برگزاری جلسه هم‌اندیشی فرمانده‌کل ارتش با فرماندهان مرکز آموزش جوادالائمه (ع)

برگزاری جلسه هم‌اندیشی فرمانده‌کل ارتش با فرماندهان مرکز آموزش جوادالائمه (ع) امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جلسه هم اندیشی با فرماندهان رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که با حضور امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پادگان جوادالائمه (ع) برگزار شد، بر لزوم تربیت افسران مومن، کارآمد، انقلابی و معنویت محور در تراز جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.


[ شنبه 25 مرداد 1398 ] [ 1:36 ] [ یاشار ]
[ ]

راز خنجری که عبدالسلام در دیدار با رهبر انقلاب به همراه داشت!

روز سه شنبه هیئت انصارالله پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند که بازتاب گسترده‌ای در میان سیاستمدران و فعالان جنبش‌های اسلامی و سران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داشت. یکی از موضوعاتی که در شبکه‌های مجازی داغ شده است تصویر این دیدار است. محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در این دیدار با خنجر همیشگی که نماد مردانگی و نشانه زیدی بودن است حاضر شد.

چرا عبدالسلام در دیدار با رهبری خنجر به همراه داشت؟


[ شنبه 24 مرداد 1398 ] [ 1:36 ] [ یاشار ]
[ ]

قدرت مقابله ایران با تهدیدهای آمریکا از زبان مجری ضد ایرانی

قدرت مقابله ایران با تهدیدهای آمریکا از زبان مجری ضد ایرانی + فیلم فیصل قاسم مجری ضد ایرانی شبکه الجزیره، در یکی از برنامه‌های این شبکه درباره مقابله ایران با تهدیدهای آمریکا، صحبت کرد. 

فیصل قاسم گفت: آیا کم عقلی نیست که به تهدیدهای جدید آمریکا ضد ایراناعتماد کنیم؟ آیا ایران جلوی تهدیدهای اخیر ترامپ ایستادگی نکرد؟ آیا ایران توانایی مقابله با تهدیدهای آمریکایی را ندارد؟ همانگونه که در گذشته با آن‌ها مقابله کرد و بر آن‌ها پیروز شد.


[ شنبه 21 مرداد 1398 ] [ 1:34 ] [ یاشار ]
[ ]

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی تحریم وزیر امور خارجه کشور

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی تحریم وزیر امور خارجه کشور در پی اعلام وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در فهرست افراد تحریم شده توسط امریکا؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مسئول دیپلماسی خارجی کشورمان نشان از ناکامی تحقیر آمیز آمریکا در برابر عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد و از سویی این اقدام بی اساس و پوشالین گواهی بر تزلزل پایه‌های سست و بی اساس فکری و سیاسی سردمداران آمریکا به ویژه رئیس جمهور آن کشور است.


[ شنبه 11 مرداد 1398 ] [ 1:33 ] [ یاشار ]
[ ]

لزوم آشنایی دانش آموزان با تاریخ غرور آمیز دفاع مقدس

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اولین نشست هم‌اندیشی با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی مدارس، مربیان پرورشی و مدیران مهدکودک‌های کوی‌های سازمانی این نیرو در تهران با اشاره به ضرورت توجه ویژه به سبک زندگی اسلامی و تقویت قوام خانواده، از تشکیل کمیته مشترکی برای تنظیم و تدوین نظام ارزشیابی فرهنگی و مکتبی مدارس منازل سازمانی خبر داد.


[ شنبه 4 مرداد 1398 ] [ 1:32 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید