«سیدرضا حسینی‌نوده» در سوریه به شهادت رسید + عکس

"سیدرضا حسینی نوده" که به عنوان نیروی داوطلب به سوریه اعزام شده بود، به شهادت رسید تا هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان نام بگیرد.

 سیدرضا حسینی نوده در سوریه و دردفاع از حرم اهل بیت(ع) به فیض شهادت نائل شد.

وی به عنوان نیروی داوطلب در سوریه حضور داشت و به عنوان نیروی لجستیک فعالیت می‌کرد که در روز یکشنبه 20 خردادماه در منطقه بوکمال سوریه به شهادت رسید.

سیدرضا حسینی نوده متولد 1351 روستای نوده ملک است که از وی یک فرزند پسر و دختر 27 و 22 به یادگار مانده است.

زمان استقبال و تشییع این شهید بزرگوار به زودی اعلام می‌شود.


[ پنج شنبه 23 خرداد 1397 ] [ 13:6 ] [ یاشار ]
[ ]

استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

شواهد نشان می‌دهد تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان به دلیل بدهی‌های زیاد از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد.

حذف 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا داستانی است که برای دیروز و امروز نیست و این 2 تیم با توجه به نزدیک شدن رقابت ها در آستانه حذف قرار می گیرند.

به طور کلی سرخابی ها با کلمه «حذف» عجین شده اند و اگر حذف آنها از رقابت های آسیایی در هر دوره مطرح نشود جای سوال پیش می آید.

پرونده های بدهی و اقدام خودی ها در این 2 باشگاه برای دریافت مطالبات باعث می شود تا استقلال و پرسپولیس در تیررس کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گیرند و بحث حذف آنها به میان بیاید.

باشگاه استقلال هم از جمله باشگاه هایی است که همیشه به خاطر وجود بدهی های سنگین هربار درست زمان برگزاری رقابت های آسیایی در آستانه حذف قرار می گیرد.


[ پنج شنبه 24 خرداد 1397 ] [ 13:4 ] [ یاشار ]
[ ]

القاءکنندگان خستگی و بی‌نشاطی مردم، خودشان خسته‌اند

رهبر معظم انقلاب فرمودند: همه باید نسبت به وحدت در جامعه اهتمام داشته باشند و از تهمت‌زنی به یکدیگر بپرهیزند.

القاءکنندگان خستگی و بی نشاطی مردم، خودشان خسته اند/ راهپیمایی روز قدس بی‌نظیر بود/ صاحبان نقدینگی بالا، آن را به سمت تولید هدایت کنند/ مبارزه با فساد و اسراف با جدیت دنبال شود در خجسته عید سعید فطر، مردم موحد و مؤمن ایران اسلامی به شکرانه یک ماه روزه‌داری و بندگی خداوند متعال، نماز عید را در سراسر کشور با شکوه فراوان برگزار و از خداوند کریم، بهترین‌ها را مسألت کردند. کانون این حضور پر شور و مؤمنانه، مصلای امام خمینی تهران بود که نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای اقامه شد.

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه اول نماز عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ به ملت ایران و امت اسلامی، عید فطر را روز پاداش گرفتن و ماه مبارک رمضان را میدان مسابقه میان مؤمنین برای اطاعت خداوند و نزدیکی به رضای الهی دانستند و گفتند: به لطف خداوند متعال، ملت ایران هر سال در این مسابقه معنوی و انجام کارهای نیک نسبت به سالهای قبل امتیازهای بیشتری کسب می‌کند.


[ پنج شنبه 25 خرداد 1397 ] [ 20:2 ] [ یاشار ]
[ ]

توقیف قایق بیگانگان در ساحل الحدیده توسط یمنی‌ها

نیروی دریایی ارتش یمن یک قایق وابسته به بیگانگان را در ساحل الحدیده شناسایی و توقیف کرد.

توقیف قایق بیگانگان در ساحل الحدیده توسط یمنی‌ها یک قایق متعلق به بیگانگان بامداد امروز یکشنبه 27 خرداد در ساحل الحدیده یمن شناسایی و توقیف شد.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی غافلگیرانه این قایق را توقیف کرده اند.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار یک پست توئیتری این خبر را تأیید کرده است.

الحوثی اعلام کرده که این قایق به احتمال زیاد متعلق به آمریکا یا فرانسه است.


[ پنج شنبه 27 خرداد 1397 ] [ 16:59 ] [ یاشار ]
[ ]

لزومی ندارد معاهدات مشکل‌دار را به‌خاطر جهات مثبت تصویب کنیم

رهبر معظم انقلاب فرمودند: نباید نگاه مجلس به توانایی‌ها و ظرفیت‌های ملی مأیوسانه باشد.

لزومی ندارد معاهداتی که میدانیم مشکل دارد به‌خاطر جهات مثبت تصویب کنیم/مجلس خودش قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم تصویب کند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی، مجلس را رکن رکین نظام و به فرموده امام راحل، عصاره فضائل یعنی جوهره برترین خصوصیات ملت خواندند و افزودند: نمایندگان در قانونگذاری و عمل به وظایف اساسی خود مسائل مهمی همچون «اولویت‌های کشور، رفع مشکلات مردم بویژه طبقات ضعیف و متوسط، تأثیرناپذیری از دیدگاه‌های غربی، انقلابی‌گری و پرهیز از اشرافی‌گری» را مورد توجه کامل قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ابتدای سخنانشان خدمت خالصانه به مردم را برترین عبادات دانستند و گفتند: همه اقدامات، رفتار و گفتار نمایندگان اگر برای خدا و در راه رضای او باشد، خدمت واقعی و موجب تقرب به پروردگار است.


[ پنج شنبه 30 خرداد 1397 ] [ 12:57 ] [ یاشار ]
[ ]

تروریست‌ها در حومه غربی «درعا» با یکدیگر درگیر شدند

تروریست های تکفیری در سوریه در محور غربی حومه استان «درعا» در سوریه به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

تروریست‌ها در حومه غربی «درعا» با یکدیگر درگیر شدند تروریست های تکفیری در سوریه بار دیگر به جان هم افتادند.

بر اساس این گزارش، تکفیری ها امروز چهارشنبه 30 خرداد در محور غربی استان درعا با یکدیگر درگیر شده اند.

منابع سوری اعلام کردند که یکی از طرف های درگیر تروریست های داعش و طرف دیگر نیز تروریست های ارتش آزاد بوده اند.

به دنبال این درگیری شمار زیادی از عناصر تکفیری کشته و زخمی شده اند.


[ پنج شنبه 31 خرداد 1397 ] [ 12:46 ] [ یاشار ]
[ ]

ویدئو چک گل ایران را پس گرفت

تکنولوژی ویدئو چک شادی ایرانی‌ها را بعد از زدن گل به اسپانیا گرفت.

تیم ملى فوتبال ایران در حالى در رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ به مصاف تیم اسپانیا رفته است که گل  تیم ملی کشورمان به اسپانیا توسط ویدئو چک مردود اعلام شد و خوشحالی ایرانی‌ها را متوقف کرد و گل آن‌ها را پس گرفت.

سعید عزت اللهی پس از گل تیم ملى اسپانیا موفق شده بود دروازه این تیم را باز کند، اما داور پس از بازنگری این گل را مردود اعلام کرد.

داور اروگوئه اى دیدار ایران و اسپانیا گل ایرانى‌ها را قبول نکرد تا بازى با نتیجه یک بر صفر دنبال شود.


[ پنج شنبه 31 خرداد 1397 ] [ 12:54 ] [ یاشار ]
[ ]

چرا آمریکایی‌ها در غرب آسیا پایگاه نظامی ایجاد می‌کنند؟

سوالی که ذهن بسیاری از کارشناسان را مشغول کرده این است که چرا آمریکا باید هزاران کیلومتر دور تر از خاک خود، لشکرکشی کرده و پایگاه نظامی ایجاد کند.

سیاست بزن در رویی که به پایان راه رسیده است

چرایی حضور گسترده آمریکا در منطقه، به خصوص اطراف مرزهای کشورمان چندان هم پیچیده نیست، آمریکایی ها سال ها است که از نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران احساس خطر کرده اند و این ساخت و ساز بی رویه پایگاه نظامی در منطقه از همین ترس ناشی می‌شود. ماجرا آنجا جالب تر می شود که بدانیم هم‌اکنون پایگاه های نظامی آمریکا در کشور‌های همسایه ایران مانند بحرین، عراق، عمان، عربستان و افغانستان قرار دارد که فاصله آن‌ها با مناطق مرزی ایران کمتر از ۵۰۰ کیلومتر است، در حالی‌که برد موشک‌های بالستیک ایران بیش از ۲ هزار کیلومتر است و این موضوع یعنی قطعا بزن در رویی در کار نیست.


[ پنج شنبه 31 خرداد 1397 ] [ 12:51 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش AFC پس از حذف سعودی‌ها از جام جهانی ۲۰۱۸

AFC حذف تیم ملی عربستان را یک اندوه و حسرت بزرگ برای سعودی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دانست.

واکنش AFC پس از حذف سعودی ها از جام جهانی 2018 روسیهشاگردان خوان آنتونبو پیتزی در دومین دیدارشان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل اروگوئه با یک گل شکست خوردند تا پرونده تیم ملی عربستان با کسب دومین شکست متوالی در روسیه بسته شود.

این در حالی است که عربستانی‌ها در بازی افتتاحیه هم در یک دیدار ضعیف با پنج گل برابر میزبان رقابت‌ها تن به شکست داده بودند.

پس از این اتفاق توئیتر AFC در این رابطه واکنش نشان داد و حذف عربستان را یک اندوه و حسرت بزرگ برای سعودی‌ها قلمداد کرد.


[ پنج شنبه 31 خرداد 1397 ] [ 12:50 ] [ یاشار ]
[ ]

بن سلمان در زمان پنهان شدن از انظار عمومی با مقامات صهیونیست دیدار کرده است

به نقل از بخش انگلیسی المنار، گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، در روزهایی که در مقابل دوربین حاضر نمی‌شد با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار داشته است.

خبرگزاری الخلیج الجدید به نقل از چند منبع آگاه مصری گزارش داد ولیعهد سعودی در تازه‌ترین اقدام ریاض برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، با مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 20 خرداد 1397 ] [ 2:5 ] [ یاشار ]
[ ]

ا‌نهدام یک تیم تروریستی ‌در اشنویه/‌۷ ‌تروریست‌ کشته و زخمی شدند

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از انهدام کامل یک تیم تروریستی در اشنویه خبرداد. 

ا‌نهدام یک تیم تروریستی ‌در اشنویه/‌7 ‌تروریست‌ کشته و زخمی شدند در اطلاعیه مهم قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) آمده است: رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در شامگاه مورخه 18 خردادماه پس از کسب اطلاع از نفوذ یک تیم مسلح از عناصر گروهک‌های تروریستی وابسته به ایادی استکبار جهانی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در منطقه مرزی اشنویه، نسبت به انهدام تیم مذکور اقدام نمودند که در نتیجه آن، تعداد 7 نفر از عناصر گروهک تروریستی ضدانقلاب کشته و زخمی شدند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 20 خرداد 1397 ] [ 2:1 ] [ یاشار ]
[ ]

جان کری: ترامپ نگرانی‌های رهبر ایران را تایید کرد

جان کری: ترامپ نگرانی‌های رهبر ایران را تایید کرد/ آمریکا به دنبال براندازی است

وزیر خارجه پیشین آمریکا خروج از برجام را بزرگترین خطای استراتژیک واشنگتن از زمان جنگ عراق و یکی از مهمترین اشتباهات تاریخ آمریکا دانسته و استراتژی واشنگتن را تغییر رژیم در ایران ارزیابی کرد.

جان کری: ترامپ نگرانی‌های رهبر ایران را تایید کرد/ آمریکا به دنبال براندازی است



ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 خرداد 1397 ] [ 1:23 ] [ یاشار ]
[ ]

قمار بزرگ ترامپ با دیکتاتور شماره یک دنیا در سنگاپور

درست چهار روز دیگر ترامپ در سنگاپور به دیدن رهبر کره شمالی می‌رود تا دیدار تاریخی هسته‌ای آمریکا و کره شمالی در یک هتل مجلل آسیای شرقی رقم بخورد. دیداری که تا همین چند روز پیش از سوی طرف آمریکایی به تاخیر افتاد و حتی با خطر لغو رو به رو بود.

روزامه - سرویس بین‌الملل : "همه‌ی دنیا به دیپلماسی آمریکا می‌خندند." این طعنه ترامپ به سیاست خارجی دوران اوباما بود، دورانی که آن را دوران امتیازات بزرگ به متحدان آمریکا می‌دانست. ترامپ معتقد بود آمریکا بیش از آن چه باید به متحدینش سود رسانده و البته کم‌تر از آن چه باید با دشمنانش، ایران و کره شمالی، نرم برخورد کرده.

 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 خرداد 1397 ] [ 1:19 ] [ یاشار ]
[ ]

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی اشنویه

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه اعلام کرد؛

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اعلام کرد: یک تیم تروریستی در منطقه مرزی اشنویه منهدم شد و ۷ عضو این تیم کشته و زخمی شدند.

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی اشنویه/۷ عضو این تیم تروریستی کشته و زخمی شدند



ادامه مطلب
[ یک شنبه 19 خرداد 1397 ] [ 16:13 ] [ یاشار ]
[ ]

رزمایش تاکتیکی «ذوالفقار۹۷» برگزار شد

در دافوس ارتش؛

رزمایش تاکتیکی روی نقشه «ذوالفقار۹۷» ویژه دانشجویان دوره ۲۸ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد.

رزمایش تاکتیکی «ذوالفقار۹۷» برگزار شدبه گزارش حوزه دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رزمایش تاکتیکی روی نقشه «ذوالفقار۹۷» ویژه دانشجویان دوره ۲۸ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز شنبه 19 خرداد در این دانشگاه برگزار شد.

امیر حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رزمایش مشترک به مدت ۵ روز و با هدف ارتقای سطح آمادگی رزمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با ترتیب و توالی اعمال فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمطراز برگزار شده است.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 19 خرداد 1397 ] [ 17:11 ] [ یاشار ]
[ ]

تقدیر رئیس اورژانس تهران از اقدامات پزشکی ارتش در 14 خرداد

 http://www.aja.ir/Portal/picture/?1505469/1

پیمان صابریان با حضور در محل استقرار سامانه پزشکی نیروی هوایی ارتش که بمناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جوار حرم مطهر آن بزرگوار حضور دارند، از اقدامات این سامانه پزشکی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران از قسمت های مختلف سامانه پزشکی نیروی هوایی ارتش مستقر در جوار حرم مطهرامام خمینی(ره) بازدید کرد.

وی در این بازدید، این سامانه های پزشکی که اعم از اتوبوس ها، آمبولانس ها، داروخانه سیار، اتاق عمل سیار و .... هستند را برای خدمات رسانی به زائرین، بسیار مناسب ارزیابی کرد.

رئیس اورژانس تهران از مسئولین، کادر درمانی و دست اندرکاران استقرار این سامانه پزشکی، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است همزمان با ایام بیست و نهمین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، سامانه های سیار پزشکی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت اداره بهداشت و درمان نهاجا با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) به ارائه خدمات رایگان پزشکی می‌پردازند.


[ دو شنبه 14 خرداد 1397 ] [ 22:48 ] [ یاشار ]
[ ]

آمانو: آژانس به همه مکان‌های مورد نیاز خود در ایران دسترسی کامل داشته است

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تاکید کرد این نهاد به تمام مکان‌های مورد نیاز خود در ایران دسترسی کامل داشته است.

آمانو: آژانس به همه مکان‌های مورد نیاز خود در ایران دسترسی کامل داشته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، در بیانیه‌ای به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد آژانس به راستی‌آزمایی و نظارت بر اجرای تعهدات هسته ای ایران بر اساس برجام ادامه می‌دهد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 خرداد 1397 ] [ 22:7 ] [ یاشار ]
[ ]

سازمان انرژی اتمی سریعاً مقدمات رسیدن به ۱۹۰هزار سو را فراهم کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در مراسم سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره):

سازمان انرژی اتمی سریعاً مقدمات رسیدن به ۱۹۰هزار سو را فراهم کند



ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 خرداد 1397 ] [ 22:0 ] [ یاشار ]
[ ]

شرمساری پسر دونالد ترامپ

خبرگزاری میزان- پسران دونالد ترامپ، دونالد جونیور سی و نه ساله و اریک سی و سه ساله، از دوران کودکی پیوسته با پدرشان رابطه داشتند، نقشی که باعث شرمساری یکی از آن‌ها، اما رشد حرفه‌ای یکی دیگر از آن‌ها شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، کتاب «آتش و خشم» نوشته «مایکل وولف» روزنامه‌نگار آمریکایی است که ۵ ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 خرداد 1397 ] [ 21:42 ] [ یاشار ]
[ ]

هر چی خدا بخواد ...!


[ یک شنبه 13 خرداد 1397 ] [ 22:37 ] [ یاشار ]
[ ]

وصیت امام: قدر این انقلاب ارزشمند را بدانید


[ یک شنبه 13 خرداد 1397 ] [ 22:36 ] [ یاشار ]
[ ]

به خدای کعبه رستگار شدم/ای سینه امشب از غمش فریاد کن


[ یک شنبه 13 خرداد 1397 ] [ 22:32 ] [ یاشار ]
[ ]

من خمینی هستم؛ به کسی کار نداشته باشید

من خمینی هستم؛ به کسی کار نداشته باشید/ روزی که آیت‌الله مرعشی پابرهنه به حرم رفت

خبرگزاری فارس: من خمینی هستم؛ به کسی کار نداشته باشید/ روزی که آیت‌الله مرعشی پابرهنه به حرم رفت

در ورودی با آخرین لگد شکست و نیروهای ویژه وارد خانه شدند. فرمانده‌شان پرسید: خمینی کجاست؟ «دست روی سینه‌اش [گذاشت] و با پوزخند گفت: اینجاست... من خمینی هستم؛ من روح‌الله خمینی هستم. به کسی کار نداشته باشید».



ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 خرداد 1397 ] [ 22:28 ] [ یاشار ]
[ ]

شهادتت مبارک فرشته نجات کودکان بی پناه غزه

 

 

زمانی که تیر کینه و خشم بر قلب فرشته امدادرسان نشست.

از شهادتت همه متحیر و متاثر گشتیم.

شهادتت مبارک فرشته نجات کودکان مظلوم غزه


[ یک شنبه 13 خرداد 1397 ] [ 22:16 ] [ یاشار ]
[ ]

مهمترین اولویت من ارتقای توان رزمی پدافند هوایی است

امیر صباحی‌فرد در جمع خبرنگاران؛

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: قول می‌دهم با توجه به اعتمادی که فرماندهی معظم کل قوا و فرمانده ارتش به من داشتند؛ تا پای جان در جهت اجرای اوامر بکوشم.

مهمترین اولویت من ارتقای توان رزمی پدافند هوایی است



ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 خرداد 1397 ] [ 2:53 ] [ یاشار ]
[ ]

رسوایی جدید نتانیاهو!

تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که نتانیاهو از رئیس سازمان اطلاعات عمومی «شاباک» خواسته بود از «تمیر باردو» و «بنی گانتس» رئیس سابق موساد و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش جاسوسی کند.

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که نتانیاهو از رئیس سازمان اطلاعات عمومی «شاباک» خواسته بود از «تمیر باردو» و «بنی گانتس» رئیس سابق موساد و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش جاسوسی کند.

بر اساس این گزارش، تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که یورام کوهین درخواست نتانیاهو را نپذیرفته و گفته است شاباک دست به چنین کاری علیه روسای ارتش و موساد نخواهد زد.

نتانیاهو در اولین روزهای انتخاب باردو و گانتس در سمت‌های خود این درخواست را ارائه داده است.

گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره جنجال گسترده‌ای را به همراه داشته است و تمیر باردو در واکنش به آن گفته است که «این یک حرکت خارج از قواعد بازی است و باور ندارد که چنین اتفاقی در اسرائیل رخ داده است».

باردو اظهار داشت: اگر نتانیاهو به ما اعتماد نداشت، می‌توانست در عرض ۱۰ دقیقه ما را برکنار کند.

نتانیاهو مسائل مطرح شده در این گزارش را رد کرده و در توئیتی مدعی شد که هرگز خواستار شنود و جاسوسی از رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس موساد نشده ام و این یک دروغ است.


[ شنبه 11 خرداد 1397 ] [ 2:3 ] [ یاشار ]
[ ]

اگر می دانستید...

اگر می دانستید که آدمها چقدر به
بودن با هم
خندیدن
حرف زدن
درد دل کردن
و چای نوشیدن با هم احتیاج دارند
قدر عزیزانتان را بیشتر می دانستید


[ شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 1:41 ] [ یاشار ]
[ ]

میلاد امام حسن (ع) مبارک باد


[ شنبه 8 خرداد 1397 ] [ 1:40 ] [ یاشار ]
[ ]

مرز شجاعت و بصیرت کجاست؟

سلام ، این روزها در فضای مجازی دیدار اخیر جوانان کشورمون با رهبر انقلاب بازتاب های مختلفی داشته ، ولی این دیدارها چند نکته ارزنده داره ، اول آنکه این سنت یعنی دیدار با جوانان و حمایت از اونا مثل کاری که آقا داره انجام میده باید توسط همه مسوولین در هر رده ای انجام گیرد ، دوم آنکه بگذارند جوانان حرف دلشون رو بزنند ،در محیطی امن و آرام ، سوم آنکه با جوانان باید با زبان خودشان حرف زد.

ولی کدام کشوری رو پیدا می کنید که جوانش بیاد و در نزد رهبر آزادانه از وی انتقاد کنه و رهبر هم با آرامش حرفش رو گوش کنه و براش توضیح بده ، آقا حرف های زیبایی را می فرمایند ؛ ایشون وجود مشکل را قبول داره ولی می گه بیان مشکل یک چیزه ولی ارائه راهکار عملی و منطقی برای رفع مشکل یه چیز دیگه است. همچنین در خصوص انتقاد آن جوان گفتن شجاعت در کلام رو قبول دارند و تحسین کردند ولی موارد عنوان شده را نه...

کجای دنیا چنین رهبری هست ؟

باور ایرانی


[ شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 1:39 ] [ یاشار ]
[ ]

اردوغان: اسرائیل نسل کشی می‌کند

اردوغان: اسرائیل نسل کشی می‌کند/ ترکیه ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

 رئیس جمهور ترکیه ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در این کشور، اعلام کرد که کشتار رژیم صهیونیستی در مرز غزه، نسل‌کشی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بعد از مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی را به نسل کشی متهم کرد و تاکید کرد که تل آویو دولت ترور است.



ادامه مطلب
[ شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 1:37 ] [ یاشار ]
[ ]

حادثه تیراندازی در کاخ پادشاهی عربستان کودتا بود و «بن سلمان» را شدیدا ترسانده است

منابع غربی فاش کردند
 
روزنامه رأی الیوم به نقل از منابعی غربی نوشت که، ولی عهد عربستان سعودی بعد از کودتای نافرجام آوریل به شدت ترسیده و این حادثه زندگی او را کاملا تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با گذشت بیش از یک ماه از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان در شهر ریاض، ابعاد پنهان این حادثه و وضعیت، ولی عهد سعودی بعد از آن همچنان جز سوژه‌های خبری است.



ادامه مطلب
[ شنبه 11 خرداد 1397 ] [ 1:35 ] [ یاشار ]
[ ]

6 گزینه غذایی مفید برای مبتلایان به معده درد!


به دلایل مختلف و متعددی، برخی موادغذایی بسیار سخت هضم شده و باعث مشکلات گوارشی و درد معده می شوند. بیماری های گوارشی از مشکلات شایع است و بسیاری از افراد از درد معده، سوء هاضمه یا حالت تهوع صبحگاهی, تلخی دهان و ... شکایت دارند.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 خرداد 1397 ] [ 4:34 ] [ یاشار ]
[ ]

ورزش چطور سلامت پوست تان را تضمین می کند؟


مطالعات حاکی از آنند که گذشته از فواید ورزش روی خلق و خوی، کاهش وزن و تناسب اندام، ارتباط مستقیمی بین فعالیت بدنی منظم و جوان ماندن پوست وجود دارد.

به گزارش آوای سلامت به نقل ازwebmdورزش از 5 طریق با حفظ سلامت پوست شما در ارتباط است:

تولید طبیعی کلاژن: ورزش کردن موجب افزایش تولید طبیعی کلاژن که نوعی بافت پیوندی است، شده و به جوان شدن پوست بدن منجر می شود. در کسانی که ورزش نمی کنند، تعداد فیبروبلاست ها که محرک تولید ماده کلاژن در پوست هستند، کمتر است. در این افراد، پوست به سرعت تیره و چروک می شود.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 خرداد 1397 ] [ 4:32 ] [ یاشار ]
[ ]

خود را با سختی‌ها وفق دهید و همیشه پشتیبان امام (ره) باشید

نفس خود را تحت فشار قرار دهیم و خودمان را با سختی‌های جامعه وفق دهیم، دوستی‌های این دنیا مبادا موجب غفلت‌مان گردد و در صف غافلین قرار گیریم.

خود را با سختی‌ها وفق دهید و همیشه پشتیبان امام (ره) باشید شهید «یدالله کلهر» در سال ۱۳۳۳ در روستای باباسلمان از توابع شهریار به دنیا آمد و در اول بهمن ۱۳۶۵ به شهادت رسید.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 خرداد 1397 ] [ 3:21 ] [ یاشار ]
[ ]

آمریکا از ابتدا هم در برجام حضور نداشت

امیر اسماعیلی:

آمریکا از ابتدا هم در برجام حضور نداشت/ انگشت دشمن روی ماشه برود کاری می‌کنیم پشیمان شوند

خبرگزاری فارس: آمریکا از ابتدا هم در برجام حضور نداشت/ انگشت دشمن روی ماشه برود کاری می‌کنیم پشیمان شوند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه آمریکا از آغاز برجام تاکنون هم، در برجام حضور نداشته، گفت: تحریم‌ها مانند فولاد، ایران را آبدیده می‌کند و ما هیچ نگرانی‌ درباره خروج آمریکایی‌ها از برجام نداریم.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 خرداد 1397 ] [ 3:19 ] [ یاشار ]
[ ]

بدعهدی در برجام به ضرر صلح و امنیت دنیا خواهد بود

امیر حاتمی:

بدعهدی در برجام به ضرر صلح و امنیت دنیا خواهد بود/ یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچکس مذاکره نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: بدعهدی در برجام به ضرر صلح و امنیت دنیا خواهد بود/ یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچکس مذاکره نمی‌کنیم

وزیر دفاع درخصوص بحث مذاکرات موشکی که مطرح شده است، گفت: یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچکس مذاکره نخواهیم داشت و در این حوزه با سرعت بیشتری راه را ادامه خواهیم داد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 خرداد 1397 ] [ 14:13 ] [ یاشار ]
[ ]

بالگرد رزمی طوفان 2 + عکس

بالگرد رزمی طوفان 2 با قابلیت دید در شب و سیستم کنترل آتش پیشرفته از توان تهاجمی بالایی برخوردار است.

بالگرد رزمی طوفان 2 + عکس

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم ، از جمله دستاورهای صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران ساخت بالگرد رزمی طوفان 2 است. این بالگرد در حقیقت اجرای یک ارتقا روی بالگردهای کبرا است که براساس این ارتقا، بالگرد به سامانه‌های دید در شب، سامانه‌های بومی الکترونیک و اپتیک و هدفگیری تجهیز شده است تا توان تهاجمی بالاتری برخوردار شود

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 خرداد 1397 ] [ 3:10 ] [ یاشار ]
[ ]

تجهیز ناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش به امکانات جدید

امیر روح الامینی خبرداد؛

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش گفت: برای بالا بردن توان رزمی تجهیزاتی را که در اختیار داریم به امکانات روز مجهز کرده‌ایم.

تجهیزناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش به امکانات جدید



ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 خرداد 1397 ] [ 3:3 ] [ یاشار ]
[ ]

هوانیروز نبود، حوادث ناگوار بیشتری در زلزله کرمانشاه رخ می‌داد

امیر حیدری:

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر هوانیروز نبود ما شاهد تلفات و حوادث ناگوار بیشتری در زلزله کرمانشاه بودیم.

هوانیروز نبود، حوادث ناگوار بیشتری در زلزله کرمانشاه رخ می‌داد امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش یک روزه تجارب به دست آمده زلزله کرمانشاه گفت: یگان‌های نظامی در برابر حوادث غیر مترقبه باید آمادگی ذهنی و جسارت ورود به صحنه را داشته باشند.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 خرداد 1397 ] [ 3:2 ] [ یاشار ]
[ ]

می‌دانیم آمریکا در پایگاه‌های خود در منطقه چه تسلیحاتی دارد

امیر پوردستان:

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت:می‌دانیم در پایگاه‌های آمریکا در اردن، امارات، قطر و عربستان چه تسلیحاتی وجود دارد.

میدانیم در پایگاه‌های اردن امارت، قطر و عربستان چه چیزهایی وجود داردبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل که صبح امروز (۳ خرداد ماه) در حرم بنیانگذار انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ برای آمریکایی‌ها شوک سیاسی و ژئوپلتیک بود و تمامی معادلات آنها در منطقه و خارج منطقه را بهم زد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب کشور ما اذناب آمریکا بود، ادامه داد: اولین مزیت کشورمان قرار داشتن در شمال آبراه خلیچ فارس، تنگه هرمز و دریای عمان  بود و این امکان را برای آمریکایی‌ها فراهم می‌کرد که راه انرژی را کنترل کنند.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 خرداد 1397 ] [ 19:2 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید