ارتش ساقط شدن پهپاد متجاوز را تأیید کرد

یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش منهدم شد به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: این اقدام قاطع و شلیک موشک در واکنش به تجاوز یک فروند پهپاد متجاوز خارجی به حریم هوایی کشورمان بوده است و پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس با هوشیاری کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور منهدم شد.


[ شنبه 17 آبان 1398 ] [ 2:36 ] [ یاشار ]
[ ]

سرلشکر موسوی: تحریم‌ها و تهدیدها در اراده پولادین ملّت خلل ایجاد نخواهد کرد

مراسم یوم الله ۱۳ آبان ماه با حضور انبوهی از مردم ومسئولان راس ساعت ۹ صبح همزمان با سایر شهر‌های ایران اسلامی در برابر لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

سخنران اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در تهران، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است

 فرمانده کل ارتش گفت: دشمن بداند که تحریم‌ها و تهدید‌ها و تزویر‌ها و فتنه‌ها در اراده پولادین ملّت خلل ایجاد نخواهد کرد و این ملّت هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها نخواهد شد.

سرلشکر موسوی: تحریم‌ها و تهدیدها در اراده پولادین ملّت خلل ایجاد نخواهد کرد/ جلوه باشکوه استکبار ستیزی در سراسر کشور+ تصاویر و فیلم


[ شنبه 13 آبان 1398 ] [ 2:35 ] [ یاشار ]
[ ]

دعای شهادت

 

[ شنبه 13 آبان 1398 ] [ 2:31 ] [ یاشار ]
[ ]

رهبر انقلاب: یکی از راه‌های بستن نفوذ آمریکا، منع مذاکره است

 رهبر انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان: یکی از راه‌های بستن نفوذ آمریکا، منع مذاکره است + فیلمحضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح  روز (یکشنبه) و در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور، نسل جوان پرتوان، پرنشاط و پرانگیزه را نعمتی بزرگ و ذخیره‌ای ارزشمند برای ایران خواندند و با اشاره به استمرار خصومت عمیق آمریکا با ملت ایران از کودتای ۱۳۳۲ تا کنون تأکید کردند: آمریکای گرگ‌صفت البته ضعیف‌تر، اما وحشی‌تر و وقیح‌تر شده است و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه و منع مستدل مذاکره، راه نفوذ و ورود مجدد آمریکا به کشور را سد کرده است. حضرت آیت الله خامنه‌ای «سد کردن راه نفوذ مجدد سیاسی و تسلط دوباره آمریکایی‌ها بر ایران» را مهمترین پاسخ جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های حاکمان واشنگتن برشمردند و تأکید کردند: منع مکرر مذاکره با آمریکا یکی از ابزار‌های مهم بستن راه ورود آنان به ایران عزیز است.


[ شنبه 13 آبان 1398 ] [ 2:30 ] [ یاشار ]
[ ]

درخواست های استکباری،برد موشک ۱۵۰ کیلومتر کافی است!

توییت سایت رهبر انقلاب از بیانات امروز درباره بُرد و قدرت موشکی ایران: اگر مسئولان ساده لوحی میکردند و با آمریکا مذاکره میکردند، هیچ چیز گیرشان نمی‌آمد.


[ شنبه 13 آبان 1398 ] [ 2:28 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروهای مسلح راه مجاهدت و مقاومت را برگزیده‌اند

نیروهای مسلح راه مجاهدت و مقاومت را برگزیده‌اند امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش   در هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور حضرت امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد، با تأکید بر آمادگی کامل جوانان مؤمن و پر انگیزه ارتش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که در طلیعه ربیع المولود، ماه میلاد نیّر اعظم و نبی اکرم (ص) و قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق (ع)، افتخار میزبانی سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا (س) را به ارتش جمهوری اسلامی ایران عطا فرمود.


[ شنبه 9 آبان 1398 ] [ 2:27 ] [ یاشار ]
[ ]

سرخپوشان همچنان بهترین تیم فوتبال ایران

صعود ۶ پله‌ای پرسپولیس /سرخپوشان همچنان بهترین تیم ایران در جدید‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان که امروز (دوشنبه ۶ آبان) از سوی سایت "کلاب‌ورلد‌رنکنیگ" اعلام شده، تیم فوتبال پرسپولیس با ۶ پله صعود نسبت به رده بندی قبلی در رتبه ۲۴۱ جهان قرار گرفت و همچنان رده اول ایران را به خود اختصاص داده است.

پس از پرسپولیس ۳۳۰۱ امتیازی، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ۶ پله سقوط و کسب ۲۸۷۰ امتیاز در رده ۲۶۲ جهان و دوم ایران، استقلال تهران با ۲۸۲۵ امتیاز و ۴۱ پله صعود در رده ۲۶۷ جهان و سوم ایران قرار گرفته اند.

تیم‌های سپاهان، تراکتور تبریز و پدیده شهر خودرو هم که در رتبه چهارم تا ششم ایران قرار دارند، سیر صعودی در جدول جهانی داشته اند.

براساس این رده بندی تیم بارسلونا با ۱۵۳۸۸ امتیاز، در صدر جدول قرار دارد. پس از آبی و اناری پوشان، لیورپول با یک پله صعود و با ۱۳۲۹۳ امتیاز در رتبه دوم جای گرفته و منچسترسیتی با یک پله سقوط و با امتیاز ۱۳۰۴۰ در رتبه سوم جهان ایستاده است.


[ شنبه 6 آبان 1398 ] [ 2:26 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید