تاکتیک های همیشگی شیطان....


افسران - شیطان....
 

[ پنج شنبه 28 دی 1394 ] [ 19:42 ] [ یاشار ]
[ ]

ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و دومین همایش سرانگشتان نزاجا که در مشهد برگزار شد، در جمع فرماندهان گردان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی اظهار داشت: یک فرمانده باید توجه کامل به زیرمجموعه خود داشته باشد، سعی در برطرف کردن مشکلات کند و غرور از کسب این جایگاه، او را از هدف خود که خدمت است دور نکند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات فضای جنگ‌های نیابتی تأکید کرد: ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر لزوم مقابله با تروریست‌های تکفیری افزود: تهدید امروز، گروهک‌های تکفیری‌اند؛ که دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل هستند و هدف‌شان ضربه زدن به اسلام است.

امیر پوردستان به جنگ نرم نیز اشاره و تصریح کرد: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته باشند و همچنین توجه به سربازان را در نظر داشته باشند؛ چون استفاده دشمن از شبکه‌های اجتماعی اکثراً غیر اخلاقی است و جوانان ما را به خطر می‌اندازد؛ پس باید تدابیر و آموزش‌های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم.


[ پنج شنبه 27 دی 1394 ] [ 19:41 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران سرزمین شیران

تجاوز شناورهای رزمی آمریکا به آب های سرزمینی ج.ا.ا را در یک بسته راهبردی و هدفمند باید بررسی و تحلیل کرد.
 همزمانی تجاوز نظامی آمریکا با خارج شدن قلب نیروگاه هسته ای اراک که نشانه متوقف و معکوس شدن برنامه هسته ای ایران است، پیام کار آمدی راهبرد آمریکایی " تهدید، تحریم، تحقیر " را به طرف ایرانی و جهان منتقل می کند.
از سوی دیگر این اقدام تجاوزکارانه آمریکا ناظر بر راهبرد " سخت گیری به ایران در پسا برجام " هم می باشد که مجله آمریکایی فارین افرز در 23 آدر 1394 از آن رو نمایی کرده است.
در این چارچوب، طرف آمریکایی به دنبال ایجاد این ادراک و انتقال این پیام بود که حتی عمل به همه تکالیف از سوی ایران در برجام، باز هم با " سخت گیری، تجاوز و تحقیر " از سوی ایالات متحده در پسا برجام همراه خواهد شد.
آمریکایی ها از این طریق و به زعم خود، می خواستند پاسخ لازم به آز مایش موشک های ایرانی به ویژه موشک عماد را هم داده باشند.
 حالا با دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی و توقیف شناورهای رزمی آمریکا، آن هم در آستانه سخنرانی سالیانه اوباما، این واشنگتن است که پیام لازم را از تهران دریافت می کند.
- آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران
- اقتدار ایران در برابر هر گونه اقدام آمریکا و متحدان آن
-هوشمندی ایران در جنگ ادراکی و عملیات روانی استراتژیک
با این شرایط اکنون آمریکا ضمن تحقیر شدن در برابر ایران، باید برای آزاد سازی نظامیان متجاوز خود، همانند انگلیسی ها مجبور به گدایی از ج.ا.ا بشود   بعبارتی شده است.


[ پنج شنبه 24 دی 1394 ] [ 19:41 ] [ یاشار ]
[ ]

افسران - خون شیخ نمر دامن آل سعود را خواهد گرفت


[ پنج شنبه 15 دی 1394 ] [ 19:38 ] [ یاشار ]
[ ]

جنگ روانی یعنی انگری برد!


[ دو شنبه 15 دی 1394 ] [ 20:38 ] [ یاشار ]
[ ]

"فرماندهان سپاه" درباره "قدرت موشکی ایران" چه گفتند؟ + تصاویر

فرماندهان سپاه نظراتی را درباره قدرت موشکی ایران داشتند.
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایالات متحده آمریکا در تلاش است تا موضوع برنامه جامع اقدام مشترک را با قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران گره بزند و این موضوع با اعتراض شدید مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران همراه شده است.
اخیرا حجت الاسلام والمسلمین "دکتر حسن روحانی" رئیس جمهور نامه ای به  سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوشت و به پیگیری مجدانه قدرت دفاعی ایران تاکید کرد و هچنین سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ  " حسین سلامی"  جانشین فرمانده کل سپاه نیز قدرت موشکی را مهم ارزیابی کردند.

** سردار جزایری: حتی یک روز از ارتقاء توان و ظرفیت دفاعی و موشکی خود غافل نبوده‌ایم/ظرفیت‌های دفاعی به ویژه موشکی جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

سردار سرتیپ "سیدمسعود جزایری"  معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تلاش‌های آمریکایی‌ها برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آزمایش‌های اخیر موشکی گفت: همانگونه که بارها از قبل اعلام شده بود برنامه گسترش توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران ارتباطی به برجام نداشته و تلاش اخیر آمریکایی‌ها نیز پرده‌ای از عمق کینه‌توزی آنها علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.







جزایری با بیان اینکه ما حتی یک روز از ارتقاء توان و ظرفیت دفاعی و موشکی خود غافل نبوده‌ایم، تصریح کرد: ظرفیت‌های دفاعی به ویژه موشکی جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران بوده و نیروهای مسلح کشور براساس تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای سیاست‌های خود را در این زمینه با قدرت و جدیت همچون گذشته دنبال می‌کند.




ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 19:21 ] [ یاشار ]
[ ]

9دی حماسه غیر قابل فراموشی

 


[ دو شنبه 10 دی 1394 ] [ 19:18 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید