثی از امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: از دشمن پرهیز کنید به ویژه دشمنی که با تو از در صلح و دوستی وارد می شود به دلیل اینکه دیروز دشمن شما بوده است و امروز در صدد این است که از قبل به شما نزدیک تر شود و شما را تحت تاثیر اخلاقیات و خصوصیت های رفتاری خود قرار دهد تا بتواند در اولین فرصت نقشه های شوم خود را عملی کرده و به شما ضربه وارد کند. پس باید مراقب عقاید و اعتقادات خویش و کشور عزیزمان باشیم تا  نقشه هایی که از پیش برای این کشور طراحی شده است را خنثی کنیم.


[ یک شنبه 13 شهريور 1395 ] [ 20:35 ] [ یاشار ]
[ ]

قدرت جمهوری اسلامی ایران ...

افسران - قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران از خدای متعال است


[ یک شنبه 9 شهريور 1395 ] [ 20:29 ] [ یاشار ]
[ ]

کسی مثل عمار لازم است

 


[ یک شنبه 8 شهريور 1395 ] [ 20:29 ] [ یاشار ]
[ ]

دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با فرمانده کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت پدافند به‌عنوان «خط مقدم مقابله با هر گونه تهاجم»، جبهه‌ی مقابل جمهوری اسلامی را جبهه‌ای «خبیث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل این دشمن که به‌دنبال تضعیف توان دفاعی کشور است، باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آن‌چنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه‌ی فکر کردن درباره‌ی تجاوز را ندهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «عزم، اراده و توانایی نیروی انسانی» را عاملی مهم در برطرف کردن موانع و ضعف‌ها برشمردند و افزودند: قرارگاه پدافند جزء خطوط مقدم و اصلی است و باید با قدر دانستنِ این موقعیت مهم، و با نشان دادن عزم، اراده و قاطعیت، عزم دشمن را در تهاجم تضعیف کنید.
رهبر انقلاب اسلامی مسئله‌ی دشمنی با ملت ایران و نظام اسلامی را فراتر از برخی دشمنی‌های رایج در دنیا دانستند و خاطرنشان کردند: جبهه‌ی مقابل ما که از آن با تعابیری همچون «نظام سلطه» یا «صهیونیسم جهانی» یاد می‌کنیم، جبهه‌ای خبیث و خدعه‌گر و با اندیشه‌های ظالمانه است که با اصل اعتقادات دینی، استقلال، و زیر بار حرف زور نرفتن ملت ایران، دشمنی دارد.
ایشان با اشاره به بروز دشمنی این جبهه‌ی مستکبر در چهره‌های گوناگون، افزودند: این دشمنی یک روز در چهره‌ی رژیم ایالات متحده‌ی آمریکا و روز دیگر در چهره‌ی رژیم ظالمی همچون صدام بروز می‌کند، اما مهم آن است که ما با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های فراوان کشور و با شناخت موقعیت و برنامه‌ی دشمن، موضع و تصمیم درست را اتخاذ، و به آن عمل کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مخالفت و جنجال گسترده درخصوص سامانه‌ی موشکی اس۳۰۰ و یا تأسیسات حفاظت‌شده‌ی فردو را نمونه‌هایی از خباثت دشمن ملت ایران خواندند و افزودند: سامانه‌ی اس۳۰۰ ابزاری دفاعی است نه تهاجمی، اما آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را کردند که جمهوری اسلامی از این امکان برخوردار نشود.
ایشان افزودند: ما با چنین دشمنی مواجه هستیم که حق دفاع را نیز برای ملت ما قائل نیست و در واقع می‌گوید بدون دفاع بمانید تا هر زمان که خواستیم، بتوانیم کشورتان را مورد تهاجم قرار دهیم.
فرمانده کل قوا همچنین بر هوشیاری، اقدام به‌هنگام و به‌کارگیری روش‌های متنوع و ابزارهای پیشرفته در پدافند هوایی تأکید و خاطرنشان کردند: دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند، ضربه‌ی محکمی خواهد خورد و دفاع ما شامل پاسخگویی نیز خواهد بود.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله) با گرامیداشت هشتمین سالروز تشکیل این قرارگاه، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله) بیان کرد.

[ یک شنبه 7 شهريور 1395 ] [ 20:28 ] [ یاشار ]
[ ]

خشم رسانه های عربستان وقطر از کنفرانس" أهل السنة و الجماعة" پس ازبرائت از وهابیت وسلفی گری

طی بیانیه ی علماء "اهل السنة والجماعة" برای  اولین بار وبشكل رسمی بامشاركت  ۲۰۰ عالم وداعی دینی .. با  حمایت مفتی الأزهر،. از وهابیت اعلام بیزاری کردند

Image result for ‫

 

کنفرانس"  أهل السنة والجماعة"  که درشهر  گروزنی  پایتخت جمهوری چچن  بمدت سه روز از ۲۵  تا ۲۷ آگوست ۲۰۱۶، با حضور بیش از ۲۰۰ عالم ومفتی از  مناطق مختلف  جهان اسلام، کشورهای عربی  ، اسلامی وغربی ،منعقد گردید،   خواستار  توقف  بجث و جدل و مشغول شدن به امور وقضایای کوچک ، که عملاً موجب تفویت  فرصت گروههای تروریستی در بهره برداری از آن  برای کشتار و ویرانی بوده، گردیده است
این کنفرانس ( أهل السنة والجماعة)  با تاکید بر مذاهب «الأشاعرة والماتریدیة در اعتقاد، واهل مذاهب چهارگانه درفقه،اهل التصوف  علمی  وأخلاقًی وتزكیه » براین مذاهب تائید دوباره داشت ،و  گروههای سلفی  و وهابیت  را  از  "دائرة اهل السنة والجماعة"  خارج دانست ، در این کنفرانس با ایجاد تعریف برای هریک از مذاهب رسمی مذکور  در حلقه ی »أهل السنة والجماعة»پس از رسیدن به نتایجی  با صدور بیانیه و توصیه های به کار خود پایان داد: که در این بیانه بر محوریت قران تاکید شده و وبا رد  انحراف خطرناکی که بوسیله ی افراطی ها  با توجه به نوع ربودن برداشت های انحصاری از قلب این دین حسب دلخواه خود و بیرون دیدن دیگر مذاهب رسمی وشرعی  از دایره ی دین اسلام را عبور از جریان شرعی "أهل السنة والجماعة"دانست بدین ترتیب مرزبندها با گروههای تکفیری مشخص گردید.

[ یک شنبه 14 شهريور 1395 ] [ 20:28 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید