برگزاري مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت صدیقه‌ کبری، فاطمه‌ زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی با اشاره به ترفندها و فریب‌های شیطان در آخرالزمان، گفت: شیطان، خانواده‌ها و پیوندهای خانوادگی را هدف گرفته است و اگر این پیوندها از بین برود، سقوط انسان‌ها آسان، و جامعه دچار فروپاشی خواهد شد.
 
به گزارش نامه نيوز، سخنران مراسم با بیان اینکه در فرهنگ دینی، خانه و خانواده محل عبادت، ریاضت و تربیت است، افزود: خانه‌ی امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا علیهاالسلام سرشار از صفا، مهر، محبت و احترام بود و این خانواده‌ی نورانی باید الگوی خانواده‌های مسلمان باشد.
 
همچنین در این مراسم آقای مطیعی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت.

[ شنبه 1 اسفند 1396 ] [ 17:18 ] [ یاشار ]
[ ]

خنثی‌سازی باند تروریستی داعش در شمال مغرب

نیروهای امنیتی مغرب یک باند تروریستی داعش در شهر طنجه واقع در شمال این کشور را از بین بردند.
به گزارش نامه نیوز، وزارت کشور مغرب در بیانیه‌ای از نابودی یک باند تروریستی داعش متشکل از 6 نفر در شهر طنجه خبر داد.
 
در این بیانیه آمده است که بر اساس تحقیقات انجام شده اعضای این باند به سرکردگی یک تروریست سابقه‌دار در حمله با سلاح سرد علیه چندین نفر در شهر طنجه دست داشته‌اند.
 
این تحقیقات نشان داد که بازداشت‌شدگان با یک باند داعشی که اوایل ماه جاری در دو شهر طنجه و مکناس متلاشی شد، مرتبط بوده و دست داشتن این باند در طرح‌ریزی برای عملیات‌های تروریستی در مغرب تأیید شده است.
 
بنابر گزارش شبکه روسیا‌الیوم، وزارت کشور مغرب در این بیانیه آورده است که مقادیری سلاح سرد اعم از چاقو، ساطور، ابزار آهنی و چماق و لباس‌های نظامی و نیز دستگاه‌های الکترونیک از محل اختفای این تروریست‌ها کشف و ضبط شده است.

[ شنبه 2 اسفند 1396 ] [ 2:12 ] [ یاشار ]
[ ]

اروپا برای پایبندی آمریکا به تعهدات برجام اعمال فشار کند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: اروپا برای پایبندی امریکا به تعهداتش در چارچوب برجام اعمال فشار کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهروز کمالوندی»، سخنگوی سازمان انرژی اتمی، با اشاره به انتشار دهمین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر پایبندی ایران به تعهدات برجام تصریح کرد : با توجه به اقدامات ضد برجامی امریکا ، لازم است که اروپایی ها فشار لازم را به امریکایی ها بیاورند تا به برجام متعهد باشند.

بنا بر اعلام رضا نجفی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارش جدید آژانس که دهمین گزارش از روز اجرای برجام و نهمین گزارش فصلی به شورای حکام درباره راستی آزمایی اجرای برجام محسوب می شود ، بار دیگر تایید می کند که اقدامات و فعالیتهای هسته ای ایران کاملا منطبق با برجام است.


[ شنبه 3 اسفند 1396 ] [ 2:11 ] [ یاشار ]
[ ]

دلنوشته "قالیباف" برای شهدای خیابان پاسداران/عکس

قالیباف نوشت: عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه‌ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند.

به گزارش افکارنیوز، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حادثه شهادت نیروهای انتظامی و بسیج در درگیری با اوباش خیابان پاسداران نوشت:



ادامه مطلب
[ شنبه 4 اسفند 1396 ] [ 9:7 ] [ یاشار ]
[ ]

تصمیم ضد قدس آمریکا در راستای هیمنه صهیونیستها بر منطقه است

وزارت خارجه سوریه تصمیم ضد قدس آمریکا را در راستای هیمنه رژیم صهیونیستی بر منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سوریه عزم دولت آمریکا برای انتقال سفارت واشنگتن از تل آویو به قدس اشغالی در ماه مه آینده همزمان با روز نکبت را محکوم کرد.

یک منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: تصمیم دولت آمریکا مجددا دشمنی آمریکا با امت عربی و تحقیر آن و به کارگیری سیاست آن در خدمت طرح صهیونیستی برای هیمنه بر منطقه را نشان می دهد. این نقض آشکار قطعنامه های مشروع بین المللی است و نشانه و گواه آشکاری از تحقیر اراده جامعه بین المللی است.

شایان ذکر است، «یسرائیل کاتز» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی روز گذشته در اظهاراتی وقیحانه از انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی به بیت المقدس در «روز نکبت» (یوم النکبه) و مصادف با هفتادمین سالگرد تأسیس «رژیم جعلی اسرائیل» (۱۴ ماه می مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه) خبر داده بود.


[ شنبه 7 اسفند 1396 ] [ 2:9 ] [ یاشار ]
[ ]

باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا از هیچ قدرتی در دنیا به اندازه ایران وحشت ندارد، گفت: باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم.

به گزارش افکارنیوز، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که صبح امروز (سه شنبه ۸ اسفند) برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در شرایطی به پیروزی رسید که اسلام در حال غربت و انزوا بود و شکل گیری انقلاب اسلامی در آن شرایط، خواست الهی بود که با دلایل مادی و دنیوی قابل توجیه نیست و با خواست و اراده خداوند، مدیریت و هدایت شد و به ثمر رسید.



ادامه مطلب
[ شنبه 8 اسفند 1396 ] [ 14:14 ] [ یاشار ]
[ ]

آمریکا در آستانه اخراج از عراق

 
یک نماینده پارلمان عراق اعلام کرد که نخست‌وزیر کشورش با واشنگتن بر سر برنامه‌ای برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق و عدم تاسیس پایگاه نظامی به توافق رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جاسم محمد جعفر» نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سیاسی «دولة القانون» امروز پنجشنبه از توافق نخست‌وزیر کشورش با طرف آمریکایی بر سر برنامه‌ای معین جهت خروج نیروهای آمریکایی از عراق خبر داد.


ادامه مطلب
[ شنبه 10 اسفند 1396 ] [ 11:7 ] [ یاشار ]
[ ]

روحانی: تهران تا زمانی که طرف های مقابل به برجام عمل کنند به تعهداتش پایبند می ماند

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با قدردانی از مواضع پاریس در قبال برجام و تاکید مجدد بر ضرورت پایبندی همه طرف ها به مفاد آن گفت: تهران تا زمانی که طرف های مقابل به برجام عمل کنند، به تعهداتش پایبند خواهد ماند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در تماس تلفنی 'امانوئل مکرون' رییس جمهوری فرانسه با وی، گفت: تصمیم دولت جمهوری اسلامی ایران برقراری یک رابطه باثبات با کشور فرانسه است که این تصمیم، بی تردید در راستای روابط بسیار قدیمی و دوستانه دو ملت ایران و فرانسه است.



ادامه مطلب
[ شنبه 13 اسفند 1396 ] [ 20:17 ] [ یاشار ]
[ ]

سناتور آمریکایی: ایران پیروز می‌شود و ما شکست می‌خوریم

 سناتور لیندسی گراهام، طی مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس درباره وقوع جنگ بین اسرائیل و حزب الله هشدار داد.


سناتور آمریکایی: ایران پیروز می‌شود و ما شکست می‌خوریم

فرارو- سناتور آمریکایی مجددا درباره وقوع جنگ در خاورمیانه هشدار داد.


ادامه مطلب
[ شنبه 15 اسفند 1396 ] [ 2:0 ] [ یاشار ]
[ ]

کمک ایران در مبارزه با تروریسم تعیین کننده و حیاتی بود

اربیل – ایرنا - مسعود حیدر عضو کرد پارلمان عراق نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم در عراق و حمایت از کردها و همه عراقی ها در این خصوص را حیاتی و تعیین کننده دانست.

این نماینده کرد عراقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایران با کمکهای خود نه تنها توانست مانع پیشروی تروریستها در عراق شود بلکه باعث نابودی آنها نیز شد.



ادامه مطلب
[ شنبه 16 اسفند 1396 ] [ 20:56 ] [ یاشار ]
[ ]

نگرانی آمریکایی‌ها از نصب پیشرفته‌ترین سامانه پدافند هوایی در ایران

روسیه در سال ۲۰۱۶، به ایران سامانه موشکی سام SA-۲۰C تحویل داد. روسیه با این امر، پیشرفته‌ترین سامانه پدافند هوایی‌اش را در اختیار ایران قرار داده است. سپهبد رابرت اشلی، رئیس آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا، طی یک شهادت‌نامه مکتوب که روز سه‌شنبه به کمیته نیرو‌های مسلح سنا تحویل داد، اظهار کرده که اکنون ایران دارای "انعطاف‌پذیری یک (سامانه) موشکی زمین به هوای راهبردی، دوربرد و بسیار متحرک است."
ابراز نگرانی مقامات آمریکایی از نصب پیشرفته‌ترین سامانه پدافند هوایی در ایران
 
فرارو- روسیه به ایران پیشرفته‌ترین موشک‌های پدافند هوایی می‌دهد.


ادامه مطلب
[ شنبه 18 اسفند 1396 ] [ 18:55 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران اردیبهشت ماه به اتحادیه اقتصادی اوراسیا می پیوندد

 ایرنا – مسکو – وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که ماه می 2018 (اردیبهشت سال آینده)، ایران به جمع اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا می پیوندد.

به گزارش ایرنا، «الکساندر نوواک» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی در خصوص اقدام ایران برای ورود به جمع کشورهای فعال در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایجاد منطقه تجارت آزاد گفت که این موضوع اکنون در مراحل نهایی قرار دارد و به وضوح می تواند تجارت دوجانبه و توسعه همکاری ها در حوزه سرمایه گذاری را افزایش دهد.
پیشتر مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه در مصاحبه با خبرگزاری تاس عنوان کرده بود که تلاش ها در راستای ایجاد یک منطقه تجارت آزاد میان ایران و روسیه از سال 2015 آغاز شده و به زودی نهایی می شود.



ادامه مطلب
[ شنبه 21 اسفند 1396 ] [ 1:55 ] [ یاشار ]
[ ]

اعتراف شوکه کننده پوتین!

دستور سرنگونی یک هواپیمای مسافربری را صادر کردم اما چند دقیقه بعد نظرم عوض شد!

رئیس‌جمهوری روسیه در اعترافی شوکه کننده اذعان کرد که در سال ۲۰۱۴ میلادی به ژنرال‌های ارتش دستور ساقط کردن یک هواپیمای مسافربری را داده بود اما چند دقیقه بعد نظر خود را عوض کرد و مانع از کشته شدن مسافران شد.http://cdn.fararu.com/files/fa/news/1396/12/21/382555_725.jpg

 



ادامه مطلب
[ شنبه 22 اسفند 1396 ] [ 14:45 ] [ یاشار ]
[ ]

چهار پروژه‌ی مفهومی آیت‌الله خامنه‌ی در سال ۱۳۹۶

رهبر انقلاب

امروز آخرین سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۹۶ بود و در این سخنرانی هم باز بر مسئله معیشت و راه‎حل دار بودن آن تاکید کردند.



ادامه مطلب
[ شنبه 24 اسفند 1396 ] [ 15:39 ] [ یاشار ]
[ ]

به بدعهدی‌های آمریکا در قبال برجام پاسخ شایسته و به‌موقع خواهیم داد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار وزیر مشاور در امور خارجی سلطنت عمان گفت: به بدعهدی‌های آمریکا در قبال برجام پاسخ شایسته و به‌موقع خواهیم داد.

به گزارش افکارنیوز، یوسف بن علوی، وزیر مشاور در امور خارجی سلطنت عمان عصر امروز (شنبه) با علی شمخانی، نماینده امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و با وی درباره تحولات منطقه و گسترش همکاری‌های دو کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت‌وگو کرد.



ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1396 ] [ 1:49 ] [ یاشار ]
[ ]

وزیر خارجه آلمان: برای اجرای کامل توافق هسته‌ای ایران تمامی تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود

«هایکو ماس» پیش از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در گفتگو با خبرنگاران گفت در کنار انگلیس و فرانسه با آمریکا رایزنی می‌کنیم تا واشنگتن هم توافق را اجرا کند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان، پیش از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: «تمامی تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا توافق هسته‌ای ایران به طور کامل اجرا شود. در کنار انگلیس و فرانسه با آمریکا رایزنی می کنیم تا واشنگتن هم توافق را اجرا کند.»

وی درباره انتخابات در روسیه ادعا کرد: «مطمئنا نمی‌توان انتخابات در روسیه را رقابت سیاسی عادلانه، آن طور که ما می‌شناسیم، دانست. نتیجه انتخابات، همانند شرایطی که انتخابات در آن برگزار شد، چندان برای ما غیرمنتظره نبود.»

ماس همچنین درباره چهارمین سالگرد انضمام کریمه به روسیه، جنگ سوریه و حمله به جاسوس سابق روس و دخترش در انگلیس صحبت کرد. وزیر خارجه آلمان تاکید کرد اتحادیه اروپا در ماجرای حمله با گاز اعصاب به یک جاسوس سابق روسیه در خاک انگلیس از لندن حمایت می‌کند.

وزیر خارجه جدید آلمان در پاسخ به پرسشی درباره قصد اتحادیه اروپا مبنی بر اتخاذ اقدام متقابل علیه روسیه گفت: اتحادیه اروپا در صورت درخواست انگلیس این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد.


[ شنبه 28 اسفند 1396 ] [ 20:48 ] [ یاشار ]
[ ]

برپایی دفاتر گزینش و عضویابی نزاجا در مسیر کاروان‌های راهیان نور

  امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در نشست خبری دهمین سفر کاروان خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور که امروز(19 اسفند ماه) در محل ستاد نزاجا برگزار شد با تبریک ولایت حضرت زهرا(س) اظهار کرد:‌ این کاروان به تمامی مرزهای غربی که در آنجا دفاع صورت گرفته و رزمندگان نیروی زمینی ارتش طی هشت سال دفاع مقدس در این مناطق جان فشانی‌ کردند، اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان بیشتر جوانان دانشجو و دانش‌آموز حضور دارند، تصریح کرد: این جوانان علاوه بر حس و حالی که در آنجا وجود دارد کسب معنویت می‌کنند زیرا آنها در پایان سال جاری و ابتدای سال آینده می‌توانستند در کنار خانواده‌هایشان به تفریح بپردازند اما بهترین تفریح را حضور در کاروان راهیان نور می‌دانند و این فرصت بی‌نظیری است که نسل‌های جوان خودشان را با رزمندگان و نسل‌های دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی ایجاد کنند.


[ دو شنبه 20 اسفند 1396 ] [ 18:33 ] [ یاشار ]
[ ]

جزئیات حمله گروهک جیش‌الظلم به پاسگاه مرزی سراوان اعلام شد

جزئیات حمله گروهک جیش‌الظلم به پاسگاه مرزی سراوان اعلام شد  به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه (جنوب شرق)، در حمله گروهک جیش‌الظلم به پاسگاه مرزی میل ۱۹۰ سراوان حدود ۴۰ تروریست حضور داشتند که برای نخستین بار از حمله ترکیبی استفاده کردند.در این حمله تروریست‌ها برای نخستین بار در جنوب شرق کشور از حمله ترکیبی استفاده کردند که به‌صورت هم‌زمان، ضمن حمله نظامی، اقدام به استفاده از تله انفجاری، آدم انتحاری و خودروی انتحاری کردند.


[ دو شنبه 22 اسفند 1396 ] [ 2:43 ] [ یاشار ]
[ ]

دلتنگی جانسوز فرزند شهید حججی برای پدر در بین الحرمین

وقتی فرزند شهید حججی در بین الحرمین دلتنگ پدر می شود! +فیلم

 بی شک یکی از شخصیت های مهم سال 96 ، شهید محسن حججی است ، شهید مدافع حرمی که با نگاه پرصلابت و نافذ خود حتی در اسارت دشمن ، دل میلیون ها ایرانی را به خود جذب کرد و به قول رهبر انقلاب حجت خدا بر همه ملت ایران بود.

شهید حججی فرزند خرد سالی به نام علی دارد. در آخرین پنجشنبه سال 96 که همه به یاد رفتگان هستند ، از یاد نبریم که مدیون خون صدها هزار شهید انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم و دیگر عرصه های جهاد هستیم.


[ دو شنبه 25 اسفند 1396 ] [ 22:40 ] [ یاشار ]
[ ]

ماجرای صدور حکم بازداشت دختر ملک سلمان چیست؟

دستگاه قضایی فرانسه حکم بازداشت خواهر ولیعهد سعودی را صادر کرد.

ماجرای صدور حکم بازداشت دختر ملک سلمان چیست؟ ،خبرگزاری فرانسه گزارش داد دستگاه قضایی این کشور حکم بازداشت حسه بنت سلمان، خواهر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را به این دلیل که محافظ شخصی‌اش در سال ۲۰۱۶ یک کارگر را در آپارتمانش در پاریس کتک زده بود، صادر کرد.

حسه بنت سلمان تنها دختر ملک سلمان، پادشاه عربستان است و ۴۴ سال دارد. ملک سلمان ۱۱ پسر دارد. حسه همواره به پاریس سفر می‌کند.

کارگری که از محافظ شخصی حسه کتک خورده بود گفت که وی برای برخی کارهای منزل سپتامبر ۲۰۱۶ به آپارتمان وی رفته و از اتاقی که درحال کار کردن در آن بود عکس گرفت. حسه وی را متهم کرده بود که قصد دارد این تصاویر را در رسانه‌ها بفروشد.

این کارگر گفت که وقتی حسه وی را درحال عکس‌برداری دید به محافظش دستور داد او را کتک بزند.


[ دو شنبه 26 اسفند 1396 ] [ 22:22 ] [ یاشار ]
[ ]

ساعت ۱۵ یکم فروردین ۹۷؛ سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی

تولیت آستان قدس رضوی(ع) از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به‌عمل آورد و گفت:‌ مراسم باشکوه سخنرانی رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۹۷ در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

مشهد|ساعت 15 یکم فروردین 97؛ سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی


[ دو شنبه 27 اسفند 1396 ] [ 14:11 ] [ یاشار ]
[ ]

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

  امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه 26 اسفندماه  از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران ضمن تبریک سال نو گفت: همه ما می‌دانیم که پدافند هوایی با جدیت از کشور دفاع می کند و ما قدر شناس این زحمات هستیم 

وی افزود: از همه کارکنانی که در مواضع سایت های راداری، موشکی، توپخانه ای، شنود الکترونیکی و فاشا برای دفاع از کشور تلاش می کنند تشکر می کنم.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اهمیت مهارت افزایی در کارکنان پدافند هوایی تصریح کرد: در کار پدافند هوایی مهارت افزایی سقفی ندارد و هرچقدر مهارت بیشتر شود کار شکل بهتری پیدا می کند.


[ دو شنبه 27 اسفند 1396 ] [ 17:20 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید