ارتش جمهوری اسلامی هر روز آماده تر از روز قبل است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش از اقتدار بالایی برخوردار است و با تجهیزاتی که با کمک متخصصان داخلی ساخته‌ایم در اوج آمادگی به سر می‌بریم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز آماده تر از روز قبل است امیر دریادار حبیب اله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز سه‌شنبه 26 تیرماه در حاشیه بازدید از شانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در پادگان جوادالائمه نیروی زمینی در لشکرک اظهار کرد: برابر تدابیر و اوامر فرماندهی معظم کل قوا امروز نه تنها آمادگی را حفظ می‌کنیم، بلکه ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز آماده تر از روز قبل است.

وی افزود:​ به طور مستمر از آغاز تا پایان سال رزمایش داریم و رزمایش‌های زیادی در نیروهای زمینی،​ هوایی، ​پدافند و دریایی در حال اجراست و متناسب با وضع آمادگی یگان‌ها رزمایش‌ها به طور مستمر ادامه دارد، چون آمادگی ما را بیشتر بالا می‌برد.

سیاری اظهار کرد: ​بعضی از رزمایش‌ها جنبه عمومی تر و مشترک پیدا می‌کند و قطعاً​ در فصل‌هایی که نیاز است و جاهای مختلف که بنا به تشخیص باید در آنجا رزمایش انجام شود، قطعاً انجام خواهد شد و به موقع اطلاع رسانی می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت :​ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و با استفاده از توانمندی‌هایی که در ابعاد مختلف دارند، این آمادگی را دارند که هرجا تهدیدی باشد به تهدید قاطعانه پاسخ خواهند داد و آزموده را آزمودن خطاست.

وی در پایان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی که دارد از اقتدار و توانمندی بالایی برخوردار است و با تجهیزاتی که با کمک متخصصان داخلی ارتش ساخته‌ایم در اوج آمادگی به سر می‌بریم.


[ چهار شنبه 26 تير 1397 ] [ 1:20 ] [ یاشار ]
[ ]

انهدام یک تیم تروریستی در نودشه

روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی نودشه استان کرمانشاه خبر داد.

انهدام یک تیم تروریستی در نودشه/ هلاکت ۳ تروریست و شهادت یک بسیجی روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز شنبه 23 تیرماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی نفوذ یک تیم تروریستی ضد انقلاب از منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی، این تیم توسط رزمندگان دلاور قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفته و مقارن عصر امروز( 23 تیرماه )طی یک درگیری به طور کامل منهدم شد.

این اطلاعیه می افزاید:

در این درگیری سه تروریست به هلاکت رسیده و یک تروریست دیگر به شدت زخمی شد. در این درگیری همچنین یکی از نیرو های بسیجی بومی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این اطلاعیه با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه جانبه رزمندگان نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی حاضر در منطقه برای مقابله با هرگونه عرض اندام گروهک های ضد انقلاب و معاند آمده است:

طی این عملیات موفق مقادیر قابل توجهی سلاح ، مهمات و تجهیزات از تروریست‌ها کشف و ضبط شد.


[ یک شنبه 23 تير 1397 ] [ 22:59 ] [ یاشار ]
[ ]

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است

فرمانده کل ارتش گفت: شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان شروع شده و لحظه به لحظه به افول و زوال نزدیک می‌شوند.

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه پنجشنبه 21 تیرماه برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 تير 1397 ] [ 22:50 ] [ یاشار ]
[ ]

کمک اسرائیل به سعودی‌ها برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای

العهد فاش کرد؛

تل‌آویو و واشنگتن با هدف کمک به عربستان برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و اجرایی کردن طرح شوم معامله قرن، سعی در منزوی کردن محور مقاومت دارند.

کمک اسرائیل به سعودی‌ها برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای/ معامله قرن، طرحی شوم برای منزوی کردن ایران و مقاومت پایگاه خبری العهد لبنان در مطلبی نوشت: از زمان آغاز «بهار شوم عربی»، فضای رسانه‌ها انباشته از خبر طرح موسوم به «معامله قرن» بین عربستان سعودی و عرب‌های آمریکا با رژیم اسرائیل تحت نظارت پدرخوانده آمریکایی و با اهداف ذیل بود:



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 تير 1397 ] [ 1:23 ] [ یاشار ]
[ ]

توصیف نشریه نشنال از سردار سلیمانی: سرلشکری که او را «حاجی» صدا می‌زنند

نشریه نشنال در گزارشی به پیشینه فعالیت‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

 نشریه نشنال در گزارشی به پیشینه فعالیت‌های سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

در این گزارش آمده است: پیشینه ژنرال سلیمانی که اهل روستایی فقیرنشین در استان کرمان در ایران است، سبب نمی‌شود وی فوراً هدف خشم آمریکا قرار بگیرد، اما چند دهه فعالیت او در سطح مقامات بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، خشم آمریکا را برانگیخته است.

سلیمانی در سال 1979 کمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زادگاهش را ترک کرد. او سریعا به یکی از افراد وفادار و متعهد به آیت‌الله روح‌الله خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد. سلیمانی سپس به سپاه پاسداران که از زمان انقلاب تا به امروز کارش حفاظت از انقلاب ایران است، پیوست.

توصیف نشریه نشنال از سردار سلیمانی: سرلشکری که او را حاجی صدا می‌زنند

جنگ ایران و عراق (از 1980 تا 1988 ) جایی بود که سلیمانی در آن شروع به رشد کرد. کار اولیه او انتقال آب برای خطوط مقدم جبهه بود. از او به سبب شجاعتش در جنگ ستایش می‌شد. همچنین گزارش‌هایی در این باره منتشر شده است که او طی جنگ زخمی شد.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 تير 1397 ] [ 20:19 ] [ یاشار ]
[ ]

حضور امیر صباحی فرد در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید و وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.

حضور امیر صباحی فرد در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد و با حضور در بخش های مختلف این یگان وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.

صباحی‌فرد در سفر خود به بندرعباس با حضور در منزل شهید مدافع حرم ارتش سرهنگ مجتبی ذوالفقار نسب و شهید خلیل تختی نژاد با خانواده این شهیدان دیدار کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع خانواده این شهدا گفت: همه باید به شهیدان افتخار کنیم؛ چرا که این عزیزان مردانه ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا ایران اسلامی از گزند دشمنان در امان باشد.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با اقتدار از حرم مطهر حضرت زینب(س) حراست کردند و همین پایداری و ایثار شهیدان بود که اجازه نداد جسارتی به این اماکن متبرک انجام شود.

صباحی فرد تاکید کرد: از جان گذشتگی رزمندگان و شهیدان مدافع حرم در خارج از مرزها باعث شد تا کشور درگیر نیات شوم نشود و توطئه دشمنان در نطفه خاموش شود.

وی در پایان افزود: آرزوی همه ما این است که لیاقت داشته باشیم ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

در ادامه این سفر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از گروه پدافند هوایی بندر لنگه نیز بازدید کرد.


[ پنج شنبه 20 تير 1397 ] [ 18:11 ] [ یاشار ]
[ ]

ائتلاف متجاوزی که در باتلاق یمن گرفتار شد

جنگ عربستان علیه یمن در حالی وارد چهارمین سال خود می شود که آل‌سعود در سرزمین های یمن هیچ پیروزی ملموسی نداشته است.

روز شنبه همین هفته بود که یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در ساحل غربی یمن هدف قرار دادند. نکته جالب این حمله این بود که نیروهای یمنی یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» را به سمت مواضع شبه نظامیان در غرب یمن شلیک کردند، موشکی که قطعا قواعد جنگ در یمن را جابجا می کند. نیروهای یمنی هر روز که از این جنگ نابرابر می‌گذرد، سلاح های جدیدی را رونمایی می‌کنند. 

 

گاو شیرده، گرفتار در باتلاق یمن

شواهد به وضوح نشان می دهد ایالات متحده آمریکا در سیاست خارجی اش، استراتژی مداخله مستقیم را کنار گذاشته و به جای آن بر مدیریت از راه دور، واگذار کردن حل مشکلات منطقه ای به بازیگران منطقه ای،  تشکیل ائتلاف های منطقه ای و اجتناب از مداخله مستقیم روی آورده است.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1397 ] [ 23:7 ] [ یاشار ]
[ ]

فرماندهان نیروهای دریایی ارتش و سپاه با یکدیگر دیدار کردند

دریادار خانزادی و سردار علی فدوی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندهان نیروهای دریایی ارتش و سپاه با یکدیگردیدار کردند امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با یکدیگر در خصوص تعاملات بین این دو نیرو گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، توسعه تعاملات فی‌مابین در فضای پیچیده امنیتی پیرامون محیط دریایی جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر هم‌افزایی نیروهای مسلح، بر توسعه تعاملات برای افزایش سطح آمادگی و توان رزمی در راستای ظرفیت سازی و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های مشترک نیروهای دریایی ارتش و سپاه تأکید کرد.


[ پنج شنبه 18 تير 1397 ] [ 19:5 ] [ یاشار ]
[ ]

تجربه برجام نشان داد که آمریکا هیچگاه به تعهدات خود عمل نکرده است

معاون سیاسی ارتش گفت: هزینه سازش با آمریکا از چالش با آن بیشتر است.

تجربه برجام نشان داد که آمریکا هیچگاه به تعهدات خود عمل نکرده است امیر محمد اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه آگاه سازی سیاسی که با حضور کارکنان پایور و دانشجویان وظیفه در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرائی برگزار شد، گفت: دشمن امروز بر جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده و اهمیت این موضوع تا جایی است که مقام معظم رهبری در سال های اخیر شعار سال را شعار اقتصادی انتخاب کرده‌اند و بر این موضوع تاکید زیادی داشته‌اند.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 تير 1397 ] [ 16:3 ] [ یاشار ]
[ ]

اهل قلم و هنر، افسران مقابله با جنگ نرم دشمن هستند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: نخبگان عرصه قلم و هنر ایران می‌توانند در جنگ نرم به شایستگی نقش افسران جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن را بازی کنند.

اهل قلم و هنر افسران کشور در مقابله با جنگ نرم دشمن هستند امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی در نخستین جشنواره "اهل قلم و هنر" وزارت دفاع با بیان اینکه بسیار خوشحالم که امروز فرصتی دست داد تا بتوانم در جمع گرم و پرشور شما هنرمندان و اهل قلم وزارت دفاع حضور پیدا کنم، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در حوزه اهل قلم و هنر این وزارتخانه، دارای نخبگان فراوانی است و خداوند را به داشتن چنین فعالان فرهنگی متعهدی سپاسگذاریم.



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 تير 1397 ] [ 13:51 ] [ یاشار ]
[ ]

با قدرت در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح با قدرت و امنیتی که مدیون شهدا است، تا آخرین قطره خون خود در مقابل تمامی هجمه های استکبار جهانی خواهند ایستاد.

با قدرت در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش  جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده نزاجا که امروز شنبه 16 تیرماه در میدان صبحگاه ستاد این نیرو برگزار شد؛ گفت: دوران دفاع مقدس با ایثارگری، رشادت و جانفشانی های شهدای گرانقدر، ایثارگران و شما همرزمان عزیز به پیروزی رسید و پس از گذشت ۳۰ سال از آن دوران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان خاری در چشم دشمنان است.

وی افزود: نیروهای مسلح با قدرت و امنیتی که مدیون شهدا است، تا آخرین قطره خون خود در مقابل تمامی هجمه های استکبار جهانی خواهند ایستاد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: شرف و عزتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد ثمره ریخته شدن خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس و دیگر حوزه های جهاد و مبارزه جاری شده است.

نعمتی بیان کرد: جنگ تحمیلی، دانشگاهی مقدس برای جوانان برومند کشور بود که در آن دوران با حضور مقتدرانه خود در جبهه های جنوب و غرب کشور، امنیت، اقتدار و فضای معنوی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

وی تصریح کرد: شهدا شاهد اعمال ما هستند ما از خداوند منان می خواهیم که به ما توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

گفتنی است پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش پس از مراسم وداع در ستاد نیروی زمینی ارتش جهت خاکسپاری به موطن خود تهران، کرمانشاه و زنجان منتقل شد.


[ چهار شنبه 16 تير 1397 ] [ 23:47 ] [ یاشار ]
[ ]

دستور مهم رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره بازار سکه و ارز

 

خبرگزاری فارس: دستور مهم رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره بازار سکه و ارز

منابع آگاه از نامه مهم رهبر معظم انقلاب به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص مسائل بوجود آمده در بازار سکه و ارز خبر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس براساس این گزارش رهبر معظم انقلاب در این نامه که خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است، ضمن ابراز نگرانی از اخبار منتشر شده درخصوص واگذاری ارز و سکه در ماههای اخیر و ابهاماتی که در افکار عمومی ایجاد کرده است دستور فرمودند؛ ضمن رسیدگی به موضوع گزارش دقیقی تهیه و به محضر ایشان ارسال شود.


[ جمعه 14 تير 1397 ] [ 17:3 ] [ یاشار ]
[ ]

دریادار رستگاری: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، نماد عینی اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهیم گرفت.

سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، نماد عینی اقتصاد مقاومتی استامیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع امروز چهارشنبه 13 تیرماه در گفت و گو برنامه زنده روی خط شبکه خبر با ارائه گزارشی از دستاوردهای سازمان صنایع دریایی اظهار کرد: سعی خواهیم کرد با صنعت دریایی کشور تعامل مطلوبی داشته باشیم و در پیشروی آن صنعت کمک های ارزنده ای را به دولت محترم ارائه دهیم که در این راستا در حوزه شناورهای غیر نظامی با سازمان بنادر و دریانوردی قرارداد هایی را منعقد کرده ایم و ساخت شناورها آغاز شده است.



ادامه مطلب
[ جمعه 13 تير 1397 ] [ 13:56 ] [ یاشار ]
[ ]

صبح امروز؛ افسران چینی از تیپ ۶۵ نوهد ارتش بازدید کردند

افسران چینی از تیپ ۶۵ نوهد ارتش بازدید کردند افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین صبح امروز چهارشنبه 13 تیرماه از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بازدید کردند.

 امیر  سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ 65 نوهد ضمن عرض خیر مقدم به هیئت نظامی چینی ، اظهار کرد: تیپ 65 نوهد علاوه بر ماموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی که بر عهده دارد، با در اختیار داشتن آموزشگاه جنگ‌های نامنظم مسئولیت انتقال آموزش به کارکنانی که جهت خدمت در این تیپ انتخاب می‌شوند را دارد.

وی همچنین به دوره‌هایی که در این تیپ به کارکنان ارتش آموزش داده می‌شود اشاره کرد و گفت: در تیپ 65 نوهد دوره‌های چتربازی، سقوط آزاد، تربیت مربی کوهنوردی نظامی، غواصی و قایقرانی، تک تیراندازی، رهایی گروگان، موتورسواری و تازش، عملیات ویژه و همچنین رزم در برف، کویر وسایر آموزش‌های مورد نیاز دیگر به کارکنان آموزش داده می‌شود.

امیر امان‌اللهی در پایان خاطرنشان کرد: تیپ 65 نوهد آمادگی دارد که در صورت آمادگی و تمایل سلسله مراتب فرماندهی نسبت به تبادل تجربیات و تعاملات سازنده با نیروهای ویژه کشور دوست جمهوری خلق چین اقدام کند.

 در جریان بازدید افسران وزارت دفاع جمهوری خلق چین از تیپ 65 نوهد، تکاوران تیپ 65 نوهد به اجرای رژه موتوری، تمرین‌های نمایشی با اسلحه و صخره‌نوردی پرداختند.


[ جمعه 13 تير 1397 ] [ 13:52 ] [ یاشار ]
[ ]

تاکید سردار رشید اسلام به تقویت مسائل اقتصادی برای خدمت به مردم

فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: چنانچه قدرت نظام ما در خدمت به مردم در ابعاد قضائی و اقتصادی تقویت شود، آنگاه ایران ۸۰ میلیون سرباز خواهد داشت.

تاکید سردار سلیمانی به تقویت مسائل اقتصادی برای خدمت به مردمصفحه توئیتر منتسب به سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، جمله‌ای از وی که در هجدهمین نشست عمومی «بصیرت؛ یادبود سومین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم مهدی نوروزی» در بیست و سوم دیماه سال گذشته مطرح شد را بازنشر کرد.

سرلشکر سلیمانی در بخشی از آن سخنرانی که در صفحه توئیتر منتسب به وی باز نشر شده، تاکید می‌کند: «چنانچه قدرت نظام ما در خدمت به مردم در ابعاد قضایی و اقتصادی تقویت شود اگر هم همه دنیا علیه ما توطئه کند نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند چرا که آنگاه ایران ۸۰ میلیون سرباز خواهد داشت».


[ جمعه 13 تير 1397 ] [ 13:50 ] [ یاشار ]
[ ]

امروز؛ امیر سرتیپ صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی جنوب بازدید کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از مواضع پدافندی و یگان‌های مستقر در منطقه پدافند هوایی جنوب کشور بازدید کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی جنوب بازدید کرد امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در سفر به استان بوشهر امروز سه شنبه 12 تیرماه از گروه پدافند هوایی خارک و یگان‌های عملیاتی این گروه پدافند هوایی بازدید و میزان آمادگی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.



ادامه مطلب
[ جمعه 12 تير 1397 ] [ 15:47 ] [ یاشار ]
[ ]

هزار جلاد هزار اشرف


[ دو شنبه 11 تير 1397 ] [ 22:52 ] [ یاشار ]
[ ]

هفته حقوق بشر آمریکایی



[ دو شنبه 11 تير 1397 ] [ 22:49 ] [ یاشار ]
[ ]

امیر خلبان محمد افشار از فرماندهان نیروی هوایی دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

خبرگزاری فارس: امیر خلبان محمد افشار از فرماندهان نیروی هوایی دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته مرحوم محمد(مسعود) افشار، از خلبانان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس که طی دهه اخیر در بستر بیماری به سر می‌برد، در سن هفتاد سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

سرتیپ افشار طی هشت سال جنگ تحمیلی، سرفرازانه در دفاع مقدس شرکت داشت و به عنوان خلبان هواپیمای شکاری F-5، بارها مواضع دشمن بعثی را مورد هدف قرار داد.

وی در دوران دفاع مقدس، مدتی سرپرستی فرماندهی پایگاه وحدتی را عهده دار بوده و عملیات های زیادی را بر علیه دشمن بعثی هدایت کرده و  همچنین به عنوان معلم خلبان، خلبانان زیادی را مورد تعلیم و  آموزش قرار داده است.

پیکر مرحوم افشار، امروز با حضور فرماندهان و همرزمان وی تشییع و در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.


[ دو شنبه 9 تير 1397 ] [ 22:47 ] [ یاشار ]
[ ]

هرگونه تلاش برای ساقط کردن نظام ایران «دیوانگی» است

خبرگزاری فارس: هرگونه تلاش برای ساقط کردن نظام ایران «دیوانگی» است

نشریه آمریکایی با توهم خواندن تلاش‌های دولتمردان آمریکا در سرنگون ساختن نظام ایران نوشت: «ایران از کشورهای با ثبات منطقه است و اخلال در امور این کشور دیوانگی است.»

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 تير 1397 ] [ 22:44 ] [ یاشار ]
[ ]

امنیتی که ترقه‌بازی‌های منطقه‌ای نمی‌تواند خللی در آن ایجاد کند

طی سه هفته اخیر، تروریست‌ها در ۴ نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در کشورمان را داشتند که نیرو‌های امنیتی مانع شدند.

موضوعی که در سال‌های اخیر زیاد به چشم خورده است، حمله تروریست‌ها به مرزهای کشور برای خدشه وارد کردن به امنیت مرزی ایران است. تنها طی سه هفته گذشته، تروریست‌های مزدور در 5 نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در کشورمان را داشتند که با هوشیاری و عکس‌العمل‌های به‌هنگام نیرو‌های امنیتی کشورمان، مانع از پیاده‌کردن اهداف شوم خود شدند.

امنیت جزء اصل‌های اساسی هر نظامی است، مردم عادی زمانی که بدون هیچ دغدغه‌‌ای به زندگی روزمره خود می‌پردازند متوجه امنیت حاکم بر شهر محل سکونت خود نیستند، اما وقتی اتفاق ناگواری رخ می‌‌دهد، بدون هیچ مقدمه‌ای از روز‌هایی صحبت می‌کنند که چه امنیتی داشتیم و قدر آن را ندانستیم و امنیت را نعمتی می‌دانند که اگر از بین برود، دیگر به دست نمی آید و یا به سختی به دست می‌آید.

امنیتی که ترقه‌بازی‌های منطقه‌ای نمی‌تواند خللی در آن ایجاد کند


ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 تير 1397 ] [ 20:13 ] [ یاشار ]
[ ]

هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت

سرلشکر رشید گفت: نیروهای مسلح کشور در مقابل هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و همچنین شرارت‌های ائتلاف منحوس منطقه‌ای، بیش از گذشته هوشیار و آماده است.

هیچ تهدیدی را بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهیم گذاشت سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) طی سخنانی در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ملت شریف ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برابر آزمون دیگری قرار گرفته‌اند که غلبه بر آن، همانند تجربه سالهای گذشته، نیازمند بصیرت نسبت به ماهیت تهدیدات دشمن است.

وی ادامه داد: دشمن قدرت و اراده ملت شریف ایران و نظام اسلامی را با توهم آسیب پذیری در برابر تهدیدات به آزمون گرفته است و گذار از این مرحله بدون وحدت و انسجام سیاسی و اجتماعی و هماهنگی و پشتیبانی از سیاست های نظام و دولت در برابر آمریکا حاصل نخواهد شد.

رشید با بیان اینکه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران در مقابل هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری و همچنین شرارت‌های ائتلاف منحوس منطقه‌ای، بیش از گذشته هوشیار و آماده است، تأکید کرد: هیچ تهدیدی را در هر سطحی بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهیم گذاشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پایان با یادآوری این نکته که امنیت و ثبات کنونی در منطقه حاصل ایثار خون بهترین عزیزان این ملت و تدابیر و تصمیمات نظام اسلامی در برابر تهدیدات گروه‌های تروریستی و تکفیری است، گفت: جمهوری اسلامی از دستاوردهای این حماسه آفرینی‌ها در برابر هرگونه توطئه و شرارت تکفیری‌ـ‌صهیونیستی قاطعانه دفاع خواهد کرد.


[ دو شنبه 11 تير 1397 ] [ 20:11 ] [ یاشار ]
[ ]

آئین بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و باستانی نیروهای مسلح برگزار شد

آئین بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و باستانی نیروهای مسلح برگزار شد همایش بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه و باستانی نیروهای مسلح صبح امروز یکشنبه 10 تیرماه با حضور سرلشکر حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، سردار عراقی رئیس هیئت ورزش زورخانه و باستانی نیروهای مسلح، سردار نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر فولادی و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

سردار عبدالله عراقی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح در این همایش اظهار کرد: روز ۱۷ شوال روز ورزش باستانی و زورخانه ای در نیروهای مسلح تعیین شده؛ ورزشی که از جایی عاریت گرفته نشده و توسط ایرانیان از زمان حضور مغول ها در کشورمان راه اندازی شده است.

وی افزود: به همین مناسبت برنامه هایی را در هفته جاری در سطح نیروهای مسلح کشورمان پیش بینی کردیم که برخی از آنها عبارتند از اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب باستانی، اجرای ویژه برنامه هایی در ۱۳۰ زورخانه و بیان اهمیت این ورزش از سوی ائمه جماعات سراسر کشور.


[ دو شنبه 10 تير 1397 ] [ 19:47 ] [ یاشار ]
[ ]

متوسل شدن آمریکا به روش‌های خطرناک برای حضور در عراق و سوریه

متوسل شدن آمریکا به روش‌های خطرناک برای حضور در عراق و سوریهسردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح امروز یکشنبه 10 تیرماه در گفت‌گویی از پهلوگیری یک کشتی آمریکایی حامل مواد شیمیایی در سواحل یکی از کشورهای منطقه خلیج فارس خبر داد و گفت: این کشتی به تازگی با اسکورت یک فروند ناوشکن آمریکایی وارد منطقه شده است.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 تير 1397 ] [ 19:42 ] [ یاشار ]
[ ]

جمله زیبا در مورد نماز

 

نمازهایت را عاشقانه بخوان،حتی اگر خسته ای یا حوصله نداری،


قبلش فکر کن چرا داری نماز میخونی؟؟؟


آن وقت کم کم لذت میبری از کلماتی که تمام عمرداری تکرارشون میکنی.


تکرار هیچ چیز جز نماز در این دنیا قشنگ نیست.


هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن ،مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بـه دنـیـاست تـا سجـده کـنـنـد ... 

ولـو یـک سـجـده !


[ دو شنبه 11 تير 1397 ] [ 19:39 ] [ یاشار ]
[ ]

تعامل نیروهای مسلح ایران و پاکستان باید روز به روز گسترش یابد

فرمانده کل ارتش با اشاره به تعامل نیروهای مسلح ایران و پاکستان گفت: انتظار هم این است که طرفین کمک کنند این روابط روز به روز گسترش یابد.

تعامل نیروهای مسلح ایران و پاکستان باید روز به روز گسترش یابد ژنرال بلال اکبر رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی پاکستان با حضور در ستاد آجا با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

سرلشکر موسوی در این دیدار با اشاره به روابط ایران و پاکستان در ابعاد تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، بر علاقه دو طرف در گسترش روابط در همه حوزه ها تاکید کرد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 تير 1397 ] [ 19:30 ] [ یاشار ]
[ ]

رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)

فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) حضور یافتندمراسم سالانه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) صبح امروز (شنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند و با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 تير 1397 ] [ 19:23 ] [ یاشار ]
[ ]

تشکیل سازمان دریایی نیروهای مسلح در دستور کار مجلس است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: تشکیل سازمان دریایی نیروهای مسلح در دستور کار مجلس است و در هفته‌های آتی نوبت به بررسی آن می‌رسد.

لایحه تشکیل سازمان دریایی نیروهای مسلح در دستور کار مجلس استسیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناامنی‌های چند روز گذشته در مرزهای شرقی کشور و تلاش تروریست‌ها و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به کشور اظهار کرد: یکی از مسائلی که جمهوری اسلامی طی دهه‌های گذشته بابت آن متحمل هزینه‌های سنگین شده است، قاچاق موادمخدر از کریدور ایران به کشورهای غربی است که برای جلوگیری از این انتقال دچار هزینه‌های مالی زیادی هم شدیم، در حالی که کشورهایی که مورد تهدید هستند، به ویژه کشورهای اروپایی هیچ مشارکتی در جهت مبارزه با این پدیده شوم انجام نمی‌دهند و ایران اسلامی هرسال با تقدیم ده ها شهید و هزینه چند میلیاردی به دلیل اهمیت مرزهای شرقی برای کشور در طول این سال‌ها در مسیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر حضوری قدرتمند و مستمر داشته است.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 تير 1397 ] [ 19:17 ] [ یاشار ]
[ ]

نگارندگان نامه مذاکره با آمریکا سر در آخور دشمن دارند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: نامه‌ای که توسط برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا نوشته شده، نشان دهنده ذلیل بودن این افراد است.

نگارندگان نامه مذاکره با آمریکا سر در آخور دشمن دارندسردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره بدون قید و شرط با آمریکا اظهار کرد: این نامه که توسط برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا نوشته شده، نشان دهنده ذلیل و بی‌خرد بودن این افراد است.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 6 تير 1397 ] [ 19:10 ] [ یاشار ]
[ ]

ناکامی تروریست‌های تکفیری در نفوذ به عمق خاک کشور

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان با یک تیم تروریستی تکفیری در شامگاه گذشته در منطقه میر‌جاوه خبر داد.

ناکامی تروریست‌های تکفیری برای نفوذ به عمق خاک کشور/ سه رزمنده به شهادت رسیدندروابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سه شنبه 5 تیر ماه در اطلاعیه ای اعلام کرد:

شامگاه گذشته (4 تیرماه) یک تیم تروریستی وابسته به گروهک های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه ( میل ۹۶ ) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.
این اطلاعیه می افزاید: در درگیری و تبادل آتش  بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند. همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت نائل شدند.
این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: مدافعان امنیت ایران اسلامی مستقر در منطقه ، اعم از رزمندگان غیور و جان بر کف نیروی زمینی سپاه، مرزبانان دلاور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی ، از آمادگی کامل برای مقابله سخت وقاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و خاک مقدس کشورمان را قتلگاه گروهک های تروریستی و مزدوران استکبار جهانی قرار خواهند داد.


[ دو شنبه 5 تير 1397 ] [ 19:6 ] [ یاشار ]
[ ]

زیردریایی «فاتح» به زودی رونمایی خواهد شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی «فاتح» که اولین زیردریایی کلاس متوسط ساخت جمهوری اسلامی ایران است بزودی رونمایی خواهد شد.

زیردریایی «فاتح» به زودی رونمایی خواهد شدامیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 4 تیرماه از جدیدترین ناوشکن ساخته شده برای نداجا به نام ناوشکن «دنا» خبر داد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 4 تير 1397 ] [ 12:45 ] [ یاشار ]
[ ]

اجازه نداریم سنگر را خالی کنیم

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: موظفیم تا پای جان از نظام محافظت کنیم و هر روز بیشتر از گذشته در این راه خود را آماده کنیم.

اجازه نداریم سنگر را خالی کنیم امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از 7 نفر از بازنشستگان مرکز مطالعات راهبردی ارتش که امروز یکشنبه 3 تیرماه برگزار شد، با تقدیر از زحمات «پیشکسوتان» این مرکز تصریح کرد: اگر از لفظ بازنشسته استفاده نمی‌کنم و معتقدم که لفظ درستی هم نیست، به این دلیل است که سربازی امام‌زمان (عج) بازنشستگی ندارد. این عزیزان هر جا و در هر صحنه‌ای که باشند، سرباز امام زمان(عج) هستند و آماده‌اند که ایشان فرمان بدهند. هر زمان ندای «هل من ناصر ینصرنی» آن بزرگوار را شنیدند، لباس رزم بپوشند و در رکاب آن امام همام انجام وظیفه کنند.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:44 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروهای مسلح آماده‌اند مشت محکم خود را بر دهان استکبار بکوبند

فرمانده نزاجا گفت: ارتش و سپاه در واقع یک روح در دو کالبد هستند، زیرا که همه یک رهبر واحد داریم و زیر پرچم و امر ولایت هستیم.

نیروهای مسلح آماده‌اند مشت محکم خود را بر دهان استکبار بکوبند امیر سرتیپ کیومرث‌ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهور اسلامی ایران امروز 3 تیرماه درباره مواضع اخیر ایران و رهبری در قبال برجام با تاکید بر اینکه هرچه رهبری فرموده‌اند برای ما در نیروهای مسلح نصب‌العین و مورد اطاعت است، گفت: نیروهای مسلح آماده‌اند هر کجا که رهبر انقلاب اراده کند مشت محکم خود را بر دهان استکبار و در رأس آنها اسرائیل و آمریکا بکوبند و مشروعیت آن براساس فرمان ولایت است.

وی درباره اتحاد و همدلی در نیروهای مسلح، ارتش و سپاه را یک نیروی واحد خواند و افزود: نیروهای مسلح یعنی ارتش و سپاه در واقع یک روح در دو کالبد هستند، زیرا که همه یک رهبر واحد داریم و زیر پرچم و امر ولایت هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش  تصریح کرد: اختلاف‌افکنی در جامعه و بین نیروهای مسلح بخشی از پروژه دشمنان اسلام و ایران است.

سرتیپ حیدری در پایان گفت: اختلاف‌افکنی در بین صفوف نیروهای مسلح، مردم و مسئولان خیال باطلی است که دشمنان در سر می‌پرورانند و تا زمانی که ما تحت امر ولایت هستیم این خیال باطل دشمنان هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.


[ دو شنبه 3 تير 1397 ] [ 10:36 ] [ یاشار ]
[ ]

آمادگی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته است

آمادگی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته است

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از تیپ 40 متحرک هجومی که امروز جمعه 1 تیر انجام شد، در جمع فرماندهان و کارکنان این تیپ گفت: آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را در عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

حیدری تاکید کرد: امروز روند آمادگی دفاعی و رزمی نیروی زمینی ارتش در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و کارکنان این نیرو با تمام وجود در ماموریت ها حضور پیدا می کنند و حضور ولایت مدارانه و آمادگی رزمی و توان دفاعی  کارکنان، هراسی در دل دشمن انداخته و آن ها را عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع از تحرک بسیار بالایی برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات و آموزش های متناسب با نوع تهدیدات دشمن  در اختیار یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع  قرار گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت و دستورات لازم را جهت ارتقاء هرچه بیشتر آمادگی رزمی صادر کرد.


[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:45 ] [ یاشار ]
[ ]

دو اتفاق مهم امنیتی در اسرائیل +عکس

 حسین دلیریان خبرنگار حوزه دفاعی و فعال رسانه ای در توییتر خود از دو اتفاق مهم امنیتی در اسرائیل خبر داد.
 

[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:41 ] [ یاشار ]
[ ]

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران و پرتغال

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در آخرین بازی گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف تیم ملی پرتغال می‌رود که ترکیب احتمالی هر ۲ تیم به شرح ذیل است.

ترکیب احتمالی ایران و پرتغالتیم ملی فوتبال ایران در حالی در آخرین بازی گروهی رقابت های جام جهانی 2018 به مصاف تیم ملی پرتغال می رود که ترکیب احتمالی هر 2 تیم به شرح ذیل است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب احتمالی شاگردان کی روش:

بیرانوند،احسان حاج صفی،مرتضی پور علی گنجی،رامین رضاییان ،مجید حسینی،سعید عزت الهی،وحید امیری،امید ابراهیمی،کریم انصاری فرد،مهدی طارمی و سردار آزمون یازده بازیکنی هستند که احتمال دارد در دیدار برابر پرتغال به میدان بروند.

ترکیب احتمالی شاگردان رنار:

روی پاتریشیو، سدریک سوارز، خوزه فونته، پپه، رافائل گوئررو، برناردو سیلوا، ویلیام کاروالیو، ژوائو موتینهو،ژوائو ماریو، گونسالو گوئدس، کریستیانو رونالدو

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال روز دوشنبه ساعت 22:30 برگزار می شود.


[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:37 ] [ یاشار ]
[ ]

بازداشت شماری از عناصر تکفیری در شهر «الرمادی» عراق

نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی در شهر «الرمادی» واقع در استان الانبار شماری از عناصر تکفیری را بازداشت کردند.

بازداشت شماری از عناصر تکفیری در شهر «الرمادی» عراقبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای ارتش عراق به عملیات های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این عملیات ها، نیروهای ارتش عراق امروز یکشنبه 3 تیر ماه موفق شدند شماری از عناصر تکفیری را در شهر الرمادی بازداشت کنند.

رسانه های عراقی اعلام کردند که بازداشت عناصر تکفیری در منطقه «البوطیبان» صورت گرفته است.

عناصر تکفیری بازداشت شده اقدام به بمبگذاری جاده ها و خودروها می کردند.


[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:28 ] [ یاشار ]
[ ]

شناورهای جدید نظامی تا پایان سال رونمایی می‌شوند

شناورهای جدید نظامی تا پایان سال رونمایی می‌شوند

 

 

 

 

 

 

 

معاون صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: در حوزه شناورهای نظامی اقدامات خوبی انجام شده و یکی از پروژه های بزرگ تا پایان سال رسماً رونمایی خواهد شد.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:26 ] [ یاشار ]
[ ]

جدیدترین ناوشکن ایرانی تا پایان آذر ماه الحاق می‌شود

جدیدترین ناوشکن ایرانی تا پایان آذر ماه الحاق می‌شود

 امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از نامگذاری جدیدترین ناوشکن ساخته شده برای نداجا به نام «دنا» خبر داد و گفت: این ناوشکن که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده، بزودی به ناوگان دریایی ارتش در آب‌های جنوب کشور ملحق خواهد شد.

وی جزئیات بیشتری از مشخصات و ویژگی‌های این ناوشکن اعلام نکرد ولی گفت که «دنا» جدیدترین شناور ساخته شده از کلاس موج است.

به گفته دریادار خانزادی، کار ساخت ناوشکن «سهند» نیز با انجام تست‌های دریایی رو به پایان بوده و تا پایان آذرماه سال جاری به همراه ناو «دنا» عملیاتی خواهد شد.


[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:22 ] [ یاشار ]
[ ]

فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید دوران منصوب شد

فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید دوران منصوب شد

 مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید دوران نیروی هوایی ارتش با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری امروز شنبه 2 تیرماه برگزار شد و طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.

در این مراسم فرمانده نیروی هوایی با قدردانی از تلاش‌های امیر خلبان محمدی فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید دوران گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید دوران در طول مدت فرماندهی امیر محمدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

گفتنی است امیر خلبان اسماعیل لشکری پیش از این فرماندهی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر را بر عهده داشته است.


[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:16 ] [ یاشار ]
[ ]

هم‌افزایی هوانیروز سپاه و ارتش موجب بازدارندگی در برابر دشمن است

هم‌افزایی هوانیروز ارتش و سپاه موجب بازدارندگی در برابر دشمن است

امیر  سرتیپ یوسف قربانی در نشست مشترک با فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران که روز شنبه 2 تیرماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سلسله مراتب فرماندهی ارتش همایش هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه را برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار بررسی راه های  انتقال تجربیات هوانیروز ارتش و هم افزایی در حوزه بالگردی، آموزش، تعمیر و نگهداری، شبیه ساز بود.


[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:14 ] [ یاشار ]
[ ]

موشک‌هایی که هر زمینی را شخم می‌زنند

موضوعی که چند سالی در تمامی محافل بین المللی مطرح می‌شود، بحث موشکی جمهوری اسلامی ایران است. مقامات کشورمان بارها به صراحت اعلام کردند که برنامه موشکی جزو خطوط قرمزی است که به هیچ وجه در مورد آن مذاکره نمی کنند. از نگاه تهران، برنامه موشکی مسئله ای مستقل از برنامه هسته ای و برجام و هر توافق دیگری است و جزو توانایی های نظامی متعارف به حساب می آید که ربطی به توانایی های غیرمتعارف مانند کلاهک هسته ای ندارد.

موشک‌هایی که هر زمینی را شخم می‌زنند



ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:12 ] [ یاشار ]
[ ]

رهنمود‌های راهگشای رهبر انقلاب برای مجلس بسیار غنی و کارآمد بود

رئیس مجلس گفت: رهنمود‌های راهگشای رهبر انقلاب برای همه نمایندگان، کمیسیون ها، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات بسیار غنی و کارآمد بود.

رهنمود‌های راهگشای رهبر انقلاب برای مجلس بسیار غنی و کارآمد بود/ نمایندگان فرمایشات معظم‌له را نصب العین خود قرار دهندعلی لاریجانی رئیس مجلس در صحن علنی امروز (یکشنبه 3 تیر) و در نطق پیش از دستور خود از رهنمودهای مقام معظم رهبری که در روز چهارشنبه در دیدار با نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی مطالب مهمی را فرموده بودند، تشکر و قدردانی کرد.

وی تأکید کرد:‌ از ابراز محبت و رهنمودهای راهگشای ایشان که برای نمایندگان مجلس،‌ مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون‌ها بسیار غنی و کارآمد بود تشکر می‌کنم و از همه کمیسیون‌ها می‌خواهم که این فرمایشات را نصب العین خود قرار دهند.

لاریجانی همچنین خطاب به کمیسیون‌های مجلس اظهار کرد: در بررسی قوانین و نظارت‌های خود این رهنمودها و فرمایشات را لحاظ کنید.

همچین رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت رحلت حجت‌الاسلام حسینی به خانواده و شاگردان وی گفت: وی مدتی نماینده مجلس شورای اسلامی بود، فردی خدوم در خانه ملت و در راهنمایی جوانان به اخلاق اسلامی زحمتکش بود.


[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:10 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید