دشمنان از این عصبانیت بمیرند که سپاه و ارتش از هم جدا نخواهند شد

دشمنان از این عصبانیت بمیرند که سپاه و ارتش از هم جدا نخواهند شد به نقل از روابط عمومی ارتش، به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و همچنین تهنیت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:هدف از این دیدار تبریک به امیر موسوی و آحاد کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز تحکیم وحدت میان ارتش و سپاه است.


[ شنبه 31 فروردين 1398 ] [ 1:41 ] [ یاشار ]
[ ]

جدیدترین پهپادهای نیروی هوایی ارتش به نمایش درآمد

جدیدترین پهپادهای نیروی هوایی ارتش به نمایش درآمد در جریان رژه  روز ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین که در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد،  نیروی هوایی ارتش در کنار تجهیزات زرهی و صد زرهی خود پهپاد کمان ۱۲ را به نمایش گذاشت.

پهپاد رزمی «کمان ۱۲» با قابلیت حمل ۴ بمب ۵۰ پوندی سال گذشته در نمایشگاه «اقتدار ۴۰» نیرو‌های مسلح که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد به نمایش درآمد.

پهپاد کمان ۱۲ با شعاع عملیاتی یک هزار کیلومتر، قابلیت حمل محموله‌هایی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.

سرعت پهپاد کمان ۱۲، ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت پرواز در سطح آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.


[ شنبه 30 فروردين 1398 ] [ 1:41 ] [ یاشار ]
[ ]

اگر خطری نظام را تهدید کند، پاسخ قاطع می‌دهیم

اگر خطری نظام را تهدید کند، پاسخ قاطع می‌دهیمامیر سرتیپ کیومرث‌ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه روز ارتش، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش با تاکید بر اینکه باید روی پای خود بایستد آماده است تا اگر خطری موجودیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید کند، در مقام پاسخگویی قاطع براید.

وی افزود: به لطف خدا تا کنون هیچ خطری امنیت کشور ما را تهدید نمی کند، با این وجود نیروهای ارتش از جمله نیروی زمینی در نهایت آمادگی هستند.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: در طول سال دستاوردهای جدید را معرفی می کنیم و امروز هم بخشی از این دستاوردها در معرض نمایش قرار گرفت و بخش دیگری نیز در روز های آینده رونمایی می شود.


[ شنبه 30 فروردين 1398 ] [ 1:40 ] [ یاشار ]
[ ]

صد‌و‌هشتادمین هفته‌نامه خط حزب‌الله 180 با عنوان «ارتش فدای ملت» منتشر شد.

عید نوروز امسال، اگر چه با مصیبت سیل و آب‌گرفتگی برای بخشی از هموطنان عزیزمان همراه بود اما یک عیدی به یادماندنی و فراموش‌نشدنی نیز از خادمان و سربازان خود گرفتند.

رهبر انقلاب در دیدار امروز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) با فرماندهان ارتش، که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، با اشاره به این جلوه‌های حضور و خدمت به مردم، از زحمات کارکنان خدوم ارتش قدردانی کردند و این خدمات را گواهی بر صداقت ارتشیان در شعار چهل‌ساله گذشته‌شان خواندند: شعار «ارتش فدای ملت»

  خط حزب الله ۱۸۰| ارتش فدای ملت


[ شنبه 29 فروردين 1398 ] [ 1:39 ] [ یاشار ]
[ ]

جلوه‌هایی از شعار «ارتش فدای ملّت» را در مناطق سیل‌زده شاهد بودیم

جلوه‌هایی از شعار «ارتش فدای ملّت» را در مناطق سیل‌زده شاهد بودیم/ دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر روز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) در دیدار فرماندهان ارتش و نیروی زمینی، ارتشِ امروز را متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه خواندند و با تجلیل از حضور مؤثر و حیاتی ارتش و نیرو‌های مسلح در امدادرسانی به سیل‌زدگان، و همچنین با تأکید بر لزوم اتحاد روزافزون نیرو‌های مسلح و زیبا خواندن دست برادریِ ارتش و سپاه پس از اقدام زشت آمریکایی‌ها علیه سپاه، خاطرنشان کردند:

هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل همگان باید از هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت کند، اجتناب کنند.


[ شنبه 29 فروردين 1398 ] [ 1:38 ] [ یاشار ]
[ ]

آمادگی یکان‌های ارتش برای امدادرسانی به استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی کشور

آمادگی یکان‌های ارتش برای امدادرسانی به استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی کشوربه نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: بالگرد‌های هوانیروز و هوادریا، مرکز آموزش ۰۵ کرمان به همراه تیپ‌های نیروی زمینی ارتش و همچنین یکان‌های پدافندی، هوایی و دریایی مستقر در استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی با استفاده از تجهیزات لازم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی به آمادگی یکان‌های ارتش از مدت‌ها قبل در پی پیش بینی وقوع سیل و آب گرفتگی در مناطق جنوب و جنوب شرق اشاره کرد و ادامه داد: یکان‌های بلیات ارتش هم‌اکنون در حال امدادرسانی هستند و به غیر از برخی کمک‌های ابتدایی، فعلاً نیازی به حضور گسترده ارتش در مناطق یاد شده نبوده، اما در صورت ضرورت در اسرع وقت و با تمام توان همچون روز‌های قبل در خدمت مردم عزیز خواهیم بود.


[ شنبه 26 فروردين 1398 ] [ 1:37 ] [ یاشار ]
[ ]

اعزام ۶۵ پزشک وظیفه داوطلب به مناطق سیل زده

اعزام ۶۵ پزشک وظیفه داوطلب به مناطق سیل زده به نقل از روابط عمومی ارتش، به منظور امداد رسانی بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت هموطنان سیل زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان تعداد ۶۵ تفر از پزشکان وظیفه در حال آموزش مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نزاجا به صورت داوطلب به بیمارستان‌های صحرایی ارتش در مناطق سیل زده اعزام شدند.

بنابراین گزارش این پزشکان که در تخصص‌های پزشک عمومی، ارتوپد، اطفال، قلب و عروق، دامپزشک، پرستار، بهیار و بهداشت محیط می‌باشند به همراه تعدادی از کارکنان پایور حوزه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش که به عنوان سرپرست آن‌ها را همراهی می‌کردند برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان از سیل اعزام شدند.


[ شنبه 25 فروردين 1398 ] [ 1:35 ] [ یاشار ]
[ ]

ارسال ۱۲ تن اقلام خوراکی به خوزستان

۱۲ تن اقلام خوراکی به خوزستان ارسال شد به نقل از روابط عمومی ارتش، نیروی هوایی ارتش با یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ دوازده تن اقلام خوراکی جهت کمک به مردم سیل زده خوزستان به پایگاه هوایی دزفول ارسال کرد.

بنابراین گزارش این کمک‌ها شامل ۵ تن تخم مرغ و ۷ تن نان و برنج و سایر اقلام خوراکی است.

گفتنی است، تاکنون بیش از ۲۷۰ تن اقلام توسط هواپیما‌های نیروی هوایی به مناطق سیل زده لرستان، گلستان و خوزستان ارسال شده است.


[ شنبه 25 فروردين 1398 ] [ 1:34 ] [ یاشار ]
[ ]

ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است/ نیرو‌های مسلح زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی با صلابت ایستاده‌اند

ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است/ نیرو‌های مسلح ید واحده هستند به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم تلاش کردند با انواع توطئه و دسیسه، معادلات جهانی را به نفع خود برگردانند و نهال نوپای انقلاب را با شکست روبه‌رو کنند و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای خودداری نکردند.


[ شنبه 25 فروردين 1398 ] [ 1:33 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید