جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج منصوب شدند

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج منصوب شدند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، حضرت آیت الله خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.


ادامه مطلب
[ شنبه 11 تير 1398 ] [ 1:27 ] [ یاشار ]
[ ]

استقرار ثبات و امنیت ظرفیت‌های بزرگی در تنگه هرمز ایجاد می‌کند

استقرار ثبات و امنیت ظرفیت‌های بزرگی در تنگه هرمز ایجاد می‌کند آیین اختتامیه اولین دوره بصیرت، ویژه خانواده‌های فاقد منازل سازمانی ستاد نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار خانزادی و حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد در مجتمع تفریحی، فرهنگی شهید مطهری شهرستان نوشهر برگزار شد.در این آئین، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، منطقه خلیج فارس را منطقه‌ای راهبردی و بسیار مهم و همچنین مرکز دنیا از نظر گذرگاهی دسترسی به منابع انرژی و دریا‌های پیرامون عنوان کرد و افزود: تنگه هرمز مهمترین تنگه گذرگاهی از بابت انرژی جهانی محسوب می‌شود که اگر در این منطقه صلح، ثبات، امنیت و آرامش برقرار باشد و ائتلاف منطقه‌ای صورت گیرد، ظرفیت‌های بزرگ برای منطقه ایجاد می‌شود و همه دنیا به آن نیازمند خواهند شد.


[ شنبه 7 تير 1398 ] [ 1:25 ] [ یاشار ]
[ ]

توضیحات وزیر دفاع درباره اعدام جاسوس سازمان سیا

بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم امیر سرتیپ «امیر حاتمی» درباره اعدام یکی از نیرو‌های قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال ۸۹ از وزارت دفاع جدا شده بود؛ در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متاسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند.

وی افزود: بار‌ها تاکید کرده‌ایم سزای افرادی که خیانت کنند همین رفتاری است که سازمان قضایی با این جاسوس انجام داد و بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم.

امیر حاتمی تصریح کرد: این اتفاق در داخل وزارت دفاع رخ نداده است و با اینکه بیرون از دستگاه در حال انجام بود، پس از دو سال روشن شد و این اقدام نشان می‌دهد که یک سپر امنیتی بسیار خوبی وجود دارد و حتی لایه‌های بیرون را مراقبت می‌کند.

انتهای پیام/


[ شنبه 3 تير 1398 ] [ 1:23 ] [ یاشار ]
[ ]

عوامل حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در انتظار اعدام

عوامل حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در انتظار اعدام فرهاد افشار نیا رئیسدادگستری استان خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه  با خبر صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست پرونده حادثه تروریستی اهواز گفت: ۵ نفر از عوامل حادثه تروریستی توسط نیروهای مسلح به هلاکت رسیدند و بخشی که مربوط به قصور مامورانی نظامی و انتظامی بود توسط سازمان قضائی نیروهای مسلح بررسی شد.


[ شنبه 3 تير 1398 ] [ 1:17 ] [ یاشار ]
[ ]

ناگفته‌های تکان‌دهنده ۲ مقام امنیتی از جنایات منافقین

در روز‌های ۶ و ۷ تیر نیز عوامل سازمان مجاهدین خلق(منافقین) اقدام به انفجار بمب در مسجد ابوذر و دفتر حزب جمهوری اسلامی کردند. در ماجرای انفجار بمب در مسجد ابوذر، آیت‌الله خامنه‌ای امام جمعه موقت تهران و نماینده امام در شورای عالی دفاع به‌شدت مجروح شد و در ماجرای انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و بیش از ۷۰ وزیر و نماینده مجلس به شهادت رسیدند.

ناگفته‌های تکان دهنده ۲ مقام امنیتی از جنایات منافقین/ از زنده‌به‌گورکردن تا اداره خانه‌های تیمی

 


[ شنبه 3 تير 1398 ] [ 1:16 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید