فرمانده کل ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سردار سلیمانی تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار فرمانده کل ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تبریک گفتسرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه لیاقت و شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ضمن ارج نهادن به همت و دلیرمردی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و خلق حماسه ای تا ابد ماندگار در تاریخِ سرافرازی و عزت مسلمین و مستضعفین جهان که منجر به حفظ قلمرو امت اسلامی در برابر استکبار شد؛ اِعطای نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را به جنابعالی، فرماندهان و رزمندگان نیروی قدس، مجموعه ولایتمدار و جان‌ برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تبریک گفته و آن را نشانِ لیاقت جنابعالی و رضایت فرمانده و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) می دانم.

از خداوند متعال تداوم توفیق و سربلندی شما و کارکنان غیور و ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پناه ایزدمنان و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی


[ شنبه 21 اسفند 1397 ] [ 1:31 ] [ یاشار ]
[ ]

بیانیه گام دوم برای ۴۰ سال بعدی انقلاب است

بیانیه گام دوم برای ۴۰ سال بعدی انقلاب استامیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش درخصوص بیانات رهبری در مورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: بیانیه مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب برای ۴۰ سال آینده می‌باشد که مسئولیت سنگین آن بر عهده جوانان کشورمان است.

وی درباره سفر اخیر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری اظهار کرد: این سفر برای تبریک جشن پیروزی جبهه مقاومت انجام شد.

امیر سیاری به مقایسه دستاورد‌های قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: دستاورد‌های انقلاب بسیار خوب و چشمگیر بوده و امروز در بهترین شرایط قرار داریم و پیشرفت‌های زیادی داشته ایم.


[ شنبه 19 اسفند 1397 ] [ 1:30 ] [ یاشار ]
[ ]

تحقق وعده رهبر انقلاب

صبح دوشنبه بشار اسد رئیس‌ جمهور سوریه با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کرد. اخبار این دیدار برای مدتی در صدر اخبار بین‌المللی قرار گرفت.

به همین مناسبت خاطره‌ای از سردار اسماعیل کوثری جانشین فرماندهی قرارگاه ثاراللّه تهران و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره وعده تحقق‌یافته رهبر معظم انقلاب به سیدحسن نصراللّه دبیر کل حزب‌اللّه لبنان درباره بحران سوریه و حکومت بشار اسد منتشر شده است که در ادامه متن آن را می‌خوانید:

پاسخ رهبر انقلاب درباره وضعیت سوریه و بشار اسد که سیدحسن نصرالله را دلگرم کرد


[ شنبه 8 اسفند 1397 ] [ 1:23 ] [ یاشار ]
[ ]

تصویری ویژه‌ از دیدار رهبر انقلاب و بشار اسد

صبح روز (دوشنبه) بشار اسد رئیس‌ جمهور سوریه با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، رمز پیروزی سوریه و به شکست کشاندن آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن را استقامت رئیس‌جمهور و مردم سوریه و پافشاری آنان بر مقاومت خواندند و با تأکید بر لزوم مراقبت در مقابل توطئه‌های آینده خاطرنشان کردند:

جمهوری اسلامی ایران، کمک به دولت و ملت سوریه را کمک به حرکت و جریان مقاومت می‌داند و از صمیم قلب به آن افتخار می‌کند.

بشار اسد در این دیدار با تجلیل از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران از کشورش، جنگ سوریه را مشابه جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران دانست و گفت جمهوری اسلامی در این حادثه، فداکارانه در کنار سوریه بود و لازم است موفقیت کنونی را به رهبر انقلاب و همه ایرانیان تبریک بگوید و از آنان قدردانی کند.

 در ادامه تصویر زیبایی از دیدار امروز رهبر انقلاب و بشار اسد مشاهده می‌کنید:

تصویری جذاب از دیدار بشار اسد و رهبر انقلاب +عکس


برچسب‌ها: اخبار روز, تصویری, ویژه‌, دیدار, رهبر انقلاب


[ شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 1:22 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی زمینی ارتش چابکی و تحرک را در دستور کار خود قرار داده

طرح‌های ارتقا معیشت در نیروی زمینی با جدیت دنبال می‌شودبه نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح که در ستاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،

اظهارکرد: امروز صراط مستقیم برای ما پیروی از منویات و اوامر، ولی امر مسلمین جهان است پس بهترین نعمت، نعمت ولایت است.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های 'لبیک یا امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) ' در این نیروی، خاطرنشان کرد: ۳۰ طرح که اکثرا در راستای ارتقا معیشت کارکنان است در این نیرو طراحی و در حال اجرا است.


[ شنبه 6 اسفند 1397 ] [ 1:21 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/ عده‌ای حسود دنبال زمین‌ زدن ثروتمندان!!!

کاریکاتور/ عده‌ای حسود دنبال زمین‌ زدن ثروتمندان!!!

جهانگیری: عده‌ای حسود در کشور دنبال زمین‌ زدن ثروتمندان هستند / معاون اول رئیس‌جمهور گفت: عده‌ای کم‌توجه و حسود هستند و نمی‌خواهند آینده کشور را ببینند و زمانی که فردی را می‌بینند دارای ثروت بالایی است، دنبال راهکارهایی برای زمین زدن او هستند، این در حالی است که ما باید حامی و پشتیبان بخش خصوصی باشیم.


[ شنبه 4 اسفند 1397 ] [ 1:20 ] [ یاشار ]
[ ]

شناسایی و دستگیری دو تیم تروریستی در استان کردستان

شناسایی و دستگیری دو تیم تروریستی در استان کردستان ۱۳ نفر از عناصر وابسته به گروهک داعش که در قالب دو تیم تروریستی قصد کشتار مردم و ترور برخی روحانیون اهل سنت کشور را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند.

برخی از این افراد در خارج از کشور آموزش نظامی دیده و با هدایت یکی از سرکردگان عملیات نظامی گروهک داعش به دنبال اقدام تروریستی بودند.

از این عناصر بمب‌های کنترل از راه دور، اسلحه و مهمات کشف شد.


[ شنبه 3 اسفند 1397 ] [ 1:18 ] [ یاشار ]
[ ]

نیرو‌های مسلح اجازه شکل گیری کانون‌های ناامنی پیرامون محیط امنیتی کشور را نمی‌دهند

آمریکایی‌ها تنها ناوهواپیمابر خود را از منطقه خارج کردند/ به فرمانده نیروی قدس افتخار می‌کنیم

امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه مجموعه نیرو‌های مسلح باید از ظرفیت‌های ملی کشور استفاده کنند و اجازه شکل گیری کانون‌های ناامنی پیرامون محیط امنیتی کشور را ندهند، اظهار کرد: همانطور که ۴۰ سال پیش آمریکا و استکبار جهانی را از کشور بیرون راندیم، امروز هم در حال بیرون ریختن آن‌ها از منطقه هستیم و علت اصلی و بخش پیشرو آن فرمانده سپاه قدس است که به آن افتخار می‌کنیم.


[ شنبه 2 اسفند 1397 ] [ 1:17 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید