بازدید هیات پزشکی نظامی جمهوری آذربایجان از بیمارستان بعثت نهاجا

یک هیات پزشکی نظامی از کشور آذربایجان از بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیات پزشکی نظامی جمهوری آذربایجان به سرپرستی ژنرال ناطق علی‌اف، مدیرکل اداره پزشکی نظامی این کشور، عصر امروز پنجشنبه سی‌ام آذرماه با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان با بخشی از توانمندی ها و دستاوردهای پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران آشنا شدند.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 30 آذر 1396 ] [ 23:44 ] [ یاشار ]
[ ]

تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه برای ۶ ماه دیگر تمدید شد

اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه روسیه را به مدت ۶ ماه دیگر تمدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتحادیه اروپا تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه را برای ۶ ماه دیگر تمدید کرد.

شورای اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد این شورا تحریم‌های اقتصادی علیه برخی بخش‌های اقتصادی روسیه را به مدت ۶ ماه دیگر و تا ۳۱ جولای ۲۰۱۸ تمدید کرده است.


[ پنج شنبه 30 آذر 1396 ] [ 23:43 ] [ یاشار ]
[ ]

دولت و ملت ما زیر بار نظام سلطه و مناسبات ظالمانه آن نرفته و نخواهند رفت

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دولت و ملت ما در روند انقلاب اسلامی زیر بار نظام سلطه و مناسبات ظالمانه آن نرفته و نخواهند رفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از هفت عنوان کتاب که ظهر امروز پنجشنبه سی‌ام آذرماه در بندرعباس برگزار شد با اشاره به روند صعودی کینه ورزی و دسیسه‌چینی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمنانی که تخم کینه و دشمنی می‌کارند مطمئن باشند محصولی جز کینه، نفرت و دشمنی برداشت نخواهند کرد.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 30 آذر 1396 ] [ 23:42 ] [ یاشار ]
[ ]

یک نه محکم جهانی به قلدرمأبی ترامپ

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توییتی از تصویب قطعنامه ضد آمریکایی و اسراییلی در سازمان ملل با عنوان نه محکم جهانی یاد کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی در واکنش به تصویب قطعنامه ضد آمریکایی و اسرائیلی درباره قدس شریف در مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت آراء نوشت: یک “نه” محکم جهانی به تهدید و قلدرمأبی رژیم ترامپ در سازمان ملل متحد


[ پنج شنبه 30 آذر 1396 ] [ 23:41 ] [ یاشار ]
[ ]

هرچی ما گفتیم درسته کارشناسان چکارن!!!!!

اسحاق جهانگیری

 هرچی ما گفتیم درسته کارشناسان یا مردم چکارن . سلطان به سلامت

 بر اساس بخشنامه ای که به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده و به کلیه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی ابلاغ شده است هرگونه مخالفت با لایحه بودجه 97 ممنوع اعلام شده است.

اسحاق جهانگیری در این بخشنامه تاکید کرده است دولتی ها باید از مفاد لایحه بودجه 97 دفاع کنند.

 در حالی معاون اول رئیس جمهور کارمندان بخش دولتی را به حمایت از لایحه بودجه 97 فراخوانده است که این لایحه با انتقادهای گسترده ای در سطح جامعه و در میان محافل رسانه ای و کارشناسی مواجه شده است.


[ پنج شنبه 29 آذر 1396 ] [ 23:40 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش آمریکا به هدف قرار دادن ریاض توسط انصارالله

 

سخنگوی وزارت خارجه امریکا

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به حمله موشکی ارتش یمن به کاخ «الیمامه» در ریاض، پایتخت عربستان واکنش نشان داد.

  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای بدون اشاره به جنایت‌های جنگی عربستان سعودی، شلیک موشک بالستیک توسط ارتش یمن به سمت کاخ «الیمامه» در ریاض را محکوم کرد.

«هیثر نائورت» در این بیانیه همچنین بار دیگر ایران را به تأمین سلاح‌های پیشرفته برای اعضای انصارالله متهم کرده و مدعی شده که این موضوع باعث طولانی‌ شدن درگیری‌ها در این کشور شده است. 

نظریه: نگرانی شما از شکست مفتضحانه دیگری است که در منطقه دارید می خورید. وگرنه طولانی شدن جنگ که خواسته خودتان است.


[ پنج شنبه 29 آذر 1396 ] [ 23:39 ] [ یاشار ]
[ ]

چرا عربستان مهمترین بازنده تصمیم جدید ترامپ است؟

ترامپ و سلمان

افکار عمومی جهان اسلام به عنوان یک بازیگر جدید وارد میدان شده در حالی که تحولات اخیر، عربستان و اسرائیل را در یک جبهه و روبروی ملل عرب قرار داده است.

 مقامات سعودی به ترامپ اطمینان داده‌اند که در صورت تغییر محل سفارت آمریکا در اسرائیل به قدس، اجازه نخواهند داد تظاهرات و اعتراض‌ها در منطقه به جایی برسد و به زودی سر و ته آن را هم می‌آورند، غافل از اینکه مهمترین بازنده تصمیم متهورانه ترامپ در شرایط کنونی، ریاض خواهد بود.


[ پنج شنبه 28 آذر 1396 ] [ 23:38 ] [ یاشار ]
[ ]

ارجاع شکایت ایران به سازمان ملل متحد

ارجاع شکایت ایران به سازمان ملل متحد

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل در مورد کمک تسلیحاتی ایران به یمن و استفاده از موشک ایرانی برای حمله به ریاض، گفت: بنابر ادعای مطرح شده، مجموعه فنی حوزه دفاعی جمهوری اسلامی در حال بررسی ادعای نیکی هیلی، نماینده دائمی آمریکا مبنی بر تحویل تسلیحات ایرانی به انصارالله یمن و نشان دادن تصویری از این موشک‌ها در سازمان ملل است.

وی افزود: از این رو مجموعه‌های فنی حوزه دفاعی جمهوری اسلامی درخواستی را تنظیم کرده تا بتوان در این رابطه جهت شفافیت به سازمان ملل شکایت کنیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی می‌توانند هر ادعایی را مطرح کنند، اما به دنبال طرح شکایت، بنا به درخواست جمهوری اسلامی باید قطعه‌ای از این موشک‌ها تحویل ایران داده ‌شود.

حاتمی ادامه داد: بدون بررسی و از راه دور نمی‌توان پاسخ این ادعای را داد، از این رو به زودی شکایت جمهوری اسلامی در قالب درخواستی تهیه و به سازمان ملل ارجاع خواهند کرد.


[ پنج شنبه 28 آذر 1396 ] [ 23:37 ] [ یاشار ]
[ ]

فرمانده کل ارتش با رئیس مجلس دیدار کرد

فرمانده ارتش با رئیس مجلس دیدار کرد

  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار موضوعاتی از قبیل لایحه بودجه سال 97، چگونگی محقق شدن حکم فرماندهی معظم کل قوا در بودجه سال 97 در محورهای ارتقای توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی و نیز چگونگی اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بازنشستگان نیروهای مسلح، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


[ پنج شنبه 28 آذر 1396 ] [ 23:37 ] [ یاشار ]
[ ]

دشمنان امروز جنگ نرم را آغاز کرده‌اند تا بر ذهن جونان تسلط پیدا کنند

عمل به قرآن تنها راه مقابله با اقدامات دشمن است/ دشمنان امروز جنگ نرم را آغاز کرده‌اند تا بر ذهن جونان تسلط پیدا کنند

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین اختتامیه سی‌وهفتمین دروه مسابقات قرآنی آجا که صبح امروز دوشنبه بیست‌وهفتم آذر در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۲ بهمن ۵۷ که انقلاب پیروز شد دشمن علیه کشور ما اقدام کرده، چرا که مسیر نظام اسلامی خلاف مسیر آنها است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به این موضوع که ما با استکبار جهانی هیچ وجه مشترکی نداریم، ادامه داد: استکبار به دنبال سلطه است و ما به دنبال راه خدا هستیم؛ از سوی دیگر چون منافع دشمنان با پیروزی انقلاب در ایران از بین رفت دشمنی را برای شکست انقلاب آغاز کردند.


[ پنج شنبه 28 آذر 1396 ] [ 20:36 ] [ یاشار ]
[ ]

آمریکا ابوبکر بغدادی را بازداشت کرده است

روزنامه ترکیه‌ای: آمریکا ابوبکر بغدادی را بازداشت کرده است

  یک روزنامه ترکیه‌ای در گزارشی مدعی شد آمریکا ابوبکر بغدادی را بازداشت کرده است.

بر اساس ادعای این روزنامه، سرکرده  گروه وهابی داعش دستگیر شده  است و آمریکایی‌ها بغدادی را از عراق به سوریه انتقال داده‌اند. بغدادی اکنون در یک پایگاه آمریکایی در استان حسکه در شمال شرق سوریه به سر می‌برد. 

سرکرده گروه تکفیری داعش پس از آنکه از طریق منطقه القائم وارد سوریه شد به پایگاه رمیلان حسکه انتقال یافته است.

ینی شفق همچنین نوشت: آمریکا از نیرو‌های گروه داعش ارتشی جدید تشکیل می‌دهد. این کشور شمال سوریه را به پایگاه جدید آموزش سازمان‌های تروریستی بین المللی تبدیل کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که وزارت دفاع روسیه به دست آورده است، ۷۵۰ تروریست، که ۴۰۰ تن از آنان از عناصر داعش هستند، در حسکه آموزش می‌بینند.


[ پنج شنبه 27 آذر 1396 ] [ 23:34 ] [ یاشار ]
[ ]

اخراج طارمی از پرسپولیس

اخراج طارمی از پرسپولیس

  مهدی طارمی برای پیگیری وضعیت خود در روز های اخیر به دفتر باشگاه مراجعه کرد و شکل حضور او و نوع لباس پوشیدن این بازیکن به مذاق سرپرست باشگاه پرسپولیس و برخی از مسئولان بادشگاه خوش نیامده و تصمیم گرفته اند این بازیکن را اخراج کنند.

روز گذشته در مراسم ضیافت برانکو در دور همی باز هم طارمی غایب بود تا به نوعی موضوع اخراج او جدی تر شود.

گفته می شود او با لباس فوتبالی و البته با شورت ورزشی در دفتر باشگاه حضور یافته است و این باعث ناراحتی مسئولان باشگاه شده است.

وکیل مهدی طارمی نیز روز گذشته در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با گرشاسبی دیدار کند اما او هم موفق به دیدن آقای سرپرست نشد.

پیشنهادهای اخیر اروپایی نیز مزید بر علت شده تا رفتارهای طارمی کمی شبهه برانگیز باشد.


[ پنج شنبه 26 آذر 1396 ] [ 23:34 ] [ یاشار ]
[ ]

رونمایی از ۵ عنوان کتاب جدید نیروی دریایی ارتش

از ۵ عنوان کتاب جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی شد

  همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش مراسم رونمایی از ۵ عنوان کتاب جدید نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه بیست‌وششم آذرماه در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

در این مراسم امیر تورج حسنی‌مقدم جانشین فرمانده نداجا و سردار عباس سدهی رییس دفتر ارتباطات مردمی ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.

گفتنی است در این مراسم از کتاب‌های کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند، بایندر (زندگی و عملکرد شهید غلامعلی بایندر)،به سوی قله‌ها ۲، نیروی دریایی راهبردی اقتدار دریایی و اطلس حضور فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر رونمایی شد.


[ پنج شنبه 26 آذر 1396 ] [ 15:4 ] [ یاشار ]
[ ]

مصوبه جدید کنگره فروش هواپیما به ایران را دشوار می‌کند

المانیتور: مصوبه جدید کنگره فروش هواپیما به ایران را دشوار می‌کند

  وبگاه آمریکایی المانیتور گزارش داد طرحی که شب گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید مستقیما فروش هواپیما‌های مسافربری به ایران را ممنوع نمی‌کند، اما به صورت بالقوه می‌تواند تمایل وزارت خزانه‌داری برای اعطای مجوز فروش هواپیما به ایرانرا کاهش دهد.

در واقع، طرح موسوم به «افزایش نظارت بر فروش هواپیما به ایران» هیچکس را از فروش کالایی به ایران منع نمی‌کند، اما به جهت مسئولیتی که بر دوش وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار می‌دهد می‌تواند فرآیند فروش هواپیما به ایران را مختل کند.


[ پنج شنبه 25 آذر 1396 ] [ 23:31 ] [ یاشار ]
[ ]

انتقال 5900 داعشی به افغانستان توسط آمریکا

پرچم داعش

  یک مسئول ارشد افغانستان از فرار بیش از 5900 تروریست تکفیری گروه داعش از عراق و سوریه و انتقال قریب الوقوع آنها به کشورش خبر داد. بنابر این گزارش، فیض محمد عثمان وزیر حج و اوقاف در کابینه افغانستان با ابراز نگرانی از انتقال این تروریست‌ها به کشورش خواستار حفظ هوشیاری نهادهای امنیتی افغانستان شد.

وی این سوال را مطرح کرد که در خبرها انتقال 5900 داعشی به همراه اعضای خانواده هایشان از شهر رقه در شمال سوریه مطرح ششده این افراد الان کجا هستند؟مقصد بعدی آنها کجاست؟ بدون شک مهمترین مقصد این تروریستهای وهابی افغانستان خواهد بود و اخیرا شنیده ایم که 11 تروریست را اخیرا نیروهای امنیتی افغانستان در ایالت لوگر دستگیر کرده اند.


[ پنج شنبه 24 آذر 1396 ] [ 22:29 ] [ یاشار ]
[ ]

آخرین آرزو‌ی یوز ایرانی !!!

صدور مجوز معدنکاوی در زیستکاه "یوزپلنگ" شاهکاری از دولت دوازدهم / باور داشتیم رویه آقای روحانی جلوگیری از تخریب محیط زیست است اما با آغاز دولت دوازدهم مجوز معدنکاوی در زیستگاه یوز صادر شد. ای کاش متولیان امر، صادقانه تکلیف را روشن کنند و بگویند اولویت‌شان حفظ محیط زیست و سرمایه‌های ملی است یا جلب رضایت صنعتگران.

کاریکاتور/ آخرین آرزو‌ی یوز ایرانی !!!

[ پنج شنبه 23 آذر 1396 ] [ 14:21 ] [ یاشار ]
[ ]

عامل حمله نیویورک از جمله پیروان وهابیت عربستان است

  ریچارد بلک، سناتور جمهوری خواه ایالت ویرجینیا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشاتودی گفت عامل حمله نیویورک از جمله افرادی است که از وهابی‌گری عربستان پیروی می‌کنند.

او در پاسخ به پرسشی با اشاره به حملات ۱۱ سپتامبر و حمله شب گذشته در نیویورک گفت: این افراد همان افرادی هستند که از عربستان سعودی و نوع «اسلام» آن که وهابی‌گری است، پیروی می‌کنند. این بسیار هولناک است. ما در اینجا با فردی افراط‌گرا از بنگلادش روبرو هستیم. او (عامل حمله نیویورک) تلاش کرد تا آنجا که ممکن است خود را وارد جمعیت کند تا بیشترین خسارات و تلفات ممکن را به همراه داشته باشد.


[ پنج شنبه 21 آذر 1396 ] [ 17:22 ] [ یاشار ]
[ ]

انتقال سفارت آمریکا به قدس، شجاعت یا حماقت ترامپ!

ششم دسامبر ۲۰۱۷ میلادی بود که دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده در یک سخنرانی رسمی در کاخ سفید اعلام کرد: ما در کنگره قرار شد که اورشلیم (قدس) را به عنوان پایتخت اسراییل به رسمیت بشناسیم، اما همه روسای جمهور آمریکا آن را به تعویق انداختند. ولی اکنون زمان آن رسیده که به طور رسمی اورشلیم را به عنوان پایتخت اسراییل به رسمیت بشناسیم.

به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از دیگر اقدام‌های نابخردانه دونالد ترامپ پس از شکست در پروژه داعش در منطقه غرب آسیا بوده است. به واقع می‌توان گفت رییس جمهور این کشور با چنین رفتاری، زمینه را بیش از پیش برای اتحاد مسلمانان جهان فراهم ساخت.


[ پنج شنبه 20 آذر 1396 ] [ 16:21 ] [ یاشار ]
[ ]

العبادی پایان جنگ علیه داعش در عراق را اعلام کرد

پیام تبریک حیدر العبادی در پی آزادسازی کامل مرز‌های عراق با سوریه

  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در واکنش به تصمیم دولت آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل گفت: هیچ کسی نمی تواند هویت فلسطین و قدس را تغییر دهد.

حیدر العبادی همچنین آزادسازی کامل مرزهای عراق با سوریه از دست تروریست ها را تبریک گفت.

نخست وزیر عراق پایان جنگ علیه (گروه وهابی صهیونیستی) داعش را در این کشور اعلام کرد.

گفتنی است، نیرو‌های مردمی عراق از پایان عملیات نظامی در مناطق مرزی و تسلط کامل بر مرز‌های عراق و سوریه خبر دادند. ­

فرماندهی نیروهای مردمی عراق اعلام کرد نیرو‌های مشترک ارتش و مردمی شنبه توانستند کل نوار مرزی عراق با سوریه از شمال شهر القائم در استان انبار تا جنوب شهر سنجار در استان نینوا را آزاد کنند.

بر اساس اعلام فرماندهی نیروهای مردمی عراق در حال حاضر مشغول پاکسازی ان از وجود مین‌ها و تله‌های انفجاری هستند.


[ پنج شنبه 19 آذر 1396 ] [ 20:9 ] [ یاشار ]
[ ]

آخرین توییت صفحه منتسب به آیت‌الله حائری شیرازی

در ادامه می توانید آخرین پستی که در صفحه توییتر منتسب به آیت‌الله حائری شیرازی منتشر شده است، مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی ظهر دیروز در بیمارستان امام علی بن ابی طالب(ع) شهر قم درگذشت. این عالم 81 ساله از چند روز پیش به علت بیماری در بیمارستان بستری بود. پیکر وی امروز صبح بعد از وداع در مسجد امام حسن عسکری(ع) با حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و مردم همیشه درصحنه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد و در رواق شهید مطهری حرم مطهر به خاک سپرده شد.

آخرین توییتی که در صفحه منتسب به آیت‌الله حائری شیرازی منتشر شده است حاوی نکته درس آموز جالبی است. در این توییت که چند ماه پیش منتشر شده است، به مشغول شدن ما انسان‌ها به ظواهر دنیا اشاره شده است.

در متن این توییت آمده است:

"جهان یک خانه و خداوند صاحب آن است. ما خیره به دیوار خانه ایم، درحالیکه صالحین مشغول تماشای صاحب خانه‌اند"

آخرین توییت آیت‌الله حائری شیرازی

انتهای پیام/


[ پنج شنبه 30 آذر 1396 ] [ 22:41 ] [ یاشار ]
[ ]

آخرین اخبار از گسترش همکاری‌های نظامی ایران و روسیه

امیر حاتمیوزیر دفاع آخرین اخبار مربوط به گسترش همکاری‌های نظامی - دفاعی ایران و روسیه را تشریح کرد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ، درباره آینده روابط ایران و روسیه و تمایل دو کشور برای گسترش روابط نظامی گفت:‌ ما نگاه‌مان به روسیه نگاه راهبردی است و این نگاه از جامعیت لازم برخوردار بوده و علاوه بر ابعاد نظامی، ابعاد اقتصادی و سیاسی را شامل می‌شود.

وی افزود:‌ وقتی رابطه راهبردی بین دو کشور وجود داشته باشد حتما افق روشنی نیز پیش‌روی طرفین خواهد بود.


[ شنبه 18 آذر 1396 ] [ 20:48 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/ استقبال جهنمی یار قدیمی !!!

دختر دیکتاتور معدوم عراق به کشته شدن رئیس‌جمهور اسبق یمن واکنش نشان داده و وی را «شهید» خطاب کرده است! «رغد» دختر صدام، دیکتاتور معدوم عراق کشته‌شدن «علی عبدالله صالح» رئیس‌جمهور اسبق یمن را تسلیت گفته است. رغد صدام همچنین با «شهید» نامیدن علی عبدالله صالح، از خداوند برای وی طلب مغفرت کرده است!!!

کاریکاتور/ استقبال جهنمی یار قدیمی !!!

[ شنبه 18 آذر 1396 ] [ 20:47 ] [ یاشار ]
[ ]

ترامپ با دریافت 20 میلیون دلار قدس را پایتخت اسراییل اعلام کرد

روزنامه ینی شفق در خبری اعلام کرد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با دریافت 20 میلیون دلار از لابی صهیونیستی فعال در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، قول اعلام قدس به پایتختی اسراییل را پس از ورود به کاخ سفید به آنها داده بود و هم اکنون به این وعده خود عمل کرده است.

وبسایت اینترنتی روزنامه ینی شفق در خبری نوشت: شلدون ادلسون از سرمایه داران یهودی و مالک بسیاری از قمارخانه ها در آمریکا یکی از عوامل پر نفوذ لابی صهیونیسم در ایالات متحده است که با پرداخت 20 میلیون دلار به کمپین مبارزاتی دونالد ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، قول اعلام قدس به پایتختی اسراییل را با ورود به کاخ سفید از ترامپ گرفته بود.

ینی شفق مدعی شد: بر اساس گزارش منتشره در مطبوعات آمریکایی، کوشنر داماد یهودی تبار ترامپ حلقه وصل لابی صهیونیستی با رییس جمهوری آمریکا است و زمینه تحقق بسیاری از خواسته‌های این لابی قدرتمند را پس از تایید رییس جمهوری، در منطقه خاورمیانه فراهم می کند.


[ شنبه 18 آذر 1396 ] [ 20:47 ] [ یاشار ]
[ ]

شایعه مرگ خاوری در فضای مجازی پیچید

شایعه مرگ خاوری در فضای مجازی پیچید

 ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر شد مبنی بر اینکهمحمودرضا خاوری در کانادا به قتل رسیده است. اما تا کنون هیچ خبرگزاری‌ رسمی این خبر را تأیید نکرده است. برخی حتی دلایل قتل خاوری را  مشکلات شخصی برخی از بستگان و شرکای تجاری‌اش با او دانسته‌اند.

 گفتنی است؛ محاکمه غیابی محمودرضا خاوری، مدیر عامل پیشین بانک ملی، به اتهام اختلاس 3 هزار میلیارد تومان از خزانه کشور از مدتی پیش در دادگستری تهران در حال بررسی است. خاوری، مدیر 65 ساله‌ بانک ملی، با تحصیلات فوق لیسانس در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی، پس از اختلاس سه هزار میلیاردی، توانست با استفاده از پاسپورت کانادایی خود در سال 1390 به بهانه بیماری و شرکت در یک جلسه کاری در انگلستان، از کشور ، خارج شود؛ خروجی که بازگشتی نداشت.

ایران  چندی پیش از اینترپل ( پلیس بین المللی ) درخواست تحویل خاوری به کشور را داشت اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.


[ شنبه 18 آذر 1396 ] [ 20:46 ] [ یاشار ]
[ ]

تولید چند سواری متوقف شد

تولید چند سواری متوقف شد

 در این مدت تولید ولیکس C۳۰ اتوماتیک شرکت خودروسازان راین متوقف شده و از یک دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید VELA V۵ دیگر محصول این شرکت نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۲۴۹ دستگاه در آبان ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت، آبان ماه امسال تولید ام‌وی‌ام ۵۵۰ شرکت مدیران خودرو نیز متوقف شده و از ۸۹۵ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید. همچنین تولید ام‌وی‌ام ۳۱۵ دیگر محصول مدیران خودرو نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۶۰۰ دستگاه در آبان ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی شرکت کرمان موتور متوقف شده و از ۲۳ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید، تولید لیفان ایکس‌۵۰ دیگر محصول کرمان موتور نیز متوقف شده و از ۵۸۸ دستگاه در آبان ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.


[ شنبه 17 آذر 1396 ] [ 20:45 ] [ یاشار ]
[ ]

آمریکا، صهیونیست‌ها و مستکبران عالم، نه به شیعه علاقمندند و نه به اهل سنت

آمریکا و صهیونیستها و مستکبران عالم، نه به شیعه علاقمندند و نه به اهل سنت/هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است

روز ولادت پیامبر اكرم (ص) طبق روایات شیعه 17 ربیع الاول و طبق روایات برادران اهل سنت 12 ربیع الاول است بنابراین امام خمینی (ره) این تاریخ را هفته وحدت نامگذاری کردند که حاکی از اهمیت وحدت از منظر امام راحل است.مقام معظم رهبری نیز همواره بر وحدت میان مسلمانان و کنار گذاشتن اختلافات تاکید کرده‌اند.

در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا آن را اعلام می کنند. تاکید بر مسائل اختلافی و تفرقه میان صفوف مسلمانان منطقی نیست. در این گزارش بخش‌های از بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت وحدت میان مسلمان را می‌خوانید.

هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است 


[ شنبه 15 آذر 1396 ] [ 20:45 ] [ یاشار ]
[ ]

سوره تکویر چکیده‌ای از علم زمین شناسی است

  پروفسور بهرام عکاشه پدر علم زلزله شناسی ایران با حضور در برنامه حالا خورشید گفت: دانشجویان دکتری را موظف می‌کنمسوره تکویر را با تفسیر استاد الهی قمشه‌ای بخوانند و پژوهش کنند چون این سوره چکیده‌ای از علم زمین شناسی  است.

پروفسور عکاشه اظهار کرد: اگر در تهران زلزله 7 ریشتری بیاید حداقل 7 میلیون نفر جان خود را از دست می‌دهند.


[ شنبه 14 آذر 1396 ] [ 20:44 ] [ یاشار ]
[ ]

حرکت جالب وزنه‌بردار ایرانی در مقابل دختر اهداکننده مدال

 علی هاشمی وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم کشور امروز در مسابقات جهانی وزنه‌برداری آمریکا موفق به کسب مدال طلا در مجموع حرکت یک ضرب و دوضرب شد. او در یک ضرب با ۱۸۳ کیلوگرم طلا گرفت. در دوضرب با ۲۲۱ مدال برنز را کسب کرد و در مجموع با ۴۰۴ کیلوگرم قهرمان جهان شد.

پس از کسب این موفقیت و در هنگام دریافت مدال طلا، دختر آمریکایی که مدال را به گردن هاشمی آویخت، قصد دست دادن با او را داشت که علی هاشمی از این کار امتناع کرد. نکته جالب اینجا بود که دختر همچنان متوجه ماجرا نبود و دستش را بالا نگه داشته بود به طوری که علی هاشمی مجبور شد برای او توضیح دهد "نمی‌توانم با شما دست بدهم، من مسلمانم!".


[ شنبه 14 آذر 1396 ] [ 18:43 ] [ یاشار ]
[ ]

آیا زمان اخراج ترامپ از کاخ سفید فرا رسیده است؟

آیا زمان اخراج ترامپ از کاخ سفید فرا رسیده است؟

  مایکل فلین، برجسته‌ترین مقام برکنار شده در حلقه نزدیکان دونالد ترامپ در یک اعتراف غیرمنتظره گفت تاکنون در جریان تحقیقات پیرامون نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دروغ می‌گفته، بر حقایق سرپوش می‌گذاشته و آنرا کتمان می‌کرده، مقامات قضائی و دادستان را در این زمینه گمراه می‌کرده است.

با این اعترافات صریح، شاید قدری از جرم فلین کاسته شود که با دادستان همکاری کرده و بالاخره حقیقت را برملا کرده ولی افشای این حقایق برای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری قرار نیست بیش از این مشمول مرور زمان شود، چرا که بازپرس‌ها و دادستان سعی دارند با شدت بیشتر و دامنه گسترده‌تری اتهامات را پیگیری کنند و به نظر می‌رسد آنها تدریجاً به کاخ سفید نزدیک‌تر می‌شوند.

با این حساب شاید آن روز چندان دور نباشد که برای خروج یا اخراج ترامپ از کاخ ریاست جمهوری، شمارش معکوس آغاز شود، البته اگر تاکنون آغاز نشده باشد.


[ شنبه 13 آذر 1396 ] [ 20:42 ] [ یاشار ]
[ ]

حیله دشمن


[ شنبه 12 آذر 1396 ] [ 19:41 ] [ یاشار ]
[ ]

تقویت نیروهای مسلح آسیب‌ناپذیری ملت را حفظ می‌کند

رهبر انقلاب مالک اشتررهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند:تقویت نیروهای مسلح آسیب‌ناپذیری ملت را حفظ می‌کند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و برگزیدگان جشنواره مالک‌اشتر با اشاره به خصومت‌های تمام‌نشدنی دشمنان با ملت و نظام اسلامی، مواجهه با این معارضه‌ها را در گرو ایستادگی و تقویت روزافزون توانایی‌های نیروهای مسلح خواندند و تأکید کردند: امروز نیروهای مسلح به بهترین نیروی انسانی از لحاظ فکری، عملی، عزم و اراده احتیاج دارند تا بتوانند آسیب‌ناپذیری ملت را در مقابل دشمنی‌ها حفظ کنند.


[ شنبه 12 آذر 1396 ] [ 20:40 ] [ یاشار ]
[ ]

الحاق ناو موشک انداز سپر به دریای خزر در هفته آینده

الحاق ناو موشک انداز سپر به دریای خزر در هفته آینده

  امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: نمایش قدرت و اقتدار کشور در دریا یکی از اهداف ماست، طی سال‌های گذشته ۵۰ ناوگروه رزمی را به آب‌های بین المللی اعزام کردیم.

وی افزود: فرزندان شما در ماموریت‌های طولانی مدت اقدام به برقراری امنیت در نقاطی می‌کنند که بیش از ۲ هزار کیلومتر از کشور دور است که این نشان از اقتدار ماست.

دریادار خانزادی تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خودکفایی یک برنامه مدون را آغاز کرده است، ساخت شناور‌های سطحی برای تامین امنیت مناطق دریایی است. در ۳۰ آذر سال ۸۸ ما اولین ناوشکن را که مولود مبارک جمهوری اسلامی ایران است را ساختیم.

وی ادامه داد: دشمنان ا فکر می‌کردند با  تحریم‌های گسترده‌ می‌توانند حرکت پر شتاب ما را متوقف کنند،  هفته آینده شاهد الحاق ناو موشک انداز سپر در دریای خزر خواهیم بود که نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دریا است.


[ شنبه 11 آذر 1396 ] [ 20:39 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش AFC به قرعه ایران در جام جهانی 2018

سایت ای اف سی، قرعه 5 تیم آسیایی در جام جهانی سال آینده را مورد بررسی قرار داد.

پس از این که مشخص شد تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، با تیم های قدرتمند پرتغال و اسپانیا هم گروه شده است این سایت نوشت ، ایران برترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا ،در کنار تیم های پرتغال از سید 1ول، اسپانیا از سید دوم و مراکش از سید چهارم در گروه B جای گرفت.
این سایت با اشاره به فرعه 5 نماینده فوتبال قاره کهن در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بار دیگر تاکید کرد ایران که در ادوار گذشته در مرحله گروهی حذف شده است این بار با هدف صعود از مرحله گروهی راهی روسیه خواهد شد.
سایت ای اف سی در پایان نوشت پنج نماینده آسیا تلاش خواهند کرد بهترین نمایش را در جام جهانی داشته باشند.


[ شنبه 11 آذر 1396 ] [ 20:39 ] [ یاشار ]
[ ]

باید آمادگی مورد نیاز برای مقابله با تهدیدات را بالا برده و بصیرت داشته باشیم

باید آمادگی مورد نیاز برای مقابله با تهدیدات را بالا برده و بصیرت داشته باشیم  امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش در یادداشتی عنوان کرد: همزمان با سالروز نیروی دریایی ارتش، همچون سال‌های گذشته توفیق حضور در خدمت رهبر معظم انقلاب، نصیبمان شد. 
طبق روال معمول ایشان نیروی دریایی ارتش را مورد لطف قرار دادند و بیانات مهمی در ارتباط با اهمیت دریا و نیروی دریایی در وضع برقراری امنیت در آب‌ها مطرح کردند.
همچنین ایشان تاکیداتی در مورد چگونگی اقتدار و حضور ما در عرصه دریایی به ویژه دریای آزاد و نحوه برقراری امنیت، حفظ منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی مطرح کردند.
رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره داشتند که نیروی دریایی در دریا خط مقدم بوده و در مقابل هر تهدیدی در این عرصه در خط مقدم است. ایشان یادی نیز از فعالیت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و همرزمان ما در 7 آذر 59 که در حماسه عملیات مروارید حضور داشتند کردند و کارکنان نیروی دریایی را مورد محبت قرار داده و مسیرها را برای فرماندهی جدید نیروی دریایی ارتش تبیین فرمودند تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش در عرصه دریا باشیم.


[ شنبه 9 آذر 1396 ] [ 17:37 ] [ یاشار ]
[ ]

تقدیر بنگلادش از نیروی دریای ارتش ایران

اعزام ناوگرو نیروی دریایی ارتش به بندر باکو

بنگلادش تلاش‌های نیروی دریایی ایران برای حفاظت از کشتی‌های تجاری و نفت کش ها در آب های بین المللی را ستود.


[ شنبه 9 آذر 1396 ] [ 15:37 ] [ یاشار ]
[ ]

موشک بالستیک جدیدمان قابلیت هدف قرار دادن تمام نقاط آمریکا را دارد

کره شمالی: موشک بالیستیک جدید قابلیت هدف قرار دادن تمام نقاط آمریکا را دارد

  به نقل از اسپوتنیک، کره شمالی روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای از طریق تلویزیون رسمی این کشور اعلام کردآزمایش موشکی اخیر پیونگ‌یانگ موفقیت آمیز بوده است. در این آزمایش موشکی، یک فروند موشک بالستیک قاره پیمای جدید تحت عنوان «هواسونگ-15» به سمت دریای ژاپن شلیک شد.

پیونگ یانگ ضمن «موفقیت آمیز» خواندن این آزمایش موشکی اعلام کرد موشک بالستیک آزمایش شده قابلیت هدف قرار دادن تمامی نقاط آمریکا را دارد. بر اساس این بیانیه، آزمایش موشکی اخیر کره شمالی هیچ گونه تاثیر منفی بر امنیت کشورهای همسایه نداشته است.

ارزیابی های اولیه نشان می دهد موشک آزمایش شده یک موشک قاره پیمای قدرتمند است. این موشک، قدرتمندترین موشک بالستیک کره شمالی است که پیش از فرود در دریای ژاپن مسافتی معادل 620 مایل (997 کیلومتر) را در ارتفاع 4475 کیلومتری طی کرد.

این آزمایش واکنش منفی جوامع بین المللی را در پی داشت. آمریکا، ژاپن و کره جنوبی خواستار تشکیل فوری جلسه شورای امنیت سازمان ملل در این خصوص شدند. «ینس استولتنبرگ»، دبیر کل ناتو، نیز آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد.


[ شنبه 8 آذر 1396 ] [ 20:36 ] [ یاشار ]
[ ]

بعد از نابودی داعش، حالا نوبت سایر تروریست‌ها است که از صحنه روزگار پاک شوند

بعد از نابودی داعش، حالا نوبت سایر تروریست‌ها است که از صحنه روزگار پاک شوند

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران  گفت‌: با اشاره به روند شکل‌گیری داعش اظهار کرد: داعش در سایه اختلافات بین مسلمانان زنده و با کمک استکبار جهانی به رهبری آمریکا تقویت شد و قدرت گرفت.

وی ادامه داد: داعش فکر می‌کرد می‌تواند بزرگ شده و قدرت بیشتری بگیرد، اما با اتحاد مسلمانان رو به زوال رفت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران افزود: بعد از نابودی داعش، حالا نوبت سایر تروریست‌ها است که از صحنه روزگار پاک شوند و کمک‌های مرتجعین عرب و آمریکایی صهیونیستی نمی‌تواند برای آنها چاره‌ساز باشد.


[ شنبه 8 آذر 1396 ] [ 20:36 ] [ یاشار ]
[ ]

کره شمالی: فقط آمریکا از تسلیحات هسته‌ای ما بترسد

  به نقل از نیوزویک؛ «ری جونگ هیوک»، معاون مجلس جمهوری خلق کره شمالی و مدیر موسسه روابط عمومی ملی این کشور، در یک همایش پارلمانی که به میزبانی ترکیه برگزار شد، اعلام کرد، کره شمالی تسلیحات هسته‌ای را برای مقابله با آمریکا می‌سازد، نه برای دیگر کشورها. این موضوع بدان معناست که دیگر کشور‌ها نباید ترسی از توسعه تجهیزات نظامی کره شمالی داشته باشند؛ اما آمریکا باید از آن بترسد.

این مقام عالی رتبه سیاسی در ادامه گفت: حقیقت امروز نشان می‌دهد دستیابی ما به تسلیحات هسته ای، آمریکا را کاملا مستاصل کرده است. جاه طلبی آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه بر باد رفت و این تسلیحات توانست از شبه جزیره کره و منطقه در برابر آمریکا حفاظت کند.

چین، ژاپن، اتحادیه اروپا و دیگر کشور‌های جهان و دولت‌ها بر فشار‌های خود علیه کره شمالی افزوده اند تا توسعه تسلیحات هسته‌ای را که در ماه‌های اخیر افزایش داده، متوقف کند؛ با این حال «ری» در این همایش تاکید کرد کره شمالی دست از مبارزه با آمریکا برنمی دارد. موشک بالستیک قاره پیمای «هوسانگ ۱۴» ساخت کره شمالی قادر است مناطق دوردستی از آمریکا، آمریکای لاتین، قاره آفریقا و قطب جنوب را مورد هدف قرار دهد.


[ شنبه 6 آذر 1396 ] [ 20:34 ] [ یاشار ]
[ ]

خرید و واگذاری 200 کانکس مسکونی توسط ارتش به مردم زلزله زده غرب کشور

خرید و واگذاری 200 کانکس مسکونی توسط ارتش به مردم زلزله زده غرب کشور

  امیر تقی خانی سخنگوی ارتش در گفتگویی گفت: علاوه بر استمرار عملیات امدادرسانی در حوزه های پزشکی، بهداشتی و مهندسی در مناطق زلزله زده توسط یکان های ارتش؛ تعداد 200 دستگاه کانکس مسکونی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران خریداری و به مردم شریف منطقه سرپل ذهاب اهدا گردید.

وی تصریح کرد: این کانکس ها در 48 ساعت گذشته به پادگان ابوذر در غرب کشور حمل شده و پس از تایید بنیاد مسکن در محل های مورد نظر برای مردم آسیب دیده نصب خواهد شد.

سخنگوی ارتش افزود: در حال حاضر 188 دستگاه به پادگان ابوذر منتقل شده و 12 دستگاه دیگر نیز در حال انتقال به این پادگان می باشد. همچنین عملیات زیرسازی و تسطیح مناطق مورد نظر برای نصب کانکس ها نیز همزمان در حال اجرا است و امیدواریم این اقدام کمک مختصری در رفع نگرانی های اسکان موقت مردم عزیز بویژه در شرایط فعلی جوی داشته باشد.


[ شنبه 5 آذر 1396 ] [ 20:33 ] [ یاشار ]
[ ]

وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است

رهبر انقلاب

هر جا به حضور ما در مقابله با استکبار نیاز باشد کمک خواهیم کرد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار مهمانان شرکت‌کننده در اجلاس «محبان اهل‌بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها»، اتحاد و همدلی امت اسلامی در شرایط کنونی را از اوجب واجبات دانستند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه جبهه استکبار و صهیونیسم برای ایجاد جنگ و نزاع میان مسلمانان ایستاده و خواهد ایستاد و به اذن پروردگار در این مبارزه پیروز خواهد شد همانگونه که شجره خبثه داعش در عراق و سوریه قطع شد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: اگرچه داعش در عراق و سوریه به نقطه پایان خود رسید اما نباید از کید و مکر دشمنان غافل بود زیرا امریکا و صهیونیسم و دنباله‌های آنها، از دشمنی با اسلام دست نخواهند کشید و ممکن است توطئه ای همچون داعش و امثال آن را در منطقه ای دیگر طراحی و اجرا کنند.


[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 13:32 ] [ یاشار ]
[ ]

تهدید به ترور سردار سلیمانی در شبکه تلویزیون صهیونیستی

تهدید به ترور سردار سلیمانی در شبکه صهیونیستی i24 + فیلم

  رعب و وحشت پوچ و تو خالی 6 ساله‌ای که گروهک تروریستی داعش در جهان برپا کرده بود، در نهایت با وعده صادق شیرمردی از دیار ایران زمین درهم شکست؛ حاج قاسم سلیمانی، سردار کهنه کار جبهه‌های نبرد که قول مردانه‌اش در گرفتن انتقام خون فرزندان این مرز و بوم، خواب داعشیان ددمنش را  در عرض کمتر از سه ماه بر هم زد و از هم پاشید.

حالا خواری و زبونی داعش دست‌نشانده بیش از هر زمان دیگری، لکه ننگی شده بر پیشانی گردانندگان اصلی‌اش؛ آنهایی که روزی در مجامع جهانی نقاب ادعای مخالفت با داعش می‌زدند و روز دیگر به‌عنوان شاهراهی حیاتی، تامین‌کننده مهمات و آذوقه این گروهک تروریستی بودند؛ سرکرده‌هایی که حالا برای رهایی از این چاه خودساخته‌‌ و برای کاهش چنین رسوایی سنگین و خفت‌بار، دست به دامن آخرین تیر ترکش وحشی‌گری خود شده‌اند و بار دیگر تهدید به ترور کرده‌اند!

به تازگی یکی از ژنرال‌های سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه i24 رژیم صهیونیستی، در سخنانی تند و تهدیدآمیز علیه ایران، ترور سردار سلیمانی را هدف اسرائیل عنوان می‌کند!


[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 10:31 ] [ یاشار ]
[ ]

حملات موشکی یمنی‌ها به مواضع نظامیان سعودی

حملات موشکی یمنی‌ها به مواضع نظامیان سعودی

 به نقل از خبرگزاری سبا، یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای ارتش و نیرو‌های مقاومت مردمی یمن (انصار الله) مواضع و محل‌های تجمع نظامیان سعودی و مزدوران خارجی را در شهر‌های عسیر، نجران و جیزان هدف قرار دادند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند و یا زخمی کردند.

یک منبع نظامی اعلام کرد یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل‌های تجمع نظامیان سعودی را در شهر الربوعه و روستای مجازة در عسیر گلوله باران کردند. این منبع امنیتی افزود یگان‌های موشکی نیرو‌های انصارالله و ارتش یمن نیز محل استقرار نظامیان سعودی را در منطقه رقابه الهنجر و نزدیک گذرگاه علب هدف قرار دادند. او تاکید کرد شماری از نظامیان سعودی و مزدوران خارجی تحت امر این رژیم در عملیات نیرو‌های ارتش و انصار الله یمن در تپه الخزان کشته و یا زخمی شدند.

این منبع امنیتی افزود مراکز استقرار نظامیان سعودی در پایگاه‌های الشرفه، السدیس و حصن الحماد در نجران نیز هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن قرار گرفت. نیرو‌های ارتش و انصار الله یمن همچنین چند موشک کاتیوشا به محل استقرار نظامیان سعودی در برج العبادیه در جیزان شلیک کردند.


[ شنبه 3 آذر 1396 ] [ 20:31 ] [ یاشار ]
[ ]

وزارت اطلاعات: جاعل عناوین بزرگ دستگیر شد

سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی را که با جعل عناوین مختلف از جمله بازرس ویژه بیت رهبری و پرسنل وزارت اطلاعات به اخاذی و دریافت رشوه از طعمه هایش در تهران و کرج اقدام می کرد،دستگیر کردند.

در بازرسی از منزل ح-ف ،کارت ها و احکام جعلی دیگری از قبیل مشاور محاکم عمومی و انقلاب دادستانی تهران ،معاون بازرگانی و مکاتبات جعلی با سازمان بازرسی کل کشور، وزیر اطلاعات و دیگر سازمان ها و نهادها بدست آمده است.

جاعل عناوین بزرگ دستگیر شد

در بین مدارک این جاعل دیپلمه، مهر جعلی پزشک متخصص قلب و عروق با کد نظام پزشکی نیز وجود دارد.

وزارت اطلاعات از هموطنان می خواهد در صورت مشاهده سوء استفاده از عناوینی همچون بیت رهبری یا وزارت اطلاعات ،آن را به ستاد خبری 113 اطلاع دهند.


[ شنبه 1 آذر 1396 ] [ 20:30 ] [ یاشار ]
[ ]

ورود حریری به لبنان

ورود حریری به لبنان

  به نقل از خبرگزاری صداوسیما از بیروت؛ هواپیمای سعد الحریری، نخست وزیر لبنان لحظاتی پیش در فرودگاه بین المللی رفیق الحریری بیروت به زمین نشست.

سعد حریری پس از ورود به لبنان فرودگاه بیروت را به مقصد مرکز شهر ترک کرد تا به مقبره پدرش رفیق حریری برود.

حریری ۱۸ روز پس از اعلام استعفای بحث برانگیز و پر ابهامش در عربستان سعودی، سرانجام به بیروت بازگشت. نخست وزیر لبنان پس از سفر پر ابهامش به عربستان سعودی، فرانسه، مصر و قبرس وارد بیروت پایتخت لبنان شد.

منابع نزدیک به حریری اعلام کرده اند عربستان سعودی او را وادار به کناره گیری کرده و در بازداشت خانگی قرار داده بود. حریری قرار است در مراسم روز استقلال لبنان که روز چهارشنبه در بیروت برگزار می‌شود شرکت کند.


[ شنبه 1 آذر 1396 ] [ 20:29 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید