عربستان نمی‌تواند حتی یک تیر به‌ سمت ایران شلیک کند

الجزیره: عربستان نمی‌تواند حتی یک تیر به‌ سمت ایران شلیک کند + فیلم عمر عیاصره تحلیلگر اردنی مسائل سیاسی در شبکه الجزیره از ناتوانی نظامی عربستان سعودی در برابر ایران صحبت کرد. وی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: عربستان نمی‌تواند حتی یک تیر به‌ سمت ایران شلیک کند.


[ شنبه 14 مهر 1398 ] [ 2:23 ] [ یاشار ]
[ ]

دشمنان آمریکایی،سعودی و صهیونیستیِ ایران در گرداب مشکلات خود دست و پا می‌زنند

رای الیوم: دشمنان آمریکایی،سعودی و صهیونیستیِ ایران در گرداب مشکلات خود دست و پا می‌زنند روزنامه اینترنتی رأی الیوم نوشت هر سه دشمن ایران یعنی رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی با بحران‌ها و مشکلات داخلی دست به گریبانند در حالی که ایران دوره تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را با خردورزی پشت سر می‌گذارد و به گفته منابع صهیونیستی علت تأکید تل آویو بر لزوم برقراری امنیت، نگرانی مقامات این رژیم از حمله احتمالی ایران است.


[ شنبه 14 مهر 1398 ] [ 2:22 ] [ یاشار ]
[ ]

شیعه اگر پیاده هم راه برود، باز قوی‌تر از هر ارتش و سرویس اطلاعاتی است + عکس

مهدی محمدی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به ناآرامی‌ها و آتش افروزی‌های عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در آستانه پیاده‌روی اربعین در کشور عراق واکنش نشان داد.

شیعه اگر پیاده هم راه برود، باز قوی تر از هر ارتش و سرویس اطلاعاتی است +عکس


برچسب‌ها: اخبار روز, سیاسیون در فضای مجازی, عراق, شیعه, مهدی محمدی


[ شنبه 11 مهر 1398 ] [ 2:21 ] [ یاشار ]
[ ]

آمادگی انصارالله یمن برای حملات جدید به عربستان

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد خود را برای حملات جدید به عربستان سعودی آماده می‌کند و این حملات تا زمانی که ریاض به خصومت‌ خود علیه مردم یمن پایان ندهد، ادامه دارد.

شورای سیاسی انصارالله با انتشار بیانیه‌ای که از شبکه المسیره پخش شد، اعلام کرد: «مقدمات گسترده‌ای برای حملات نامحدود و پرقدرت در حال انجام است که اگر تلاش‌ برای گفت‌وگو‌های صلح موفقیت‌آمیز نباشد برای سقوط متجاوز کافی خواهد بود.»


[ شنبه 11 مهر 1398 ] [ 2:20 ] [ یاشار ]
[ ]

آسمان امنِ کشور با فانتوم‌های نیروی هوایی ارتش

جنگنده شکاری بمب افکن اف-۴ مشهور به فانتوم نوعی از هواپیماهای جنگنده بمب‌افکن دو سرنشینه و دو موتوره مافوق صوت و دوربرد هستند که توانایی عملیات در همه شرایط آب‌وهوایی را دارند. از فانتوم به عنوان یکی از بهترین جنگنده‌های سده بیستم میلادی نام برده می‌شود.

مسئولان نیروی هوایی ارتش پیش از انقلاب هم به علت قابلیت‌های ذکرشده نسبت به سفارش و خرید این جنگنده اقدام کردند. البته تعداد دقیق فانتوم‌های تحویل شده به ایران از سوی آمریکا دقیقاً مشخص نیست. اما براساس یکی از برآوردها، نیروی هوایی ایران ۲۲۵ فروند فانتوم سفارش داد که شامل F-۴D، F-۴E، RF-۴E هستند که به ایران تحویل داده شده‌ است. نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تعداد خرید این جنگنده رتبه دوم را در جهان دارد. این جنگنده در دوران دفاع مقدس هم یکی از پرافتخارترین جنگنده‌های کشورمان بود که شهید دوران، شهید یاسینی از مشهورترین خلبانان آن هستند که هر کدام به ترتیب سه و یک شکار موفق را در دوران دفاع مقدس ثبت کرده‌اند.

1

این زحمات تنها نشان‌دهنده گوشه‌ای از فعالیت‌های شبانه روزی متخصصان فنی و مهندسی ارتش به خصوص نیروی هوایی است که ما در اینجا بخشی از آن را برای شما شرح دادیم.


[ شنبه 9 مهر 1398 ] [ 2:19 ] [ یاشار ]
[ ]

تاکتیک نظامی بی‌نظیری که جنگاوران یمنی به دنیا یاد دادند

پس از عملیات بزرگ یمنی‌ها علیه تاسیساتنفتی سعودی‌ها و در حالی هنوز ریاض از شوک حمله به آرامکو خارج نشده بود، عملیات بزرگ و گسترده «نصر من الله» از سوی یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن رونمایی شد.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: «ارتش یمن عملیات مذکور را از ۱۵ آگوست در محور‌های مختلف جبهه نجران آغاز کرد. این عملیات با رصد دقیق و اطلاعاتی چند ماهه انجام شد و یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح یمن در آن شرکت داشته‌اند.


[ شنبه 8 مهر 1398 ] [ 2:18 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید