ظریف: پمپئو به صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران اعتراف کرد

وزیر خارجه ایران در گفتگو با شبکه سی بی اس با اشاره به اعتراف دیرهنگام نامزد تصدی وزارت خارجه آمریکا، تحریم‌های هسته‌ای را بی دلیل دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت «مایک پمپئو» رئیس پیشین سازمان سیا به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اقرار کرده است.

وی در مصاحبه با برنامه «رو در رو با مردم» ضمن اشاره به سخنان پمپئو در جلسه استماع کنگره آمریکا تاکید کرد: وی اذعان کرده که برنامه هسته ای ایران صلح آمیز بوده، هست و خواهد بود.

به گفته ظریف این سخنان، اعترافی دیرهنگام از سوی این مقام آمریکایی است اما نشان می دهد که هیچ دلیلی برای تحریم ها وجود نداشته است.


[ شنبه 1 ارديبهشت 1397 ] [ 15:23 ] [ یاشار ]
[ ]

جنگ درون تمدنی راهبرد آمریکا در مقابل نظام اسلامی است

کرج-ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ درون تمدنی، راهبرد آمریکا در مقابل نظام و انقلاب اسلامی بوده که مدافعان حرم با درک این موضوع درمقابل جبهه استکباری ایستادند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عصر جمعه دراولین سالگرد شهادت شهید محسن کمالی دهقان از شهدای مدافع حرم در مسجد رجایی شهر کرج، افزود: امروز آمریکا به جای توپ و تانک با جنگ نیابتی وارد میدان مبارزه با اسلام و ایران شده تا با بهره گیری از این راهبرد به اهدافش دست یابد.



ادامه مطلب
[ شنبه 1 ارديبهشت 1397 ] [ 14:29 ] [ یاشار ]
[ ]

حجت الاسلام سعیدی از مواضع اخیر فرمانده کل ارتش تقدیر کرد

علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی از مواضع امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحکیم وحدت و برادری بین سپاه و ارتش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی طی پیامی از مواضع امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحکیم وحدت و برادری بین سپاه و ارتش تقدیر و تشکر کرد.



ادامه مطلب
[ شنبه 5 ارديبهشت 1397 ] [ 15:20 ] [ یاشار ]
[ ]

از توافق هسته ای خارج نشوید

هشدار ۲۶ نظامی سابق رژیم صهیونیستی به ترامپ درباره لغو برجام: از توافق هسته ای خارج نشوید

26 نفر از فرماندهان نظامی اسبق رژیم صهیوینستی در نامه‌ای خواستار حفظ توافق هسته‌ای «برجام» شده‌ و درباره تبعات اقدام آمریکا برای خروج از آن هشدار داده‌اند. 
 
نظامیان و نیروهای امنیتی پیشین رژیم صهیونیستی در این نامه به آمریکا هشدار داده‌اند خروج از این توافق هسته‌ای امنیت این رژیم را به خطر خواهد انداخت.


ادامه مطلب
[ شنبه 7 ارديبهشت 1397 ] [ 19:31 ] [ یاشار ]
[ ]

دو سناتور آمريكايي خواستار انتشار اطلاعات همكاري هسته‌اي با ايران شدند

سناتور پت کروز از ایالت تگزاس و مارکو روبیو از فلوریدا در نامه‌ای خطاب به وزارت خارجه و انرژی آمریکا خواستار اطلاعات درباره بخشی از توافق هسته‌ای با ایران شدند که امکان پروژه‌هایی در زمینه انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز میان ایران، اروپایی‌ها و دیگر کشورها را فراهم می‌کند.
یک بیانیه اروپایی که ماه گذشته منتشر شد، نشان می‌داد که تلاش‌هایی تاکنون تحت این توافق صورت گرفته است که سناتورها کروز و روبیو خواهان انتشار جزئیات آن هستند.


ادامه مطلب
[ شنبه 8 ارديبهشت 1397 ] [ 19:29 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش سردار شریف به تهدید کشور‌های عربی

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای می‌خواهند که سپاه در پادگان‌ها ایستاده و کاری به مشکلات مردم نداشته باشد.

 سردار رمضان شریف بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای کارگری و روز کارگر که در الوند برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی براساس مبارزه با ظلم و استکبار بوده و از ابتدای انقلاب دشمنان طراحی‌های زیادی برای زمین زدن انقلاب پیاده کردند که یکی از تئوریسین‌های امریکایی می‌گوید باید کاری کنیم که ایران نتواند جشن چهل سالگی انقلاب را بگیرد.



ادامه مطلب
[ شنبه 11 ارديبهشت 1397 ] [ 8:15 ] [ یاشار ]
[ ]

برگزاری مراسم میلاد با سعادت امام عصر (عج) در لاهه

مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت امام عصر (عج) با حضور صدها تن از مسلمانان و شیعیان هلند در شهر لاهه برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این گردهمایی که با استقبال پرشور وگسترده مسلمانان مقیم هلند روبرو شد، پیام علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند (که برای سفر کاری خارج از لاهه بودند ) قرائت شد. همچنین سفیر عراق و معاون سفیر افغانستان در لاهه نیز در مورد ولادت حضرت مهدی (عج) و حکومت و جامعه ایده آل از نظر آن حضرت سخنرانی کردند.



ادامه مطلب
[ شنبه 12 ارديبهشت 1397 ] [ 17:28 ] [ یاشار ]
[ ]

آژانس هیچ نشانی از فعالیت هسته ای غیرصلح آمیز در ایران ندید

سفیر ایران در لندن:

سفیر ایران در لندن در توییتر خود نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از 10 سال مطالعه هیچ اثر و مدرکی مبنی بر این که ایران فعالیت‌های مرتبط با برنامه تسلیحات هسته‌ای داشته، مشاهده نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در توییتر خود نوشت:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تمام مدارک مورد ادعا و ارائه‌ شده توسط نتانیاهو مطلع بوده است و پس از 10 سال مطالعه هیچ اثر و مدرکی مبنی بر این که ایران فعالیت‌های مرتبط با برنامه تسلیحات هسته‌ای داشته، مشاهده نکرده است.

 بر همین اساس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصمیم گرفت تا در سال 2015 پرونده هسته‌ای ایران را برای همیشه مختومه اعلام کند.


[ شنبه 12 ارديبهشت 1397 ] [ 8:17 ] [ یاشار ]
[ ]

واشنگتن پست: ترامپ هم درباره ایران و هم کره‌شمالی اشتباه می‌کند

اقتصادنیوز: ​روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با بررسی سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران و کره شمالی نوشت: دونالد ترامپ تصور می‌کند که استراتژی‌اش برای پیونگ یانگ درقبال تهران نیز جواب می‌دهد اما وی درباره هر دو اشتباه می‌کند.

 



ادامه مطلب
[ شنبه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 13:18 ] [ یاشار ]
[ ]

اسراییل در آسمان تحقیر شد

اسراییل در آسمان تحقیر شدجوانان فلسطینی با سنگ و چوب یک پرنده بدون سرنشین را سرنگون کردند.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن جوانان فلسطینی در تظاهرات اعتراضی خود در نوار غزه، با سنگ و قلاب‌سنگ یک پرنده بدون سرنشین اسراییلی-پهباد- را سرنگون می‌کنند. پهباد در لحظه اصابت سنگ با دود سیاه سقوط می‌کند.

ارتش اسراییل هنوز در این مورد اظهارنظری نکرده است.


[ شنبه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 15:27 ] [ یاشار ]
[ ]

صدراعظم آلمان: خروج آمریکا از برجام نظم جهانی را تضعیف می‌کند

خروج آمریکا از برجام نظم جهانی را تضعیف می‌کند

صدراعظم آلمان گفت: خروج یکجانبه آمریکا از برجام، اطمینان به نظم جهانی را تضعیف می کند.

«آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان، روز جمعه گفت: لغو یکجانبه توافقی که در مورد آن موافقت شده و در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسیده است، کار درستی نیست. این مساله باعث کم شدن سطح اعتماد به نظم جهانی می شود.

مرکل با اشاره به خروج آمریکا از توافق زیست محیطی پاریس گفت: اگر همواره بگوئیم که مسائلی را نمی پسندیم و نمی توانیم به نظم جدید بین المللی دست یابیم، در آن صورت هر کس هر کاری دوست دارد انجام می دهد و این اخبار بدی برای جامعه جهانی است.


[ شنبه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 15:19 ] [ یاشار ]
[ ]

واشنگتن، تل آویو و ریاض عامل همه مناقشات منطقه اند

افسر سابق ضدتروریسم سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی.آی.ای)گفت: خاورمیانه ملتهب است و واشنگتن، تل آویو و ریاض عامل ایجاد همه این مناقشات انسانی و سیاسی در منطقه اند.

فیل جرالدی، شنبه در همایش بین المللی 'قدس؛ پایتخت همیشگی فلسطین' که در مشهد برگزار شد، افزود: تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس نشانه آن است که این کشور اراده ای برای صلح ندارد و همه رسانه های آمریکایی نیز از اسرائیل حمایت می کنند.



ادامه مطلب
[ شنبه 22 ارديبهشت 1397 ] [ 2:24 ] [ یاشار ]
[ ]

عضو گروهک تروریستی منافقین در مشهد دستگیر شد

عضو گروهک تروریستی منافقین در مشهد دستگیر شد

   قاضی حسن حیدری اظهار کرد: فردی ۳۷ ساله از مدتی قبل به دلیل ارتباط‌های گسترده با عوامل گروهک تروریستی منافقین تحت نظر نیروهای اطلاعاتی خراسان رضوی قرار داشت.

وی افزود:  این فرد بهایی بوده و قصد دارد با نفوذ و سوءاستفاده از مطالبات به حق کانون‌های صنفی مختلف که مورد حمایت نظام هستند، زمینه‌ را برای فعالیت‌های ضدامنیتی در مشهد فراهم کند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: این فرد در آستانه روز کارگر و هفته معلم تلاش داشت اقدامات ضدامنیتی را در مشهد رقم بزند که با تیزهوشی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد.

حیدری تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.


[ شنبه 16 ارديبهشت 1397 ] [ 1:13 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش تمام قد نیروهای مسلح به خروج امریکا از برجام

یک فعال فضای مجازی در توییتر خود واکنش های تمام قد نیروهای مسلح به خروج آمریکا از برجام را منتشر کرد.


[ شنبه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 1:10 ] [ یاشار ]
[ ]

جملات کوتاه

هیچ وقت
فراموش نکنید که:
"دنیا تکرار نمی شود..!"
از لحظه لحظه هایتان نهایت استفاده را ببرید و خوبیها را پخش کنید.


[ شنبه 29 ارديبهشت 1397 ] [ 1:38 ] [ یاشار ]
[ ]

توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه می‌شود

فرمانده کل ارتش:

فرمانده کل ارتش گفت: امسال و سال آینده توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه خواهد شد که باطل بودن خیالات دشمنانی که این کشور را تحریم کرده‌اند را ثابت می‌کند.

توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه می‌شودبه گزارش حوزه دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جریان بازدید از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس گفت: نیروی دریایی ارتش در ساخت و عملیاتی کردن شناورها پیشرفت خوب و قابل توجهی دارد.

وی افزود: بزودی ناوشکن سهند در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های آزاد پرچم اقتدار ایران را به اهتزاز در می‌آورد.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی تصریح کرد: امسال و سال آینده توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه خواهد شد که باطل بودن خیالات دشمنانی که این کشور را تحریم کرده اند را ثابت می‌کند.

فرمانده کل ارتش به همراه امیر دریادار خانزادی (فرمانده نیروی دریایی ارتش) از کارخانجات نیروی دریایی، روند ساخت و ناوشکن رزمی تحقیقاتی شیراز، ناوشکن البرز و زیردریایی نوح بازدید کردند.

گفتنی است، بازدید از بخش‌های هوا دریا و زیردریایی‌های کلاس طارق و غدیر از دیگر برنامه‌های امروز فرمانده کل ارتش در منطقه یکم امامت بود.


[ جمعه 26 ارديبهشت 1397 ] [ 1:51 ] [ یاشار ]
[ ]

رهبر معظم انقلاب:

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان صفحه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در اینستاگرام با انتشار بخشی از سخنان ایشان پیرامون ماه رمضان به روزرسانی شد.

فرصت توبه در ماه رمضان را مغتنم بدانیم

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرارسیدن ماه مبارک رمضان حال و هوای معنوی کشورمان را فرا گرفته است. ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی  خدا و ماه فرصت ارتباط هرچه بیشتر با فضائل الهی است. پیامبر اکرم(ص) در خصوص ماه مبارک رمضان فرمودند این ماه به شما اقبال کرده و روزها و شب‌های آن بهترین روزها و شب‌هاست. حتی نفس کشیدن انسان در این ماه عبادت است.

به همین مناسبت صفحه اینستاگرام حضرت آیت الله خامنه‌ای هرشب در سحرگاه ایام ماه مبارک رمضان، یک نکته‌ اخلاقی از بیانات ایشان منتشر خواهد کرد.

مطلب منتشر شده در اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان در صفحه ایشان را در ادامه می‌خوانید:

رهبرانقلاب: جوانی بر اثر جهالت از خانه ميگريزد، بعد که به آغوش پدر ومادر برميگردد، بامحبت آنها مواجه ميشود؛ اين، توبه است.وقتی برميگرديم به خانه رحمت الهی، خدا با آغوش باز ما را ميپذيرد. اين بازگشت را كه در رمضان برای انسان مؤمن پيش می‌آيد، مغتنم بدانيم. ۸۸/۶/۲۹

 


[ جمعه 28 ارديبهشت 1397 ] [ 1:42 ] [ یاشار ]
[ ]

شهید فلاحی به فکر بازسازی و نوسازی ارتش بود

امیر ولی‌وند در یادواره شهید سرلشکر فلاحی:

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: دانشگاه دافوس در دوران شهید فلاحی بازسازی شد و امروز افسران ارتش برای دفاع از انقلاب در آن پرورش می‌یابند.

افسران ارتش برای دفاع از اسلام و انقلاب در دافوس پرورش می یابندبه گزارش خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا طی سخنان در یادواره شهید سرلشکر فلاحی که صبح امروز ( ۲۷ اردیبهشت ماه) در محل این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: دلایل بسیاری وجود دارد که درباره زندگی شهید فلاحی از لفظ مصائب استفاده کنم زیرا مشاهده کردم چه کسانی با چه ادعا،زبان و بیانی با شهید فلاحی، ارتش و در واقع با نظام به مقابله پرداختند.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با بیان اینکه شهید فلاحی با مناظره،گفتگو و حضور در میان مردم به مقابله با چنین افکار و رفتاری می‌پرداخت ادامه داد: همزمان با این موضوع شهید به فکر بازسازی و نوسازی ارتش بود و دانشگاه دافوس نیز در دوران سرلشکر فلاحی بازسازی شد.
وی با اشاره به اینکه شهید فلاحی می‌دانست دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا جایی است که افسران ارتش برای دفاع از اسلام و انقلاب پرورش می یابند، افزود: ان شاالله بتوانیم در کنار حفظ یاد و چاپ کردن کتاب دنباله روی خوبی برای سرلشکر فلاحی باشیم.


[ جمعه 28 ارديبهشت 1397 ] [ 1:37 ] [ یاشار ]
[ ]

حلقه‌های متنوع پدافندی در شرق کشور تشکیل شده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: حلقه‌های متنوع پدافندی برای دفاع از آسمان شرق کشور تشکیل شده است.

حلقه‌های متنوع پدافندی در شرق کشور تشکیل شده استبه گزارش حوزه دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ‌دوم علی اکبر عباسی تجدد فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار کرد: حلقه‌های متنوع پدافندی برای دفاع از آسمان شرق کشور تشکیل شده است، منطقه پدافند هوایی شرق کشور حدود 430 هزار کیلومترمربع از آسمان خراسان جنوبی، قسمتی از سیستان و بلوچستان، نیمی از خراسان رضوی و کرمان را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به بیداری و ایستادگی نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌های دشمنان افزود: امروز اتحاد در داخل کشور از هر زمان دیگری مهم‌تر بوده زیرا دشمن به‌دنبال ایجاد تفرقه در کشور است،در طول یک سال گذشته دشمن حتی به‌دنبال تفرقه بین ارتش و سپاه بود که با هوشمندی فرماندهان و کارکنان این دو نهاد تیرش  به سنگ خورد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور تاکید کرد:: یکی از هدف‌هایی که دشمن دنبال می‌کند برنامه‌ریزی برای تأثیرگذاری در نسل جوان است که با انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل امروزی جلوی این کار گرفته خواهد شد.

عباسی خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت‌گرفته و پیشرفت 80درصدی، به‌زودی مرکز آموزشی پدافند هوایی در گناباد راه‌اندازی خواهد شد.


[ جمعه 28 ارديبهشت 1397 ] [ 1:35 ] [ یاشار ]
[ ]

دریادار خانزادی: نیروی دریایی موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده است

جوانان متخصص در نیروی دریایی موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده اند که در دنیا بی نظیر استفرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جوانان متخصص در نیروی دریایی ارتش با اتکا به نیروی ایمان، موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده اند که در دنیا بی نظیر است.

به گزارش حوزه دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم دانش آموختگی، دانش آموزان مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) اظهار کرد: ارتش پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی برای تربیت نیروی انسانی در تمامی حوزه‌ها وابسته به غرب بود، اما به برکت نظام مقدس اسلامی این روند متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز ارتش در مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) تربیت می‌شوند، افزود: در شرایط کنونی به درجه‌ای از توانمندی رسیده ایم که نیروی انسانی دریایی در تمامی حوزه‌های تخصصی با تاکید بر بصیرت دینی و سیاسی در مراکز آموزشی کشور آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، پیشرفت‌های نظامی این نیروی راهبردی را کم نظیر خواند و تصریح کرد: جوانان متخصص در نیروی دریایی ارتش با اتکا به نیروی ایمان، موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده اند که در دنیا بی نظیر است و به جرات می‌توان گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای این نیرو در قله افتخار و عزت قرار داریم.

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از کارکنان نمونه مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع)، دانش آموختگان این مرکز از مقابل کلام الله مجید با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسولان نظامی و انتظامی استان گیلان رژه رفتند.


[ جمعه 28 ارديبهشت 1397 ] [ 1:32 ] [ یاشار ]
[ ]

در تماس تلفنی رئیس جمهور ایران و صدراعظم آلمان مطرح شد؛

در تماس تلفنی رئیس جمهور ایران و صدراعظم آلمان مطرح شد؛

رئیس جمهور ایران و صدر اعظم آلمان به صورت تلفنی گفتگو کردند.

روحانی: منافع تهران در برجام باید دقیق تضمین شود/مرکل:اتحادیه اروپا همچنان برجام پایبند خواهد بودبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در تماس تلفنی "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان با وی، تصریح کرد: منافع ایران در موضوعات و مسائل مهم مرتبط با برجام مانند فروش نفت، گاز، پتروشیمی و روابط بانکی، به طور روشن و صریح باید مشخص و تضمین شود.



ادامه مطلب
[ جمعه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 13:3 ] [ یاشار ]
[ ]

ترامپ: قرار نیست همچون توافق جان کری و ایران وارد مذاکرات کره شمالی شویم

رییس جمهور آمریکا بار دیگر در میان هواداران حزب جمهوریخواه به توافق هسته‌ای ایران حمله کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دونالد ترامپ -- رئیس‌جمهور آمریکا -- در نشست انتخاباتی حزب جمهوریخواه در شهر « الکارت» ایالت ایندیانا، باز هم علیه توافق هسته‌ای ایران صحبت کرد.

بر این اساس، ترامپ به همراه مایک پنس، معاونش به شهر « الکارت» در ایالت ایندیانا در جمع هواداران جمهوریخواهان حاضر شدند. این تجمع برای حمایت از «مایک براون» نامزد جمهوریخواه برای انتخابات سنای آمریکا برگزار شد. ابتدا مایک پنس در این تجمع سخنرانی کرد.

او از مواضع سیاست داخلی و خارجی دولت ترامپ دفاع همه جانبه‌ای کرد. پس از او، ترامپ شروع به سخنرانی کرد. رئیس‌جمهور آمریکا در ابتدای این سخنرانی از مذاکرات آتی خود با کره شمالی صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد اتفاق‌های خوبی بیافتد. او سپس با انتقاد دوباره از برجام گفت قرار نیست مانند توافق جان کری، وزیر خارجه پیشین آمریکا با ایران، وارد مذاکرات با کره شمالی شویم و اگر توافق خوبی حاصل نشود، از میز مذاکره خارج خواهیم شد.


[ جمعه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 13:2 ] [ یاشار ]
[ ]

با اشاره به حمله موشکی سوریه به جولان اشغالی

با اشاره به حمله موشکی سوریه به جولان اشغالی؛

بنیامین نتانیاهو در واکنش به حمله موشکی امروز سوریه به بلندی‌های اشغالی جولان، گزافه‌گویی‌های خود را علیه کشورمان تکرار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه ادعا کرد ایران با حملات موشکی بامداد امروز، «از خط قرمز عبور کرده است.»

نتانیاهو مدعی شد: «ایران از خط قرمز عبور کرد و ما به تناسب آن، واکنش نشان دادیم.» وی در ادامه به حمله موشکی ارتش اسرائیل علیه نقاطی در سوریه اشاره کرد.

نتانیاهو روز پنجشنبه بار دیگر مدعی شد: «سیاست ما واضح است: نباید به نیروهای نظامی ایران اجازه داد در سوریه سنگر بنا کنند.»

ادعاهای بی‌اساس نتانیاهو در حالی مطرح شده است که بامداد روز پنجشنبه، بیش از 50 موشک از خاک سوریه علیه مواضعی در جولان واقع در سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد. گزارش‌ها حاکی است سامانه‌های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نیز موفق به رهگیری این موشک‌ها نبوده است.

حمله موشکی سوریه به جولان اشغالی پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی بارها به پایگاه های نظامی سوریه حمله کرده بود.


[ جمعه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 13:0 ] [ یاشار ]
[ ]

نشست دیپلمات‌های ارشد ایران و سه کشور اروپایی درباره برجام

دیپلمات‌های ارشد ایران، انگلیس، آلمان، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سه‌شنبه برای بحث درباره برجام، با یکدیگر دیدار می‌کنند.

نشست دیپلمات‌های ارشد ایران و سه کشور اروپایی درباره برجامبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری «کیودو» به نقل از یک دیپلمات ارشد ایرانی نوشت: دیپلمات‌های ارشد ایران، انگلیس، آلمان، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سه‌شنبه برای بحث درباره برجام، با یکدیگر دیدار می‌کنند.

بر این اساس، خبرگزاری «کیودو» ژاپن روز پنج‌شنبه به نقل از یک دیپلمات ارشد ایرانی گزارش داد دیپلمات‌های ارشد ایران و سه کشور اروپایی هفته آینده در شهر «بروکسل» بلژیک دیدار می‌کنند. این دیپلمات که نخواست نامش فاش شود، گفت وزرای خارجه ایران، آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این نشست که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، وضعیت توافق هسته‌ای پس از خروج آمریکا از برجام را مورد بررسی قرار می‌دهند.



ادامه مطلب
[ جمعه 21 ارديبهشت 1397 ] [ 12:57 ] [ یاشار ]
[ ]

بامداد امروز رخ داد؛ شلیک موشک بالستیک بدر یمنی‌ها به یکی از حساس‌ترین مواضع نظامی عربستان

یگان موشکی ارتش یمن با شلیک یک موشک بالستیک یکی از مهمترین پایگاه های نظامی عربستان را هدف قرار داد.

شلیک موشک بالستیک بدر یمنی‌ها به یکی از حساس‌ترین مواضع نظامی عربستانبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش و نیروهای مسلح یمن امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر۱ را به پایگاه پدافند هوایی جیزان واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

پایگاه پدافند هوایی عربستان یکی از مهم ترین مواضع نظامی این کشور به شمار می آید، چرا که تعدادی از نظامیان آمریکایی کلاه سبز که مأمور مقابله با موشک های یمنی هستند در این پایگاه مستقر شده‌اند.

نیروهای مقاومت مردمی و وابسته به حوثی های یمن نیز امروز از حملات گسترده موشکی و توپخانه ای به مواضع نظامیان ارتش عربستان در جیزان خبر دادند.

بر اساس این گزارش توپخانه های حوثی ها مواضع نظامیان سعودی در جبل حجفان را هدف قرار دادند.


[ چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397 ] [ 18:37 ] [ یاشار ]
[ ]

غرفه ایران به عنوان فعال‌ترین غرفه نمایشگاه EURASIA2018 انتخاب شد

غرفه ایران به عنوان فعالترین غرفه نمایشگاه هوافضای EURASIA2018 ترکیه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، طبق اعلام مسئولان نمایشگاه هوافضای EURASIA2018 ترکیه،  غرفه ایران به عنوان فعالترین غرفه این نمایشگاه انتخاب شد.

این انتخاب بر اساس دو فاکتور تعداد تفاهمنامه‌ها و بازدیدکنندگان از غرفه‌ها صورت گرفته که غرفه جمهوری اسلامی ایران رتبه برتر را داشته است.

بنا بر این گزارش، در طول مدت برگزاری نمایشگاه، بالغ بر ٢٠ تفاهمنامه با شرکت‌های خارجی، علی الخصوص ترکیه در زمینه های هوافضایی ازجمله اتصالات، موتور، تجهیزات ارتباطاتی هوافضایی و دیگر قطعات به امضا رسید.

این نمایشگاه که اولین تجربه ملی ترکیه محسوب می‌شود، در محیطی به وسعت ٣٠٠هزار متر مربع در سومین فرودگاه پرتردد ترکیه در جنوب غرب این کشور برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران نیز حضوری پررنگ در آن داشت.

EURASIA2018 امروز به کار خود پایان می‌دهد.


[ یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 ] [ 23:19 ] [ یاشار ]
[ ]

صباحی‌فرد: قدرت نظامی و دفاعی ایران قابل مذاکره نبوده و نیست

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نبوده و ملت ما به لاف نظامی آمریکا با افزایش قدرت دفاعی خود پاسخ خواهد داد.

قدرت نظامی و دفاعی ایران قابل مذاکره نبوده و نیستامیر علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم صبحگاه که صبح امروز یکشنبه 9 اردیبهشت در ستاد این قرارگاه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز حفاظت اطلاعات با اشاره به برگزاری رژه روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی گوشه‌ای از توانمندی‌ها و اقتدار نظامی و دفاعی کشور را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار رژه یگان محمول و تجهیزات و پدافند هوایی ارتش و سپاه به صورت ترکیبی و مشترک انجام شد تا دشمنان ما بدانند در نیروهای مسلح ایران فقط اتحاد و همبستگی و برادری وجود دارد و همه نیروهای مسلح به صورت یکپارچه و منسجم آماده مقابله با تهدیدات هستند.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 ] [ 22:58 ] [ یاشار ]
[ ]

صبح امروز؛ جنگنده F-4 در پایگاه هوایی مهرآباد عملیاتی شد

متخصصان و کارکنان فنی پایگاه شکاری شهید لشکری یک فروند هواپیمای F4 را اورهال کردند.

جنگنده F-4 در پایگاه هوایی مهرآباد اورهال و عملیاتی شدهمزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه متخصصان با تجربه پیشکسوت و جوانان زبده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز یکشنبه 9 اردیبهشت عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای F4 را در پایگاه شکاری شهید لشکری به اتمام رساندند.

این جنگنده که چندسال زمین گیر شده بود، در مدت یکسال و شش ماه و صرف هجده هزار نفر ساعت به مرحله عملیاتی شدن بازگشت.

این هواپیما پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

در سال های اخیر علی رغم تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور اعمال شده است، غیورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی های داخلی تمامی هواپیماهای این نیرو را در شرایط عملیاتی نگاه داشته و به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز کرده اند.


[ یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 ] [ 22:45 ] [ یاشار ]
[ ]

فرمانده کل ارتش از آمادگی یکان‌های پدافند هوایی منطقه جنوب غرب کشور بازدید کرد

امیر سرلشکر موسوی با حضور در منطقه عملیاتی جنوب غرب از آمادگی یکان‌های پدافندی بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش از آمادگی یکان‌های پدافند هوایی منطقه جنوب غرب کشور بازدید کردبه نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با همراهی امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و تعدادی از مشاوران و معاونان ارتش از آمادگی های روحی و رزمی و حاضر بکاری تجهیزات و همچنین ابتکارات و خلاقیت های یکانهای پدافندی بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش با حضور در گروه های پدافندی مستقر در منطقه عملیاتی جنوب غرب از جمله گروه های اهواز و ماهشهر و همچنین سایت پدافندی غدیر سپاه آمادگی رزمندگان مستقر در این مناطق را مورد تحسین قرار داد.

بر اساس این گزارش بررسی و ارتقای وضعیت معیشتی و مسکن رزمندگان ارتش مستقر در این منطقه از دیگر اهداف این ماموریت چند روزه است .


[ جمعه 7 ارديبهشت 1397 ] [ 23:41 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید