حضور کشور‌های غربی در خلیج فارس یک حضور نمایشی است

همواره دشمنان را در دریا رصد می‌کنیم/ حضور کشور‌های غربی در خلیج فارس یک حضور نمایشی است به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس آن‌ها استکبار جهانی همواره و در همه عرصه‌ها با شکست روبرو شده‌اند و هفته دفاع مقدس پیشانی و نمایان‌گر این اقتدار و ظفرمندی کشورمان است.


[ شنبه 30 شهريور 1398 ] [ 2:6 ] [ یاشار ]
[ ]

روایتی از دغدغه رهبر انقلاب درباره قوم بلوچ

امیر دریادار حبیب‌اللّه سیاری معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران ،درباره دغدغه حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: هنگامی که در خصوص همایش "اقتدار دریایی و توسعه سواحل مکران" خدمت رهبر انقلاب رسیدیم، ایشان فرمودند بررسی کرده‌اید که قوم عزیز بلوچ ما حساسیتی نسبت به این واژه تاریخی (مکران) نداشته باشند؟

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: پس از بررسی ستادی، گفت‌وگو با مولوی‌ها و اطمینان از کاربرد کلمه مکران در مناطق جنوبی سیستان‌وبلوچستان، ایشان فرمودند خیالم راحت شد نکند که قوم عزیز بلوچ ما نسبت به این کلمه موضعی داشته باشند.


[ شنبه 30 شهريور 1398 ] [ 2:6 ] [ یاشار ]
[ ]

رژه و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی در منطقه جنوب کشور

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش   با یادآوری اینکه نیرو‌های مسلح در مناسبت‌های مختلف اقدام به نمایش رژه می‌کنند، گفت: نیروی هوایی نیز در چنین برنامه‌هایی به صورت پرواز جمع یا پرواز تک فروندی، مانور‌های آکروباتیک اجرا می‌کنند که می‌توان پرواز جنگنده کوثر را در   ۲۹ فروردین امسال مثال زد.

او در تشریح نکته‌های پرواز‌های نمایشی اظهار کرد: هدف پرواز‌های رژه‌ای، قدرت نمایی است.


[ شنبه 29 شهريور 1398 ] [ 2:5 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران موفق‌ترین کشور در باج ندادن به دزدان دریایی است/ اسکورت ۱۰ هزار کشتی در دفاع مقدس

تکاور امیر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران فرمانده تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش گفت: زمانی که رژیم بعث به ایران حمله کرد نیرو دریایی اولین یگانی بود که در منطقه خرمشهر مستقر شد و روز یکم مهر یعنی یک روز پس از آغاز جنگ تحمیلی تکاوران دریایی از بوشهر به خرمشهر اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به حجم آتشی که دشمن بر روی خرمشهر می ریخت نیروهای مردمی، بسیج و تکاوران دریایی توانستند ۳۴ روز در خرمشهر مقاومت کنند به طوری که وقتی یکی از فرماندهان بعثی اسیر شد می گفت در اشغال خرمشهر فکر می کردیم یک تیپ تقویت شده تکاور در خرمشهر مستقر است که این گونه دفاع می کنند.


[ شنبه 29 شهريور 1398 ] [ 2:4 ] [ یاشار ]
[ ]

بلایی که موشک‌های ایران می‌تواند سر پالایشگاه‌های عربستان بیاورد

اندیشکده CSIS آمریکا از در تیررس بودن بزرگترین پالایشگاه نفت و ذخایر گاز جهان توسط پایگاه‌های موشکی ایران خبر داده است و اعلام کرده است ایران به راحتی می تواند حیات را از عربستان بگیرد.

 


[ شنبه 28 شهريور 1398 ] [ 2:3 ] [ یاشار ]
[ ]

ارتشی باوفاتر و مجاهدتر از ارتش جمهوری اسلامی نیست

هیچ ارتشی باوفاتر و مجاهدتر از ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۳۲۱ شهید سرلشکر اشراف در مرند، با اشاره به فداکارای یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا گفت: کسی که در راه خدا فداکاری کند، باوفا بماند و در روزهای سخت به خداوند اعتماد کند، خداوند متعال سعادتی جاویدان به او عطا می‌کند. وی با بیان اینکه برای شهدا هیچ مرگی قابل تصور نیست، یادآور شد: ارتش ما سرشار از تربیت شدگان عاشورایی است. اهدای ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس، سندی زنده بر این ادعا است.


[ شنبه 24 شهريور 1398 ] [ 2:2 ] [ یاشار ]
[ ]

موشک بالستیک ذوالفقار؛ صابونی که به تن داعش خورد

موشک بالستیک «ذوالفقار» یکی از موشک‌های تمام ایرانی بود که در جریان رژه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ در تهران از مقابل جایگاه ویژه عبور کرد و رسانه‌ها تصویر آن را منتشر کردند. این موشک در حقیقت آخرین عضو خانواده فاتح به حساب می‌آید و برای علاقمندان به پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور، بیش از هر چیز یادآور دقت بالا و نقطه زنی آن است.

موشک بالستیک ذوالفقار؛ صابونی که به تن داعش خورد + تصاویر


[ شنبه 24 شهريور 1398 ] [ 2:1 ] [ یاشار ]
[ ]

مشمولان دارای کف پای صاف چگونه از سربازی معاف شوند؟

مشمولان خدمت وظیفه عمومی که کف پای صاف دارید، درباره چگونگی دریافت معافیت دائم خود بیشتر بدانید.

معافیت سربازی برای افرادی که کف پای صاف دارند چگونه است؟ آیا قطع بودن انگشت شست پا معافیت دارد؟  برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که کف پای صاف دارند، درباره چگونگی دریافت معافیت دائم سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد. مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی و مطابق آیین نامه جدید، چنانچه صافی کف پا با دفورمیتی مچ پا همراه باشد، فرد مشمول وظیفه در شمول معافیت دائم قرار می‌گیرد. همچنین آن دسته از مشمولان وظیفه‌ای که دچار قطع انگشت شست در یک پای خود هستند، بهتر است بدانند که قطع شست در یک پا به تشخیص شورای پزشکی شامل خدمات غیررزمی می‌شود.

انتهای پیام/


[ شنبه 22 شهريور 1398 ] [ 2:0 ] [ یاشار ]
[ ]

حضور مقتدی صدر در کنار رهبری پیام روشنی برای آمریکا دارد

مقتدی صدر، از رهبران سیاسی شیعه در عراق، روز سه شنبه ۱۹ شهریور در مراسم عزاداری دفتر رهبر جمهوری اسلامی ایران در کنار رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای و سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران حضور یافت. در روز‌های گذشته نیز گزارش‌هایی درباره سفر مقتدی صدر به ایران منتشر شده بود.باشگاه خبرنگاران - ویدئویی از سینه زنی مقتدی صدر در مراسم شام غریبان اباعبدالله

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل عراق  ، اظهار کرد: در هندسه سیاسی فعلی بغداد می توان دید که تهران متحدی استراتژیک برای این کشور محسوب می شود، همچنین  علاوه بر تعاملات سیاسی و اقتصادی بحث تعلق خاطر شیعیان عراق   به مقام معظم رهبری هم مطرح است زیرا  در رابطه با مسائل جهان اسلام نوعی پیوند ناگسستنی بین این دو کشور وجود دارد.

او افزود:با توجه به اینکه مقتدی صدر در چارچوب سیاسی عراق دارای نفوذی خاص است، حضور او در حسینیه امام خمینی در ایام عزاداری به همراه سردار قاسم سلیمانی، تجدید پیمان و عهدی است که او به عنوان مقتدی خود با مقام معظم رهبری دارد.


[ شنبه 21 شهريور 1398 ] [ 1:59 ] [ یاشار ]
[ ]

یگان بالگردی هوانیروز برای رژه ۳۱ شهریور آمادگی دارد

امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در روز ۳۱ شهریور عمده بالگرد‌های هوانیروز در شهرستان‌ها به پرواز در خواهند آمد، اظهار کرد: در رژه روز ۳۱ شهریور امسال یگان بالگردی نیروی زمینی ارتش با طیف گسترده‌ای از بالگرد‌های تهاجمی، ترابری، پشتیبانی رزمی و شناسایی شرکت خواهند کرد.

او با اشاره به آمادگی بالای هوانیروز برای رژه هفته دفاع مقدس در سراسر کشور افزود: بالگرد‌های کبرا، ۲۱۴، ۲۰۶، ۲۰۵ و شنوک در این رژه شرکت می‌کنند و توان عملیاتی خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: خلبان آخرین بالگردی که طی دو رژه قبلی روز ارتش سال ۹۸ و رژه ۳۱ شهریور سال ۹۷ از مقابل جایگاه رژه در تهران عبور کرد خودم بودم و در روز ۳۱ شهریور امسال نیز ان‌شاءالله اگر قسمت باشد این کار را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/


[ شنبه 18 شهريور 1398 ] [ 1:59 ] [ یاشار ]
[ ]

مدیر اسبق برنامه موشکی رژیم صهیونیستی: موشک کروز «سومار» احترام برانگیز است

در شرایطی که قدرت نظامی بازدارنده ایران و توان مقابله کشور با هر گونه تهدید نظامی این روز‌ها محور بحث روز است. بررسی تکنولوژی موشک‌های ایران نشان می‌دهد که برد این موشک‌ها به دورترین نقاط اروپا و بیش از ۷۰ درصد آسیا می‌رسد و این توان دفاعی باعث نا امیدی دشمنان در حمله نظامی به خاک و تاسیسات حیاتی کشورمان شده است.

1

یکی از موثرترین سلاح‌ها در میدان‌های نبرد که توانایی ضربات سنگین و مهلک در زمین، هوا و دریا را دارند موشک‌ها هستند و یکی از اعضای این خانواده موشک‌های کروز هستند.


[ شنبه 18 شهريور 1398 ] [ 1:58 ] [ یاشار ]
[ ]

به‌‌ احترام موشک‌ ایرانی کلاه از سر برمی‌دارم

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

کروز هویزه

موشک کروز هویزه در هنگام شلیک

 یوزی رابین مدیر اسبق برنامه موشکی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "به‌‌احترام موشک‌ ایرانی کلاه از سر برمی‌دارم" اما حالا دشمنان ایران با رونمایی از نسل جدید موشک‌های کروز زمینی، بهتر و بیشتر دریافته‌اند که "کروزهای زمینی ایران" یعنی مشکل جدی و جدید برای آنها، یعنی "دست‌ِبزن" جدیدی که معادلات منطقه‌ای آنها را حتماً تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/


[ شنبه 18 شهريور 1398 ] [ 1:55 ] [ یاشار ]
[ ]

حمله موشکی یمنی‌ها به جنوب عربستان

حمله موشکی یمنی‌ها به جنوب عربستان به نقل از پایگاه خبری «انصارالله»، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران سعودی را در «عسیر» با موشک‌های بالستیک زلزال-۱ هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های یمنی در دو حمله موشکی جداگانه، دو فروند موشک به سمت دو محل تجمع مزدوران در منطقه «مجازه» شلیک کردند.

این گزارش می‌افزاید در این حمله‌ها، چندین مزدور سعودی کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/


[ شنبه 16 شهريور 1398 ] [ 1:54 ] [ یاشار ]
[ ]

امنیت و آرامش بر مرز‌های میهن اسلامی حاکم است

امنیت و آرامش بر مرز‌های میهن اسلامی حاکم است امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در تقدیر از تعدادی از عناصر موثر اطلاعاتی و عملیاتی ارتش گفت: فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در تدابیر ابلاغی مبنی بر ارزشمندی تلاش‌های خاموش در جهت صیانت از نظام جمهوری اسلامی فرمودند: «هرجا باشیم چه آنجا نامی و عنوانی داشته باشد یا نداشته باشد یا کسی ما را بشناسد یا اهمیت کار ما را کسی بفهمد یا نفهمد، چون در جهت اقامهنظام جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و حکم الهی است، ارزش والای خودش را خواهد داشت و این آن چیزی است که هر کسی را در هر جایی که هست تسلی می‌دهد»،


[ شنبه 13 شهريور 1398 ] [ 1:53 ] [ یاشار ]
[ ]

روسیه مشتریِ جدید تجهیزات نظامی ایرانی

جمهوری اسلامی ایران از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ همواره مورد تهدید و تحریم کشور‌هایی قرار گرفت که روزی در کشور منافع داشتند؛ به همین خاطر مجبور شد تا دست به زانوی خود بگیرد و کشوری که روزی وابستگی شدیدی به غرب داشت را دوباره بسازد.

درخشش دوباره اقتدار در نمایشگاه ماکس/ روسیه خریدار جدید تجهیزات نظامی ایرانی

جوانان در آن روز‌های سخت که حتی جنگ تحمیلی نیز آغاز شده بود دست بکار شدند و در تمامی حوزه‌ها اقتداری مثال‌زدنی را برای کشور به وجود آوردند،


[ شنبه 12 شهريور 1398 ] [ 1:53 ] [ یاشار ]
[ ]

تمرین دریایی امنیت پایدار ۹۸ در دریای خزر آغاز شد

تمرین دریایی رژه امنیت پایدار ۹۸، به منظور ارتقای توان و آمادگی رزمی در دریا و با شرکت انواع یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش اعم از ناوشکن‌های رزمی، ناو موشک انداز، هواپیما‌های بال ثابت و بالگرد و همچنین تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش صبح امروز در دریای خزر آغاز شد.

تمرین دریایی امنیت پایدار در دریای خزر آغاز شد

این تمرین دریایی امنیت پایدار در گستره‌ای به وسعت ۲۵ هزار و ۸۰۰ مایل مربع دریایی در منطقه ۲۰ درصد حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر اجرا و طی آن سناریو‌های آفندی و پدافندی برای حراست از آب‌های سرزمینی کشورمان و حفظ خطوط مواصلاتی انجام می‌شود. برپایه این گزارش، نیرو‌های پدافند هوایی و هوایی ارتش نیز در راستای پوشش و پشتیبانی نزدیک هوایی، تامین منطقه تمرین را برقرار می‌کنند.


[ شنبه 11 شهريور 1398 ] [ 1:52 ] [ یاشار ]
[ ]

تل‌آویو و حیفا؛ زیر سایه شهاب ایرانی

روز چهارم مرداد ماه بود که سی‌ان‌ان به نقل از منابعی در وزارت دفاع آمریکا مدعی شد ایران یک موشک بالستیک با برد ۱۰۰۰ کیلومتر آزمایش کرده است. کاخ سفید نیز در واکنش به این خبر اعلام کرد: از آزمایش یک موشک از سوی ایران آگاه هستیم؛ این موشک از نوع شهاب ۳ با برد بیش از هزار کیلومتر بوده، اما آزمایش آن خطری برای کشتی‌رانی یا پایگاه‌های آمریکا در منطقه ایجاد نکرده است.

 آمادگی نظامی از جمله مهم‌ترین وسیله و ابزار برای ایجاد امنیت است.  در واقع رابطه جدی میان پیشرفت و آمادگی نظامی و امنیت در این خصوص برقرار است. اقتدار در اینجا مساوی بوده با امنیت. ضعف در نیروی نظامی حتی ممکن است همسایگان شما را وادار به حمله کند و از این لحاظ به طور کل از دوست و دشمن در امان نخواهیم بود.

تل‌آویو و حیفا؛ زیر سایه شهاب ایرانی + تصاویر


[ شنبه 10 شهريور 1398 ] [ 1:51 ] [ یاشار ]
[ ]

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با آرمان های امام(ره)

مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با آرمان های امام(ره)  صبح امروز (شنبه)  در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد. 

در این مراسم امیر صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی و جمعی از فرماندهان این نیرو حضور داشتند.

گفتنی است دهم شهریور ماه سال ۱۳۸۷ قرارگاه پدافند هوایی به دستور فرماندهی کل قوا از نیروی هوایی ارتش منفک و به تشکیلاتی مجزا تبدیل شد.

انتهای پیام/


[ شنبه 9 شهريور 1398 ] [ 1:50 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران در منطقه جایگاه ویژه‌ای دارد

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاع و سامانه باور ۳۷۳ گفت: علی رغم همه فشار‌های دشمن در تحریم توان دفاعی جمهوری اسلامی و صنایع دفاعی ما به حمد الله شاهد پیشرفتی شبیه به اعجاز هستیم.
او افزود: باور ۳۷۳ در مقایسه با انواع مشابه خودش بسیار جلوتر و پیشرفته‌تر است و تا زمانی که تهدید داریم طبیعتا عقل، شرع و عرف دفاع را برای ما تجویز می‌کند.


[ شنبه 2 شهريور 1398 ] [ 1:49 ] [ یاشار ]
[ ]

سامانه باور ۳۷۳ از پاترویت و اس ۳۰۰ قوی‌تر است

سامانه باور ۲۷۳ از پاترویت و اس ۳۰۰ قوی‌تر و برتر است. امیر سرتیپ شاهرخ شهرام با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما درباره سامانه پدافند دفاعی باور ۳۷۳ گفت: این سامانه با توجه به نیاز کشور به پدافند دفاعی با برد بالا طراحی و ساخته شد و با توجه به اینکه تنفیذ ساخت این سامانه از سوی رهبر معظم انقلاب و اینکه با میلاد پیامبر اکرم (ص) همزمان شد، عدد ۳۷۳ عدد ابجد پیامبر اکرم (ص) است و کلمه «باور» هم به تبرک از کلام مقام معظم رهبری مبنی بر خودباوری، نامگذاری شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تهدیدات، به سامانه‌ای قویتر از اس ۳۰۰ نیاز داشتیم از این رو سامانه باور ۳۷۳ طراحی و ساخته شد.


[ شنبه 2 شهريور 1398 ] [ 1:49 ] [ یاشار ]
[ ]

فرمانده کل ارتش در دیدار با سربازان شجاع دیروز، چهره‌های موفق امروز؛

والاترین هدف سربازی، تربیت یک شهروند خوب و الگو برای جوانان است جمعی از سربازان وظیفه دفاع مقدس و مدیران نمونه و شخصیت‌های فرهنگی و ورزشی، با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با بیان اینکه باید بیش از پیش به مقوله سربازی پرداخته شود، گفت: ۴۰ هزار سرباز وظیفه ارتش در دوران دفاع مقدس به درجه شهادت نائل آمدند تا پرچم جمهوری اسلامی ایران در بلندای جهان پرآوازه بماند.


[ شنبه 2 شهريور 1398 ] [ 1:48 ] [ یاشار ]
[ ]

دشمن از «باور ۳۷۳» هیچ اطلاعاتی ندارد

دشمن از «باور ۳۷۳» هیچ اطلاعاتی ندارد امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم رونمایی سامانه ارتفاع بلند باور ۳۷۳ اظهار کرد: سامانهباور ۳۷۳ محصول تلاش مشترک کارکنان جوان نیروی پدافند هوایی ارتش، کارشناسان متعهد وزارت دفاع و مجموعه‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان است و در میدان رزم برتری بسیار بیشتری نسبت به نمونه‌های خارجی دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توانایی‌های این سامانه تصریح کرد: سامانه باور ۳۷۳ توانایی شناسایی همزمان ۳۰۰ هدف و اولویت بندی ۱۰۰هدف را دارد و می‌تواند به صورت همزمان با ۶ هدف درگیر شود که این توانایی قابل افزایش است.


[ شنبه 2 شهريور 1398 ] [ 1:47 ] [ یاشار ]
[ ]

افشای جزئیاتی جدید از دلیل انصراف ترامپ از حمله به ایران

افشای جزئیاتی جدید از دلیل انصراف ترامپ از حمله به ایرانالمانیتور به نقل از منابع دیپلماتیک فاش کرد پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی، ارسال پیام‌هایی از سوی عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی ترامپ را در لحظه آخر از حمله به ۳ نقطه در ایران منصرف کرد.

به نوشته المانیتور، در آن پیام‌ها درباره «پاسخ قدرتمندانه» ایران به حمله نسبتا جزئی آمریکا ابراز نگرانی شده بود.

این منابع خاطرنشان کردند مقام های ارشد اطلاعاتی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس (امارات و عربستان) شتابان از واشنگتن خواستند تا از اقدام نظامی علیه ایران منصرف شود.


[ شنبه 1 شهريور 1398 ] [ 1:45 ] [ یاشار ]
[ ]

سرنگونی پهپاد اسرائیلی در آسمان لبنان

 مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد با «سلاح مناسب» با یک فروند پهپاد اسرائیلی مقابله کرده و آن را بر فراز منطقه رامیه سرنگون کرده است.

 

سرنگونی پهپاد اسرائیلی در آسمان لبنان

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد با «سلاح مناسب» با یک فروند پهپاد رژیم صهینیستی هنگام عبور از مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی مقابله کرده است. بقایای پهپاد صهیونیستی به دست مقاومت افتاده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین خود مدعی شد هیچ خطری در خصوص نفوذ اطلاعات پهپاد سرنگون شده وجود ندارد و پهپاد سرنگون شده، پهپادی ساده و کوچک بوده که ماموریتی روتین داشته است.

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، چند روز قبل با هشدار به رژیم صهیونیستی گفته بود از این به بعد پهپاد‌های صهیونیستی که وارد قلمرو لبنان شوند هدف قرار خواهند گرفت و این اقدام از سوی نیرو‌های میدانی حزب‌الله انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/


[ جمعه 18 شهريور 1398 ] [ 19:17 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید